مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه

[ad_1]

معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر داد و گفت: آیین‌نامه آن به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده است.

به گزارش مشرق، على اکبر سیارى معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت در نشست خبرى به مناسبت هفته دولت که امروز در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: مطالعات ٧ برنامه و ٨ پروژه طرح تحول نظام سلامت، از سال ٩٢ آغاز و از سال ٩٣ اجرا شد.
 
اولویت وزارت بهداشت به ترتیب روستا، حاشیه شهرها، شهرهاى زیر ٥٠ هزار نفر و اصلاح برنامه پزشک خانواده در استان فارس و مازندران بود. در دنیا مشکل اصلى مردم بیمارى هاى غیر واگیر و سبک زندگى است. به همین منظور سال گذشته سندى در شوراى عالى سلامت و امنیت غذا به تصویب رسید که اکنون در ٤ شهرستان به صورت آزمایشى در حال اجراست.
 
وى با اشاره به آغاز برنامه پزشک خانواده از سال ٨٤، بیان کرد: در این زمینه با کمبود پزشک روبه رو بودیم که در این دوره با خرید خدمت پرشکان عمومى، تعداد پزشکان خانواده از چهار هزار و ٦٠٠ پزشک به شش هزار و ٧٠٠ پزشک افزایش داشته است. از طرفى ٢٥٠٠ واحد بهداشتى و درمانى در روستاها به بهره‌بردارى رسیده و ٣٣٧ مرکز ساخته شد و 2 هزار و ٥٩٠ پروژه جدید هم در شهر و هم در روستا در دست اقدام است.
 
سیاری بیان کرد: برای راه اندازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی اعتباری معادل با هزار و 300 میلیارد تومان نیاز است که 800 میلیارد آن از محل اعتبارات وزارت بهداشت و 500 میلیارد تومان آن توسط خیرین و دانشگاه‌ها تامین می‌شود و پروژه‌های بهداشتی و درمانی چندین ساله نیست اگر اعتبارات آن تامین شود به زودی راه اندازی می‌شود.
 
در حوزه شهری نیز نظام مراقبت اولیه را باز طراحی کردیم چرا که خدمات شهری غیر فعال و منفعل بود. برای فراهم کردن خدمات مراقبت‌های اولیه به ازای هر 3 هزار نفر یک کارشناس مراقب سلامت تعریف شد و علاوه بر آن دو نیروی کارشناس تغذیه و کارشناس روان به مجموعه اضافه شد. تا کنون 597 کارشناس تغذیه و 825 کارشناس سلامت روان در پایگاه‌های سلامت و مرکز جامعه خدمات سلامت فعالیت می‌کنند و 45 میلیون نفر تحت پوشش این مراقبت هستند. در کل 3 هزار و 664 پایگاه سلامت در شهر و حاشیه شهرها وجود دارد که هر پایگاه برای 12 هزار و 500 نفر خدمات سلامت ارائه می‌دهد. بخشی از این پایگاه‌های سلامت ضمیمه واحدهای مرکز جامع خدمات سلامت هستند و برای هر 20 تا 50 هزار نفر یک مرکز جامع سلامت وجود دارد.  
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات این معاونت برای کاهش عوامل خطر بیان کرد: در سال 94 ، 350 هزار نفر زندانی در برابر هپاتیت B واکسینه شدند و 300 هزار نفر زندانی نیز در برنامه واکسیناسیون امسال وجود دارد. از طرفی آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر نیز به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده و از مهر ماه اجرایی می‌شود. البته تولید کنندگان در جهت لغو این آیین نامه به دیوان عدالت اداری شکایت کردند چرا که یکی از منابع درآمدی پرسود آنهاست.  
 
وی افزود: 20 درصد قلیان‌ها از تنباکو است و 80 درصد مابقی مواد صنعتی هستند که ضرر قلیان‌ها را تشدید می‌کنند. چرا که جاذبه بالای این مواد صنعتی موجب افزایش مصرف می‌شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 آگوست 2016 ... معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعيت توزيع تنباكوهاى معطر خبر داد و گفت: آييننامه آن به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده است.27 آگوست 2016 ... معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعيت توزيع تنباكوهاى معطر خبر داد و گفت: آييننامه آن به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده است.27 آگوست 2016 ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه/ تولیدکنندگان به عدالت ادارى ... معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر ...27 آگوست 2016 ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای میوه ای از مهرماه. معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر به ...27 آگوست 2016 ... معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر به وزارت صنعت و معدن خبرداد.27 آگوست 2016 ... معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر داد و گفت: آیین نامه آن به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده است.ممنوعيت توزيع تنباكوهای معطر از مهرماه. پشت پرده ساخت ... وی افزود: چند تاجر ایرانی و عرب با همکاری یک دیگر در تولید تنباکوهای معطر نقش ایفا میکنند. این مسئول ...27 آگوست 2016 ... معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعيت توزيع تنباكوهاى معطر خبر داد و گفت: آييننامه آن به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده است.27 آگوست 2016 ... معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر به وزارت صنعت و معدن خبرداد.27 آگوست 2016 ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای میوه ای از مهرماه. خلاصه خبر. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سیاری در نشست خبری گفت: 20 درصد تنباکوهای معطر ...


