مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید

[ad_1]

به گزارش جام جم سرا، متاسفانه بعضی مادران روی ناخن‌های کوچک و زیبای دختربچه‌های کم سن‌و سال خود لاک‌های رنگی مختلف می‌زنند، اما لاک‌های ناخن حاوی مقادیری مواد شیمیایی هستند که فقط بافت نسبتا محکم ناخن‌ها می‌توانند آنها را تحمل کنند.

متخصصان پوست معتقدند که ممکن اســت چشم و پوست کودکان در اثر تماس با این مواد لاک، دچار تحریک و حساسیت شود. این تحریک و حساسیت برای مخاط دهان به مراتب شدیدتر و بدتر اتفاق خواهد افتاد.

به گفته این متخصصان؛ ترکیب لاک ناخن سرطان‌زا شناخته شده اســت و باعث تغییراتی در هورمون‌ها، مشکلات تیروئیدی و بارداری بخصوص در پسرها می‌‌شود. فرمالدئید یک ماده شیمیایی اســت که برای نگهداری اجساد از آن استفاده می‌‌شود و به عنوان ماده نگهدارنده در ترکیب لاک ناخن به کار برده می‌‌شود.

‌‌این ماده نیز سرطان‌زا شناخته شده اســت و تماس پوست با‌‌ این ماده باعث واکنش‌‌های آلرژیک می‌‌شود. خشکی و آسیب به ناخن‌‌ها از عوارض استفاده از آن گزارش شده اســت.

از سوی دیگر، وجود ماده بسیار مضر سرب در لاک‌های رنگی دور از انتظار نیست. به همین دلیل والدین برای پیشگیری از ابتلا به ناراحتی‌های پوستی، چشمی، مخاطی یا عوارض گوارشی، بهتر اســت از خیر استفاده از لاک روی ناخن‌های فرزندشان بگذرند.

همچنین، از آنجا که برخی بچه‌های کوچک، عادت به جویدن ناخن‌های خود یا در دهان کردن انگشت و ناخن‌ها دارند، ممکن اســت در صورت آغشته بودن ناخن‌ها به لاک، مقداری از لاک ناخن را بجوند و با بلعیدن مواد شیمیایی موجود در آن، دچار واکنش‌های دهانی یا ناراحتی‌های گوارشی بشوند.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 ژانويه 2016 ... ترکیب لاک ناخن سرطانزا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی در هورمونها، مشکلات تیروئیدی و بارداری در آنها خواهد ...برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید. ممکن است چشم و پوست کودکان در اثر تماس با این مواد لاک، دچار تحریک و حساسیت شود. این تحریک و حساسیت برای مخاط دهان به ...لاکهای ناخن، حاوی مقادیری مواد شیمیایی هستند که برای کودکان مضرند.برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید. متخصصان پوست معتقدند که ممکن است چشم و پوست کودکان در اثر تماس با این مواد لاک، دچار تحریک و حساسیت شود. این تحریک و ...ترکیب لاک ناخن سرطانزا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی در هورمونها، مشکلات تیروئیدی و بارداری در آنها خواهد شد.برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید , لاک زدن برای کودک , استفاده از لاك روی ناخنهای فرزند , لاك روی ناخنهای فرزند , لاک ناخن , persianv , پرشین وی,برای دختران کوچک ...27 ژانويه 2016 ... ترکیب لاک ناخن سرطانزا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی در هورمونها، مشکلات تیروئیدی و بارداری در آنها خواهد ...برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید. ... برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید. برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید.5 مه 2016 ... لاک های ناخن، حاوی مقادیری مواد شیمیایی هستند که برای کودکان مضرند. - به گزارش بلاغ"، ترکیب لاک ناخن سرطان زا.


