مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین شهرهای جزیره‌ای دنیا را بشناسید

[ad_1]

وب سایت 118 سفر: اگر در پی چیزی بیشتر از یک ساحل زیبا برای گذراندن اوغات فراغت خود هستید، همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب با برخی از بهترین شهرهای جزیره‌ای جهان آشنا شوید. این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند. از این رو، می توانید اقامتگاه‌های ساحلی معمولی را رها کرده و برای سفر به جزیره‌هایی فوق العاده برنامه ریزی کنید.


ساحل ادیستو، جزیره ادیستو، کارولینای جنوبی
 
جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز، محیطی آرام و لحظاتی فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. نکته جالب توجه تعداد کلیساهای جزیره "ادیستو" اسـت که بیش از رستوران‌ها و مغازه‌های آن هستند.

روسو، دومینیکا
جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

شهر روسو به نام "جزیره طبیعت" نیز شناخته می شود و بهشت دومینیکا برای گردشگران علاقمند به فعالیت‌های فضای آزاد محسوب می شود. روسو، پایتخت دومینیکا نیز بوده و از فرهنگی غنی برخوردار اسـت. از ویژگی‌های این شهر می توان به ترکیب معماری کارائیبی و کریول و چندین مزرعه قدیمی اشاره کرد.

ساحل فرناندینا، جزیره آملیا، فلوریدا

جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

شهر زیبای "فرناندینا" دارای منطقه‌ای تاریخی به نام "شهر قدیمی" اسـت که در فهرست مکان‌های تاریخی ملی آمریکا ثبت شده اسـت. ساختمان‌هایی با معماری ویکتوریایی، خیابان‌های درختکاری شده و خانه‌های جنوبی رنگارنگ از ویژگی‌های این شهر محسوب می شوند. هنگامی که در ساحل حضور ندارید می توانید از "موزه دریایی ساحل فرناندینا" و یا "موزه تاریخ جزیره آملیا" بازدید کنید.

بریگس، نیوفاندلند، کانادا

جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

این منطقه آرام یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود که چشم انداز زیبای آن به تنهایی ارزش سفر را توجیه می کند. خط ساحلی ناهموار به همراه کلیساها، باغ‌ها و کلبه‌هایی جذاب به سبک انگلیسی از ویژگی‌های "بریگس" هستند.

سنت جورجز، برمودا

جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

این مقصد گردشگری مطرح در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و قدمت آن به اوایل قرن هفدهم میلادی باز می گردد. در حقیقت، "سنت جورجز"، قدیمی‌ترین شهر مستعمراتی انگلیسی زبان روی سیاره زمین اسـت. ویرانه‌های گوتیک، عمارت‌های بزرگ قرن هجدهمی و کلیساهای زیبای قدیمی همانند تکه‌ای از دنیای کهن در دوران پیشرفته امروز اسـت.

هانالی، کائوآئی، هاوایی
جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

"هانالی"، مکانی فوق العاده برای عاشقان هنر محسوب می شود. این شهر دارای چندین گالری اسـت که به ارائه آثار هنرمندان ساکن این شهر می پردازند. از دیگر گنجینه‌های هانالی می توان به خانه و کلیسای  "Waioli Mission" و باغ و ذخیره‌گاه "لیماهولی" اشاره کرد. این شهر با کوه‌هایی سرسبز، پرتگاه‌هایی زیبا و سواحل بکر احاطه شده اسـت.

لرویک، جزایر شتلند، اسکاتلند
جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

قایق‌های ماهیگیری شناور روی آب، گورستان ساحلی و خط ساحلی زیبا و سنگی، منظره غالب "لوریک" را تشکیل داده‌اند. لرویک، پایتخت جزایر "شتلند" اسـت و یکی از جاذبه‌های محبوب آن نیز محسوب می شود. اگرچه لرویک شهر آرامی محسوب می شود و می توانید با ماهیگیران و افراد محلی گپ‌های دوستانه‌ای داشته باشید.

