مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چای مناسب گروه خونی شما چیست؟

[ad_1]
وب‌سایت شفا آنلاین: چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده اسـت و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر اسـت. چایی از جمله نوشیدنی های ترک نشدنی خیلی از ماهاست. اگر می‌خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال کنید.
چای مناسب گروه خونی شما چیست؟

گروه خونی A

افراد با گروه خونی A افرادی عاطفی و تحلیل گر هستند که زیاد در معرض استرس قرار می‌گیرند. برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز،گل همیشه بهار و آویشن فوق العاده خواهد بود. تا هم استرس کمتری داشته باشند و هم آرامش بیشتری بگیرند.

گروه خونی B

افراد با گروه خونی B متابولیسم کم کاری دارند. بیماری های خود ایمنی، چاقی و اضطراب از جمله بیماریهای آنهاست. این افراد لازم اسـت چای سبز تازه بدون هیچ افزوده ای بنوشند تا هم متابولیسم را افزایش دهند و یا چای ساده سیاه بدون هیچ قندی مصرف کنند.

گروه خونی AB

چای مناسب گروه خونی شما چیست؟

گروه خونی AB کسانی هستند درونگرا و با بصیرت اند به همین دلیل خیلی استرس ندارند. میل جنسی این افراد کمتر اسـت به همین منظور انواع چای سبز با ترکیب نعناع و پونه، چوب صندل، گزنه برای این افراد مناسب اسـت آنچه که به شدت توصیه می‌شود ترکیب چای سبز و نعنا اسـت که برای آنها بسیار مفید واقع می‌شود.

گروه خونی O

این افراد باید از مصرف نوشیدنی شیر و گلوتن خودداری کنند. حتی اگر هیچ استرسی نداشته باشند اسید معده آنها به شدت در طول زندگی آزارشان می‌دهد. چای سبز  سنجا و زنجبیل برای این افراد فوق العاده اسـت این افراد برای اینکه سیستم گوارشی خود را تقویت کنند همیشه در چایشان زنجبیل داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


7 جولای 2016 ... وبسایت شفا آنلاین: چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده است و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر است. چایی از جمله نوشیدنی ...1 روز پیش ... از نوع گروه خونی می توان تعیین کرد که کدام چای برای افراد مناسب تر است.می دانید که شما با هر گروه خونی که داشته باشید با توجه به همان فاکتورهای تغذیه ای ... اگر می خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال ...1 روز پیش ... از نوع گروه خونی می توان تعیین کرد که کدام چای برای افراد مناسب تر است.چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده است و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر است. .آکاایران: ۵ نکتهای که گروه خونی شما درباره سلامتتان میگوید. ارتباط ... آکاایران: چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟ ... آکاایران: چای مناسب گروه خونی شما چیست؟چایی از جمله نوشیدنی های ترک نشدنی خیلی از ماهاست. اگر می خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال کنید. - گروه خونی A - به گزارش ...از نوع گروه خونی می توان تعیین کرد که کدام چای برای افراد مناسب تر است به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا هیچ چیز بهتر از نوشیدن یک فنجان چای پس ...چای مناسب گروه خونی شما چیست؟ سیبنا، سیبنا-اجتماعی. به اشتراک بگذارید : Telegram Facebook Google Twitter.


