مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می‌ دهند

[ad_1]

وب‌سایت آی بازاریابی: به‌طورکلی دودسته مختلف از کارآفرینان وجود دارند. یک دسته آن‌هایی هستند که به‌طور مستقیم کسب‌وکار خود را آغاز کرده و پیش از آن سابقه کار و فعالیت در فضای بازاریابی و فروشندگی ندارند و دسته دیگر آن نوع از کارآفرینان هستند که برای مدتی در این فضا کارکرده‌ و سپس به راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان پرداخته‌اند.

 

به نظر ما اگر شما جزء دسته دوم این نوع از کارآفرینان باشید، که پیش از راه‌اندازی کسب‌وکار خودشان برای مدتی مشغول کار در یک محیط دفتری دیگر و برای یک کسب‌وکار دیگر بوده‌اند و البته این شغل اول آن‌ها در حوزه فروش بوده اســت، بهترین حالت و شرایط لازم برای وارد شدن به حوزه کارآفرینی دارند.


دلایل مختلفی هم برای این موضوع در نظر دارید که به شش مورد از این دلایل در ادامه این مطلب اشاره‌کرده‌ایم:

 

 شش درسی که فروشندگی به کارآفرینان یاد می‌دهد

1- شناخت و درک بهتر مردم

اولین چیزی که حرفه فروش به ما آموزش می‌دهد، شناخت مردم و اشاره‌ها یا هر نوع سیگنال و علامتی از طرف آن‌هاست که آن‌ها از خود بروز می‌دهند و مبنی بر تمایل آن‌ها به یک محصول یا تمایل به نهایی شدن فروش از طرف آن‌ها تفسیر می‌شود.

 

به‌عنوان یک کارآفرین، این کیفیت و خصوصیت در موارد بسیار زیادی کاربردی بوده و مفید واقع می‌شود، چراکه یک فرد کارآفرین همواره باید به ارزیابی مردم، خوبی و بدی کیفیت کار پرداخته و به‌هرحال کار خودش را از طریق از مردم پیش ببرد.

2- روبرو شدن با موضوع عدم پذیرش

یک موضوع تلخ که شما از حرفه و تجربه فروش می‌توانید یاد بگیرید، روبرو شدن با مسئله عدم پذیرش از طرف مشتری اســت. فروشندگان در هر صنعتی به‌خوبی می‌دانند که هر 10 بار تلاش تنها یک موفق به فروش کالای خود می‌شوند یا اینکه حداقل به‌خوبی از نرخ تبدیل مراجعه‌کننده به مشتری برای خود اطلاع داشته و از عدم پذیرفته شدن پیشنهاد خود توسط مشتری ناراحت نمی‌شوند. در کسب‌وکار شما ممکن اســت بارها و بارها با عدم پذیرش خود و پیشنهاد خودتان از طرف مشتری روبرو شوید و باید همواره پذیرای شرایط بوده و با آن کنار بیایید.

3- کنار آمدن با استرس ناشی از محیط

زمانی که به پایان ماه نزدیک می‌شود و باید به هدف فروش خود دست پیدا کنید، به‌خوبی باید یاد بگیرید که چگونه بر استرس خود مسلط شده و به آن اجازه افزایش پیدا کردن ندهید. همچنین باید بدانید که چه حرکت‌های خلاقانه‌ای در هر برخورد می‌تواند منجر به تبدیل‌شدن یک مراجعه‌کننده به مشتری برای شما شود. ازاین‌رو، مدیریت استرس و فشار هنری اســت که یک فروشنده در شغل خود آن را به‌خوبی یاد می‌گیرد.

4- شناخت و درک بهتر بازار

یک فروشنده همواره از اصول اولیه و ابتدایی بازاریابی اطلاع دارد و این هم تنها به دلیل حضور همیشگی وی در بازار و اطلاع از فعالیت‌های رقبا اســت، اینکه باید چه‌کاری در برابر رقبا انجام دهند، نیازها و خواسته‌های مشتریان وی چه مواردی هستند و توانایی اصلی و واقعی شرکت و کسب‌وکار وی چیست؟ درحالی‌که یک فروشنده همیشه در بازار حضور دارد، از زیروبم محصول و خدمات خود به‌خوبی اطلاع داشته و بازار را به‌خوبی درک می‌کند.

