مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

[ad_1]

اگر شما نیز به مانند برخی پس از مدت زمانی کوتاه از وسایل شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری را بخوانید و دنبال کنید. امروز تصمیم داریم شما را با مراحل ساخت یک کیف دستی ساده و زیبا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل  اگر شما نیز به مانند برخی که با مدت زمانی کوتاه از وسایل شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری را بخوانید و دنبال کنید. امروز تصمیم داریم شما را با مراحل ساخت یک کیف دستی ساده و زیبا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

وسایل مورد نیاز:

مقوای رنگی و سفید

نخ گوبلن دوزی

سوزن

چسب

روبان

ابتدا مقواهای رنگی را به صورت نوارهای خیلی باریک برش می دهیم. در انجا، کیف ما به دو رنگ صورتی و سفید در نظر گرفته شده اسـت. که ما هم از همین دو رنگ استفاده می کنیم اما استفاده از رنگ ها، سلیقه ای اسـت.

ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

حالا الگوی زیر را روی مقوای سفید رنگ پیاده می کنیم و برش می دهیم. برای زیباتر شدن کار، روی مقوا و لبه های آن را با کاغذ سفید، می پوشانیم.

ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل
ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

حال نوبت نوارهای رنگی اسـت آنها را به شکل زیر، درآورده و انتهای هر نوار را با چسب، محکم می کنیم.

ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

به سلیقه خود و طرحی که در نظر داریم، این مقواهای لوله شده ی رنگی را روی سطح کیف می چسبانیم.

ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل
ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

سپس روبان پهنی را برداشته از وسط تا می زنیم و دور آن را با نخ گوبلن دوزی و دوخت دندان موشی، می دوزیم. این روبان را از زیر در کیف رد کرده و در دو طرف با بست محکم می کنیم تا به عنوان بند کیف استفاده شود.

ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

در انتهای کار یک بندینک و دکمه برای بسته شدن در کیف، به آن متصل می کنیم. کیف ما آماده شد.

ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

تهیه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: instructables



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


19 جولای 2016 ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل اگر شما نیز به مانند برخی که با مدت زمانی کوتاه از وسایل شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری را ...20 جولای 2016 ... اگر شما نیز به مانند برخی پس از مدت زمانی کوتاه از وسایل شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری را بخوانید و دنبال کنید. امروز تصمیم داریم شما را ...19 جولای 2016 ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل چنانچه شما هم به مانند بعضی که با مدت هنگامی کوتاه از لوازم شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری ...19 جولای 2016 ... اگر شما نیز به مانند برخی پس از مدت زمانی کوتاه از وسایل شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری را بخوانید و دنبال کنید. امروز تصمیم داریم شما را ...20 جولای 2016 ... امروز تصميم داريم شما را با مراحل ساخت يک کيف دستي ساده و زيبا آشنا کنيم. با ما همراه باشيد.وسايل مورد نياز:مقواي رنگي و سفي.فیلم آموزش ساخت ساک دستی ساده با وسایل دور ریختنی (آموزش … ... خلاقیت در ساخت کاردستی با لوازم بی مصرف – – ۵۳۰۷,تاپ ناپ – جدیدترین ، عجیب ترین ، جالب … ... آموزش تصویری ساخت یک کیف دستی زیبا و شیک [IMG] [IMG] وسایل لازم : پارچه ...برترین ها: شرکت Punto Fa, S.L یکی از یزرگترین موسسات تولید پوشاک با نام تجاری منگو Mango است که در کشور اسپانیا در شهر بارسلون در سال 1984 راه ...با بطری یک گلدان زیبا و متفاوت درست کنید / آموزش ساخت تصاویر · با بطری یک گلدان زیبا و ... آموزش ساخت کاردستی زیر لیوانی متفاوت و زیبا با وسایل ساده تصاویر · آموزش ساخت ... درخت پاییزی زیبا را با آسان ترین روش بسازید تصاویر · درخت پاییزی زیبا را .... آموزش ساخت کیف دستی بسیار شیک با پارچه نمدی تصاویر ...تعدادی زیپ رنگی ساده بیاورید و با یک سوزن و نخ برای ساخت کیف دستی با ما ... برای دسته کیف هم از 2 زیپ دیگر استفاده کنید و از زیبایی و خلاقیت خود لذت ببرید. ... فال روزانه و طالع بینی جالب; مدل مانتوهای بازیگران معروف سینما; جنجالی ترین ...


