مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون 7 رسما رونمایی شد

[ad_1]
وب سایت زومیت: اپل طی رویدادی که در محل تالار سخنرانی بیل گراهام در شهر سن فرانسیسکو برگزار شد، از گوشی‌های هوشمند جدید خود، با نام‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد. برای اطلاع از جزئیات و قابلیت‌های جدید گوشی‌های اپل، با ما همراه باشید.

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، روز موعود فرا رسید و شرکت اپل از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود پرده‌برداری کرد. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نام جدیدترین محصولات این شرکت اســت. آیفون 7 از لحاظ طراحی و مشخصات سخت‌افزاری، تغییراتی را نسبت به نسل پیشین خود تجربه کرده اســت و با قابلیت‌های جدید، سعی دارد تا روند موفقیت‌آمیز فروش نسل پیشین خود را ادامه دهد.

 

آیفون 7 رسما رونمایی شد 

آیفون جدید از طراحی مشابه آیفون 6 اس بهره می‌برد و در آن از بدنه‌ای آلومینیومی با گوشه‌های گرد استفاده شده اســت. آیفون جدید در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، رز گلد، مشکی مات و مشکی براق عرضه خواهد شد. تغییر دیگری که اپل در گوشی آیفون ۷ اعمال کرده اســت، حذف دکمه‌ی هوم مکانیکی و جایگزینی آن با نمونه‌ی غیر مکانیکی و حساس به فشار اســت. دکمه‌ی هوم از نو طراحی شده و اکنون موتور تپتیک نیز به آن اضافه شده اســت تا با ایجاد لرزش کاربر را متوجه لمس یا فشردن آن کند. موتور جدید تپتیک در پیام‌رسان‌ها، اعلانیه‌ها، زنگ‌های هشدار و دیگر برنامه‌ها می‌تواند به کار گرفته شود.

 

آیفون 7 رسما رونمایی شد 

ایفون جدید ضد آب و ضد گردوغبار شده اســت. این گوشی گواهی IP67 را دریافت کرده اســت، بنابراین می‌تواند به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب دوام بیاورد. همان طور که انتظار می‌رفت اپل جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را حذف کرده اســت، اما در عوض برای نخستین بار اسپیکرهای استریو را در آیفون 7 تجربه خواهیم کرد.

 

آیفون 7 رسما رونمایی شد 

آیفون 7 به جدیدترین تراشه‌ی انحصاری اپل موسوم به A10 Fusion مجهز شده اســت. طبق معمول اپل اطلاعات چندانی را در خصوص جزئیات این تراشه اعلام نکرد. اما به گفته‌ی این شرکت، تراشه‌ی یاد شده ۶۴ بیتی بوده و از چهار هسته بهره می‌برد که برای بالا بردن عمر باتری، دو هسته قدرتمند هستند و دو نمونه‌ی دیگر کم‌مصرف‌تر هستند. اپل مدعی اســت که تراشه‌ی جدید نسبت به نمونه‌ی به کار رفته در آیفون ۶ اس، ۴۰ درصد توان پردازش سریع‌تری دارد و توان پردازش گرافیکی نیز ۵۰ درصد افازایش پیدا کرده اســت. حافظه‌ی داخلی اکنون در کم‌ترین حالت ۳۲ گیگابایت اســت و نسخه‌های دیگر در دسترس ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

 

آیفون 7 رسما رونمایی شد

آیفون جدید از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اپل مدعی اســت که دوربین آیفون پیشرفت زیادی کرده اســت. دوربین آیفون دارای گشودگی دیافراگم F/1.8 بوده و لنز آن ۶ عنصره اســت و از لرزش‌گیر اپتیکال هم بهره می‌برد. در کنار دوربین اصلی، یک فلش LED چهار رنگ قرار دارد. همچنین یک حسگر لرزش نیز برای ممانعت از نورهای لرزان در ویدئوها در نظر گرفته شده اســت. اپل مدعی اســت که میزان لگ شاتر به ۲۵ میلی‌ثانیه کاهش یافته اســت. برای نخستین بار دوربین آیفون قادر به ثبت تصاویر با فرمت RAW هستند. دوربین فیس‌تایم اچ‌دی از رزولوشن ۷ مگاپیکسل بهره می‌برد.