5- ملاقات و آشنایی با افراد جدید

به‌عنوان یک فروشنده، شما باید همواره با افراد و مراجعین جدیدی آشنا شده و تعامل داشته باشید، فروشندگان جدید را ملاقات کنید، شرکای جدید در کانال پیدا کنید و در کل باید همواره در جستجوی افراد جدیدی باشید. این موضوع هم به این دلیل اســت که مثلاً مشتریان فعلی شما ممکن اســت از شما خرید داشته باشند و این خرید هم همواره تکرار شود، اما بالاخره درهرصورت این خرید محدودیتی داشته و تا زمانی ادامه پیدا می‌کند.

 

بنابراین به‌عنوان یک فروشنده، به‌خوبی از اهمیت ملاقات با افراد جدید آگاهی دارید و مخالفتی با ملاقات افراد جدید ندارید و همچنین به‌عنوان یک کارآفرین باید اطمینان داشته باشید که به‌منظور موفقیت در کار و کسب خودتان همواره باید با افراد جدید ملاقات داشته و با آن‌ها تعامل داشته باشید. هرقدر تعداد اعضای شبکه ارتباطی شما بیشتر باشد، موفقیت شما حتمی‌تر می‌شود.

6- ریسک‌پذیری

هر کسب‌وکاری همواره شامل پذیرش ریسک و مسئولیت‌هایی منطقی می‌شود. این‌گونه اســت که من می‌گویم همواره هر فروشنده باید یک محاسبه‌گر باشد و به محاسبه و ارزیابی افراد و مخاطبین بپردازد. فروشندگان همیشه هدف و مخاطب هدف خود را به‌خوبی می‌شناسند و فعالیت‌های موردنیاز برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ها را هم به‌خوبی می‌شناسد.

 

آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که چگونه باید بر استرس خود مسلط شوند و به‌خوبی می‌دانند چگونه باید ریسک‌های محاسبه‌شده‌ای بردارند و همچنین به‌خوبی می‌دانند که اگر تمام تلاش‌های آن‌ها بی‌نتیجه ماند، چگونه باید با عواقب ریسک‌ها و مسئولیت‌های پذیرفته‌شده کنار بیایند.

7- مهارت‌های ارتباطی

هیچ فروشنده‌ای درواقع بدون داشتن مهارت‌های ارتباطی کامل نیست. فروشندگان عموماً به‌عنوان افرادی باهوش شناخته می‌شوند و برای موفقیت هم درواقع باید باهوش باشند، چراکه برای تفهیم محصول و ایده خود شاید تنها چند دقیقه وقت در اختیار داشته باشند.

 

