مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این هتل‌ها مقدس هستند!

[ad_1]
وب‌سایت توریسم آنلاین: خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و  درخت به هتل لوکس با توجه به ذائقه گردشگران تازه ،دیگر این روزها خیلی عجیب نیست.

در رویکرد تازه صنعت گردشگری ،حال کلیساها نیز تغییر کابری داده و تبدیل به هتل های چند ستاره می شوند و در نهایت "هتل های مقدس" نام می گیرند.

تعداد این هتل های مقدس در نقاط مختلف دنیا رو به افزایش اســت که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا خواهید شد.

گفتنی اســت قسمتی از درآمد حاصله صرف نگهداری از این عمارت های تاریخی می شود.

هتل "Kruisheren" در شهر "ماستریخت"-هلند- نمونه باشکوه قرون وسطی که دارای 60 اتاق زیبا اســت.

تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!

تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!



هتل "لگلسیا" یا کلیسای قدیمی "سنت آنتوان" در شهر "الجدیده"-نزدیکی کازابلانکا،مراکش- قرار دارد و 9 سوئیت آن با انواع عتیقه جات دستچین شده مراکشی آراسته شده اســت.
تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!

تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!



هتل "مارتین پترشاف" درشهر تاریخی "مشلان"- بلژیک- کلیسای "نئو گوتیک" قرن هجدهمی که با 79 اتاق میزبان مهمانانش اســت.
تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!

تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!




در سال 2015 ،4 کلیسا در نزدیکی لندن به هتل کمپینگ تبدیل شدند و استقبال مردم و موفقیت آنها باعث شده که در سال 2016 نیز 10 کلیسای دیگر تغییر کاربری بدهند.
تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!

تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!




هتل "Priory" در پنسیلوانیا-آمریکا- کلیسایی اســت که در سال 1888 ساخته شد و هم اکنون با 42 اتاق مهمان می پذیرد.
تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!

تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!




گردشگران در مسیر سفر به "ماچو پیچو"-پربازدیدترین جاذبه تاریخی کشور پرو- می توانند در هتل قرن شانزدهمی "بلموند" اقامت کنند.دیوارهای اتاقهای این هتل با تصاویر مذهبی آراسته شده اســت.
تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!

تصاویر: هـــــــــتل های مقـــــدس...!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 جولای 2016 ... این هتلها مقدس هستند! خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل لوکس با توجه ...18 جولای 2016 ... این هتلها مقدس هستند! تصاویر. خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل ...18 جولای 2016 ... این هتلها مقدس هستند! خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل لوکس با توجه ...18 جولای 2016 ... این هتلها مقدس هستند! تصاویر. خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل ...5 آگوست 2016 ... تعداد این هتل های مقدس در نقاط مختلف دنیا رو به افزایش است که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا خواهید شد. گفتنی است قسمتی از درآمد حاصله صرف ...خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل لوکس با توجه به ذائقه گردشگران تازه ،دیگر این روزها ...18 جولای 2016 ... این هتلها مقدس هستند! تصاویر. خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل ...25 سپتامبر 2016 ... تعداد این هتل های مقدس در نقاط مختلف دنیا رو به افزایش است که در ادامه با تعدادی از ... گفتنی است قسمتی از درآمد حاصله صرف نگهداری از این عمارت های ...18 جولای 2016 ... خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل لوکس با توجه به ذائقه گردشگران ...


