مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هواپیمایی آمازون هم از راه رسید

[ad_1]

اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان‌های الکترونیک، تبلت‌‌ها و دیگر اقلام الکترونیک می دیدید، حالا باید منتظر باشید تا این لوگو را بر روی هواپیماهای بویینگ مشاهده کنید.

به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن پست، این شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک اعلام کرده که برای اولین بار از یک هواپیمای اختصاصی برای تحویل اقلام مختلف استفاده خواهد کرد. این بویینگ 767 یکی از 40 هواپیمای کرایه ای آمازون برای ارتقای سرعت و کیفیت تحویل اقلام مختلف خواهد بود.
 
آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین سرعت تحویل کالاها به مشتریان ارتقا می دهد.
 
این شرکت مدتی است شبکه ای از رانندگان را در قالب سیستمی مشابه با اوبر به کار گرفته تا مطمئن شود سفارشات خریداران در بازارهای محلی مانند بالتیمور، میامی و میلواکی به موقع به دست آنها می رسد. آمازون سال قبل هم ناوگانی متشکل از 4000 کامیون را برای نقل و انتقال محصولات مختلف تاسیس کرد.
 
کارشناسان معتقدند آمازون از این طریق می خواهد کنترل بیشتری بر فرایند ارسال و تحویل کالا به مشتریان داشته و از این طریق از نارضایتی کاربران به علت دریافت اقلام آسیب دیده و معیوب بکاهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 آگوست 2016 ... اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوانهای الکترونیک، تبلتها و دیگر اقلام الکترونیک می دیدید، حالا باید منتظر باشید تا این لوگو را بر ...6 آگوست 2016 ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. آمازون در بیانیهای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سالهای آینده برای تضمین سرعت تحویل ...6 آگوست 2016 ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. متین- آمازون در بیانیهای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سالهای آینده برای تضمین سرعت ...5 آگوست 2016 ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. عصر بازار- اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوانهای الکترونیک، تبلتها و دیگر اقلام الکترونیک می دیدید، ...6 آگوست 2016 ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین سرعت ...هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین سرعت تحویل کالاها به ...هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. هواپیمایی آمازون هم از راه رسید.6 آگوست 2016 ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. این شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک اعلام کرده که برای اولین بار از یک هواپیمای اختصاصی برای تحویل اقلام ...5 آگوست 2016 ... اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان های الکترونیک، تبلت ها و دیگر اقلام الکترونیک می دیدید، حالا باید منتظر باشید تا این لوگو .ر چرخه بانکی بینالملل قرار ندارد و بعد از برجام در مبادلات بانکی.


کلماتی برای این موضوع

عصر بازار هواپیمایی آمازون هم از راه رسیدهواپیمایی آمازون هم از راه رسید عصر بازار اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی هواپیمایی آمازون هم از راه رسیداگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان‌های الکترونیک، تبلت‌‌ها و دیگر اقلام خبرگزاری فارس هواپیمایی آمازون هم از راه رسیداگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان‌های الکترونیک، تبلت‌‌ها و دیگر اقلام هواپیمایی آمازون هم از راه رسید اگر تا به حال لوگوی مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تابناک هواپیمایی آمازون هم از راه رسید منبع این هواپیمایی آمازون هم از راه رسید دولت بهار هواداران به گزارش دولت بهار به نقل از واشنگتن پست، این شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک اعلام هواپیمایی آمازون هم از راه رسیدبه گزارش مشرق به نقل از واشنگتن پست، این شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک اعلام کرده هواپیمایی آمازون هم از راه رسید خبرگزاری فارس خبر …به گزارش فارس به نقل از واشنگتن پست ، این شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک اعلام کرده هواپیمایی آمازون هم از راه رسید ایتنا خبر فارسیاگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان های الکترونیک، تبلت ها و دیگر اقلام هواپیمایی آمازون هم از راه رسیدآمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های هواپیمایی آمازون هم از راه رسید سایت خبری تحلیلی …اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان‌های الکترونیک، تبلت‌‌ها و دیگر اقلام



لینک منبع :هواپیمایی آمازون هم از راه رسید

هواپیمایی آمازون هم از راه رسید - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950515000131‏ - ذخیره شده 5 آگوست 2016 ... آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین سرعت تحویل کالاها به مشتریان ارتقا می ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/484323/هواپیمایی-آمازون-هم-از-راه-رسید‏ - ذخیره شده 6 آگوست 2016 ... آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین سرعت تحویل کالاها به مشتریان ارتقا می ... عصر بازار - هواپیمایی آمازون هم از راه رسید asrebazar.com/News/29452/هواپیمایی-آمازون-هم-از-راه-رسید‏ - ذخیره شده 5 آگوست 2016 ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. عصر بازار- اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان‌های الکترونیک، تبلت‌‌ها و دیگر اقلام الکترونیک می دیدید، ... ایتنا - هواپیمایی آمازون هم از راه رسید itna.ir/fa/doc/news/44601/هواپیمایی-آمازون-هم-راه-رسید‏ 6 آگوست 2016 ... ایتنا- آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال‌های آینده برای تضمین سرعت تحویل کالاها به مشتریان ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید » طراحی سایت و اپلیکیشین تلفن همراه sefaresh.net/donya.../6739-هواپیمایی-آمازون-هم-از-راه-رسید.html‏ - ذخیره شده هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال‌های آینده برای تضمین سرعت تحویل کالاها به مشتریان ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید - midanam.com/salam/هواپیمایی-آمازون-هم-از-راه-رسید‏ 28 ا کتبر 2016 ... آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین سرعت تحویل کالاها به مشتریان ارتقا می ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید - پسیت passit.ir/fa/home/details/3123175946‏ 6 سپتامبر 2016 ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین سرعت ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید - سرخط www.sarkhat.com/fa/group/هواپیمایی-آمازون-هم-از-راه-رسید-jtfpli/‏ اگر تا به حال لوگوی آمازون را بر روی کتابخوان‌های الکترونیک، تبلت‌‌ها و دیگر اقلام الکترونیک می دیدید، حالا باید منتظر باشید تا این لوگو را بر روی هواپیماهای ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/هواپیمایی-آمازون-هم-از-راه-رسید/‏ - ذخیره شده مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری. هواپیمایی آمازون هم از راه رسید - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان - اخبار تاپ akhbartop.com/185202/‏ - ذخیره شده آمازون در بیانیه ای اعلام. ... هواپیمایی آمازون هم از راه رسید. آمازون در بیانیه ای اعلام کرده است ایجاد یک شبکه حمل و نقل هوایی ظرفیت ما را در سال های آینده برای تضمین ...