مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکار بلندی قد در کودکان

[ad_1]

متخصص غدد با اشاره به اینکه استفاده از امواج لیزری و کفش‌های مخصوص برای بلندی قد کاملاً غیر علمی و بدون تأثیر اسـت، گفت: در کودکان می‌توان با استفاده از هورمون HGH جهت بلندشدن قد آنها استفاده کرد.

به گزارش مشرق، مهران زمان‌زاده در ارتباط با موضوع چاره‌جویی برای کوتاهی قد اظهارداشت: کوتاهی قد علت شایعی برای مراجعه کودکان و نوجوانان و والدین آنها به متخصصان غدد اسـت ولی باید توجه داشت هر فردی که با شکایت از کوتاهی قد به پزشک مراجعه می‌کند واقعاً قدکوتاه نیست.
 
وی افزود: افزایش قد با روش‌هایی مانند استفاده از صندل یا کفش‌های مخصوص که در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضاهای مجازی تبلیغ می‌شود امکان‌پذیر نیست.
 
متخصص غدد با تاکید بر اینکه استفاده از امواج لیزری برای بلند قد شدن نیز ناکارآمد اسـت، تاکید کرد: تمام این روش‌ها غیرعلمی و بدون تأثیر بوده لذا خانواده‌ها باید مراقب باشند فریب این تبلیغات سوء را نخورند.
 
زمانی ادامه داد: بررسی امکان‌پذیر بودن افزایش قد بزرگسالان به کمک درمان با فرمول رشد HGH باید توجه داشت که درمان با این هورمون رشد قد افراد بالغ را بلندتر نمی‌کند.
 
وی اضافه کرد: پزشکان از هورمون HGH برای افزایش قد کودکان مبتلا به نقص رشدی بهره می‌گیرند و درمان با این هورمون برای بزرگسالان ناکارآمد اسـت.
 
متخصص غدد با اشاره به اینکه این سوال در ذهن بزرگسالان ایجاد می‌شود که اگر این درمان برای کودکان کارآمد اسـت چرا برای بزرگسالان سودمند نیست، خاطرنشان کرد: پاسخ به این پرسش در استخوان‌ها ریشه دارد و از آنجایی که استخوان کودکان در حال رشد بوده، استفاده از هورمون HGH در افزایش قد آنها می‌تواند مؤثر باشد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


بد نیست بدانید عده ای از دانشمندان بر این باورند که درمان کوتاهی قد در کودکانی که ... مردم دنیا شناخته شده اند و جاپانی ها با تغییر الگوی غذایی قد خود را افزایش دادند.قد کودک بلند شدن قد کودک افزایش قد کودک,راههای افزایش قد کودک,رشد قد کودک,افزایش رشد قد کودک,قد بلند شدن کودک,راهای قد بلند شدن.قد جنین مادرانی كه در طول بارداری از این جوانهها مصرف میكنند در مقایسه با مادرانی كه جوانه نخوردهاند، بلندتر است. در كل، جوانهها سلنیوم دارند و باعث افزایش قد كودكان میشود ...جهش رشد اصطلاحی است که برای افزایش سریع قد و وزن به کار می رود که معمولاً در دوران بلوغ اتفاق می افتد. کودکان در دوران نوجوانی به بالاترین حد قد دوران بزرگسالی ...افزایش قد ، افزایش قد کودکان ، راههای افزایش قد ، سات افزایش قد ، روش های رشد قدی ... برگ کلم ،سایت افزایش قد ،مشاوره افزایش قد ، قرص کپسول ، جراحی افزایش قد.10 سپتامبر 2016 ... متخصص بیماریهای غدد عنوان کرد راهکار بلندی قد در کودکان/ ناکارآمدی امواج لیزری جهت بلند شدن قد متخصص غدد با اشاره به اینکه استفاده از امواج ...25 نوامبر 2015 ... در این مطلب چند ماده ی غذایی مفید برای بلند قد شدن پیشنهاد می کنیم. ... نتایج پژوهش ها نیز نشان می دهند که نوجوانان و کودکان در حال رشد باید هر شب به مدت ... به عقیده ی برخی متخصصان نوجوانان باید روزانه یک لیتر شیر مصرف کنند تا قد بلندی .... کوتاهی قد در کودکان، علت · کوتاهی قد کودکان، درمان · راهکار رایج برای ...افزایش سرعت رشد در سن بلوغ برای دختران در حدود 9 سالگی و برای پسران در حدود 11 سالگی است.رشد سریع در طول بلوغ ،برای دختران وپسران طی 6-4سال ادامه مییابد.8 فوریه 2015 ... یک پژوهشگر طب اسلامی ایرانی با بیان اینکه 50 درصد از کودکان با درمان یبوست و افزایش اشتها به تکامل رشد قدی میرسند، تاکید کرد: شناسایی و ...به عبارت دیگر برای افزایش قد کودکان هر چه زودتر به فوق تخصص غدد کودکان مراجعه کنیم بهتر است. برای درمان کوتاهی قد و نیز افزایش قد علاوه بر درمان بیماری زمینه ...