کوکبرن، گراند ترک، جزایر ترکس و کایکوس
جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

این شهر قدیمی مستعمراتی به واسطه ساختمان‌های سفید رنگ و تاریخچه خود مشهور اسـت. کوکبرن مکانی اسـت که "کریسف کلمب" برای نخستین بار گام به قاره آمریکا نهاد. بقایای کشتی‌ها غرق شده در اطراف این جزایر شرایط محیطی جذابی را برای تجربه یک غواصی فراموش نشدنی ایجاد کرده‌اند.

دهکده لوپز، جزیره لوپز، واشنگتن

جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

دهکده "لوپز" مرکز فرهنگی و تجاری جزیره "لوپز" اسـت. در فصل تابستان گردشگران می توانند مواد غذایی تازه و صنایع دستی محلی را در بازار "کشاورزان لوپز" خریداری کنند. بسیاری از رستوران‌های این دهکده چشم اندازهای زیبایی داشته و غذاهای دریایی خوشمزه‌ای عرضه می کنند. در بوتیک‌ها و گالری‌های آن نیز می توان به خرید جواهرات دست ساز و سوغاتی‌های دیگر محلی پرداخت.

اِرموپولیس، جزیره سایروس، یونان
جاذبه گردشگری از نوع شهرهای جزیره‌ای

زمانی "ارموپولیس" شلوغ‌ترین بندر حمل و نقل دریایی یونان بود و همچنان مکانی فوق العاده برای تماشای معماری مجلل و لوکس محسوب می شود. عمارت‌های نئوکلاسیک و ساختمان‌های مرمری به سبک ونیزی از جاذبه‌های این شهر ساحلی هستند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


29 جولای 2016 ... زیباترین شهرهای جزیرهای دنیا را بشناسید. این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند.29 جولای 2016 ... ساحل زیبا, جزیره زیباترین جزیره هایِ شخصی جهاناین شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار ...22 ا کتبر 2016 ... این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند.این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند.وب سایت 118 سفر: اگر در پی چیزی بیشتر از یک ساحل زیبا برای گذراندن اوغات فراغت خود هستید، همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب با برخی از بهترین شهرهای جزیره ...29 جولای 2016 ... این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند.زیباترین شهرهای جزیرهای دنیا را بشناسید. زیباترین جزیره جهان انتخاب شد تصاویر. مجمعالجزایر "پالاوان" در غرب فیلیپین برای دومین سال متوالی عنوان بهترین ...این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند.زیباترین شهرهای جزیرهای دنیا را بشناسید. منبع خبر : گردشگری برترینها. جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹. موضوع : گردشگری. این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان ...


کلماتی برای این موضوع

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید عکسزیباترین سواحل تایلندسواحل تایلندعکس سواحل تایلندجزیره پوکتسواحل گرمسیری تایلند مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور زیباترین حشره روی زمین عکساین موجود یکی از زیباترین حشرات در جهان است که با تغییر رنگ بدن ، خود را استتار می کندجالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا شهرهای استان تهران دیدنی های استان تهران ایران …دیدنی های استان تهرانمکان های دیدنی استان تهراندیدنی های استان تهرانجاذبه های معروف ترین هتل های جزیره زیبای کیش برای سفری …زیباترین قلعه های لهستان که بینندگان را شگفت انگیز میکندتصاویر رمانتیک ترین جزیره اسرار آمیز ترین مناطق دنیا عکسبعضی افراد گفته اند که دروییدها کاهنان مذهب سلتی این بنا را ساخته اند، اما واقعا ما بابلسر سفری خاطره انگیز به نگین مازندران …زیباترین قلعه های لهستان که بینندگان را شگفت انگیز میکندتصاویر رمانتیک ترین جزیره مزاحم بی ادب عکس مزاحم بی ادب سلام و احوالپرسی های سران جمهوری اسلامی فتوکاتورهای طنز روز خبر فوری طرز تهیه ی انواع کتلت طرز تهیه ابتدا سیب‌زمینی‌ها را آب‌پز کنید آنها را پوست بگیرید و سپس له کنید