کلماتی برای این موضوع

کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در سایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی ساخت عروسکهای زیبا با پارچه های نمدیساخت عروسکهای زیبا با پارچه های نمدی ساخت عروسکهای نمدی کاردستی عروسک های بامزه ی ساخت جا شمعی با وسایل دور ریختنی شیشه و چوب …ساخت جا شمعی با وسایل دور ریختنی شیشه و چوب ، ساخت جا شمعی با وسایل دور ریختنی آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری ریسه تزیینی آموزش ساخت ریسه تزیینی کاردستی حلقه گل آموزش ساخت کاردستی حلقه گل با مقواچطور یک گوسفند کارتونی زیبا و ساده بکشیم؟آموزش نقاشی با اعداد انگلیسی در تصویر زیر با اعداد انگلیسی نقاشی های زیبایی کشیده شده ساخت ساک دستی هدیه شاید ساخت یک تخت خواب مطابق با سلیقه تان در نگاه اول غیر قابل انجام و باورنکردنی باشد لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی ایده تزیین دیوار اتاق به دست خودتان با وسایل ساده و دم دستیایده تزیین دیوار اتاق به دست خودتان چند طرح زیبا و باور نکردنی است که به سادگی با نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی



لینک منبع :ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل

تصاویر برای ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل - تابناک باتو tabnakbato.ir/.../ساخت-یک-کیف-دستی-زیبا-با-ساده-ترین-وسایل‏ - ذخیره شده 19 جولای 2016 ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل اگر شما نیز به مانند برخی که با مدت زمانی کوتاه از وسایل شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری را ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل - مجله بانوان ایران سنتر women.irancenter.com/.../ساخت-یک-کیف-دستی-زیبا-با-ساده-ترین-وسایل‏ - ذخیره شده 19 جولای 2016 ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل اگر شما نیز به مانند برخی که با مدت زمانی کوتاه از وسایل شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری را ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل - تورکو موزیک turkumusic.ir/.../ساخت-یک-کیف-دستی-زیبا-با-ساده-ترین-وسایل.html‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2016 ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل 1 . ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل 19 جولای…,ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ... ساخت یک کیف دستی قشنگ با ساده ترین لوازم (9 عکس) - سرزه www.serze.com/ساخت-دستی-قشنگ-ساده-ترین-لوازم-عکس-1346927/‏ - ذخیره شده 19 جولای 2016 ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل چنانچه شما هم به مانند بعضی که با مدت هنگامی کوتاه از لوازم شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری ... فیلم آموزش ساخت ساک دستی ساده با وسایل دور ریختنی - روبوخلاق robocreativity.ir/آموزش-ساخت-ساک-دستی-ساده-از-وسایل-دور-ری/‏ - ذخیره شده - مشابه امروز می خوام فیلم آموزشی رو بهتون ارائه کنم که شما بتونید خیلی ساده و با وسایل خیلی ابتدایی یک ساک دستی زیبا و کاربردی رو برای خودتون درست کنید. ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل www.titreno.com/fa/news/1495652/تابناک-با-تو‏ - ذخیره شده 19 جولای 2016 ... ساخت یک کیف دستی زیبا با ساده ترین وسایل اگر شما نیز به مانند برخی که با مدت زمانی کوتاه از وسایل شخصی تان خسته می شوید، این خبر هنری را ... آموزش دوخت کیف دستی با زیپ و وسایل ساده - نمناک namnak.com/آموزش-ساخت-کیف-دستی.p31341‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۱۹ نقد تعدادی زیپ رنگی ساده بیاورید و با یک سوزن و نخ برای ساخت کیف دستی با ما همراه ... برای دسته کیف هم از 2 زیپ دیگر استفاده کنید و از زیبایی و خلاقیت خود لذت ... آموزش ساخت کیف دستی زیبا - آپارات www.aparat.com/v/MBkUJ/آموزش_ساخت_کیف_دستی_زیبا‏ - ذخیره شده - مشابه 20 مارس 2015 ... محدثه وسایل مورد نیاز رو اگه میدونید بگید آموزش ساخت کیف دستی ... با اشتراک در فیلیمو به تماشای هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی بنشینید. آموزش دوخت کیف پول و کیف لوازم آرایش و جامدادی و ساک دستی – مامی ... mamidastsazeh.com/آموزش-دوخت-کیف-زنانه-و-کیف-لوازم-آرایش-و/‏ - ذخیره شده 2 مه 2016 ... آموزش کیف پول پارچه ای. آموزش ساخت کیف زنانه با پلیورهای قدیمی. تزیین و زیباسازی سطل های پلاستیکی به سبدهای زیبای پرکاربرد.