 

آیفون 7 رسما رونمایی شد 

رزولوشن نمایشگر تغییری نکرده اســت و همانند قبل شاهد نمایشگری با ابعاد ۴.۷ اینچ و رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ هستیم. اما شاهد بهبودهایی در طیف رنگ آن هستیم. این گوشی اکنون از فضای رنگی P3 پشتیبانی می‌کند، موردی که پیش از این در آی‌مک و آیپد پرو ۹.۷ اینچی اضافه شده بود. P3 نسبت به طیف sRGB تا ۲۵ درصد گستره‌ی رنگ بیشتری را پوشش می‌دهد.

 

آیفون 7 رسما رونمایی شد 

 

آیفون 7 رسما رونمایی شد 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


7 سپتامبر 2016 ... مانند سالهای گذشته، امسال هم دو مدل آیفون معرفی شد. پس از معرفی آیفون 7، آیفون 7 پلاس هم رونمایی شد. گوشی بزرگتری که قابلیتهای بیشتری دارد.7 سپتامبر 2016 ... اپل طی رویدادی که در محل تالار سخنرانی بیل گراهام در شهر سن فرانسیسکو برگزار شد، از گوشیهای هوشمند جدید خود، با نامهای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ...7 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 رسما رونمایی شد. مراسم های اپل همواره به این گونه هستند که ابتدا چند دقیقه ای صرف مرور کردن اتفاقات ماه های گذشته می شود و اکنون نیز تیم ...7 سپتامبر 2016 ... اپل به طور رسمی آیفون 7 را رونمایی کرد. شرکت اپل سرانجام در مراسمی که امشب (چهارشنبه 17 شهریور) برگزار شد، از جدیدترین نسخه گوشی آیفون خود ...آیفون 7 گوشی جدید اپل در دو نسخهی iPhone 7 و iPhone 7 Plus به همراه دوربین دوگانه، ... از نسل جدید مکبوک پرو رونمایی کرد که بسیاری از پورتهای لازم در آن حذف شده است. ... آپدیت iOS 10.0.3 برای حل مشکلات شبکهای آیفون 7 و 7 پلاس منتشر شد. ... مجوز ورود آیفون 7 به ایران تا تعیین قیمت اینترنت با اپلیکیشن رسمی رگولاتوری.چیپ های شبکه استفاده شده در آیفون 7؛ کوالکام بهتر از اینتل عمل می کند .... مختلف، بالاخره شب گذشته بود که اپل به صورت رسمی از آیفون 7 رونمایی نمود و اعلام کرد ...7 سپتامبر 2016 ... لحظاتی پیش شرکت اپل از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد، در ادامه همراه ما ... البته رنگ Black نیز برای آیفون 7 در نظر گرفته شده و سایر رنگ ها ...8 سپتامبر 2016 ... اپل در همان ابتدای رونمایی از آیفون 7 اشاره کرد این محصول در رنگهای ... و دوگانه آیفون 7 پلاس اپل از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و قادر به ...وب سایت دیجاتو: مراسم های اپل همواره به این گونه هستند که ابتدا چند دقیقه ای صرف مرور کردن اتفاقات ماه های گذشته می شود و اکنون نیز تیم کوک در حال هم.


کلماتی برای این موضوع

پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون و آیفون پلاس از …پخشزندهمراسمرونماییازچیزی تا برگزاری مراسم رونمایی اپل از دو گوشی آیفون و آیفون پلاس باقی نمانده استاخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت اپل یک مدل از آیفون ۸ را با…خبرهایی جدید از گوشی آیفون عکسگوشی آیفون گوشی آیفون موبایل آیفون مشخصات گوشی آیفون عکس آیفون انجمن تخصصی آیفونساعاتی پیش، اینستاگرام طی اطلاعیه‌ای از یک سری قابلیت‌ جدید رونمایی کرد این قابلیت اپل آیفون زومیتآیفون گوشی هوشمند ساخت اپل شامل آیفون ، آیفون اس، آیفون و آیفون‌ های قدیمی تر که به عکس ها و سخت‌افزار گوشی هوشمند آیفون تصاویرآیفون ۷ گوشی آیفون ۷ گوشی هوشمند آیفون ۷ مشخصات آیفون ۷ ویژگی های آیفون ۷ آیفون رونمایی شد زومیت اپلیکیشن سفارش تاکسی طی مراسمی در تهران رونمایی شد با استفاده از اپلیکیشن تپ۳۰ می لینکدونی سافت اپل طرح اولیه را برای آیفون آماده کرده است که یکی از آنها نمایشگر خمیده دارد امروز تماشا کنید اولین ویدیوی مقایسه‌ای آیفون ۷ پلاس …برخی از شنیده‌‌ها حاکی از این است که اپل تصمیم گرفته تا آی‌فون را در سه مدل با ظرفیت مقایسه تصویری آیفون پلاس و وان پلاس مقایسهتصویریآیفوناندازه همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود، آیفون پلاس از نظر ابعاد تفاوت