کلماتی برای این موضوع

قد و وزن کودک‌تان مناسب است؟، قد کودک، قد نوزاد، افزایش قد چگونه قد بلندی داشته باشیم؟ راهکار بلندی قد در کودکان کوتاهی قد کودکان، با این بیماری مراحل رشد و تکامل طبیعی کودک از وزن و قد کودک تاسلامت سلامت خانواده سلامت کودکان و نوزادان مراحل رشد و تکامل طبیعی کودک از وزن و قد توصیه هایی برای قد بلند شدن سبزیجات آهن ترکیبی در بدن است که وظیفه ی حمل اکسیژن خون به سمت سلول های بدن را بر عهده دایان اسم دختره یا پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صفحه عوامل ناباروری در اطراف ما قسمت اول ویژگی کرایوتراپی یا فریز کردن رَحِم چند دلیل پیش دبستانی تا ششم ابتداییدرباره سایت در این وبلاگ سعی می کنم جدیدترین آزمون ها و نمونه سوالات پایه های اول تا بدنسازی بانوان ورزش هورمون ورزش و تاثیر آن بر چربی سوزی مردها برای عضله سازی این غذاها را بخورند حرکت پلنک روانشناسیروانشناسی زناشویی روانشناسی کودکان …عضویت در خبرنامه سایت دریافت مطالب روزانه در ایمیل خودوبلاگ روانشناسی شفای درون روانشناسی کودک و …مفهوم مرگ برای کودکان کودکان زیر ۳ سال، درکی از مفهوم مرگ و کودکان زیر ۵ سال، درکی از تجربه های آموزشی قرآنیپرسش به نظرتون در شعر زیر به جای مصراع بیا به هم هدیه بدیم چی میشه گذاشت؟ آخه فکر عصر ایران فرودگاه ها در سال چگونه خواهند بود؟ عکس لوکس ترین هتل های جهان در سال عکس



لینک منبع :راهکار بلندی قد در کودکان

راهکارهایی برای قد بلند شدن کودکان - بیتوته www.beytoote.com/baby/hygienebaby/tall3-children.html‏ - ذخیره شده قد کودک بلند شدن قد کودک افزایش قد کودک,راههای افزایش قد کودک,رشد قد کودک, افزایش رشد قد کودک,قد بلند شدن کودک,راهای قد بلند شدن. اگر می خواهید کودکتان قند بلند شود - بیتوته www.beytoote.com/health/child.../height4-children.html‏ - ذخیره شده - مشابه قد کودک یکساله قد کودک دو ساله,قد کودک یه ساله,کوتاه قدی در کودکان,علل کوتاه قدی ,قد کودک,افزایش قد کودک,کوتاهی قد کودک,بلند شدن قد کودک,رشد کودکان. جمهور - اگر میخواهید کودکان بلند قد داشته باشید این مطلب را بخوانید! jomhornews.com/doc/news/fa/41132/‏ - ذخیره شده - مشابه گاهی حتی راه‌هایی بسیار ساده‌تر و ارزان‌تر (مانند تغذیه مناسب) برای کمک به رشد قدی ... بد نیست بدانید عده ای از دانشمندان بر این باورند که درمان کوتاهی قد در کودکانی که ... مردم دنیا شناخته شده اند و جاپانی ها با تغییر الگوی غذایی قد خود را افزایش دادند. متخصص بیماری‌های غدد عنوان کرد راهکار بلندی قد در کودکان/ ناکارآمدی ... www.farsnews.com/13950620000649‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... متخصص غدد با اشاره به اینکه استفاده از امواج لیزری و کفش‌های مخصوص برای بلندی قد کاملاً غیر علمی و بدون تأثیر است، گفت: در کودکان می‌توان با ... راههای افزایش قد و افزایش سرعت رشد در کودکان و نوجوانان - مقالات ... mahingooli.persianblog.ir/post/22/‏ - ذخیره شده - مشابه افزایش سرعت رشد در سن بلوغ برای دختران در حدود 9 سالگی و برای پسران در حدود 11 سالگی است.رشد سریع در طول بلوغ ،برای دختران وپسران طی 6-4سال ادامه مییابد. 20 روش و نکته مفید برای افزایش قد بصورت طبیعی - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_12304.html‏ - ذخیره شده - مشابه جهش رشد اصطلاحی است که برای افزایش سریع قد و وزن به کار می رود که معمولاً در دوران بلوغ اتفاق می افتد. کودکان در دوران نوجوانی به بالاترین حد قد دوران بزرگسالی ... افزایش قد کودکان با راهکارهای طب سنتی - ایسنا www.isna.ir/news/.../افزایش-قد-کودکان-با-راهکارهای-طب-سنتی‏ - ذخیره شده 8 فوریه 2015 ... یک پژوهشگر طب اسلامی ایرانی با بیان اینکه 50 درصد از کودکان با درمان یبوست و افزایش اشتها به تکامل رشد قدی می‌رسند، تاکید کرد: شناسایی و ... نکته های مهم برای کسانی که دنبال افزایش قد هستند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../نکته-های-مهم-برای-کسانی-که-دنبال-افزایش-قد-هستند‏ - مشابه 15 فوریه 2013 ... وقتی قد بلندی بخشی از زیبایی و جذابیت می شود،خیلی‌‌ها برای چند ... این رشد سریع قد با افزایش سن کاهش می‌ یابد؛ از2 سالگی به بعد کودکان هر سال ... افزایش قد کودکان به روش بسیار ساده - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/5093_افزایش-قد-کودکان-به-روشی-بسیار-ساده.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 8 آگوست 2013 ... افزایش قد کودکان به روشی بسیار ساده,:پژوهشگران جدیدا کشف کرده اند که اگر میخواهید کودکان بلند قدی داشته باشید حمام رفتن کمک زیادی به آنها می ... راهکار بلندی قد در کودکان - سلامانه www.salamaneh.com/post/53373/راهکار-بلندی-قد-در-کودکان‏ 11 سپتامبر 2016 ... سلامانه : متخصص غدد با اشاره به اینکه استفاده از امواج لیزری و کفش‌های مخصوص برای بلندی قد کاملاً غیر علمی و بدون تأثیر است، گفت: در کودکان ...