مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین

[ad_1]

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با کیفیت در ایام اربعین حسینی برای زائران کربلا را تشریح کرد و از تشکیل کمیته ارتباطات اربعین خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: مذاکرات با طرف عراقی برای برپایی ارتباطات باکیفیت برای زائران اربعین انجام شده است و اپراتورهای عراقی قول داده اند که ظرفیت شبکه خود را نسبت به سال گذشته بهبود بخشند. در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه کمیته ای متشکل از این شرکت و اپراتورهای موبایلی برای برقراری کیفیت مناسب به زائران کربلا تشکیل شده است، اضافه کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت مدارات بین المللی خود را افزایش داده و از لحاظ کیفیت به نظر می رسد مشکلی در برقراری ارتباط نداشته باشیم.
 
معاون وزیر ارتباطات از مذاکره با طرف عراقی برای کاهش نرخ ارتباطات و مکالمه در ایام اربعین خبر داد و گفت: در صورتی که طرف عراقی موافقت کند هزینه های ارتباطاتی را کاهش خواهیم داد.
 
وی اضافه کرد: برای برقرای ارتباطات باکیفیت برای زائران اربعین حسینی کارها را بین سه اپراتور موبایل تقسیم کرده ایم به طوری که مقرر شد یکی از اپراتورها کل مسیر نجف تا کربلا را خدماتwifi  ارائه دهد که این اقدام با همکاری اپراتورهای عراقی و با هزینه اپراتور ایرانی انجام می شود.
 
آذری جهرمی خاطرنشان کرد: در همین حال اپراتور دیگر وظیفه تامین ارتباطات اینترنتی مناطق مرزی را عهده دار شده است، به این معنی که ۱۵ کیلومتر مرز مهران و شلمچه را خدمات اینترنتی ارائه خواهد داد. همچنین یک اپراتور وظیفه ارائه سرویس محتوایی را برای کاربران دارد که به زودی در این رابطه فراخوان اپلیکیشن نویسی را برای خدمات زائران اربعین اعلام می کند.
 
وی ادامه داد: اپلیکیشن های مرتبط با این موضوع مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
 
آذری جهرمی ادامه داد: امسال علاوه بر تمرکز بر توسعه شبکه و اتصال، به سمت تولید محتوا و اپلیکیشن برای ارائه خدمات به زائرین حرکت کرده ایم که این بخش توسط اپراتورهای موبایل انجام می شود و شرکت ارتباطات زیرساخت هماهنگ کننده برنامه های مدنظر است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با کیفیت در ایام اربعین حسینی برای زائران کربلا را تشریح ...8 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با کیفیت در ایام اربعین حسینی برای زائران کربلا را تشریح ...8 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با کیفیت در ایام اربعین حسینی برای زائران کربلا را تشریح ...8 آگوست 2016 ... به گزارش گرداب، محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: مذاکرات با طرف عراقی برای برپایی ارتباطات باکیفیت برای زائران ...معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با کیفیت در ایام اربعین حسینی برای زائران کربلا را تشریح کرد و از تشکیل ...8 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات خبر داد: برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین/ کاهش نرخ مکالمه معاون وزیر ارتباطات و تکنولوژی جزئیات اقدامات این ...11 آگوست 2016 ... کمیته فناوری ظهر پنجشنبه بیست و یکم مرداد ماه 1395 خبر برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین.برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین - تراز نیوز | خبرپو. ... برنامه, نتایج و جدول والیبال المپیک ریو 2016 · تصاویر دلخراش از فروش زنان توسط داعش ...8 آگوست 2016 ... جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی,اخبار علمی,اخبار فرهنگی,اخبار اجتماعی,اخبار هنری,اخبار مذهبی,اخبار شیعه - معاون وزیر ...