کلماتی برای این موضوع

چای مناسب هر گروه خونی چای مناسب هر گروه خونی هیچ‌ چیز بهتر از نوشیدن یک فنجان چای پس از یک روز خسته‌کننده برنامه غذایی مناسب برای گروه خونی سبزیجات بسیار مفید چغندر و برگ آن سیب زمینی شیرین فلفل زرد رنگ لوبیای سبز برگ رژیم غذایی بر اساس گروه خونی شماگروه خونی گروه خونی شخصیت و خصوصیات رفتاریاز نظر طبایع با طبع سودا مطابقت دارد علاقه به زندگی گروه های اصلی مواد غذایی چیست ؟ سایت پزشکان …گروه های اصلی مواد غذایی برای تامین نیازهای غذایی، هر روز باید در برنامه غذایی خود از محاسبه کالری مورد نیاز روزانهمحاسبهکالریکتاب زندگی مناسب بر اساس گروه خونی کتاب تغذیه مناسب دوران بارداری و سلامت کودک با علم رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در برای لاغر شدن، شام را جدی بگیریدبدن انسان برای تندرستی و عملکرد مطلوب، نیازمند رژیمی متوازن شامل تمام گروه‌های غذاهای مناسب برای پوکی استخوان، غذای مناسب، غذاهای مناسب غذاهای مناسب تولدغذاهای مناسب برای کبد چربغذاهای مناسب سرماخوردگیغذاهای مناسب آشنایـی با انـواع چـای های گیـاهی و خـواص آنهاآشنایـی با انـواع چـای های گیـاهی و خـواص آنها دلایل زیادی وجود دارد که ما از یک



لینک منبع :چای مناسب گروه خونی شما چیست؟

تصاویر برای چای مناسب گروه خونی شما چیست؟ چای مناسب گروه خونی شما چیست؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../چای-مناسب-گروه-خونی-شما-چیست‏ - ذخیره شده 7 جولای 2016 ... چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده است و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر است. چای مناسب گروه خونی شما چیست؟ payeshonline.com/news/58847/‏ - ذخیره شده 11 جولای 2016 ... چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده است و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر است. چای سبز, میل جنسی, گروه خونی, استرس, ... چای مناسب برای گروه خونی شما چیست؟ - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/.../475019-چای-مناسب-برای-گروه-خونی-شما-چیست‏ - ذخیره شده 28 ا کتبر 2016 ... از نوع گروه خونی می توان تعیین کرد که کدام چای برای افراد مناسب تر است. چای گیاهی انواع گروه های خونی - نمناک namnak.com/چای-گیاهی-انواع-گروه-های-خونی.p33190‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۴ - ۸ نقد می دانید که شما با هر گروه خونی که داشته باشید با توجه به همان فاکتورهای تغذیه ای ... اگر می خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال ... چای مناسب گروه خونی شما چیست؟ - مفیدستان mofidestan.ir/چای-مناسب-گروه-خونی-شما-چیست؟/‏ - ذخیره شده می دانید که شما با هر گروه خونی که داشته باشید با توجه به همان فاکتورهای تغذیه ای … اگر می خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال ... هرلحظه، چای مناسب گروه خونی شما چیست؟ - اخبار ایران harlahze.com/سلامت/چای-مناسب-گروه-خونی-شما-چیست‏ چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده است و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر است. . رژیم غذایی بر اساس گروه خونی شما(گروه خونی A) - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../رژیم-غذایی-بر-اساس-گروه-خونی-شماگروه-خو.html‏ - ذخیره شده ... گزنه و چای. در صفحه بعد چند برنامه غذایی مفید برای کنترل وزن گروه خونی A به همراه روش تهیه آنها پیشنهاد می‌شود: ... شام: کلم پیچ + ماست+ لوبیا سبز و نخود فرنگی پخته+ چای گیاهی A. برنامه دوم ... بهترین رژیم غذایی برای گروه خونی شما چیست؟ آخرین اخبار چای مناسب گروه خونی o - بازدید https://buzdid.ir/tag/چای-مناسب-گروه-خونی-o‏ - ذخیره شده آیا میدانستید هر نوع گروه خونی تغذیه متناسب با خود را میطلبد و این امر در نوشیدن چای نیز صدق میکند گروه خونی شما چیست ؟طب سنتی چه نوع دمنوشی را برای شما در ... چای گیاهی انواع گروه های خونی - چای غنچه اصیل www.ghoncheasil.com/...چای/134-چای-گیاهی-انواع-گروه-های-خونی.html‏ - ذخیره شده چای غنچه اصیل لاهیجان چای مرغوب ایرانی چای لاهیجان غنچه اصیل لاهیجان. ... چیست؟ می دانید که شما با هر گروه خونی که داشته باشید با توجه به همان فاکتورهای تغذیه ای ... اگر می خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال کنید .