مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود

[ad_1]

اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود

دانش > فناوری - لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد کراس اوورهای کامپکت را دیده که می‌تواند نسل بعدی NX را تشکیل دهد. این کانسپت جدید UX نام گرفته اسـت.

به گزارش اخبار خودرو،پس از لو رفتن چند عکس از این کانسپت در برخی وبسایت ها، لکسوس به طور رسمی این خبر را اعلام کرد.
این کانسپت توسط مرکز طراحی اروپایی لکسوس طراحی شده و در آن از خطوط تیز و لبه دار استفاده گردیده که نمونه آن را کمابیش در اکثر محصولات این خودروساز شاهد هستیم. این خطوط به ویژه در گلگیرها، ستون C و چراغ های عقب مشاهده می‌شوند.
از دیگر ویژگی های بکار رفته در طراحی می‌توان به دستگیره های درب اشاره کرد که در عقب و جلو به یکدیگر متصل شده اند. همچنین چراغ ترمز سوم نصب شده بر روی اسپویلر عقب نیز از طرح منحصر به فردی برخوردار اسـت.

اگر کانسپ UX به مرحله تولید برسد باید آن را محصول دیگر از سبک طراحی جدید تویوتا دانست. سبکی که با نسل چهارم پریوس آغاز شد و با کراس اوور کوچک CH-R تداوم یافت. این بدان معنی اسـت که پیشرانه این خودرو باید ترکیبی از موتور بنزینی و موتور الکتریکی دانست. حدس و گمان های نیز زده می‌شود که UX احتمالا جایگزین هاچ بک CT 200 خواهد شد که در اواخر دوران تولیدش به سر می‌برد.

این امر حاکی از این اسـت که لکسوس قصد دارد تولید هاچ بک خود را کاهش دهد، اما در خصوص کراس اوور ها به هیچ وجه این چنین نیست و با وجود NX و RX اما گویا مدل UX هم قرار اسـت به زودی وارد خط تولید این خودروساز شود تا با اس یو وی های کامپکت لوکسی مانند آئودی Q2، بی ام و X1 و مرسدس بنز GLA رقابت کند.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد ... زده میشود که UX احتمالا جایگزین هاچ بک CT 200 خواهد شد که در اواخر دوران ...10 سپتامبر 2016 ... دانش > فناوری - لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد کراس اوورهای کامپکت را دیده که میتواند نسل بعدی NX را ...11 سپتامبر 2016 ... اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه میشود. Bookmark and Share. X Share. Stumble Upon Delicious · Cloob Digg.10 سپتامبر 2016 ... به گزارش اخبار خودرو،پس از لو رفتن چند عکس از این کانسپت در برخی وبسایت ها، لکسوس به طور رسمی این خبر را اعلام کرد. این کانسپت توسط ...11 سپتامبر 2016 ... اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه میشود/منبع:خبرآنلاین دانلود عکس اولین در اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در ...لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد کراس اوورهای کامپکت را دیده که میتواند نسل بعدی NX را تشکیل دهد. این کانسپت جدید UX نام ...لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد کراس اوورهای کامپکت را دیده که میتواند نسل بعدی NX را تشکیل دهد. این کانسپت جدید UX نام ...10 سپتامبر 2016 ... n n n اولین تصاویر رسمی لکسوس یو.ایکس که در نمایشگاه پاریس عرضه میشود n n nn n. ... این کانسپت جدید UX نام گرفته است. به گزارش ...10 سپتامبر 2016 ... لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد کراس اوورهای کامپکت را دیده که میتواند نسل بعدی NX را تشکیل دهد. این کانسپت جدید UX نام گرفته است.


کلماتی برای این موضوع

بررسی لکسس مدل ۲۰۱۵ پدال، مجله خودرو و حمل …لکسسبررسیلکسسمدل۲۰۱۵قابل توجه دوستانی که هی میان از طراحی ماشین های کره ای متل سانتافه در برابر تویوتا راو



لینک منبع :اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود

تصاویر برای اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود اولین تصاویر رسمی لکسوس یو.ایکس که در نمایشگاه پاریس عرضه ... www.khabaronline.ir/detail/577641/science/technology‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد ... زده می‌شود که UX احتمالا جایگزین هاچ بک CT 200 خواهد شد که در اواخر دوران ... اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/10/1433419‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد کراس اوورهای کامپکت را دیده که می‌تواند نسل بعدی NX را تشکیل دهد. اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود shafaonline.ir/.../اولین-تصاویر-رسمی-لکسوس-ux-که-در-نمایشگاه-پاریس-عرضه-می‌شود‏ تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - 2016September 11. صفحه نخست » عمومی · اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود. Bookmark ... اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عر... https://www.bebinak.com/.../اولین-تصاویر-رسمی-لکسوس-UX-که-در-نمایشگاه-پاریس-عر‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود/منبع:خبرآنلاین دانلود عکس اولین در اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در ... اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود ... servicekhabari.com/126262‏ 10 سپتامبر 2016 ... به گزارش اخبار خودرو،پس از لو رفتن چند عکس از این کانسپت در برخی وبسایت ها، لکسوس به طور رسمی این خبر را اعلام کرد. این کانسپت توسط ... اولین تصاویر رسمی لکسوس یو.ایکس که در نمایشگاه پاریس عرضه ... www.teb-news.com/.../اولین+تصاویر+رسمی+لکسوس+یو.ایکس+که+در+نمایشگاه+پاریس+عرضه+می‌شود‏ - ذخیره شده دانش > فناوری - لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد کراس اوورهای کامپکت را دیده که می‌تواند نسل بعدی NX را تشکیل دهد. این کانسپت جدید UX نام گرفته است. اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود ... jooya.net/.../اولین-تصاویر-رسمی-لکسوس-UX-که-در-نمایشگاه-پاریس-عرضه-1813580‏ - ذخیره شده لکسوس برای نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ تدارک یک طرح مفهومی جدید در ابعاد کراس اوورهای کامپکت را دیده که می‌تواند نسل بعدی NX را تشکیل دهد. این کانسپت جدید UX نام ... اولین تصاویر رسمی لکسوس UX که در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود www.aryanews.com/.../اولین-تصاویر-رسمی-لکسوس-UX-که-در-نمایشگاه-پاریس-عرضه-می‌شود‏ خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی. نمایشگاه پاریس: رونمایی از لکسوس مدل مفهومی UX - خودرونویس khodronevis.ir/.../نمایشگاه-پاریس-رونمایی-از-لکسوس-مدل-مفهومی-ux‏ - ذخیره شده 1 ا کتبر 2016 ... خودرونویس: لکسوس مدل مفهومی کراس‌اوورکوچک خود را که در مرکز طراحی این برند در جنوب فرانسه طراحی شده است، برای اولین بار در نمایشگاه پاریس ...