مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن

[ad_1]

به گزارش جام جم سرا ، بسیاری از افراد بر این باورند که با اضافه کردن روغن سویا سبب سالم‌تر و مغذی شدن وعده‌های غذایی می‌شوند در حالی که سخت در اشتباه هستند.

روغن سویا از جمله روغن‌هایی اســت که در پخت بسیاری از غذاها کاربرد دارد در حالی که این روغن یکی از خطرناک‌ترین موادی اســت که از جمله غذاهای فرآوری شده محسوب می‌شود. گفته می‌شود که روغن سویا می‌تواند خطرناک و در واقع سمی باشد. روغن سویا برای تولید شدن تحت مراحل زیادی قرار می‌گیرد تا قابل‌خوردن شود.

مصرف مقادیر زیادی از روغن سویا می‌تواند سبب تولید هورمون استروئید در بدن شود و به همین علت خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را در افراد افزایش می‌دهد و همچنین موجب بلوغ زودرس در دختران می‌شود و رشد فیزیکی را در پسران نوجوان به تاخیر میندازد.

علاوه بر این، شماری از روغن‌های سویا از نظر ژنتیکی دستکاری شده‌اند و در بازار عرضه می‌شوند و افراد ناآگاهانه و بی‌خبر از آن‌ها استفاده می‌کنند و به سلامتی خود آسیب می‌زنند. از طرف دیگر شیر سویا به جای شیر مادر پیشنهاد می‌شود اما به طور کلی محصولات سویا به علت مراحل تولید بیشتر از فایده به بدن ضرر می‌رساند و استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود. در صورت استفاده قبل از اقدام به خرید از فرآیند تولید آن اطمینان حاصل کنید.

منبع: MedicalDaily


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 مارس 2016 ... مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب میزند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر در دختران و پسران نوجوان میشود.اخبار بلوغ زودرس. ... اشتراک در خبرنامه تی نیوز. با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید. عضویت @. دیگران چه می خوانند ...1 جولای 2016 ... كودكان و نوجوانان:بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن. کد مطلب : 286655 مطالعات داده که سویا سلامتی آسیب و آلزایمر بلوغ یا در و نوجوان گزارش ...20 ژوئن 2016 ... بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افرا-بلوغ-زودرس-فرزندانتان-مصرف-روغن.مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب میزند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر در دختران و پسران نوجوان میشود. روغن سویا از جمله روغنهایی است که ...اسپری پنچرگیری. با اسپری بادکننده و پنچر گیر وینز می توانید در عرض 1-2 دقیقه و بدون نیاز به تعویض چرخ, پنچری تایر را رفع کرده ,تایر را باد کنید و زمان ...8 مارس 2016 ... مصرف این روغن باعث بلوغ زودرس فرزندانتان می شود ... خواننده گرامی، اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفا آنرا با دوستان خود نیز به اشتراک ...8 مارس 2016 ... روغن سویا، بلوغ زودرس، غذاهای فرآوری شده، هورمون استروئید روغن سویا soy oil ... بسیاری از افراد بر این باورند که با اضافه کردن روغن سویا سبب سالم تر و ... مصرف مقادیر زیادی از روغن سویا می تواند سبب تولید هورمون استروئید در ...بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن. به گزارش جام جم سرا ، بسیاری از افراد بر این باورند که با اضافه کردن روغن سویا سبب سالمتر و مغذی شدن وعدههای غذایی ...بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن ... در ادامه به فوايد شگفت انگيز ماساژ بدن با روغن زيتون اشاره خواهيم کرد . ... این روغن بلوغ فرزندانتان را زودرس می کند.


کلماتی برای این موضوع

مامایی پزشکان ایران ۱اثر بر روی رشد و نمو کودکان مصرف سیگار مادر باردار ،باعث قرار گرفتن جنین وی در معرض کراک چیست ؟ علائم ، عوارض و… مرجع کامل …کراک چیست ؟ مقدمه کرک که گاهی راک نیز نامیده میشود، ماده ای محرک است که همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …درد سیاتیک بارداری را با این روش ها کاهش دهیدتصاویر خوشبخت شدن در زندگی مشترک با روانشناسی کودک،روانشناسی کودکان،روانشناسی …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور رابطه جنسی و عشق پزشکان ایرانبرای داشتن یک زندگی جنسی عالی، فیزیوتراپ ها ۵ حرکت ورزشی را توصیه می کنند البته این همه چیز در مورد کودکانپس از ماه انتظار و پشت سر گذاشتن دردسرهای بارداری و پس از زایمان و سختی‌های آن، فکر مطالب قدیمی‌تر علم و معرفتتغذیه گاوهای چندین مقصده تغذیه گاوهای شیری هدف این پژوهش مقایسه کردن اثرات یک جیره ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانیاین سلسله مباحث، شامل جلسه آموزشی راجع به بیماری های زنان می باشداصطلاحات مفید پزشکی آرشیو …لوسیون ـــــــــــــــــ شکل دارویی مایع میباشد که جهت مصارف پوستی مصرف میشود



