مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس

[ad_1]

متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه می‌شوند. توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب به چشم‌ها می‌شود. ما هشت ترفند کلی برای تقویت سوی چشم داریم که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

فرادید: بینایی نعمتی بزرگ است که به دلیل استفاده زیاد و یا مشکلات دیگر از قدرت آن کاسته می‌شود.
 
به گزارش فرادید*، متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه می‌شوند. توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب به چشم‌ها می‌شود. ما هشت ترفند کلی برای تقویت سوی چشم داریم که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
1. آب هویج به صورت منظم مصرف کنید.
 
2. از خیره شدن طولانی مدت به مانیتور (و موارد مشابه) خودداری کنید.
 
3. ناحیه اطراف چشم را روزی چند مرتبه ماساژ دهید.
 
4. روزی سه ساعت به چشم‌هایتان استراحت دهید.
 
5. در تمام روز از عینک استفاده نکنید یا به عبارت بهتر، همیشه عینک نزنید.
 
6. گاهی اوقات به دل طبیعت بروید و با مشاهده فضای سبز و مناظر زیبا، چشم را استراحت دهید.
 
7. هر روز، یک پارچه گرم و مرطوب به مدت نیم ساعت بر روی چشمانتان بگذارید.
 
8. در جدول زیر، 16 تمرین ساده برای نرمش چشم‌ها وجود دارد. کافی است خط‌ها را دنبال کنید. این کار سوی چشمانتان را زیاد می‌کند.
 
هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس

اگر تمرین فوق کمی برایتان پیچیده است، بهتر است به یک شی برای چند ثانیه خیره شوید. سپس تمرین‌ها را انجام دهید. ممکن است چشمتان به اصطلاح کمی آب بیندازد و بخواهید آن‌ها را ببندید، اما این امر نشان می‌دهد که چشمتان در حالت خوبی قرار دارد.
 
هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس
ترجمه: وبسایت فرادید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 ژانويه 2016 ... متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه میشوند. توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب به چشمها میشود. ما هشت ترفند ...28 مه 2016 ... فرادید: بینایی نعمتی بزرگ است که به دلیل استفاده زیاد و یا مشکلات دیگر از قدرت آن کاسته میشود. به گزارش فرادید*، متاسفانه افراد زیادی این ...هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک عکس. متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه میشوند توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب ...توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب به چشمها میشود. ما هشت ترفند کلی برای تقویت سوی چشم داریم که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.22 ژانويه 2016 ... ما هشت ترفند کلی برای تقویت سوی چشم داریم که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. 250604,3437 ... پچ پچ. صفحه اول · اجتماعی · سياسي · اقتصاد · ورزشی · سبک زندگی · عکس ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک. دانش | جمعه ...فرادید: بینایی نعمتی بزرگ است که به دلیل استفاده زیاد و یا مشکلات دیگر از قدرت آن کاسته میشود. به گزارش فرادید*، متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات ...22 ژانويه 2016 ... متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه میشوند. توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب به چشمها میشود. ما هشت ترفند ...هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک عکس فرادید بینایی نعمتی بزرگ است که به دلیل استفاده زیاد و یا مشکلات دیگر از قدرت آن کاسته میشود nbsp به گزارش ...ثبت نام · صفحه اصلی; سیاسی. مقامات ارشد · مشاهیر سیاسی · نمایندگان مجلس دهم · نمایندگان خبرگان پنجم · مقامات امنیتی و دفاعی · ارگانها و سازمانها · احزاب و تشکلها ...


