مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احتمال رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac

[ad_1]

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: مایکروسافت برای ساختن برند Surface به‌عنوان یکی از بهترین برندها برای دستگاه‌های ویندوزی، زمان و هزینه‌ی زیادی صرف کرده اســت.

 

 احتمال رونمایی از یک کامپیوتر All-in-one در مراسم جدید مایکروسافت

 

سال گذشته این شرکت اولین لپ‌تاپ از برند Surface را با نام Surface Book به بازار جهانی عرضه کرد و اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند، مایکروسافت به‌زودی از این برند برای انواع دیگری از کامپیوترهای شخصی استفاده می‌کند. طبق شایعات، مایکروسافت در چند هفته‌ی آینده از یک کامپیوتر All-in-one با برند Surface رونمایی می‌کند.

اسم این کامپیوترها هرچه که باشد، ناگزیر به‌عنوان رقیب مایکروسافتی آی‌مک (iMac) محسوب می‌شوند. اما هنوز مشخص نیست که برای حضور در این رقابت با چه تجهیزات و قدرتی در مقابل محصولی مثل iMac که در طول دهه‌ها بازار خود را داشته اســت، حاضر خواهند شد.

کامپیوتر all-in-one جدید مایکروسافت فعلا با نام رمز «Cardinal» شناخته می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان ماه آینده‌ی میلادی در نیویورک رونمایی شود. به گزارش سایت The Verge از «منابع نزدیک به برنامه‌های Surface مایکروسافت»، این شرکت برای اواسط پاییز به یک مراسم با تمرکز روی سخت‌افزار می‌اندیشد.

قبلا هم شایعاتی در این‌باره وجود داشت که مایکروسافت مشغول کار روی سه مدل کامپیوتر Surface AiO اســت که هرکدام در مرحله‌ی آزمایش در نمایشگر‌هایی با اندازه‌ی ۲۱، ۲۴ و ۲۷ اینچی هستند اما در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان کامل گفت که آیا قرار اســت هر سه مدل یا یکی از آن‌ها رونمایی شودو ضمنا این‌که اندازه‌ی نمایشگر آن‌ها چند اینچی خواهد بود؟

تا امروز هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات فنی یا قابلیت‌های کامپیوترهای Surface AiO به گوش نخورده اســت اما این احتمال وجود دارد که مایکروسافت در مراسم آینده‌اش از محصولاتی رونمایی کند که درواقع مدل‌های ارتقایافته‌ی Surface Book یا Surface Pro 4 با پردازنده‌های جدید اینتل باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

بدو علمبه این مرد جوان بارها از کارخانه ها و کارگاههایی که پدربزرگش کار کرده بود پیشنهاد شغل



لینک منبع :احتمال رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac

رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رونمایی-مایکروسافت-از-کامپیوتر-رقیب-imac‏ 10 سپتامبر 2016 ... احتمال رونمایی از یک کامپیوتر All-in-one در مراسم جدید مایکروسافت ... که باشد، ناگزیر به‌عنوان رقیب مایکروسافتی آی‌مک (iMac) محسوب می‌شوند. رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../رونمایی-مایکروسافت-از-کامپیوتر-رقیب-imac‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... احتمال رونمایی از یک کامپیوتر All-in-one در مراسم جدید مایکروسافت ... که باشد، ناگزیر به‌عنوان رقیب مایکروسافتی آی‌مک (iMac) محسوب می‌شوند. رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../رونمایی-مایکروسافت-از-کامپیوتر-رقیب-iMac/3592292‏ - ذخیره شده احتمال رونمایی از یک کامپیوتر All-in-one در مراسم جدید مایکروسافت ... کامپیوترها هرچه که باشد، ناگزیر به عنوان رقیب مایکروسافتی آی مک (iMac) محسوب می شوند. احتمال رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac - 8 صبح | خبر ... khabarfarsi.com/u/24999092‏ 10 سپتامبر 2016 ... احتمال رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac. مایکروسافت برای ساختن برند Surface به عنوان یکی از بهترین برندها برای دستگاه های ... رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac | مایکروسافت برای - قطره www.ghatreh.com/news/.../رونمایی-مایکروسافت-کامپیوتر-رقیب‏ 10 سپتامبر 2016 ... رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac ... AiO به گوش نخورده است اما این احتمال وجود دارد که مایکروسافت در مراسم آینده اش از محصولاتی رونمایی ... رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب imac | خبروان khabarone.ir/news/3671364‏ 10 سپتامبر 2016 ... مایکروسافت برای ساختن برند surface به‌عنوان یکی از بهترین برندها برای ... احتمال رونمایی از یک کامپیوتر All-in-one در مراسم جدید مایکروسافت. احتمال رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac - سایت سرگرمی ... khandehsara.ir/news/.../احتمال-رونمایی-مایکروسافت-از-کامپیوتر-رقیب-imac‏ 10 سپتامبر 2016 ... مایکروسافت برای ساختن برند Surface به‌عنوان یکی از بهترین برندها برای دستگاه‌های ویندوزی، زمان و هزینه‌ی زیادی صرف کرده است. رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب iMac - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/246693/‏ 13 سپتامبر 2016 ... احتمال رونمایی از یک کامپیوتر All-in-one در مراسم جدید مایکروسافت ... که باشد، ناگزیر به‌عنوان رقیب مایکروسافتی آی‌مک (iMac) محسوب می‌شوند. احتمال رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب imac - تماشای انلاین و ... www.rahekhob.ir/.../احتمال_رونمایی_مایکروسافت_از_کامپیوتر_رقیب_imac‏ احتمال رونمایی مایکروسافت از کامپیوتر رقیب imac. دانلود دوره اموزش نیمه متوسط کار با کامپیوتر -قسمت هشتم · دانلود کانتینیوم در پرچمداران مایکروسافت. مایکروسافت در حال طراحی کامپیوتر AIO برای رقابت با iMac های اپل ... www.shahrsakhtafzar.com/.../8588-microsoft-launching-imac-competitor-rumor‏ 1 جولای 2016 ... مایکروسافت در حال طراحی کامپیوتر AIO برای رقابت با iMac های اپل است ... شده است که مایکروسافت را در حال کار بر روی رقیبی برای iMac نشان می‌دهد و ... باید برای رونمایی Surface AIO اعلام کنیم، ولی به احتمال زیاد امسال رونمایی ...