لینک منبع :بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن

بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - جام جم jamejamonline.ir/.../بلوغ-زودرس-فرزندانتان-با-مصرف-این-روغن‏ - ذخیره شده 9 مارس 2016 ... مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می‌زند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر در دختران و پسران نوجوان می‌شود. بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/kids/taghzie/902‏ - ذخیره شده مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می‌زند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر در دختران و پسران نوجوان می‌شود. تصاویر برای بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - تی نیوز tnews.ir/news/769559107260.html‏ 9 مارس 2016 ... مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می زند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر در دختران و پسران نوجوان می شود. این روغن بلوغ فرزندانتان را زودرس می کند - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../این-روغن-بلوغ-فرزندانتان-را-زودرس-می-کند‏ 4 آوریل 2016 ... به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری از افراد بر این باورند که با اضافه. ... که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می‌زند و سبب آلزایمر و بلوغ زودرس یا دیر ... مصرف مقادیر زیادی از روغن سویا می‌تواند سبب تولید هورمون استروئید در بدن ... بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - مجله تفریحی سرگرمی خشخش kheshkhesh.ir/بلوغ-زودرس-فرزندانتان-با-مصرف-این-روغن/‏ روغن سویا از جمله روغن‌هایی است که در پخت بسیاری از غذاها کاربرد دارد در حالی که این روغن یکی از خطرناک‌ترین موادی است که از جمله غذاهای فرآوری شده محسوب می‌شود. بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن - کوپه www.koupeh.com/.../بلوغ-زودرس-فرزندانتان-با-مصرف-این-روغن‏ - ذخیره شده بسیاری از افراد بر این باورند که با اضافه کردن روغن سویا سبب سالم‌تر و مغذی شدن وعده‌های غذایی می‌شوند در حالی که سخت در اشتباه هستند. روغن سویا از جمله روغن‌هایی ... این روغن بلوغ فرزندانتان را زودرس می کند | مطالعات نشان داده - قطره www.ghatreh.com/news/.../این-روغن-بلوغ-فرزندانتان-زودرس-کند‏ 4 آوریل 2016 ... این روغن بلوغ فرزندانتان را زودرس می کند. مطالعات نشان داده است که روغن سویا به سلامتی افراد آسیب می‌زند و سبب آلزایمر و ... مصرف روزانه 12 گرم نمک در ایران ... دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرارداد خود با تامین اجتماعی را تعلیق کرد ... بلوغ زودرس کودکان با دیدن برنامه های ماهواره ای - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../بلوغ-زودرس-کودکان-با-دیدن-برنامه-های-ماهواره-ای‏ 17 ژوئن 2014 ... جالب این است که برنامه‌های ویژه‌ی کودکان به مراتب بسیار حرفه‌ای‌تر ساخته شده و دوبله‌ها، حرف‌هایی ... وی با بیان اینکه بلوغ زودرس یکی از نتایج منفی فیلم‌های ماهواره‌ای است، اظهار می کند: اگر .... بلوغ زودرس فرزندانتان با مصرف این روغن. آشنایی با دلیل و درمان بلوغ زودرس در کودکان/ نشانه‌های بلوغ زودرس را ... www.salamatism.com/.../آشنایی-با-دلیل-و-درمان-بلوغ-زودرس-در-کودکان-نشانه-های-بلوغ-زودرس-را-بشناسیم‏ - ذخیره شده 29 ژانویه 2017 ... در موارد ضروری هم روش‌های درمانی معمولا به‌خوبی می‌توانند این مشکل را متوقف کنند. در ادامه با مهم‌ترین واقعیت‌ها درباره علت‌های بلوغ زودرس و مسائل مربتط ...