کلماتی برای این موضوع

برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعینمعاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین واضحبرنامهریزیبرایارتباطاتبرنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین کاهش نرخ مکالمه معاون وزیر ارتباطات خبر برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین …برنامهریزیبرایمحمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در این باره گفت مذاکرات با طرف عراقی برای برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین …تراز معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین …برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در ثبت نام به مرزها برنامه ریزی اربعین را به برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین …برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین برای برقرای ارتباطات باکیفیت برای برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعینبه گزارش سایت خبری ثامن؛محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در این باره گفت مذاکرات برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین …معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با برچسب ها ارتباطات اربعینارتباطات اربعینبرنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین برپایی ارتباطات باکیفیت برای استمرار بدعهدی ها در برجام راهکارهای برنامه ریزی شده …برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین برنامه‌ریزی در حال برنامه‌ریزی برای



لینک منبع :برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین

برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین/ کاهش ... - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../برنامه-ریزی-برای-ارتباطات-باکیفیت-در-اربعین-کاهش-نرخ-مکالمه‏ - ذخیره شده 8 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با کیفیت در ایام اربعین حسینی برای زائران کربلا را تشریح ... تصاویر برای برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین/ کاهش نرخ مکالمه - دانا ... khabarfarsi.com/u/23366874‏ 10 آگوست 2016 ... برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین/ کاهش نرخ مکالمه. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ... برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین و کاهش نرخ مکالمه - خانه newsfile.ir/.../برنامه+ریزی+برای+ارتباطات+باکیفیت+در+اربعین+و+کاهش+نرخ+مکالمه‏ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات این وزارتخانه برای برقراری ارتباطات با کیفیت در ایام اربعین حسینی برای زائران کربلا را تشریح کرد و از تشکیل ... برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین/ کاهش نرخ مکالمه ... parstelex.ir/site/news/show/1906840‏ 8 آگوست 2016 ... جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی,اخبار علمی,اخبار فرهنگی, اخبار اجتماعی,اخبار هنری,اخبار مذهبی,اخبار شیعه - معاون وزیر ... فارس - تقسیم کار ۳ اپراتور موبایل برای ارتباطات اربعین/ ارائه ... sahebkhabar.ir/.../تقسیم-کار-۳-اپراتور-موبایل-برای-ارتباطات-اربعین-ارائه-وای-فای‏ - ذخیره شده 8 آگوست 2016 ... معاون وزیر ارتباطات از تقسیم کار ارتباطات اربعین حسینی امسال بین ۳ ... برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین/ کاهش نرخ مکالمه ... ارایه خدمات اینترنت بی سیم و طراحی نرم افزار ویژه به زایران اربعین https://www.mobna.com/.../ارایه-خدمات-اینترنت-بی-سیم-و-طراحی-نرم-ا.html‏ 8 آگوست 2016 ... برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین · نظارت آنلاین بر کیفیت سرویس‌های ارتباطی · فراخوان سازمان تنظیم مقررات برای کاربران ... برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین/ کاهش نرخ مکالمه tareenha.xyz/post/?...برنامه+ریزی...ارتباطات+باکیفیت...اربعین%2F...‏ - ذخیره شده پس از دیدار وزرای ارتباطات ایران و عراق پیرامون تسهیل ارتباطات زائران اربعین حسینی (ع) قرار شد تا تعرفه تماس از عراق به ایران کاهش یابد و به دقیقه‌ای حدوداً 550 ... روزنامه ایران_خبر iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/144990‏ - ذخیره شده 9 آگوست 2016 ... به گزارش «ایران»، براساس این تفاهمنامه بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزارت ... برنامه ریزی برای ارتباطات باکیفیت در اربعین مدیر عامل زیرساخت رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات شد https://www.tasnimnews.com/.../مدیر-عامل-زیرساخت-رئیس-کمیته-پدافند-غیرعامل-وزارت-ارتباطات-شد‏ - ذخیره شده 30 مه 2016 ... با توجه به لزوم برنامه‌ریزی درازمدت برای تأمین ارتباطات و زیرساخت های ... خدمات با کیفیت مناسب به زائران اربعین حسینی، محمد جواد آذری جهرمی معاون ...