مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن

[ad_1]

فراموش نکنید که با توجه به نیازهای شما و دکوراسیونی که در منزلتان ترتیب می دهید، خانه ها و آپارتمان های تک خوابه هم می توانند جادار و بزرگ نمایان شوند و هم کوچک و جمع و جور بنظر برسند.

پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن  داشتن یک پلان مناسب و نقشه آپارتمان یک خوابه که از طراحی کاربردی و سودمند بهره می برد امروزه تبدیل به یک نیاز برای افرادی شده که بدنبال خانه ای جدید و کوچک می گردند. در دوره ای زندگی می کنیم که خانه های شهری روز به روز کوچکتر می شوند و خانه های قدیمی و حیاط دار بزرگ جای خود را به آپارتمان های چند طبقه با واحد های کوچک می دهند.

 

در چنین شرایطی خانه های تک خوابه از لحاظ قیمتی قابل دسترس ترین مکان برای خانواده ها و زوج های جوان می باشد. اما نباید این نکته را فراموش کنید که این خانه ها در کنار کوچکی مزایایی هم دارند. همگی می دانیم که واحد های تک خوابه نسبت به ویلاهای شهری و پنت هاوس های دبی کوچک تلقی می شوند اما حقیقت این اســت که خانه هایی با فقط یک اتاق خواب از برتری های بسیار زیادی برخوردار هستند.

خانه تک خوابه نه تنها فضای کافی برای یک فرد مجرد یا حتی متاهل فراهم می کند، بلکه فضای کمتر به نظافت کمتری هم احتیاج دارد و باعث می شود شما در خانه، زندگی ساده و آرام تری را برای خود فراهم کنید. البته فراموش نکنید که با توجه به نیازهای شما و دکوراسیونی که در منزلتان ترتیب می دهید، خانه ها و آپارتمان های تک خوابه هم می توانند جادار و بزرگ نمایان شوند و هم کوچک و جمع و جور بنظر برسند. در این مطلب پلان های طراحی ای را معرفی خواهیم کرد که به شما برای تصمیم گیری در طراحی یک منزل تک خوابه کمک زیادی کزده و علاقمندان به طراحی را با آپشن های زیادی در یک خانه تک خوابه آشنا خواهد کرد.

پلان هایی که هر کدام ویژگی های مخصوص بخود را دارند، ازاتاق خواب هایی با طراحی مدرن و ظریف گرفته تا اتاق خواب های چند منظوره همراه حمام و سرویس بهداشتی در این پلان ها به وضوح مشخص هستند. در چنین آپارتمان هایی استفاده از یک بالکن برای گذراندن بعدازظهری دل انگیز همراه با یک نوشیدنی می تواند بسیار زیبا و دلچسب باشد.

پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن
پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن

منبع: اتاق


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


داشتن یک پلان مناسب و نقشه آپارتمان یک خوابه که از طراحی کاربردی و سودمند بهره می برد امروزه تبدیل به یک نیاز برای افرادی شده که بدنبال خانه ای جدید و کوچک می ...داشتن یک پلان مناسب و نقشه آپارتمان یک خوابه که از طراحی کاربردی و سودمند بهره می برد امروزه تبدیل به یک نیاز برای افرادی شده که بدنبال خانه ای جدید و کوچک می ...5 جولای 2016 ... فراموش نکنید که با توجه به نیازهای شما و دکوراسیونی که در منزلتان ترتیب می دهید، خانه ها و آپارتمان های تک خوابه هم می توانند جادار و بزرگ نمایان ...6 ژانويه 2016 ... داشتن یک پلان مناسب و نقشه آپارتمان یک خوابه که از طراحی کاربردی و سودمند بهره می برد امروزه تبدیل به یک نیاز برای افرادی شده که بدنبال خانه ای ...6 ژانويه 2016 ... یک نت طراحی های مدرن آپارتمان های یک خوابه , آپارتمان های یک خوابه, نقشه و پلان آپارتمان, نقشه آپارتمان , طراحی و چیدمان آپارتمان , طراحی مدرن ...7 ژانويه 2016 ... تبدیل به یک نیاز برای افرادی شده که بدنبال خانه ای جدید و کوچک می گردند. . نمونه هایی از پلان و نقشه آپارتمان های یک خوابه با طراحی مدرن و امروزی .7 ژانويه 2016 ... داشتن یک پلان مناسب و نقشه آپارتمان یک خوابه که از طراحی کاربردی و سودمند بهره می برد امروزه تبدیل به یک نیاز برای افرادی شده که بدنبال خانه ای ...30 ژوئن 2015 ... در پست قبل نمونه پلان های سه بعدی آپارتمان های تک خوابه ارائه شد، در این قسمت ... 1- در این طرح 2 اتاق خواب بزرگ و یک پذیرایی اپن، به همراه یک آشپزخانه کامل و یک پاسیو خصوصی قرار گرفته است. ... 8- یک پاسیو بزرگ و یک سالن غذا خوری با دید به بیرون و قرار گیری اتاق ها، ... 38- پلان این خانه پلانی مدرن است.پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن. فراموش نکنید که با توجه به نیازهای شما و دکوراسیونی که در منزلتان ترتیب می دهید، خانه ها و آپارتمان های تک خوابه هم می ...


