مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران

[ad_1]

رئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره وعده انتقال سرور پیام‌رسان‌های خارجی به ایران، گفت: بعضی پیام‌رسان‌ها برای انتقال سرور خود به ایران اعلام آمادگی کرده‌اند، بعضی کشورها از جمله روسیه، کره و حتی خود تلگرام برای انتقال سرور به ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به سؤالی درباره بازی پوکیمون‌ گو، رواج و فیلترینگ آن و در نهایت طرح انتقال سرور آن به ایران گفت: این بازی از نوع نسل جدید است و تا به حال چنین نسلی از بازی که بی‌پایان و به صورت فعال در محیط باشد، ‌نداشته‌ایم و چون بازی جدیدی است مسائل جدیدی هم دارد که در بسیاری از کشورها با این نوع بازی با احتیاط برخورد می‌کنند و حتی در بعضی کشورهای توسعه‌یافته غربی این بازی منع شده است.


وی با تأکید بر اینکه درباره این بازی باید با دقت برخورد شود، ادامه داد: مطالعاتی در این زمینه انجام شده و گویا در کار گروه تعیین مصادیق رأی به ممنوعیت این بازی داده شده است. در واقع این بازی احتیاط دارد و لازم است تا جوانب آن بررسی شود. رئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره طرح موضوع انتقال سرور این بازی هم گفت: البته خود کمپانی سازنده هم اعلام نکرده که ایران به عنوان کشور هدف مدنظر آنها است.
 
وی همچنین درباره وعده انتقال سرور پیام‌رسان‌های خارجی به ایران، گفت: بعضی پیام‌رسان‌ها برای انتقال سرور خود به ایران اعلام آمادگی کرده‌اند، بعضی کشورها از جمله روسیه، کره و حتی خود تلگرام برای انتقال سرور به ایران اعلام آمادگی کرده‌اند. دبیر شورای عالی فضای مجازی همچنین درباره پیام‌رسان‌های داخلی نیز گفت: نظر ما این است که از هر تعداد پیام‌رسان داخلی که در کشور راه‌اندازی شود، استقبال می‌کنیم، ولی پیام‌رسانی که بتواند به حداقل 10 میلیون مشترک سرویس‌دهی کند، مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد.


وی افزود: وزارت ارتباطات در حال تبیین شرایط و مشخصاتی است که براساس آن بتواند از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت کند.


فیروزآبادی درباره وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی نیز گفت: 6 یا 7 پیام‌رسان قابل توجه داخلی داریم ولی قابلیت اینکه بتوانند در سطح ملی تا 10 میلیون نفر را پوشش دهند، ‌ندارند که امیدواریم با حمایت‌های دولتی بتوان این شرط را محقق کرد.
    
پیوست فرهنگی مشترک در دستور کار


دبیر شورای عالی فضای مجازی همچنین درباره پیوست فرهنگی و اینکه وزیر ارتباطات گفته بود پیوست مدنظر وزارتخانه در شورای عالی فضای مجازی رأی نیاورده، گفت: پیش از این پیوست فرهنگی تهیه شده بود که مورد قبول واقع نشد الان پیوست مشترکی با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات در دستور کار است.


وی در پاسخ به اینکه آیا تدوین پیوست فرهنگی از پیشرفت تکنولوژی عقب نمانده است؟گفت: پیوست تدوین نشد اما در فضای مجازی فرهنگ رها نشده است. تهیه پیوست مدتی بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی بود و بعد به شورای عالی فضای مجازی احاله شد؛ در شورا هم دو پیوست تهیه شد که مورد موافقت واقع نشد اما امیدواریم به زودی پیوست فرهنگی تدوین شود.

