مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! فناوری جدید برای روشنایی خانه

[ad_1]

این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! /فناوری جدید برای روشنایی خانه

این لامپ بلوتوثی هوشمند که " SMFX" نام دارد از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار بوده و می‌تواند تا 27 سال عمر کند.

این لامپ هوشمند با هر سرپیچی جفت شده و با کلیدهای برق موجود در خانه‌ها نیز روشن و خاموش می‌شود.

مصرف انرژی این لامپ هوشمند تنها به اندازه 10‌درصد از میزان مصرف انرژی یک لامپ استاندارد بوده و می‌تواند تا 40000 ساعت کار کند.

لامپ هوشمند جدید همچنین دارای یک اپلیکیشن همراه اســت که برای استفاده از عملکردهای پیشرفته این فناوری، می‌توان اپلیکیشن مخصوص آن را دانلود کرد که همچنین با استفاده از این اپلیکیشن، روشن و خاموش می‌شود.

علاوه بر این، لامپ جدید دارای 16 میلیون طیف رنگ و یک تایمر بوده و می‌تواند انواع نورها مانند نور صبحگاه و عصر را برای کاربران شبیه سازی کند.

همچنین برای مجالس و میهمانی‌های مختلف می‌توان این لامپ را بر روی حالت Disco Mode قرار داد تا با تابش‌های متنوع و هیجان انگیز فضایی پر شور و نشاط را برای شما رقم بزند.

این لامپ شگفت انگیز دارای حمل و نقل و فروش بین‌المللی بوده و قیمت آن در حدود 40 دلار اســت.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را متحول کند.دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را متحول کند. این لامپ بلوتوثی هوشمند ...این لامپ بلوتوثی هوشمند که " SMFX" نام دارد از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار بوده و میتواند تا 27 سال عمر کند. این لامپ هوشمند با هر سرپیچی جفت شده و ...8 ا کتبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را متحول کند. این لامپ بلوتوثی هوشمند که " SMFX" ...ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را متحول کند.ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را متحول کند.9 سپتامبر 2016 ... دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را متحول کند. این لامپ ...9 سپتامبر 2016 ... توسعه فناوری عصر جمعه نوزدهم شهریور ماه 1395 خبر این لامپ را 27 سال ... لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را ...9 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را متحول کند. استفاده از خبر، عکسها ...9 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را متحول کند.


کلماتی برای این موضوع

آموزش کامپیوتر پزشکان ایراننصب ویندوز به دو طریق ممکن است صورت بگیرد ۱ نصب ویندوز جدید ۲ به روزرسانی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست … جنگ افزار آرشیو انجمن های غول پیکرترین بمب هدایت شونده جهان برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦مقالات علمی ریاضی آرشیو انجمن …سال ها پیش در یکی از کلاس های ریاضیات مدارس آلمان، آموزگار برای اینکه مدتی بچه ها را



لینک منبع :این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! فناوری جدید برای روشنایی خانه

این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! /فناوری جدید برای روشنایی خانه www.khabaronline.ir/detail/577366/science/technology‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفت‌انگیز خود می‌تواند محیط خانه را متحول کند. این لامپ ... این لامپ را 27 سال یکبار عوض می‌کنید!/فناوری جدید برای روشنایی خانه www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/09/1432230‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفت‌انگیز خود می‌تواند محیط خانه را متحول کند. این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! - کانون فرهنگی آموزش قلم چی www.kanoon.ir/Article/130844‏ 10 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفت‌انگیز خود می‌تواند محیط خانه را متحول کند. این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! /فناوری جدید برای روشنایی خانه mofidestan.ir/این-لامپ-را-۲۷-سال-یک‌بار-عوض-می‌کنید/‏ 9 سپتامبر 2016 ... توسعه فناوری عصر جمعه نوزدهم شهریور ماه 1395 خبر این لامپ را 27 سال … لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفتانگیز خود میتواند محیط خانه را ... این لامپ را 27 سال یک بار عوض کنید! | خبروان khabarone.ir/news/3654587‏ 9 سپتامبر 2016 ... محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفت‌انگیز خود می‌تواند محیط خانه را متحول کند. ... زمان تشییع پیکر فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش دارای ۲۷ خبر مرتبط ... برای استفاده از عملکردهای پیشرفته این فناوری، می‌توان اپلیکیشن مخصوص آن را ... این لامپ را 27 سال یکبار عوض می‌کنید! این لامپ را 27 سال یکبار عوض می‌کنید!/فناوری جدید برای روشنایی خانه servicekhabari.com/124541‏ - ذخیره شده دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی شگفت‌انگیز خود می‌تواند محیط خانه را متحول کند. این لامپ را 27 سال یکبار عوض می‌کنید!/فناوری جدید برای روشنایی خانه nazbid.xyz/post/?...این+لامپ...سال+یکبار+عوض+می‌کنید%21%2Fفناوری+جدید...روشنایی+خانه‏ - ذخیره شده این لامپ را 27 سال یکبار عوض می‌کنید!/فناوری جدید برای روشنایی خانه دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی ... این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! /فناوری جدید برای روشنایی خانه nazaninha.xyz/post/?...این+لامپ...۲۷+سال+یک‌بار+عوض+می‌کنید!+%2Fفناوری+جدید...روشنایی+خانه‏ این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! /فناوری جدید برای روشنایی خانه دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با کارآیی ... این لامپ را 27 سال یکبار عوض می‌کنید!/فناوری جدید برای روشنایی ... www.freedanload.com/این-لامپ-را-27-سال-یکبار-عوض-می‌کنیدفناو/‏ - ذخیره شده این لامپ را 27 سال یکبار عوض می‌کنید!/فناوری جدید برای روشنایی خانه – فری دانلود . شنبه 25 فوریه 2017. خانه · تبلیغات در سایت فری دانلود ... لامپ هوشمندی که 27 سال عمر می‌کند! ( تصاویر) | News File - خانه newsfile.ir/news/لامپ+هوشمندی+که+27+سال+عمر+می‌کند!+(+تصاویر)‏ عصر ایران - 2 هفته پیش; این لامپ را ۲۷ سال یک‌بار عوض می‌کنید! فناوری جدید برای روشنایی خانه ایسنا نوشت: محققان موفق به توسعه یک لامپ هوشمند جدید شدند که با ...