مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم!

[ad_1]
وب سایت زندگی آنلاین: رابطه جنسی، انواعی متفاوت از احساسات را در فرد به وجود می آورد. از عشق و هیجان گرفته تا نگرانی و ناامیدی واکنش‌هایی که به اندازه خود رابطه جنسی متفاوت هستند.

اما یک رابطه جنسی واقعا چیست؟

در یک مفهوم، رابطه جنسی، هدایت شده به وسیله هورمون‌ها برای بقای نسل اســت. که البته این تعریف پیچیدگی‌های واکنش جنسی انسان را درنظر نمی‌گیرد.انتظار و توقع هر کس نسبت به این مساله شکل رابطه جنسی او را تعیین می‌کند. درک شما از رابطه جنسی و ارتباط‌تان با همسرتان از عوامل مهمی هستند که می توانند زندگی جنسی و در عین حال عاطفی‌تان را بهبود بخشند.

روابط سالم جنسی
صحبت با همسر

برای بسیاری از زوج‌ها، صحبت کردن در مورد مسائل جنسی و خواسته‌هایشان سخت اســت و هر وقت هم رابطه جنسی ناموفقی دارند، احساس صدمه، خجالت و رنجش، باعث می‌شود که حتی کمتر هم با یکدیگر صحبت کنند.اما فراموش نکنید، رابطه کلامی می تواند زندگی جنسی بهتری برایتان فراهم کند.

زمان گفتگو

دو زمان برای گفتگو در خصوص مسائل جنسی وجود دارد:

یکی، وقتی که در رختخواب هستید و دیگری هر جای دیگر. اگر هر زمان نمی توانید به راحتی در مورد مسائل جنسی و خواسته تان، صحبت کنید، در رختخواب و حین عمل جنسی، خواست‌تان را بیان کنید تا به مرور موارد آزاردهنده را از خود دور نمایید.

پرهیز از انتقاد

هنگام صحبت در این خصوص، مراقب باشید از جملات مثبت استفاده کنید. مثلا، "وقتی موهایم را نوازش می کنی، بسیار لذت می برم." هرگز روی موارد منفی متمرکز نشوید و از یکدیگر انتقاد نکنید.

روابط سالم جنسی
حفظ ارتباط فیزیکی

حتی اگر خسته، کلافه و یا در خصوص مشکلی ناراحت هستید، پیش از شروع رابطه جنسی باید از نظر روحی آماده باشید، بنابراین نوازش و در آغوش کشیدن در این لحظه می‌تواند پیوند عاطفی و فیزیکی را در شما افزایش داده و حفظ کند.

استفاده از کرم های تسهیل کننده

گاهی اوقات خشکی واژن که معمولا در دوران پیش از یائسگی به وجود می آید، باعث می شود که زن ها رابطه جنسی دردناکی تجربه کنند. بنابراین در اینگونه مواقع، استفاده از کرم و یا  ژل‌های تسهیل کننده پیشنهاد خوبی اســت.

خیال‌پردازی

معمولا پیش از شروع رابطه جنسی، کمی خیال‌پردازی و اینکه دوست دارید چه چیزی را تجربه کنید، بد نیست. سپس در مورد آن با همسرتان صحبت کنید. البته در خیال‌پردازی افراط نکنید که مشکل آفرین می‌شود.

 

روابط سالم جنسی

 

ورزش‌های لگنی

می‌توانید با انجام دادن ورزش‌های مربوط به تقویت عضلات کف لگن، تناسب جنسی‌تان را بهبود بخشید. عضلات لگن‌تان را به طوری که انگار جلوی خروج ادرار را می‌گیرید، منقبض کرده و پس از 2 تا 3 ثانیه رها کنید.این کار را دو بار در روز و هر بار 10 بار انجام دهید.

رفتارهای آرام بخش

قبل از انجام عمل جنسی، با هم کاری که آرام بخش اســت، انجام دهید. مثلا به رستوران بروید و شام بخورید و از لحظات تان لذت ببرید. یا تمرین های آرامش سازی مانند تنفس عمیق و یا یوگا انجام دهید.