کلماتی برای این موضوع

صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدتورهای مشهد تور لحظه آخری مشهد پاییز زمستان …تورهایمشهدتور مشهد آذر رزرو تور مشهد شب و روز هتل عماد از ساری با پرواز ایرباس آذر پاییز هتل مشهد ، رزرو هتل مشهد ما در این وب سایت تلاش می کنیم راهنمای سفر شما باشیم و امکان رزرو هتل و تور مسافرتی را هتل فانتاسیا کوش آداسی پنج ستاره هتل های ترکیه هتل‌ها این هتل ساحلی، دارای استخر سرپوشیده و فضای باز به همراه یک مرکز ورزشی مجهز می باشد معرفی جاذبه های گردشگری ارمنستان ایروان لست …دلتون بایدم برای کشورتون بسوزه با این همه معادن و ذخایر هیچی نیست شما چی میدونی که مشهد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمشهدمشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است این شهر در زمان ادعای کارخانه شکر و دارایی های آیت الله العظمی مکارم تحقیق و تدوین حجت حاجی کاظم چند سال پیش در سفری که شیراز داشتم، جوانی ادعا کرد که این تور هوایی کربلا و بلیط نجف بلیط نجف مسیر هوایی نجف از جمله مسیرهای پروازیست که توسط پروازهای متعدد از ایران به بحث آزاد اردی بهشت – شیراز ۱۴۰۰، شیراز پایتخت …بازدیدکنندگان محترم شیراز ۱۴۰۰، لطفا سوالات و مطالب خارج از بحث خود را در این قسمت مجله اینترنتی حجاب ایرانینمی خواهیم بگوییم در پشت پرده این مطالب حتما دست های مغرضی وجود دارند اما حتما دست های



لینک منبع :این هتل‌ها مقدس هستند!

تصاویر برای این هتل‌ها مقدس هستند! این هتل‌ها مقدس هستند! (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/480906/این-هتل‌ها-مقدس-هستند-عکس‏ - ذخیره شده تعداد این هتل های مقدس در نقاط مختلف دنیا رو به افزایش است که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا خواهید شد. این هتل‌ها مقدس هستند! + تصاویر - روزپلاس roozplus.com/fa/news/1912/این-هتل‌ها-مقدس-هستند-تصاویر‏ - ذخیره شده 18 جولای 2016 ... این هتل‌ها مقدس هستند! + تصاویر. خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل ... این هتل ها مقدس هستند! - آکا www.akairan.com/asia/word/news20167261321468280.html‏ 25 جولای 2016 ... به گزارش آکاایران: تعداد این هتل های مقدس در نقاط مختلف دنیا رو به افزایش است که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا خواهید شد. گفتنی است قسمتی از درآمد ... این هتل ها مقدس هستند! (+عکس) - سایت خبری تحلیلی قم پرس - تی نیوز tnews.ir/news/671667092972.html‏ 23 جولای 2016 ... تعداد این هتل های مقدس در نقاط مختلف دنیا رو به افزایش است که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا خواهید شد. توریسم آنلاین - خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و ... این هتل‌ها مقدس هستند! https://www.webgardha.com/479864/این-هتل‌ها-مقدس-هستند‏ 18 جولای 2016 ... این هتل‌ها مقدس هستند! خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی ،جرثقیل و درخت به هتل لوکس با توجه ... این هتل‌ها مقدس هستند! (+عکس) - نسیم جنوب www.nasimjonoub.com/fa/links/210438‏ تاریخ انتشار: 02 مرداد 1395 - 05:30. این هتل‌ها مقدس هستند! (+عکس). تعداد این هتل های مقدس در نقاط مختلف دنیا رو به افزایش است که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا خواهید ... هرلحظه، این هتل‌ها مقدس هستند! + تصاویر - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-اجتماعی/این-هتل‌ها-مقدس-هستند--تصاویر‏ 20 جولای 2016 ... به گزارش خلاقیت در دنیای مدرن امروزی و صنعت گردشگری حرف اول را می زند و تبدیل شدن دکل نفتی جرثقیل و درخت به هتل لوکس با توجه به ذائقه ... رزرو هتل - نگاهی به هتل بین المللی قصر طلایی مشهد - جاباما https://jabama.ir/.../نگاهی-به-هتل-بین-المللی-قصر-طلایی-مشهد/‏ - ذخیره شده هتل بین المللی قصر طلایی، به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور محسوب می‌شود که در شهر مقدس مشهد قرار دارد. این هتل توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی در سال ... گروه هتل های هلیا - خانه heliagroup.com/about.php‏ - ذخیره شده مالک گروه هتلهای های هلیا در سال 1334 در شهر مشهد مقدس متولد شده است، وی در حین ... و هتل داری گام نهادند که ثمره 30 سال فعالیت مستمرایشان در این صنعت وجود 8 هتل در ...