کلماتی برای این موضوع

مدل های تزیین ناخن به شکل صور فلکی تصاویر…مدل آرایش و زیباییعکس های مدل طراحی ناخن مناسب برای هر سلیقه و سنی عکس های طراحی ناخن با لاک های مات به پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخن…آیا لکه های بدون رنگ گسترش می یابند ؟ راهی برای پیش بینی احتمال انتشار لکه های پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش …ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای برای ازبین بردن ترک های پوستی چه باید کرد؟آیا راهی برای از بین بردن ترکهای پوستی که در اثر چاقی و لاغری بوجود میاد وجود دارد نحوه مودبانه برخورد کردن با مردمازدواج‏های فامیلی همه چیزهایی که باید درباره آن بدانید برای کنترل معلولیت‌های اتفاقات تلخ دختری که در چهار سالگی ازدواج کرددر سن چهار سالگی با شوهر سی ساله عروسی کرده بعد از سالها لت و کوب و صد ها جراحت در بدن پوست و مو پزشکان ایران صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش آبان من و پیش دبستانی هااین وبلاگ توسط مربی پیش دبستانـــــی دبستان شهدای منطقه نوبت کلاس پیش اداره می شودعکس های جدید بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتیعکسهایجدیدبابکحمیدیانعکس های سلفی جالب بازیگر ایرانی و همسرش سری جدید عکس های جذاب زوج معروف سینما بابک



لینک منبع :برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید

تصاویر برای برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید /دانستنی‌های پزشکی/۱۹ برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941102000593‏ - ذخیره شده - مشابه 27 ژانویه 2016 ... ترکیب لاک ناخن سرطان‌زا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی در هورمون‌ها، مشکلات تیروئیدی و بارداری در آنها خواهد ... برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../برای-دختران-کوچک-لاک-ناخن-نزنید‏ - ذخیره شده 3 فوریه 2016 ... از آنجا که برخی بچه‌های کوچک، عادت به جویدن ناخن‌های خود یا در دهان کردن انگشت و ناخن‌ها دارند، ممکن است در صورت آغشته بودن ناخن‌ها به لاک، مقداری از ... برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید - مجله اینترنتی سندوج sandooj.com/2017/01/12/دختران-کوچک-لاک-ناخن-نزنید/‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... ترکیب لاک ناخن سرطان‌زا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی در هورمون‌ها، مشکلات برای دختران کوچک لاک ناخن ... برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید | سایت خبری تحلیلی لرستان خبر https://www.lorestankhabar.com/.../47186-برای-دختران-کوچک-لاک-ناخن-نزنید‏ برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید. ممکن است چشم و پوست کودکان در اثر تماس با این مواد لاک، دچار تحریک و حساسیت شود. این تحریک و حساسیت برای مخاط دهان به ... برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید - سیمرغ seemorgh.com/health/.../289987-do-not-nails-for-little-girls/‏ - ذخیره شده 4 مارس 2016 ... برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید. ترکیب لاک ناخن سرطان‌زا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی در هورمون‌ها، ... هیئت حسینی خور بیرجند - برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید heyatekhoor.blogfa.com/post/491‏ برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید. ترکیب لاک ناخن سرطان‌زا شناخته شده و استفاده. از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی. در هورمون‌ها، مشکلات تیروئیدی و ... برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید | ترکیب لاک ناخن سرطان زا - قطره www.ghatreh.com/news/nn30030619/برای-دختران-کوچک-لاک-ناخن-نزنید‏ 27 ژانویه 2016 ... ترکیب لاک ناخن سرطان زا شناخته شده و استفاده از آن برای کودکان مضر است و باعث تغییراتی در هورمون ها، مشکلات تیر. برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../124986-برای-دختران-کوچک-لاک-ناخن-نزنید‏ 25 آوریل 2016 ... حساسیت کودکان در برابر لاک متاسفانه بعضی مادران روی ناخن‌های کوچک و زیبای دختربچه‌های کم سن‌و سال خود لاک‌های رنگی مختلف می‌زنند، اما لاک‌های ... برای دختران کوچک لاک ناخن نزنید - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../برای-دختران-کوچک-لاک-ناخن-نزنید‏ - ذخیره شده 29 آوریل 2016 ... متاسفانه بعضی مادران روی ناخن‌های کوچک و زیبای دختربچه‌های کم سن‌و سال خود لاک‌های رنگی مختلف می‌زنند، اما لاک‌های ناخن حاوی مقادیری مواد شیمیایی ...