مشورت با پزشک

اگر تمام تلاش‌های تان بی نتیجه بود، ناامید نشوید. حتما با پزشک مشورت کنید و مشکل تان را در میان بگذارید. او می تواند راه حل‌های مناسبی در اختیارتان بگذارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم. lezat. تفاوتی که بین آقایون و خانم ها وجود دارد این است که خانم ها میتوانند طی یک رابطه جنسی چند بار به ارگاسم برسند اما ...چگونه از یک رابطه جنسی چند برابر بیشتر لذت ببریم .... برای داشتن فیزیکی سالم، میتوانید از مکملهای غذایی که برای بالا بردن سطح انرژی بدن هستند استفاده ...25 جولای 2016 ... چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم! در یک مفهوم، رابطه جنسی، هدایت شده به وسیله هورمونها برای بقای نسل است. که البته این تعریف ...زناشویی - ده نکته برای لذت بردن از یک رابطه جنسی سالم - کاملترین مطالب در مورد زناشویی نامزدی و انتخاب همسر و. ... رابطه جنسی زن و مرد یکی از ارکان مهم روابط زناشویی میباشد که به جرئت می توان گفت بی تو جهی و .... چگونه آلت گشاد رو تنگ کنیم.چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم! در یک مفهوم، رابطه جنسی، هدایت شده به وسیله هورمونها برای بقای نسل است. که البته این تعریف پیچیدگیهای واکنش جنسی ...محیطی آرام و امن که شرایط را برای رابطه ای جنسی لذت بخش و شادی بخش فراهم می کند. .... اما یک زندگی جنسی سالم بخش مهمی از یک رابطه صمیمی را تشکیل میدهد و نادیده گرفتن آن هر دوی شما را از هم دورتر خواهد کرد. .... چگونه اشتباهات همسرم را به او بگویم؟چگونه از یک رابطه جنسی سالم جنسی لذت ببریم! وب سایت زندگی آنلاین: رابطه جنسي، انواعی متفاوت از احساسات را در فرد به وجود می آورد. از عشق و هیجان گرفته تا ...چگونه از یک رابطه جنسی سالم جنسی لذت ببریم! وب سایت زندگی آنلاین: رابطه جنسي، انواعی متفاوت از احساسات را در فرد به وجود می آورد. از عشق و هیجان گرفته تا ...خانمها برخلاف آقایون میتوانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه جنسی لذت ببرند. .... ازآنجاکه سالم بودن کمک میکند بهتر بتوانید در فعالیتهای جنسی شرکت داشته ...5 سپتامبر 2015 ... به رابطه جنسی که در آن زن و مرد برای لذت بردن از رابطه جنسی از دهان خود استفاده کنند، رابطه جنسی دهانی گفته میشود. ... رابطه جنسی دهانی بین زن و شوهر از نظر شرعی از روابط غیر متعارف نمیباشد و بر ... احتمال انتقال از فرد مفعول HIV مثبت به فاعل سالم در صورتی امکانپذیر است که ... چگونه از رابطه جنسی لذت ببریم؟


کلماتی برای این موضوع

چگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریمچگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریم خانم‌ها برخلاف آقایون می‌توانند از چند ارگاسم چگونه میتوانیم با انجام تمرینات کگل از رابطه جنسی خود لذت تمرینات کگل ، کگل و لذت جنسی ، افزایش لذت جنسی ، دستگاه اکستندر ، کگل چگونه میتوانیم آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط …خانمها در زمان رابطه جنسی به این موارد فکر نکنید پیشگیری از نارسایی های جنسی مردان با رابطه‌جنسی در دوران‌عقد چگونه‌باشد؟زناشویی روابط زناشویی آموزش زناشویی رابطه‌جنسی در دوران‌عقد دختر وچگونه شکست عشقی را از یاد ببریم آکاواقعیت را بپذیرید می توانید در مورد یک موضوع حرف نزنید یا بگویید بی اهمیت است، اما این چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیمسوء استفاده های جنسی از زنان در محیط های کاری ایرانروش های لذت بردن دردوره عقدبستگی زیتونروان …روش های لذت بردن دردوره عقدبستگی روشهای زیر میتوان با انگشت یا آلت این آیا برای برقراری رابطه جنسی اضطراب دارید؟ …در برخی موارد به دلیل خطرات خاص، رابطه جنسی از سوی پزشک ممنوع می‌شود یکی از سوالاتی آموزش مسایل زناشویی با سبکی جدیدهر دو طرف بایستی از رابطه جنسی نصیبی ببرند‎ سعی در برقراری عدالت مطلق در زمینه رابطه پورن یک سرگرمی و لذت زنانه است شهروندیارولوم کارگردان فیلم های پورن برای زنان پورن یک سرگرمی و لذت زنانه است آنا اسپن با نام



لینک منبع :چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم!

چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/12554_چگونه-از-یک-رابطه-جنسی-سالم-لذت-ببریم.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 11 ژانویه 2014 ... تفاوتی که بین آقایون و خانم ها وجود دارد این است که خانم ها میتوانند طی یک رابطه جنسی چند بار به ارگاسم برسند اما آقایون پس از ارگاسم دیگر تمایلی ... چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../چگونه-از-یک-رابطه-جنسی-سالم-لذت-ببریم‏ - ذخیره شده 25 جولای 2016 ... چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم! در یک مفهوم، رابطه جنسی، هدایت شده به وسیله هورمون‌ها برای بقای نسل است. که البته این تعریف ... اوج لذت جنسی در زوجین : راهکارها و نکات - مردمان www.mardoman.net/family/اوج-لذت-جنسی-در-زوجین‏ - ذخیره شده - مشابه 29 نوامبر 2011 ... خانم‌ها برخلاف آقایان می‌توانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه‌ جنسی لذت ببرند. از طرف دیگر، آقایان می‌توانند بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی. ... ازآنجاکه سالم بودن کمک می‌کند بهتر بتوانید در فعالیت‌های جنسی شرکت ... نیونا از کیش در رژیم غذایی: چطور در ۷ روز ۸ کیلوگرم لاغر شوید; علی سام در چگونه عاشق خدا شویم؟ چگونه از یک رابطه جنسی چند برابر بیشتر لذت ببریم - مشاوره جنسی www.akairan.com/marriage/zanashooi/2015529182146.html‏ - ذخیره شده - مشابه رابطه جنسی سالم,لذت بردن از یک رابطه,آموزش روابط جنسی,دانستنی ... علاوه توضیحاتی در مورد اینکه چگونه از یک رابطه جنسی چند برابر بیشتر لذت ببریم خواهیم داد. چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم! -آکا akairan.com/marriage/hamsar/news201672715365774379.html‏ - ذخیره شده چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم! رابطه جنسی، انواعی متفاوت از احساسات را در فرد به وجود می آورد.از عشق و هیجان گرفته تا نگرانی و ناامیدی واکنش هایی که به ... بالاترین: چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم + آموزش مسائل و ... https://www.balatarin.com/permlink/2017/4/20/4494274‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... خانم ها برخلاف آقایون می توانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه جنسی لذت ببرند. از طرف دیگر، آقایون می توانند بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی خود، ... چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم - صفحه نخست nazaninha.xyz/post/?q=چگونه+از+یک+رابطه+جنسی+سالم+لذت+ببریم‏ چگونه از یک رابطه جنسی سالم جنسی لذت ببریم! وب سایت زندگی آنلاین: رابطه جنسی، انواعی متفاوت از احساسات را در فرد به وجود می آورد. از عشق و هیجان گرفته تا ... ده نکته برای لذت بردن از یک رابطه جنسی سالم - زناشویی zanashooei2012.blogfa.com/cat-48.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه رابطه جنسی زن و مرد یکی از ارکان مهم روابط زناشویی میباشد که به جرئت می توان گفت بی تو جهی و یا حتی کم توجهی به آن می تواند از عوامل فرو پاشی بنیان خانواده ... چگونه از یک رابطه جنسی سالم لذت ببریم! - تی نیوز tnews.ir/news/c8b067529629.html‏ - ذخیره شده 30 جولای 2016 ... در یک مفهوم، رابطه جنسی، هدایت شده به وسیله هورمون ها برای بقای نسل است. که البته این تعریف پیچیدگی های واکنش جنسی انسان را درنظر نمی گیرد. چگونه از نقطه جی در رابطه جنسی لذت ببریم ؟ | یک زوج | آموزش ازدواج و ... 1zoj.ir/how-the-g-spot-to-enjoy-sex/‏ - ذخیره شده 1 آوریل 2017 ... چگونه از نقطه جی در رابطه جنسی لذت ببریم ؟ ... در این مقاله قصد داریم نحوه ی لذت بردن از این نقطه در رابطه جنسی را ... رابطه جنسی سالم چگونه است ؟