مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا

[ad_1]

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی:  مرسدس بنز طی سال‌ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته اسـت. اما حالا این شرکت جدیدترین فناوری‌اش را در نوع متفاوتی از خودرو به کار برده اسـت.

 

 ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا

«ویژن ون مرسدس بنز» (Mercedes-Benz Vision Van) با این هدف ساخته شده که نشان دهد فناوری‌های اتصال به اینترنت و سیستم رانشگر برقی را چطور می‌توان در خودروهای تجاری به کار برد. این طرح مفهومی بخشی از یک استراتژی جدید به نام adVANce اسـت. مرسدس با این استراتژی می‌خواهد نه تنها، یک تولیدکننده‌ی خودرو، بلکه تامین‌کننده سیستم‌های همبسته و کل‌گرا باشد. به نظر می‌رسد این ون توزیع کالا بسیار پیچیده خواهد بود.

این ویژن ون شکیل و زیبا سیستم رانشی تمام برقی دارد. موتور الکتریکی آنها ۷۵ کیلووات (معادل ۱۰۰ اسب بخار) توان خروجی و ۲۶۹ نیوتون متر گشتاور نیرو تولید می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو به ۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود اسـت، اما مرسدس می‌گوید با غیرفعال کردن سیستم محدودکننده سرعت آن به ۱۲۰ کیلومتر هم می‌رسد. کف این خودرو کاملا تخت اسـت و درون آن فضای کافی برای بار وجود دارد.

مرسدس برای اینکه از فضای باری موجود بیشترین استفاده را ببرد، یک سیستم اتوماتیک برای قفسه ساخته تا پر کردن بار و خالی کردن آن به سرعت انجام شود. بسته‌ها در قفسه‌هایی قرار می‌گیرند که به موازات خط مرکزی ون هستند و در صورت نیاز بدون دخالت انسان بیرون کشیده می‌شوند. کل این سیستم با اینترنت کنترل می‌شود و می‌توان از آن در سیستم مدیریت بسته شرکت‌های توزیع کالا استفاده کرد.

همچنین با ویژن ون دیگر نیازی به رفتن به سمت در خانه مشتری نیست. این خودرو به یک جفت پهپاد مجهز اسـت که می‌توانند بار دو کیلوگرمی را تا شعاع ۱۰ کیلومتری حمل کنند. مرسدس می‌گوید این پهپادها برای تحویل اقلام در مکان‌هایی هستند که خودرو نمی تواند به آنجا دسترسی داشته باشد.

البته قرار نیست ویژن ون تولید شود، اما مرسدس همچنان به توسعه بعضی از تکنولوژی‌های پیشرفته آن ادامه می‌دهد. سیستم اتوماتیک قفسه‌ها طی یک برنامه آزمایش خواهد شد و مرسدس به دنبال راه‌هایی اسـت که بتواند از اینترنت برای افزایش بازدهی خدمات توزیعی استفاده کند.

 

 ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا

 

ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا 

 

ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا 

 

 ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا

 

 ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا

 

 ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا

 

ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا 

 

ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا 

 

 ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا

 

 ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

عصر خودرو بنز برای بستن قرارداد خودرویی با …رئیس کمیته تحقیق از صنعت خودرو در مجلس نهم بنز برای بستن قرارداد خودرویی با شرکت های بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت عصر خودرو ۲۴ درصد قیمت خودرو به دولت می‌رسداستاندارهای جدید خودرویی تا پایان سال ابلاغ می شود خودروسازان بزرگ پشت چراغ قرمز مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال عصر ایران ذوالنور هنوز برای معرفی نامزد اصول گرایان دیر نشده محمد جواد ابطحی احتمال الف درباره آتش زدن بنز و پورشهمعلومه تولید کننده بنز و پورشه هستی که از ورود این اقلام که باعث تعطیلی بنگاه داخلی حاضرم صیغه شما بشوم فقط با مبلغرئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی از شگرد جدید کلاهبرداران به طریق ارسال پیامک تحت موتور جستجوی قطره اونس جهانی طلا طلای عیار سکه طرح قدیم سکه طرح جدیدخبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسوشا مشکلی برای بازی در ایران ندارد اعلام اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ برترآلمان بعد از جنگ جهانی دوم به روایت تصویر۸ ماه مه ۱۹۴۵ جنگ پایان یافته است ‌ در این روز فلد مارشال ویلهلم کایتل



لینک منبع :راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا

تصاویر برای راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا الف - راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا alef.ir/vdcfmxdmyw6d10a.igiw.html?390231‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... مرسدس بنز طی سال‌ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ... ... ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا این ویژن ون ... راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا payeshonline.com/news/.../راه-حل-جدید-مرسدس-بنز-برای-ارسال-کالا‏ 9 سپتامبر 2016 ... مرسدس بنز طی سال‌ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته است. اما حالا این شرکت جدیدترین فناوری‌اش را در نوع متفاوتی از ... راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا(+عکس) - خانواده ایرانی | دمادم https://damadam.ir/news/راه-حل-جدید-مرسدس-بنز-برای-ارسال-کالا.../3576476‏ - ذخیره شده مرسدس بنز طی سال‌ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته است. اما حالا این ... ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا. این ویژن ... راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا+ تصاویر | مرسدس بنز - قطره www.ghatreh.com/news/.../راه-جدید-مرسدس-بنز-برای-ارسال-کالا-تصاویر‏ 9 سپتامبر 2016 ... مرسدس بنز طی سال ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته است. اما حالا این شرکت جدیدترین فن. راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا | الف vista.ir/cdn/30467749‏ 8 سپتامبر 2016 ... مرسدس بنز طی سال‌ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته است. ... ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا+ تصاویر - نامه نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/24929094‏ 9 سپتامبر 2016 ... راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا+ تصاویر. مرسدس بنز طی سال ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته است. اما حالا این ... راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا +تصاویر - تی نیوز tnews.ir/news/d6cf70195559.html‏ 9 سپتامبر 2016 ... پدال نیوز: مرسدس بنز طی سال ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته است. اما حالا این شرکت جدیدترین فناوری اش را در نوع ... ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا - دانشنامه رشد danesh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... ترکیب پهپاد و ون برقی راه حل جدید بنز برای ارسال کالا. مرسدس بنز طی سال‌ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته است. راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا | خبروان khabarone.ir/news/3644394‏ 8 سپتامبر 2016 ... راه حل جدید مرسدس بنز برای ارسال کالا. مرسدس بنز طی سال‌ها، تعداد زیادی طرح مفهومی از خودروهای پیشرفته و لوکس ساخته است. اما حالا این شرکت ...