مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید

[ad_1]

 

کد مطلب: 390460

دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید

بخش‌دانش و فن‌آوری الف،20 شهریور95

بازی "پوکمون گو" که از محبوب ترین بازی ها برای کاربران اینترنت به شما می رود، به نظر می رسد با عرضه ابزار و امکانات جدید قصد دارد بر محبوبیت خود بیفزاید.

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴

 باشگاه خبرنگاران جوان؛ درجریان مراسم رونمایی از آیفون 7 در شهر سان فرانسیکو آمریکا ،" John Hank" مدیر عامل کمپانی "Niantic" خالق بازی محبوب "Pokemon Go " از دانلود 500 میلیونی این بازی از زمان انتشار آن یعنی ماه جولای  خبر داد. حال این شرکت اعلام کرده اسـت که دستبند مخصوص این بازی موسوم به "Pokemon Go plus" را در تاریخ 16 سپتامبر عرضه خواهد کرد. این شرکت که می خواهد در آپدیت جدید این بازی قابلیت های جالبی از جمله انتخاب یک دوست از بین پوکمون ها را فراهم آورد، قصد دارد دستبند مخصوص این بازی را نیز به زودی روانه بازار کند.

شرکت "Niantic " در توضیحی درباره این دستبند جدید گفته اسـت: "Pokemon Go Plus" یک دستگاه جانبی اسـت که از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربر متصل می شود. کاربر هنگام نزدیک شدن به Pokesstop ، یک هشدار لرزشی دریافت می کند و LED دستگاه روشن می شود و می تواند بدون استفاده از تلفن همراه، روی تمام آیتم ها کلیک و پوکمون خود را شکار کند.

Niantic اعلام کرده این دستبند از 16 سپتانبر (26 شهریور) در بیشتر کشورها  و تا پایان 2016 در بعضی از کشورهای آمریکای جنوبی در دسترس خواهد بود.

منبع: androidpolice

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+پوکمون‌گو

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

اخبار فناوری و تکنولوژیبهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان به‌روزرسانی ۱۳۹۵۰۹۰۶ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …آموزش تعمیرات تخصصی موبایل و لپ تاپ تشویق به ایجاد الگوی ایرانی خرید آنلاین به جای



لینک منبع :دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید

دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../دستبند-پوکمون-گو-پلاس-26-شهریور-به-بازار-می-آید‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... بازی "پوکمون گو" که از محبوب ترین بازی ها برای کاربران اینترنت به شما می رود، به نظر می رسد با عرضه ابزار و امکانات جدید قصد دارد بر محبوبیت ... تصاویر برای دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید | خانه وب khaneweb.com/.../دستبند-پوکمون-گو-پلاس-26-شهریور-به-بازار-می-آید‏ - ذخیره شده جمعه 19 شهریور 1395 |. 1:05 بعد از ظهر. |. 7 ماه پیش. بازی "پوکمون گو" که از محبوب ترین بازی ها برای کاربران اینترنت به شما می رود، به نظر می رسد با عرضه ابزار و ... دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید - سرویس خبری servicekhabari.com/124105‏ 10 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درجریان مراسم رونمایی از آیفون 7 در شهر سان فرانسیکو آمریکا ،" John ... دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می‌آید | خبروان khabarone.ir/news/3648780‏ 9 سپتامبر 2016 ... بازی 'پوکمون گو' که از محبوب‌ترین بازی‌ها برای کاربران اینترنت به شما می‌رود، به نظر می‌رسد با عرضه ابزار و امکانات جدید قصد دارد بر محبوبیت ... دستبند پوکمون گو پلاس، ۲۶ شهریور به بازار می آید - وعده صادق vadesadegh.ir/44358/‏ 9 سپتامبر 2016 ... دستبند پوکمون گو پلاس، 16 سپتامبر(26 شهریور) به بازار می آید ... Niantic اعلام کرده این دستبند از ۱۶ سپتانبر (۲۶ شهریور) در بیشتر کشورها و ... دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید www.espeli.ir/.../دستبند+پوکمون+گو+پلاس،+26+شهریور+به+بازار+می+آید‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درجریان مراسم رونمایی از آیفون 7 در شهر سان فرانسیکو آمریکا ،" John ... دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید - رهتا www.rahta.com/.../دستبند_پوکمون_گو_پلاس،_26_شهریور_به_بازار_می_آید‏ 5 دسامبر 2016 ... دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید. گردآوری پورتال رهتا : صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه ... با این دستبند مخصوص پوکمون‌گو را بهتر بازی کنید - جام جم jamejamonline.ir/.../%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A8%D9%86%D8%AF-...‏ 10 سپتامبر 2016 ... 0; شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 08:33 ... به گزارش جام جم آنلاین از تک شات ، روش کار گجت پوکمون گو پلاس این گونه است که باید از ... هوشمندشان دریافت می ‌کنند و LED روی پوکمون گو پلاس نیز به حالت چشمک زن در می آید. .... تصویر آخرین قیمت گوشی تلفن همراه در بازار +مشخصات ... سه شنبه 26 مرداد 1395 13:36; 6. خالق بازی پوکمان گو کیست khabarehfarsi.ir/search/?q=خالق+بازی+پوکمان+گو+کیست‏ به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امروز بخش اعظمی از افتخار باشگاه استقلال دنیای فانی را وداع کرد و آسمانی .... دستبند پوکمون گو پلاس، 26 شهریور به بازار می آید.