کلماتی برای این موضوع

هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک عکسفرادید بینایی نعمتی بزرگ است که به دلیل استفاده زیاد و یا مشکلات دیگر از قدرت آن هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک سلامت و …هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک هشت روش جایگزین عینک و عمل گوگل عکس های قدیمی هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیکفرادید بینایی نعمتی بزرگ است که به دلیل استفاده زیاد و یا مشکلات دیگر از قدرت آن هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیکطرز تهیه ساندویچ برای ناهار مدرسه کودکان استرس و راههای مقابله با آن هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیکمتاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه می‌شوند توسعه تکنولوژی و اما و اگرهای عمل لیزیک چشم اما نکته مهم درباره عمل لیزیک و لازک مواجه و با عمل لازک جایگزین هشت و نیم دقیقه نتایج جستجو برای عبارت عینک سواروسکی خبرخونعینکسواروسکیهشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک ما هشت ترفند کلی برای انتخاب رنگ و خرید عینک تمرین می‎توانید تصویر انجام چشمانتان جریان خواهید … مراقبه می‎پردازند، چشمانتان فشار تصویر نگاه از بین کلیه وبلاگها و به روش های زیر اصول مراقبت از چشم پس از لیزیکاصولمراقبتازچشمبلافاصله پس از عمل لیزیک دید از عینک و لنز استفاده این روش در ۶۰ ثانیهعکسبایدها و نبایدهای عمل لیزیک – مجله مراحمبایدهاونبایدهایعمللیزیک این عمل معمولا هفت تا هشت لیزیک و قلمداد می شود و محاسن و مزایای هر دو روش



لینک منبع :هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس

تصاویر برای هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس - شفاف www.shafaf.ir/fa/.../هشت-روش-جایگزین-عینک-و-عمل-لیزیک-عکس‏ - ذخیره شده 21 ژانویه 2016 ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس. متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه می‌شوند. توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس - شفاف - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1453384020649172‏ - ذخیره شده - مشابه توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب به چشم‌ها می‌شود. ما هشت ترفند کلی برای تقویت سوی چشم داریم که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. هرلحظه، هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس - اخبار ایران harlahze.com/سلامت/هشت-روش-جایگزین-عینک-و-عمل-لیزیک-عکس‏ متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه می شوند توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب به چشم ها می شود ما هشت ترفند کلی برای ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک ع | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 ... weblog24.gdn/list/هشت-روش-جایگزین-عینک-و-عمل-لیزیک-عکس.html‏ نتایج جستجوی عبارت ' هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک ع ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس rozane.avablog.ir/.../هشت+روش+جایگزین+عینک+و+عمل+لیزیک+%2Bعکس‏ 4 دسامبر 2016 ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس. [ad_1]. متاسفانه افراد زیادی این روزها با مشکلات بینایی مواجه می‌شوند. توسعه تکنولوژی و فراگیر ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس - خبرخون khabarkhoon.com/Post/.../هشت-روش-جایگزین-عینک-و-عمل-لیزیک-عکس‏ 31 جولای 2016 ... فرادید: بینایی نعمتی بزرگ است که به دلیل استفاده زیاد و یا مشکلات دیگر از قدرت آن کاسته می شود. به گزارش فرادید*، متاسفانه افراد زیادی این ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس www.mahbobtarinha.com/.../هشت-روش-جایگزین-عینک-و-عمل-لیزیک-+عکس‏ - ذخیره شده ثبت نام · صفحه اصلی · سیاسی · مقامات ارشد · مشاهیر سیاسی · نمایندگان مجلس دهم · نمایندگان خبرگان پنجم · مقامات امنیتی و دفاعی · ارگان‌‌ها و سازمان‌‌ها · احزاب و تشکل‌ها ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس - صدای اقتصاد دانان ایران tnews.ir/news/69d656174021.html‏ - ذخیره شده ما هشت ترفند کلی برای تقویت سوی چشم داریم که در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. به گزارش اقتصاددان، بینایی نعمتی بزرگ است که به دلیل استفاده زیاد و یا ... هشت روش جایگزین عینک و عمل لیزیک +عکس - نگار آنلاین www.negaronline.com/.../هشت-روش-جایگزین-عینک-و-عمل-لیزیک-+عکس‏ - ذخیره شده توسعه تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی همراه باعث آسیب به چشم‌ها می‌شود. ما هشت ترفند کلی برای تقویت سوی چشم داریم که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.