مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟

[ad_1]
وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: ب‌ام‌و i8 اسپایدر که نخستین بار در سال ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شد، طبق اعلام ب‌ام‌و در ماه مارس امسال، سرانجام قرار اسـت وارد خط تولید شود.
 از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟

 

این خودرو در سال ۲۰۱۷ (یا حتی ۲۰۱۸) به مجموعهٔ مدل‌های هیبریدی و الکتریکی ب‌ام‌و اضافه می‌شود، و سیستم پیشرانهٔ آن دقیقا مشابه مدل سقف دار i8 خواهد بود. هم اکنون برخی از مدل‌های این خودرو در حال تست را در آلمان می‌توان دید، همانند این ویدیو که یک نسخهٔ سفید آن در حال آزمایش در پیست نوربورگرینگ را نمایش می‌دهد.
 از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟

انتظار می‌رود همان موتور ۱٫۵ لیتری بنزینی، یک موتور الکتریکی و یک پک باتری ۷٫۱ کیلووات ساعتی سیستم پیشرانهٔ آن را تشکیل دهند که در مجموع چیزی معادل ۳۵۷ اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار خواهند داد، میزان مسافت قابل طی با یک بار شارژ آن نیز ۵۳۰ کیلومتر ذکر شده اسـت. این خودرو شتاب و سرعت قابل قبولی نیز خواهد داشت و همانند برادر سقف دار خود می‌تواند در حدوداً ۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت افزایش دهد. دلیل آن استفاده از بدنهٔ فیبر کربنی در این خودرو اسـت که وزن i8 اسپایدر را به میزان زیادی کاهش داده اسـت.
 از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …کدام را می پسندید؟ ولوو ، آئودی یا ب ام و ؟ پژو پارس یا سورن ؟ آموزش گرم بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب تست رانندگی با ب‌ام‌و مدل پدال، مجله ……وقتی که کمپانی ب‌ام‌و برای نخستین بار مدل ایکس ۶ را معرفی کرد، بسیاری از کارشناسان مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال مقایسه خودروها پدال، مجله خودرو و حمل و نقلمقایسهخودروهاسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو …خودرودناخودرو دناقیمت خودرو دناقیمت دنادنا ایران خودروخودرو دنا مشخصات فنیمشخصات خودرو



لینک منبع :از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟

تصاویر برای از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟ از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟ | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل www.pedal.ir/بی-ام-و/bmw-i8-roadster/‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... ب‌ام‌و i8 اسپایدر که نخستین بار در سال ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شد، طبق اعلام ب‌ام‌و در ماه مارس امسال، سرانجام قرار است وارد خط تولید شود. از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟ - فروش BMW persiakhodro4.com/از-ب‌ام‌و-i8-اسپایدر-چه-خبر؟/‏ - ذخیره شده 28 ا کتبر 2016 ... ب‌ام‌و i8 اسپایدر که نخستین بار در سال ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شد، طبق اعلام ب‌ام‌و در ماه مارس امسال، سرانجام قرار است وارد خط تولید شود. از BMW i8 اسپایدر چه خبر؟ +عکس - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران tnews.ir/news/ab9a70111388.html‏ 7 سپتامبر 2016 ... به گزارش بلاغ، این خودرو در سال ۲۰۱۷ (یا حتی ۲۰۱۸) به مجموعهٔ مدل‌های هیبریدی و الکتریکی ب‌ام‌و اضافه می‌شود، و سیستم پیشرانهٔ آن دقیقا مشابه مدل ... از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟ - سرویس خبری servicekhabari.com/120112‏ 10 سپتامبر 2016 ... وب سایت پدال – آرش نهندیان فرد: ب‌ام‌و i8 اسپایدر که نخستین بار در سال ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شد، طبق اعلام ب‌ام‌و در ماه مارس امسال، ... از ب‌ام‌و i8 اسپایدر چه خبر؟ - راه فردا www.rahefarda.com/khodro/202010‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... ب‌ام‌و i8 اسپایدر که نخستین بار در سال ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شد، طبق اعلام ب‌ام‌و در ماه مارس امسال، سرانجام قرار است وارد خط تولید شود. BMW i8 - زومیت www.zoomit.ir/tag/bmw-i8/‏ - ذخیره شده مدیرعامل بی‌ام‌و خبر تولید نسخه‌ی رودستر i8 را تایید کرد. ... در لیگ برتر انگلیس، هر کدام از بازیکنان این تیم، با گرفتن یک دستگاه ب‌ام‌و i8 از سوی رئیس این باشگاه تشویق شدند. ... مدل مفهومی بی ام و i8 اسپایدر در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد شد. 6. اولین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و i8 رودستر - بتانیوز betanews.ir/news/.../اولین-تصاویر-جاسوسی-از-ب-ام-و-i8-رودستر/‏ - ذخیره شده 19 فوریه 2017 ... برای اولین بار نمونه‌ی پروتوتایپ ب‌ام‌و i8 رودستر در هنگام پشت سر گذاشتن ... پیش از این کانسپت های i8 اسپایدر 2012 و i Vision Future Interaction پیش ... خبر فوق مربوط به رسانهپدال می باشد و جستجوگر هوشمند بتانیوز صرفا آن ... گواهی جدید بر تولید ب‌ام‌و آی8 اسپایدر - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2740193077535710813‏ - ذخیره شده یک نمونه واقعی و تولیدی از ب‌ام‌و آی8 (i8) اسپایدر در حال تست در جاده‌های عمومی دیده شده است. به گزارش خبرخودرو، این اولین بار است که نمونه اولیه حقیقی از این خودرو دیده ... تأیید ب‌ام‌و i8 رودستر، نسخه جدید i3 و مدل i نکست khabaredagh.ir/fa/news/.../تأیید-ب‌ام‌و-i8-رودستر-نسخه-جدید-i3-و-مدل-i-نکست‏ 17 مارس 2016 ... پس از معرفی کانسپت ب‌ام‌و i8 اسپایدر در نمایشگاه اتومبیل نیویورک در ... خبر بزرگ دیگر «کروگر» مربوط به برنامه‌های ب‌ام‌و برای یک مدل جدید در ...