مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7

[ad_1]

وب سایت زومیت: چندین هفته قبل، حذف شدن جک صوتی آیفون در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما با تصویری که اپل در مراسم رونمایی امشب نشان داد، همه‌ی ابهامات رفع شد. در حالی که حذف جک صوتی برای برخی از افراد کاملا شگفت‌آور بود، اما این حرکت هوشمندانه‌ی اپل برای افراد آشنا به صنعت فناوری، مورد انتظار بود.

 

اگرچه واکنش‌های مختلفی از طرف کاربران به این حرکت و اعتماد به صحت این تصمیم نشان داده خواهد شد، اما در نهایت این که جک صوتی هدفون به سرنوشت شومی دچار شد، یک حقیقت اسـت. هر چه باشد، شرکت اپل به حذف فناوری‌هایی که کاربران با آن خوگرفته‌اند، معروف اسـت. همان‌طور که به خاطر دارید، اپل اولین شرکتی بود که درگاه CD را از لپ‌تاپ‌ها و دکمه‌های فیزیکی را از گوشی‌های هوشمند حذف کرد. حالا هم با وجود این که جک صوتی از آیفون 1 تا آیفون 6 اس مورد استفاده قرار گرفته بود، اپل تصمیم به حذف آن در آیفون 7 گرفته اسـت.

 

حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7

ممکن اسـت به خاطر وجود لوازم جانبی فراوان اپل، حرکت این شرکت به سمت فناوری شارژینگ اختصاصی باعث شگفتی نباشد؛ اما تغییر هدفون سیمی با مدل بی‌سیم آن شدیدا باعث شگفتی کاربران خواهد شد. ایرپاد جدید و کاملا بی‌سیم اپل با استفاده از فناوری بلوتوث به آیفون متصل شده و تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را به صورت بی‌سیم فراهم می‌کند. اپل به فکر کاربران علاقه‌مند به فناوری سنتی هم بوده اسـت؛ به طوری که یک کابل مبدل لایتنینگ به جک صوتی برای این افراد در نظر گرفته اسـت.

با این کار، اپل خیال کاربرانی که از هدفون‌های کابلی گران قیمت که دارای جک صوتی ۳.۵ میلی متری اسـت استفاده می‌کنند، آسوده کرده اسـت. شرکت اپل همراه با هر یک از آیفون‌های جدید، آداپتور لایتنینگ به جک صوتی را هم ارائه می‌دهد. اگر چه این کار ایده‌ی خوبی به نظر نمی‌رسد، اما در مراحل آغازین گذار به فناوری صوتی جدید، قابل قبول اسـت. با این اوصاف، اگر قصد شارژ کردن گوشی هوشمند اپل را داشته باشید، باید از گوش کردن به موسیقی با استفاده از ایرپاد لایتنینگ صرف نظر کنید.

درنهایت باید اظهار کنیم که حرکت به سمت هدفون‌های بی‌سیم دو مورد را هدف قرار داده اسـت: فناوری اتصال و کیفیت صدا.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 سپتامبر 2016 ... چندین هفته بود که اظهار نظرهای مختلفی در مورد حذف جک صوتی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر میشد. طبق تصویری که اپل در مراسم رونمایی امشب ...10 سپتامبر 2016 ... ... اپل، آیفون 7 به ذهنشان خطور میکند دلیل حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون در ... تصمیم گرفته با حذف این جک که استاندارد چندین ساله درگاههای صوتی ...10 سپتامبر 2016 ... حذف جک 3.5 میلیمتری برای اپل چه مزایایی در طراحی آیفون 7 داشته است؟ ... حذف کردن جک 3.5 میلیمتری صوتی به اپل کمک کرده است که به سادگی ...بنابراین سه دلیل مهم منجر به حذف جک 3.5 میلی متری در آیفون 7 شد: دوربین بزرگ ... می کنید که حذف جک 3.5 میلی متری هدفون به منظور افزایش کیفیت صدا انجام شده ...8 سپتامبر 2016 ... حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7. وب سایت زومیت: چندین هفته قبل، حذف شدن جک صوتی آیفون در هاله ای از ابهام قرار داشت. اما با تصویری که ...8 سپتامبر 2016 ... آیفون 7, جک صوتی بازیافت 40 میلیون دلار طلا از گوشی آیفونچندین هفته بود که اظهار نظرهای مختلفی در مورد حذف جک صوتی آیفون 7 و آیفون 7 ...25 سپتامبر 2016 ... یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد آیفون 7 مطرح میشه اینه که واقعا چه چیزی باعث شد تا اپل ، جک صوتی هدفون 3.5 میلی متری رو حذف کنه . در واقع یه ...1 ا کتبر 2016 ... اپل با حذف پورت جک 3.5 میلیمتری هدفون آیفون 7، جنجالی به پا کرد. ... خبر خوب اینکه به کمک فیوزکیس، جک صوتی ۳.۵ میلیمتری به آیفون ۷ ...8 سپتامبر 2016 ... پس از این که تصاویر مختلفی از آیفون 7 و شایعاتی در مورد حذف شدن جک صوتی 3.5 میلیمتری هدفون آن در فضای مجازی منتشر شد، دنیای فناوری دچار ...پس از این که تصاویر مختلفی از آیفون 7 و شایعاتی در مورد حذف شدن جک صوتی 3.5 میلیمتری هدفون آن در فضای مجازی منتشر شد، دنیای فناوری دچار آشفتگی شدیدی ...