لینک منبع :زیباترین شهرهای جزیره‌ای دنیا را بشناسید

تصاویر برای زیباترین شهرهای جزیره‌ای دنیا را بشناسید زیباترین شهرهای جزیره‌ای دنیا را بشناسید - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/island4-city.html‏ - ذخیره شده اگر در پی چیزی بیشتر از یک ساحل زیبا برای گذراندن اوغات فراغت خود هستید، همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب با برخی از بهترین شهرهای جزیره‌ای جهان آشنا شوید. زیباترین شهرهای جزیره ای دنیا را بشناسید - آکا akairan.com/asia/word/news20167297102689231.html‏ - ذخیره شده وب سایت 118 سفر: اگر در پی چیزی بیشتر از یک ساحل زیبا برای گذراندن اوغات فراغت خود هستید، همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب با برخی از بهترین شهرهای جزیره ... زیباترین شهرهای جزیره‌ای دنیا را بشناسید | شبکه سلامتی clearclinic.ir/زیباترین-شهرهای-جزیره‌ای-دنیا-را-بشنا/‏ قبیله ای در آمازون که دور از دنیای مدرن زندگی میکنند · تکنیکی ویژه برای جراحی تومور مغزی · اعتراضی متفاوت به آلودگی هوا در پکن · گسترش خدمات ناباروری در مناطق ... زیباترین مقاصد گردشگری جهان را بشناسید - کجارو www.kojaro.com/2016/.../most-beautiful-places-in-the-world/‏ - ذخیره شده 19 مه 2016 ... با اینکه نام بردن زیباترین مکان‌های دنیا تقریبا غیر ممکن بنظر می‌رسد، ... تقریبا تمام جزایر یونان زیبا هستند اما شهر اویا که بر بالای تپه‌ها و با منظره‌ی ... با وجود تالاب‌های فیروزه‌ای، صخره‌های مرجانی و خانه‌های روی آب، این جزیره در ... زیباترین شهرهای جزیره‌ای دنیا را بشناسید + تصاویر - خبر زنده khabarezendeh.com/.../زیباترین-شهرهای-جزیره-ای-دنیا-را-بشناسید-تصاویر-1591743.html‏ 1 آگوست 2016 ... اگر در پی چیزی بیشتر از یک ساحل زیبا برای گذراندن اوغات فراغت خود هستید، همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب با برخی از بهترین شهرهای جزیره‌ای ... آپارات - زیباترین شهر جهان www.aparat.com/result/زیباترین_شهر_جهان‏ - ذخیره شده آپارات - زیباترین شهر جهان. ... زیباترین ماشین های جهان را بشناسید · ۩II۩IJ۩ محمود تبار ۩... 31 بازدید. 6:04 ... ویدیو°360 غواصی در زیباترین جزیره جهان · B-E-S-T. زلال ترین آب ها و زیباترین جزایر و آرام ترین سواحل دنیا را بشناسید www.ghatreh.com/.../زلال-ترین-زیباترین-جزایر-آرام-ترین-سواحل-دنیا-بشناسید‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... بامداد انتخاب شهرهای بندری و سواحل زیبا می تواند از محبوب ترین مقاصدی به شمار بیاید که توریست ها و گردشگران د. زیباترین شهرهای توریستی در ایران را بشناسیم - همگردی hamgardi.com/.../1926-زیباترین-شهرهای-توریستی-در-ایران‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... در این مقاله قصد داریم به زیباترین شهرهای ایران سفر کنیم با همگردی همراه ... اگر در قالب تورکیش به این جزیره سفر کردید با زیبایی‌های بسیاری ... زیباترین شهرهای جزیره ای جهان را بشناسید - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../زیباترین-شهرهای-جزیره-دنیا-بشناسید.html‏ - ذخیره شده 29 جولای 2016 ... جزیره، ساحل زیبا زیباترین جزیره هایِ شخصی جهاناین شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار ...