مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کمربند لاغری سامسونگ در راه اســت

[ad_1]
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند می‌توانست اطلاعات مختلفی از کاربران به‌دست بیاورد. امروز مشخص شد سامسونگ قصد دارد این محصول را راهی بازار کند؛ اما برای تولید آن نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی دارد. این شرکت تصمیم گرفته که سرمایه‌ی ساخت چنین محصولی را با کمک‌های مردمی از طریق سایت Kickstarter به دست بیاورد.
 کمربند لاغری سامسونگ در راه اســت

سامسونگ قیمت این کمربند را ۱۱۹ دلار اعلام کرده؛ اما گفته اگر علاقه‌مندان به این محصول زودتر در پروژه‌ی ساخت آن سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانند این محصول را با قیمت ۶۹ یا ۹۹ دلار خریداری کنند.

کمربند هوشمند سامسونگ دقیقا مانند یک کمربند معمولی کار می‌کند؛ اما متوجه نوع خوراکی‌ کاربران، مقدار مسیر طی شده در طول روز و میزان انرژی مصرف شده‌ی کاربران می‌شود. اگر این محصول بتواند منابع مالی مورد نیاز خودش را به دست بیاورد، سامسونگ آن را تا قبل از سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد کرد و می‌توانید در سال آینده‌ی میلادی با استفاده از این کمربند، به سلامتی خودتان کمک کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند میتوانست اطلاعات مختلفی از ...7 سپتامبر 2016 ... سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند میتوانست اطلاعات مختلفی از ...مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند میتوانست اطلاعات ...7 سپتامبر 2016 ... سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند میتوانست اطلاعات مختلفی از ...7 سپتامبر 2016 ... سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند میتوانست اطلاعات مختلفی از ...سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند میتوانست اطلاعات مختلفی از کاربران بهدست.7 سپتامبر 2016 ... سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند می توانست اطلاعات مختلفی از ...سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند میتوانست اطلاعات مختلفی از کاربران بهدست بیاورد.7 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند ...


کلماتی برای این موضوع

انواع جراحی های لاغری روشی از درمان چاقی است که به وسیله لاپاراسکوپی انجام می ‌شود در این روش حلقه‌ای از چگونه سالم و اصولی لاغر شویم؟، چگونه لاغر شویم آکابهترین دمنوش های لاغری تأثیر رژیم لاغری در درمان بیماری دیابت علت های لاغری سالخوردگانقیمت مانیتور سامسونگ زنبیل…مانیتورسامسونگنمایندگی فروش مانیتور سامسونگ با بهترین قیمت، گارانتی اصلی و ارسال فوری و رایگانبهترین تبلت های جهان در سال تصاویربهترین تبلت های جهان آمازون، سامسونگ، گوگل، اپل و مایکروسافت در حال حاضر دارای پنج قیمت مانیتور ال جی، سامسونگ، دل، ایسوس و زنبیللوازم دیجیتالمانیتورنمایندگی فروش انواع مانیتور ال ای دی و ال سی دی سامسونگ، ال جی و با بهترین قیمت به راحتی وای فای خود را مخفی کنید و از هک شدن آن …سایر مطالب موبایل و کامپیوتر عرضه یک گوشی فوق العاده ای دیگراز سوی سامسونگ در سال توصیه هایی برای لاغر کردن پایین شکماز مصرف مواد غذایی نفاخ بپرهیزید اگر احساس می‌کنید که شکمتان بزرگ شده است و کمربند لوازم خانگی یخچال ساید بای ساید فروشگاه آنلاین …یخچال ساید بای ساید یخچال ساید بای ساید فوت هیتاچی یکی از راه کار فروشگاه آنلاین بانه ویترینفروشگاه آنلاین شهر بانه، فروش لوازم خانگی و صوتی تصویری ، لوازم الکتریکی ، ورزشی ، ست تات کالاخرید و فروش لوازم دست دومکالای دست …تات کالاخرید و فروش لوازم دست دومکالای دست دوموسایل دست دوم و کارکردهلوازم خانگی



لینک منبع :کمربند لاغری سامسونگ در راه اســت

کمربند لاغری سامسونگ در راه است - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../کمربند-لاغری-سامسونگ/‏ - ذخیره شده کمربند لاغری سامسونگ در راه است. نویسنده: مجید نوردوست ۱۶ شهریور ۱۳۹۵-۱۸:۳۰. سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که ... تصاویر برای کمربند لاغری سامسونگ در راه اســت کمربند لاغری سامسونگ در راه است - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/06/.../کمربند-لاغری-سامسونگ-در-راه-است/‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند ... کمربند لاغری سامسونگ در راه است | سرویس خبری servicekhabari.com/119750‏ - ذخیره شده سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد. کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند می‌توانست اطلاعات مختلفی از کاربران به‌دست بیاورد. کمربند لاغری سامسونگ در راه است - لیست اخبار newslist.ir/news/sci-tech/1017699/.../کمربند-لاغری-سامسونگ-در-راه-است‏ 7 سپتامبر 2016 ... سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از یک کمربند هوشمند رونمایی کرد کمربندی که به عنوان یک گجت هوشمند می توانست اطلاعات مختلفی از ... این کمربند است www.interfaithnetwork.asia/Sep-25/این-کمربند-است/‏ - ذخیره شده کمربند لاغری سامسونگ در راه است. کمربند لاغری سامسونگ در راه است نویسنده: مجید نوردوست ۱۶ شهریور ۱۳۹۵-۱۸:۳۰ سامسونگ قیمت این کمربند را ۱۱۹ دلار اعلام کرده ... کمربند لاغری سامسونگ در راه است - تماشای انلاین و دانلود فیلم و کلیپ ... www.rahekhob.ir/ch/کمربند_لاغری_سامسونگ_در_راه_است‏ کمربند لاغری سامسونگ در راه است ... دانلود کمربند لاغری هات بلت پاور اورجینالhotbelt power ... دانلود شکم بند لاغری هات گیر HBT Gear اورجینال 09389626633. کمربند لاغری سامسونگ در راه است - رهتا www.rahta.com/q/کمربند_لاغری_سامسونگ_در_راه_است‏ - ذخیره شده کمربند لاغری سامسونگ در راه است سامسونگ قیمت این کمربند را ۱۱۹ دلار اعلام کرده؛ اما گفته اگر علاقه‌مندان به این محصول زودتر در پروژه‌ی ساخت آن سرمایه‌گذاری کنند، ... کمربند لاغری سامسونگ در راه است www.khabardown.ir/search/کمربند_لاغری_سامسونگ_در_راه_است‏ - ذخیره شده به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، رئیس اداره کارشناسی واردات تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: سال‌هاست که سازمان غذا و دارو برای کمربندهای لاغری مجوزی ... بهترین کمربند لاغری - مرکز تبلیغات آگهی جور kelidfa.ir/بهترین%20کمربند%20لاغری/tag-10009223/‏ - ذخیره شده بهترین کمربند لاغری-فروش آنلاین کمربند لاغری در نیازکو.