کلماتی برای این موضوع

چرا جک هدفون آیفون حذف شد ؟ علم فرداعلتحذفجکهدفونآیفون هدفون میلی متری رو حذف حذف جک صوتی آیفون در آیفون حذف شد یکی از چرا اپل جک میلی‌متری هدفون را از آیفون جدید خود حذف …چرااپلجک ، حذف جک میلی متری جک صوتی ۳۵ میلی متری به نفع ایرپاد بی سیم از آیفون حذف چرا اپل جک میلی‌متری هدفون را از آیفون جدید خود حذف …حذفجکمیلیمتریدر حذف جک میلی‌متری جک میلی‌متری از آیفون آیفون جدید اپل جک اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش آیفون چه قدر است؟ آی اپل …اپل ی آیفون شنیده‌ایم که شامل باریک شدن بدنه به لطف حذف جک صوتی میلی‌متری از یک چرا جک هدفون آیفون حذف شد جک صوتی هدفون میلی حذف جک صوتی آیفون از استاندارد میلی متری آیفون با جک هدفون میلی متری و پشتیبانی از …وبلاگیکی از موارد مطرح شده، حذف جک جک ۳۵ میلی متری با جک هدفون میلی متری و جک میلی‌متری خروجی صدا به آیفون اضافه شدمقالهاپل جک میلی‌متری خروجی صدا را از روی آیفون و آیفون پلاس حذف از روی آیفون و کیس شارژ آیفون با قابلیت پشتیبانی از جک میلی متری …وبلاگ فیوزکیس، جک صوتی ۳۵ میلی آیفون با قابلیت پشتیبانی از جک میلی متری در آیا جک میلی‌متری صدا در گوشی‌های هوشمند ……مایکروسافت به جک میلی‌متری میلی‌متری صدا از آیفون حذف جک میلی‌متری مقایسه‌ جامع جک صوتی ۳۵ میلی متری با نوع و …پس از این که تصاویر مختلفی از آیفون و شایعاتی در مورد حذف شدن جک صوتی میلی‌متری



لینک منبع :حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7

حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../حذف-جک-صوتی-35-میلی-متری-از-آیفون-7‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... چندین هفته بود که اظهار نظرهای مختلفی در مورد حذف جک صوتی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر می‌شد. طبق تصویری که اپل در مراسم رونمایی امشب ... حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7 - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../حذف-جک-صوتی-35-میلی-متری-از-آیفون-7‏ - ذخیره شده رتبه: ۱۸% - ۹۵۹ نقد 8 سپتامبر 2016 ... چندین هفته بود که اظهار نظرهای مختلفی در مورد حذف جک صوتی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر می‌شد. طبق تصویری که اپل در مراسم رونمایی امشب ... چرا اپل جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آیفون جدید خود حذف کرد؟ - گجت نیوز gadgetnews.ir/122010/حذف-جک-3-5-میلیمتری-در-آیفون-جدید/‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... این جنگ برای حذف جک 3.5 میلی‌متری به خاطر فضای داخلی گوشی همراه با ... مقایسه گلکسی اس 8 با آیفون 7 پلاس : جدال غول آسیایی با پسر بزرگ اپل ... تصویری از طرح اولیه آیفون 8 توسط یکی از تامین‌کنندگان قطعات فاش شد. حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7 - سرویس خبری servicekhabari.com/121721‏ 10 سپتامبر 2016 ... چندین هفته بود که اظهار نظرهای مختلفی در مورد حذف جک صوتی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس منتشر می‌شد. طبق تصویری که اپل در مراسم رونمایی امشب ... چرا جک هدفون آیفون 7 حذف شد ؟ - علم فردا www.elmefarda.com/علت-حذف-جک-هدفون-آیفون-7/‏ - ذخیره شده 25 سپتامبر 2016 ... یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد آیفون 7 مطرح میشه اینه که واقعا چه چیزی باعث شد تا اپل ، جک صوتی هدفون 3.5 میلی متری رو حذف کنه . در واقع یه ... چرا در آیفون 7 جک 3.5 میلیمتری صدا حذف شده است ؟ - Beroozresani beroozresani.com/amoozesh/2784-3-5-mm-jack-iphone7.html‏ - ذخیره شده این روز ها شایعات زیادی از آیفون های های آینده اپل به گوش میرسد بسیاری از کاربران ... میدهند در این مقاله دلایل احتمالی حذف شدن جک 3.5 میلیمتری صدا را بررسی میکنیم. حذف جک هدفون 3.5 میلی متری برای کاهش ضخامت آیفون ۷ - زومیت www.zoomit.ir/2015/11/28/.../iphone-7-headphone-jack-lightning/‏ - ذخیره شده 28 نوامبر 2015 ... حذف جک هدفون 3.5 میلی متری برای کاهش ضخامت آیفون ۷ · حسین خلیلی صفا ... تگ ها Apple HeadPhone iphone 7 گوشی اپل. تبلیغات. تبلیغات ... حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7 - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/24890483‏ 8 سپتامبر 2016 ... حذف جک صوتی 3.5 میلی متری از آیفون 7. وب سایت زومیت: چندین هفته قبل، حذف شدن جک صوتی آیفون در هاله ای از ابهام قرار داشت. اما با تصویری که ... حذف جک هدفون 3.5 میلی متری در آیفون 7 و راه حل استفاده از هدفون های ... techera.ir/2016/06/25/remove-headphone-jack-iphone-7-solution/‏ - ذخیره شده 25 ژوئن 2016 ... در چند هفته اخیر، شایعات پیرامون آیفون ۷ به شدت قوت گرفته اند که یکی از جنجال برانگیزترینِ آن ها، حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. با اینکه ... جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا به آیفون 7 اضافه شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../جک-3-05-میلی‌متری-خروجی-صدا-آیفون-7/‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... اپل جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا را از روی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس حذف کرد و به جای آن هدفون‌هایی با پورت لایتنینگ و هدفون‌های بی‌سیم استفاده کرد.