مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند!

[ad_1]

براساس مطالعات جدید، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده است.

به گزارش مشرق، براساس مطالعات جدید، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده است.

گروهی از محققان اظهار کردند: یکی از چهار کرونا ویروس که معمولا در سرماخوردگی تاثیر دارد، ویروس HCoV-229E است که از شتر به انسان منتقل می‌شود.

اولین انسانی که به عنوان بیمار سرماخورده شناخته شده به نظر می‌رسد این ویروس را از شتر دریافت کرده است.

محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان می‌گویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس سرماخوردگی در انسان هستند.

این گروه را مورد بررسی قرار داده بودند، به این نتایج شگفت‌انگیز دست یافتند.

کریستین دروستن، سرپرست این مطالعه عنوان کرد: در تحقیق خود بر روی 1000 شتر در زمینه کروناویروس،‌ پاتوژن‌های مرتبط به HCoV-229E(عامل اصلی سرمایه خوردگی در انسان) را در حدود شش درصد موارد پیدا کردیم.

بسیاری از بیماری‌ها اولین‌بار حیوان را آلوده کرده و سپس با جهش ژنتیکی به بدن انسان وارد شده‌اند.

آزمایش‌های بالینی واکسن MERS از سال 2017 شروع خواهد شد و محققان امیدوارند این روش راهی برای درمان بیماران مبتلا به این بیماری و یا از بین بردن آن باشد.

این مطالعه در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده است.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان میگویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ...25 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان میگویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ...25 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان میگویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ...25 آگوست 2016 ... گروهی از محققان اظهار کردند: یکی از چهار کرونا ویروس که معمولا در سرماخوردگی تاثیر دارد، ویروس HCoV-۲۲۹E است که از شتر به انسان منتقل میشود.محققان اظهار کردند: شترها عامل سرماخوردگي در انسان هستند.به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، براساس مطالعات جدید، ویروس سرماخوردگي هم مثل ویروس مِرس از حیوان ...26 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان میگویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ...26 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان میگویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ...1 سپتامبر 2016 ... "شترها" عامل اصلی سرماخوردگی انسان! دانشمندان حین بررسی نوعی بیماری تنفسی به شواهدی مبنی بر خاستگاه ویروس سرماخوردگی دست یافتند.25 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان میگویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ...25 آگوست 2016 ... شتر, سرماخوردگی, عامل سرماخوردگی انسان نخستین سرماخوردگی را از شتر گرفتشترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند!عامل سرماخوردگی ...


کلماتی برای این موضوع

شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند پرسیاربراساس مطالعات جدید، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند براساس …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از مشرق شهریور ۴ شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستندشترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند فرهنگ نیوزبراساس مطالعات جدید، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده انسان اولین سرماخوردگی را از شتر گرفتانساناولینسرماخوردگیراازشترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، براساس شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند خبرگزاری مهر از حیوان به انسان در سرماخوردگی تاثیر شترها عامل سرماخوردگی در شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند مشرق نیوزرازهایی در صورت شما عکس عصر ایرانرازهایی در صورت شما عکس صورت شما می تواند به محققان انسان اولین سرماخوردگی را از شتر گرفت شترها عامل سرماخوردگی در انسان و شترها عامل ویروس سرماخوردگی در انسان هستند شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند دولت بهارایسنا نوشت براساس مطالعات جدید، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مِرس از حیوان به انسان خبرگزاری تسنیم شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستندشترهاعاملمحققان دانشگاه بُن آلمان کشف کردند؛ شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستندانسان اولین سرماخوردگی را از شتر گرفت … شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند شترها عامل سرماخوردگی در انسان



لینک منبع :شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند!

انسان اولین سرماخوردگی را از شتر گرفت - ایسنا www.isna.ir/news/.../انسان-اولین-سرماخوردگی-را-از-شتر-گرفت‏ - ذخیره شده 23 آگوست 2016 ... انسان اولین سرماخوردگی را از شتر گرفت. شتر. شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، براساس مطالعات ... شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../شترها-عامل-سرماخوردگی-در-انسان-هستند‏ - ذخیره شده 25 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان می‌گویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ... شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../شترها-عامل-سرماخوردگی-در-انسان-هستند‏ - ذخیره شده 25 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان می‌گویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ... شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! - تیک tik.ir/fa/news/134936/شترها-عامل-سرماخوردگی-در-انسان-هستند‏ 25 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان می‌گویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ... شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../شترها-عامل-سرماخوردگی-در-انسان/story/5926200/‏ محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان می گویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس سرماخوردگی در انسان ... شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! | دمادم damadam.ir/عصر.../شترها-عامل-سرماخوردگی-در-انسان-هستند/id/3427449‏ محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان می‌گویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس سرماخوردگی ... شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! | براساس مطالعات - قطره www.ghatreh.com/news/nn33362327/شترها-عامل-سرماخوردگی-انسان-هستند‏ 25 آگوست 2016 ... براساس مطالعات جدید، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده است. - به گزارش گروه رسانه. شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! - شوشان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24223462‏ 26 آگوست 2016 ... محققان بیمارستان دانشگاه بن در آلمان می گویند، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مرگبار مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده و شترها عامل ویروس ... کروناویروس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کروناویروس‏ - ذخیره شده - مشابه کرونو ویروس‌ها که پس از راینو ویروس‌ها بزرگترین عامل ابتلا به سرماخوردگی ... که در انسان علائم سرماخوردگی ایجاد می‌کنند و کروناویروس‌های عامل بیماری سارس و ... عوامل مختلفی به عنوان منشا این بیماری مطرح شده است که میمون و شتر از جمله آنها هستند. شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند! | خبروان khabarone.ir/news/3398433‏ 25 آگوست 2016 ... براساس مطالعات جدید، ویروس سرماخوردگی هم مثل ویروس مِرس از حیوان به انسان سرایت کرده است.