 

منبع: جوان آنلاین

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 آگوست 2016 ... دبیر شورای عالی فضای مجازی به فارس خبر داد. تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران/ شرط حمایت از پیامرسانهای داخلی/ ورود پوکمون گو به ایران ...8 آگوست 2016 ... رئيس مركز ملي فضاي مجازي درباره وعده انتقال سرور پيامرسانهاي خارجي به ايران، گفت: بعضي پيامرسانها براي انتقال سرور خود به ايران اعلام آمادگي ...7 آگوست 2016 ... تلگرام برای انتقال سرور به ایران تقاضا داده است شرط حمایت از ... درمجموع موضوع ورود سرورهای تلگرام به ایران هر از گاهی مطرح میشود ولی دوباره به اغما ...7 آگوست 2016 ... حال به نظر می رسدپاول دوروفموسس تلگرام برای حفظ 80 درصد کاربران خود وارد عمل شده و پس از اولتیماتوم ایران،رسما تقاضای انتقال سرورهای خود را ...شرط حمایت از پیامرسانهای داخلی / تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران. 7-8-2016 اجتماعی آوینی نیوز،حوادث 3. فناوری/ تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ...رئيس مركز ملي فضاي مجازي درباره وعده انتقال سرور پيامرسانهاي خارجي به ايران، گفت: بعضي پيامرسانها براي انتقال سرور خود به ايران اعلام آمادگي كردهاند، بعضي ...رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی در خصوص عملیات رزونا گفت: در این عملیات ۲۰۰ هزار آدرس IP آلوده در ۱۹۳ کشور شناسایی شد که ۱۵ پروتال مهم در ایران نیز آلوده به ...فريدون قاسمزاده مديرعامل ديتاسنتر ابري افرانت در اين باره، گفت: هماکنون که براي برخي شرکتها از جمله تلگرام انتقال سرور به ايران الزامي شده و تا پايان سال بايد ...6 آگوست 2016 ... وی همچنین درباره وعده انتقال سرور پیامرسانهای خارجی به ایران، گفت: بعضی پیامرسانها برای انتقال سرور خود به ایران اعلام آمادگی کردهاند، بعضی ...ضرب الاجل یک ماهه پلیس فتا برای انتقال سرور تلگرام به ایران ... این فضا وجود داشته باشد، درخواست دادیم که سرور تلگرام به منظور حفاظت از شهروندان و تامین امنیت ...


کلماتی برای این موضوع

تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایرانرئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره وعده انتقال سرور پیام‌رسان‌های خارجی به ایران، گفت تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایرانقم فردا رئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره وعده انتقال سرور پیام‌رسان‌های خارجی به تعجب مدیر تلگرام از خبر انتقال سرورهایش به ایرانتعجبمدیرتلگرامتقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران هک تلگرام تایید تلگرام پایگاه خبری تحلیلی آوای ماغر بهمئیتلگرامتقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران پاسخ تلگرام به خبر هک ۱۵ میلیون کاربر روحانی به خبر فیلتر شدن تلگرام بهخبرفیلترشدنتلگرامتقاضای تلگرام برای انتقال سرور به تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایرانچرا تلگرام باید سرورهای خود را به ایران منتقل کند؟ لزوم انتقال سرور های تلگرام به ایران ظرف انتقال سرور تلگرام به ایران چند تقاضای ایران برای انتقال میلیاردها دلار به جزیره … تقاضای ایران برای انتقال میلیاردها دلار به جزیره مالت مقامات مالت نپذیرفتند و به مورد عجیب تلگرام هایی با دو مالک عجیبتلگرامهاییبادومالکمورد عجیب تلگرام هایی با دو مالک تسخیر فضای مجازی توسط قطب مغناطیس عالم …تسخیرفضایمجازیتوسطبا نزدیک شدن به زمان راهپیمایی اربعین فضای مجازی در تسخیر حرم اباعبدالله حسینع قرار خبرگزاری آریا فیلترینگ و مسدود سازی ربطی به …مسدودسازیربطیبهشبکهسیاست خارجی ایران به ادعای ضدایرانی وری رئیس جمهور تصمیم برای تغییر