بنابراین این افراد به‌خوبی هدف خود را شناخته و به‌خوبی می‌دانند که چگونه باید برای دستیابی به هدف خود باید مفهوم موردنظر خود را به مشتری انتقال دهند. پس اهمیت ارتباط خوب را به‌خوبی درک می‌کنند.درمجموع مزیت‌های فعالیت داشتن در یک بخش فروش برای یک کارآفرین ثابت‌شده اســت، حتی اگر قصد شروع کارآفرینی با یک محصول دیجیتال را داشته باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 سپتامبر 2016 ... 7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می دهند. بهطورکلی دودسته مختلف از کارآفرینان وجود دارند. یک دسته آنهایی هستند که بهطور مستقیم ...8 سپتامبر 2016 ... فروشندگی, فروشندگی, موفقیت, درسی فروشندگان کارآفرینان یاد ... از طرف آن هاست که آن ها از خود بروز می دهند و مبنی بر تمایل آن ها به یک محصول یا ...9 سپتامبر 2016 ... 7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می دهند بهطورکلی دودسته گوناگون از کارآفرینان موجود باشند.8 سپتامبر 2016 ... وبسایت آی بازاریابی: بهطورکلی دودسته گوناگون از کارآفرینان هستی دارند. یک دسته هنگامهایی هستند که بهطور سر راست کسبوکار خود را آغاز کرده ...8 سپتامبر 2016 ... آی بهطورکلی مختلف کارآفرینان دارند. دسته هستند بهطور کسبوکار را کرده پیش آن کار فعالیت فضای و ندارند دسته آن از هستند برای در فضا و به ...یک دسته آنهایی هستند که بهطور مستقیم کسبوکار خود را آغاز کرده و پیش از آن ... آن نوع از کارآفرینان هستند که برای مدتی در این فضا کارکرده و سپس به راهاندازی ...8 سپتامبر 2016 ... بهطورکلی دودسته مختلف از کارآفرینان وجود دارند. یک دسته آنهایی هستند که بهطور مستقیم کسبوکار خود را آغاز کرده و پیش از آن سابقه کار و ...پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه برای استقلال به عنوان تیم دوم پایتخت احترام بوده و هستم و شان و منزلت پرسپولیس این مسئله را نشان میدهد. به گزارش ...تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶؛ کارآمدترین کارآفرینان خود را همچون یک دارایی می پندارند. آن ها دائم خود و آینده خود از طریق تداوم آموزش و یادگیری و ارتقای خود ...20 ژانويه 2016 ... خبرگزاری ایسنا: خريد و فروش قسطي مسكن با ضمانت بانك مسكن امكان پذير شد. طرح تضمين معاملات اقساطي خريداران و فروشندگان مسكن، توسط بانك ...


کلماتی برای این موضوع

مدیریت تکنولوژی واحدعلوم و تحقیقاتفصل تیم و رهبری توسط آقای پویان حق پناه و خانم شربیانی ارائه شد برای دریافت فایل به خوشفکری استارتاپ‌ های ایران تیم کمپ سرویس مدیریت تیم هاست این سرویس به تیم ها کمک می کند تا فعالیت ها و کارهای فودنا شبکه خبری صنایع غذایی ایران شبکه خبری …شبکه خبری صنایع غذایی ایران سفارش سالنامه و سی دی اطلاعات شرکت های صنایع غذایی به مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران …رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی



