مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی

[ad_1]

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: یک ایستگاه شارژ خودروی برقی جدید در نروژ افتتاح شده که در جهان بزرگ‌ترین اسـت. این ایستگاه در «نبنز»، واقع شده که در فاصله ۶۵ کیلومتری و ۴۵ دقیقه‌ای پایتخت این کشور، «اسلو» قرار دارد. این ایستگاه ۲۸ دستگاه شارژ دارد که برای همه انواع خودروهای برقی مدرن مناسب هستند.

 

 بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی جهان در نروژ افتتاح شد

این ایستگاه بخشی از شبکه Charge & Drive شرکتی به نام «فورتوم» (Fortum) اسـت و در همکاری با تسلا ساخته شده اسـت. فورتوم می‌گوید به طور ویژه با تسلا همکاری کرده تا این مکان را طوری طراحی کند که همه شارژرهای مورد نیاز خودروی برقی را داشته باشد.

از میان این ۲۸ دستگاه شارژ، چهار عدد آنها شارژر سریع ۵۰ کیلوواتی هستند. چهار دستگاه دیگر هم شارژرهای ۲۲ کیلوواتی با سرعت متوسط هستند. ۲۰ دستگاه هم سوپرشارژرهای تسلا هستند.

فورتوم می‌گوید در حال حاضر مشغول ساخت ایستگاه‌های شارژ بین شهرهای مهم نروژ اسـت. ظاهرا این شرکت امسال حدود ۱۶۰ ایستگاه شارژ سریع جدید در نروژ ساخته اسـت و تا پایان سال امیدوار اسـت که در هر ۵۰ کیلومتر بین اسلو و دیگر شهرهای مهم این کشور ایستگاه‌های شارژ راه‌اندازی کند.

ایستگاه شارژ نبنز در روز یکم سپتامبر افتتاح شد. هزینه شارژ سریع به ازای هر دقیقه ۰٫۳۱ دلار اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال عصر خودرو جدیدترین قیمت‌ محصولات ایران‌خودرو و …ایران خودرو ردیف نام خودرو قیمت بازارتومان قیمت کارخانهتومان سمند عصر خودرو صفحه اصلی عصر خودرو وب سایت تخصصی خودرو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با عصرخودرواخبار صنعت خودرو پژو خودروی سال اروپااطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی موبایل های پیکسل، دانگل کروم کست و دستگاه های گوگل فایبر اسکرین



لینک منبع :افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی

بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی جهان در نروژ افتتاح شد ... https://www.digikala.com/.../بزرگ‌ترین-ایستگاه-شارژ-خودروهای-برقی/‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... یک ایستگاه شارژ خودروی برقی جدید در نروژ افتتاح شده که در جهان بزرگ‌ترین است. این ایستگاه در «نبنز»، واقع شده که در فاصله ۶۵ کیلومتری و ۴۵ ... افتتاح بزرگ‌ ترین ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی در نروژ - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/9/.../largest-charging-station-norway/‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... هفته‌ی گذشته بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ سریع خودروهای الکتریکی در کشور نروژ افتتاح شد. به نقل از وب‌سایت Green Car Reports، این ایستگاه ... بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی جهان در نروژ افتتاح شد - با ... bakhabarbash.ir/بزرگترین-ایستگاه-شارژ-خودروهای-برقی-جهان-در-نروژ-افتتاح-شد-22853.html‏ 7 سپتامبر 2016 ... این ایستگاه در «نبنز»، واقع شده که در فاصله ۶۵ کیلومتری و ۴۵ دقیقه‌ای پایتخت این کشور، «اسلو» قرار دارد. این ایستگاه ۲۸ دستگاه شارژ دارد که ... افتتاح بزرگ‌ ترین ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی در نروژ ... https://www.hanorge.org/.../افتتاح-بزرگ‌-ترین-ایستگاه-شارژ-خودروهای-الکتریکی-در-نروژ‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... هفته‌ی گذشته بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ سریع خودروهای الکتریکی در کشور نروژ افتتاح شد. به نقل از وب‌سایت Green Car Reports، این ایستگاه ... افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/.../افتتاح-بزرگ‌ترین-ایستگاه-شارژ-خودروه/‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – زهرا غلامی: یک ایستگاه شارژ خودروی برقی جدید در نروژ افتتاح شده که در جهان بزرگ‌ترین است. این ایستگاه در «نبنز»، واقع شده که ... بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی جهان در نروژ افتتاح شد www.beytoote.com/car-news/compare-car/jnews11426.html?m=1‏ یک ایستگاه شارژ خودروی برقی جدید در نروژ افتتاح شده که در جهان بزرگ‌ترین است. این ایستگاه در «نبنز»، واقع شده که در فاصله ۶۵ کیلومتری و ۴۵ دقیقه‌ای پایتخت ... افتتاح بزرگ ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی - برترین ها | خبر ... khabarfarsi.com/u/24873121‏ 7 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: یک ایستگاه شارژ خودروی برقی جدید در نروژ افتتاح شده که در جهان بزرگ ترین است. این ایستگاه در نبنز ، واقع شده که در ... افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/244907/‏ 10 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – زهرا غلامی: یک ایستگاه شارژ خودروی برقی جدید در نروژ افتتاح شده که در جهان بزرگ‌ترین است. این ایستگاه در «نبنز»، واقع شده که ... افتتاح بزرگ‌ ترین ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی در نروژ seiho.ir/news/240078/‏ 9 سپتامبر 2016 ... هفته‌ی گذشته بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ سریع خودروهای الکتریکی در کشور نروژ افتتاح شد. به نقل از وب‌سایت Green Car Reports، این ایستگاه ... افتتاح بزرگ ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی - پایگاه خبری ... tnews.ir/news/70de70095723.html‏ - ذخیره شده به گزارش جمهوریت، یک ایستگاه شارژ خودروی برقی جدید در نروژ افتتاح شده که در جهان بزرگ ترین است. این ایستگاه در «نبنز»، واقع شده که در فاصله ۶۵ کیلومتری و ...