کلماتی برای این موضوع

ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماهممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماهممنوعیتتوزیعمعاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر داد و گفت ایران ویج ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماهممنوعیتتوزیعتنباکوهایعلى اکبر سیارى معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت در نشست خبرى به مناسبت هفته دولت که ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه معاون امور مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری مشرق ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماهممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه ……معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر داد و گفت ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه …اخبار پی اچ دی آزمونپی اچ دی آزمون سایت آزمون دکتری ثبت نام دکتری تکمیل ظرفیت دکتری آزاد ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه …ممنوعیتتوزیعمعاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر داد و گفت ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه …اجتماعیسلامت و درمانممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه تولیدکنندگان به عدالت ادارى شکایت کرده‌اندتنباکوهای معطر سرطانزا هستند واضحتنباکوهایمعطرسرطانزا تنباکوهای معطر سرطانزا هستند شناسهٔ سخن گفتن درباره حق، از سکوتى بر باطل بهتر فرهنگ نیوز ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماهممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه در نیوز ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر



لینک منبع :ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه

ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../ممنوعیت-توزیع-تنباکوهای-معطر-از-مهرماه-تولیدکنندگان-به-عدالت-ادارى-شکایت-کرده‌اند‏ - ذخیره شده 27 آگوست 2016 ... معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر داد و گفت: آیین‌نامه آن به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده است. ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه/ تولیدکنندگان به ... - سمیرم خبر semiromkhabar.ir/48299/ممنوعیت-توزیع-تنباکوهای-معطر-مهرما‏ - ذخیره شده 27 آگوست 2016 ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه/ تولیدکنندگان به عدالت ادارى ... معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه - رازق www.razegh.com/fa/news214837.aspx‏ 27 آگوست 2016 ... معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر داد و گفت: آیین‌نامه آن به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده است. ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهر ماه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ممنوعیت-توزیع-تنباکوهای-معطر-از-مهر-ماه‏ 27 آگوست 2016 ... خبرگزاری صدا و سیما: معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر به وزارت صنعت و معدن ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهر ماه - کیهان kayhan.ir/fa/news/83918‏ - ذخیره شده 27 آگوست 2016 ... معاون بهداشت وزیر بهداشت از ابلاغ آیین‌نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر به وزارت صنعت و معدن خبر داد. ممنوعیت توزیع تنباکوهای میوه ای از مهرماه - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../ممنوعیت-توزیع-تنباکوهای-میوه-ای-از-مهرماه‏ - ذخیره شده 27 آگوست 2016 ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای میوه ای از مهرماه. معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر به ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/news/492/ممنوعیت-توزیع-تنباکوهای-معطر-از-مهرماه‏ 27 آگوست 2016 ... معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر به وزارت صنعت و معدن خبرداد. به گزارش ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه - دولت بهار www.dolatebahar.com/view/.../ممنوعیت-توزیع-تنباکوهای-معطر-از-مهرماه-‏ 28 آگوست 2016 ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه. دولت بهار: معاون امور بهداشتی وزارت بهداشت از آغاز ممنوعیت توزیع تنباکوهاى معطر خبر داد و گفت: آیین‌نامه آن ... ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهر ماه - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../ممنوعیت-توزیع-تنباکوهای-معطر-از-مهر-ماه‏ - ذخیره شده رتبه: ۳۶% - ۱٬۷۶۹ نقد 27 آگوست 2016 ... معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر به وزارت صنعت و معدن خبرداد. ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر از مهرماه ... - اخبار روز اخبار روز news.davary.com/1395/06/06/ممنوعیت-توزیع-تنباکوهای-معطر-از-مهرما/‏ 27 آگوست 2016 ... از طرفی آیین نامه ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر نیز به وزارت صنعت و معدن ابلاغ شده و از مهر ماه اجرایی می‌شود. البته تولید کنندگان در جهت لغو این ...