لینک منبع :آیفون 7 رسما رونمایی شد

تصاویر برای آیفون 7 رسما رونمایی شد آیفون 7 رسما رونمایی شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/384261/آیفون-7-رسما-رونمایی-شد‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... اپل طی رویدادی که در محل تالار سخنرانی بیل گراهام در شهر سن فرانسیسکو برگزار شد، از گوشی‌های هوشمند جدید خود، با نام‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ... آیفون 7 و 7 پلاس رنگ قرمز رسما معرفی شدند - زومیت www.zoomit.ir/2017/3/21/.../apple-iphone-7-plus-product-red/‏ - ذخیره شده 21 مارس 2017 ... اپل دقایقی پیش نسخه‌های قرمز رنگ دو گوشی آیفون 7 و 7 پلاس را معرفی کرد. ... اپل دو پرچم‌دار کنونی خود یعنی آیفون ۷ و ۷ پلاس را در رنگ قرمز رونمایی کرد. ... اپل دیده شده بود؛ اما برای اولین بار است که شاهد استفاده از آن در آیفون ۷ و ۷ ... آیفون 7 رسما رونمایی شد | مشخصات و جزئیات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ... www.tasvirezendegi.ir/آیفون-7-رسما-رونمایی-شد-مشخصات-آیفون-7/‏ - ذخیره شده اپل در محل تالار سخنرانی بیل گراهام ، از گوشی‌های هوشمند جدید خود، با نام‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد.جزئیات و قابلیت‌های جدید گوشی‌های اپل. آیفون 7 رسما رونمایی شد - سایت خبری و تحلیلی جنوب ایران www.jonoubiran.com/view/27093/آیفون-7-رسما-رونمایی-شد‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... وب سایت زومیت: اپل طی رویدادی که در محل تالار سخنرانی بیل گراهام در شهر سن فرانسیسکو برگزار شد، از گوشی‌های هوشمند جدید خود، با نام‌های آیفون 7 ... آیفون 7 پلاس رسما رونمایی شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آیفون-7-پلاس-رسما-رونمایی-شد/‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... مانند سال‌های گذشته، امسال هم دو مدل آیفون معرفی شد. پس از معرفی آیفون 7، آیفون 7 پلاس هم رونمایی شد. گوشی بزرگ‌تری که قابلیت‌های بیشتری دارد. آیفون 7 رونمایی شد؛ مقاوم برابر آب و غبار - ایسنا www.isna.ir/news/.../آیفون-7-رونمایی-شد-مقاوم-برابر-آب-و-غبار‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... اپل به طور رسمی آیفون 7 را رونمایی کرد. ... در مراسمی که امشب (چهارشنبه 17 شهریور) برگزار شد، از جدیدترین نسخه گوشی آیفون خود پرده برداشت. آیفون ۷ رونمایی شد + عکس - جام جم jamejamonline.ir/click/.../آیفون-۷-رونمایی-شد-عکس‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... به طور رسمی. آیفون ... تصویر آیفون ۷ رونمایی شد + عکس ... برچسب‌ها : آیفون 7 اپل تلفن همراه جام جم آنلاین آیپد آیفون ۷ با بدنه ضد آب و دوربین ویژه ... دیجیاتو:آیفون 7 رسما رونمایی شد - EBCKurd www.ebckurd.com/ArticleView/29630‏ 7 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 رسما رونمایی شد. با این حال می توان دید که مدل پلاس، امسال به دوربینی دوگانه مجهز گشته و بالاخره اپل هم به جمع سازندگانی پیوست که از ماژول ... iphone 7 – دیجیاتو digiato.com/label/iphone-7/‏ - ذخیره شده - مشابه وقتی رنگ خاص و درخشان «جت بلک» آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در مراسم اختصاصی اپل رونمایی شد، کمتر کسی تصور می کرد همین طرح به نا امیدکننده ترین مدل موبایل های ...