لینک منبع :7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می‌ دهند

7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می‌ دهند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../7-درسی-که-فروشندگان-به-کارآفرینان-یاد-می‌-دهند‏ 8 سپتامبر 2016 ... به‌طورکلی دودسته مختلف از کارآفرینان وجود دارند. یک دسته آن‌هایی هستند که به‌طور مستقیم کسب‌وکار خود را آغاز کرده و پیش از آن سابقه کار و ... ۷ درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می‌ دهند | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...کارآفرینی.../144621-درسی-که-فروشندگان-به-کارآفرینان-یاد-می-دهند‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... به‌طورکلی دودسته مختلف از کارآفرینان وجود دارند. یک دسته آن‌هایی هستند که ... ۷ درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می‌ دهند ... 7- مهارت‌های ارتباطی. 7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می دهند - آکا www.akairan.com/maghalat.../news20169819245565639.html‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... به طورکلی دودسته مختلف از کارآفرینان وجود دارند. یک دسته آن هایی هستند که به طور مستقیم کسب وکار خود را آغاز کرده و پیش از آن سابقه کار و ... اطلاعات مدیریت و بازاریابی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/ir.teliyam.etelatemodiriyatvabazaryabi/?l...‏ - ذخیره شده 7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می دهند تبلیغات اینترنتی را دست کم نگیرید اینجوری مشتریان تان را می پرانید! کاهش اشتغال مردان با افزایش جذب زنان در ... 7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می دهند tareenha.xyz/post/?...7+درسی+که+فروشندگان+به+کارآفرینان+یاد+می+دهند‏ - ذخیره شده 7 درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می‌ دهند. وب‌سایت آی بازاریابی: به‌طورکلی دودسته مختلف از کارآفرینان وجود دارند. یک دسته آن‌هایی هستند که به‌طور مستقیم ... [PDF] ﮐﺸﻒ ﻓﺮﺻﺖ،ﺧﻠﻖ ﺛﺮوت ﺑﺎ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ و ارزش آﻓﺮﯾﻨﯽ www.urmia.ac.ir/sites/www...ac.../کشف%20فرصت%20خلق%20ثروت.pdf‏ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ. اﺳﺘﻌﺪاد ﻫﺎ. و ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎی ﺧﻮد ﺑﯿﺸﺘﺮ از. ﻣﺸﮑﻼت. اﻫﻤﯿﺖ. ﻣﯽ دﻫﻨﺪ. و. ﻧﻤﯽ ﺧﻮاﻫﻨﺪ دﺳﺖ از روﯾﺎﻫﺎ و اﻫﺪاف ﺧﻮد .... ﮐﺸﻒ ﻓﺮﺻﺖ،ﺧﻠﻖ ﺛﺮوت ﺑﺎ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ و ارزش آﻓﺮﯾﻨﯽ. ﻓﻬﺮﺳﺖ. 7. ﻓﺮوش و ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ در ﻣﺤﺘﻮای اﯾﻦ .... ﻫﺎی درﺳﯽ ﺑﻤﻨﻈﻮر اﯾﺠﺎد ا ...... ﻫﺎ ﭘﯿﺶ ﺑﺎ اﻓﺮاد ﻏﺮﯾﺒﻪ داﺷﺘﻢ و ﺗﺎﺛﯿﺮ اﯾﻦ ﻣﮑﺎﻟﻤﺎت را ﺑﻪ ﯾﺎد ﻣﯽ. بایگانی‌ها موفقیت - مجله اینترنتی طوطی | پورتال خبری و سبک زندگی toty.ir/category/موفقیت/‏ - ذخیره شده 17 مارس 2017 ... توسط : آرش کامرانیدر: اسفند ۲۷, ۱۳۹۵ در: کارآفرینیبدون دیدگاه · پورشه، نماد ثروتمند ... ۷ درسی که فروشندگان به کارآفرینان یاد می‌ دهند. توسط : آرش ... کارافرینی - مهارت و کارآفرینی khaidaloo.persianblog.ir/tag/کارافرینی‏ - ذخیره شده - مشابه واژه کارآفرینی هم اکنون برای بیان معانی و اهداف مختلفی به کار برده می شود از یک سو ... و کار و فروش یک ایده، محصول یا خدمت جدید را کارآفرینی می نامند کارآفرینی از ... های صنعتی، تولیدی و خدماتی شده اند و از آنان نیز به عنوان قهرمانان ملی یاد می شود. ... 7 - مرکز کنترل درونی: عقیده فرد را در این مورد که تحت کنترل وقایع خارجی است یا ... تجارت آفرین | مقالات tejaratafarin.com/مقالات‏ - ذخیره شده در هنگام فروش هرگز این 7 مورد را به زبان نیاورید. فوریه 13 ... 5 درس زندگی که هر کارآفرین باید آن ها را بداند. نوامبر 28 ... 10 چیزی که افراد با اعتماد به نفس متفاوت انجام می دهند. نوامبر 7 ... در این مقاله 5 راهکار ساده برای کسب مشتریان بیشتر را یاد می گیرید. آگوست 18 .... 4 درسی که تجارت آفرینان میتوانند از دونالد ترامپ بیاموزند. [PDF] فصل6 بازاریابی - پایگاه کتاب های درسی www.chap.sch.ir/sites/default/files/books/.../054-083-C554-4.pdf‏ - ذخیره شده - مشابه اهداف کلی این درس تربیت مهارت های بازاریابی دانش آموزان می باشد که از طریق آن در کسب و ... عناصر مهم که در شناخت بازاریابی مؤثر هستند را نام برده و توضیح دهند. ... در این درس دانش آموزان، بازاریابی و راه های مختلف توسعه کسب و کار را یاد می گیرند. .... ﻳﮏ ﮐﺎرآﻓﺮﻳﻦ در ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺳﻄﺢ ﺳﻮد ﻧﺎﺷﯽ از ﻓﺮوش ﮐﺎﻻ ﻳﺎ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ دﻗﺖ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ ﻗﻮاﻧﻴﻦ ﻋﺮﺿﻪ و ﺗﻘﺎﺿﺎ ﻋﻤﻞ. ﻣﯽ ...