لینک منبع :تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران

تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950516000827‏ - ذخیره شده 6 آگوست 2016 ... دبیر شورای عالی فضای مجازی به فارس خبر داد. تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران/ شرط حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی/ ورود پوکمون گو به ایران ... تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../تقاضای-تلگرام-برای-انتقال-سرور-به-ایران‏ - ذخیره شده 8 آگوست 2016 ... رئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره وعده انتقال سرور پیام‌رسان‌های خارجی به ایران، گفت: بعضی پیام‌رسان‌ها برای انتقال سرور خود به ایران اعلام آمادگی ... تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران | دمادم damadam.ir/...ایرانی-khanevadeirani/.../تقاضای-تلگرام-برای-انتقال-سرور-به-ایران/.../3219754‏ رئیس مرکز ملی فضای مجازی با استقبال از فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی، شرط حمایت دولتی از این پیام‌رسان‌ها را سرویس دهی به حداقل ۱۰ میلیون مشترک عنوان ... تقاضای تلگرام برای انتقال سرور به ایران - پایگاه اطلاع رسانی ثامن tnews.ir/news/992468076081.html‏ 8 آگوست 2016 ... ثامن : رئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره وعده انتقال سرور پیام رسان های خارجی به ایران، گفت: بعضی پیام رسان ها برای انتقال سرور خود به ایران ... تقاضای تلگرام، ورود به ایران - ایانا www.iana.ir/fa/news/33062/تقاضای-تلگرام-ورود-به-ایران‏ - ذخیره شده 7 آگوست 2016 ... تلگرام برای انتقال سرور به ایران تقاضا داده است شرط حمایت از ... درمجموع موضوع ورود سرورهای تلگرام به ایران هر از گاهی مطرح می‌شود ولی دوباره به اغما ... زمان انتقال سرور تلگرام به ایران - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1088614‏ - ذخیره شده 14 آگوست 2016 ... قاسم‌زاده گفت: هم‌اکنون که برای برخی شرکت‌ها از جمله تلگرام، انتقال سرور به ایران الزامی شده و تا پایان سال باید سرور خود را در ایران مستقر کنند، ... آمادگی تلگرام برای انتقال هزار سرور به ایران - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‏ - ذخیره شده آمادگی تلگرام برای انتقال هزار سرور به ایران. دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره وعده انتقال سرور پیام‌رسان‌های خارجی به ایران، گفت: بعضی پیام‌رسان‌ها برای انتقال ... از اولتیماتوم ایران،رسما تقاضای انتقال سرورهای خود را ارائه کرده چراکه در صورت ... ضرب الاجل یک ماهه پلیس فتا برای انتقال سرور تلگرام به ایران - فناوران www.itmen.ir/index.aspx?pid=10317&articleid=88907‏ - ذخیره شده - مشابه ضرب الاجل یک ماهه پلیس فتا برای انتقال سرور تلگرام به ایران ... این فضا وجود داشته باشد، درخواست دادیم که سرور تلگرام به منظور حفاظت از شهروندان و تامین امنیت ... معمای انتقال سرور تلگرام به ایران www.yjc.ir/fa/news/5426993/معمای-انتقال-سرور-تلگرام-به-ایران‏ - ذخیره شده - مشابه 15 دسامبر 2015 ... بنابراین درخواست و خواسته ایران از مدیر تلگرام برای انتقال سرور این شبکه به ایران منطقی است. این شبکه از همانجا می‌تواند «هاست» کند و به طور ... چرا ایران به دنبال سرور تلگرام است؟ - BBC Persian www.bbc.com/.../iran/.../160529_l57_telegram_iran_moves_server‏ - ذخیره شده 29 مه 2016 ... شورای عالی فضای مجازی که به دستور رهبر ایران تشکیل شده، دستور داده ... در آن کاربران تقاضای خود را برای داروهای کمیاب می‌نویسند و از فروشندگان ...