کلماتی برای این موضوع

دانلود نقشه ویلای یک طبقه با ابعاد کوچک پلان …برای اینبار نقشه ساختمان ویلایی طبقه همکف در ابعاد کوچک از تا متری برای شما طراحی داخلی آپارتمان پلان آپارتمان خوابه …آپارتمان های خوابه می توانند برای کاربری های متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند، می طراحی داخلی آپارتمان پلان آپارتمان خوابه …یک خانه خوابه ممکن است به اندازه یک عمارت بزرگ نباشد ولی می تواند فضای کافی برای دکوراسیون امروزی آپارتمان کوچک به رنگ شاد و آرامدکوراسیونامروزی آپارتمان مدرن با دکوراسیون امروزی متناسب سلیقه زوج های جوان خانه های امروزی نقشه و عکس های پارک موزه نجوم پایان نامه معماری …ایده های طراحی در این پروژه با توجه به مکان قرارگیری آن شهر سمنان و بافت تاریخی آن نقشه ساختمان مسکونی دفتر فنی پروژه های عمرانیبا سلام لطفا برای من در صورت امکان یک نقشه برای زمین متری سه بر که از طرف شرق به معماری به سبک طرح اطلاعات معماریتعریف آلاچیق در پارکهای عمومی ، فضاهای بزرگ و … اطاقکهایی که کاملا با مصالح ساختمانی ترفندهای نورپردازی مدرن در خانه های کوچک و بزرگانواعنورپردازیخانهبزرگ نشان دادن خانه با ترفندهای دکوراسیون راز دکوراسیون برای بزرگ نشان دادن خانه کوچکعکس ویلا، عکس ویلاهای لوکس و زیبادر این بخش از سایت آکاایران عکس و تصاویری از ویلاهای لوکس و زیبا را برای شما آماده آشنایی با مجموعه مسکونی برف فروش شیراز – شیراز …برج لاله برج مسکونی لاله به عنوان یک نشانه شهری و یک نقطه تاکید بصری در سایت باعث



لینک منبع :پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن

تصاویر برای پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن - بیتوته www.beytoote.com/mode/.../map-bedroom1-apartment1.html‏ - ذخیره شده - مشابه داشتن یک پلان مناسب و نقشه آپارتمان یک خوابه که از طراحی کاربردی و سودمند بهره می برد امروزه تبدیل به یک نیاز برای افرادی شده که بدنبال خانه ای جدید و کوچک می ... تصاویر نقشه آپارتمان یک خوابه کوچک با طراحی مدرن - نمکستان namakstan.net/map-bedroom-apartment.html‏ - ذخیره شده 8 مه 2016 ... داشتن یک پلان مناسب و نقشه آپارتمان یک خوابه که از طراحی کاربردی و ... گالری عکس های نقشه آپارتمان یک خواب کوچک با متراژهای 60 متری و 80 ... پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن | دکوراسیون داخلی دکوبوم decoboom.ir/tag/پلان-و-نقشه-آپارتمان-یک-خوابه-با-طراحی-م/‏ - ذخیره شده 16 آوریل 2017 ... متعادل سازی موثر همراه با ایجاد راحتی و آرامش در فضا همواره چالشی بزرگ برای طراحان و معماران است. این آپارتمان های تک خوابه که به بررسی آنها در قسمت ... نمونه هایی از پلان و نقشه آپارتمان های یک خوابه با طراحی مدرن - shebreh.ir www.shebreh.ir/نمونه-هایی-از-پلان-و-نقشه-آپارتمان-های-ی/‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2016 ... داشتن یک پلان مناسب و نقشه آپارتمان یک خوابه که از طراحی کاربردی و سودمند بهره می برد امروزه تبدیل به یک نیاز برای افرادی شده که بدنبال خانه ای ... دکوراسیون 2 آپارتمان 80 متری با جزئیات کامل + پلان کف - نمناک namnak.com/دکوراسیون-آپارتمان-80-متری.p36572‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱۵ نقد آپارتمان 80 متری و دکوراسیون داخلی مدرن منزل و آپارتمان دوخوابه و عکس های ... داشتنی این آپارتمان اتاق خواب است که در نهایت سادگی یک طراحی فوق العاده جذاب دارد. (عکس) نقشه آپارتمان ها با طراحی مدرن | یک نت | رمضان 96 | شروع رمضان ... www.yeknet.ir/node/.../عکس-نقشه-آپارتمان-ها-با-طراحی-مدرن‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2016 ... یک نت طراحی های مدرن آپارتمان های یک خوابه , آپارتمان های یک خوابه, نقشه و پلان آپارتمان, نقشه آپارتمان , طراحی و چیدمان آپارتمان , طراحی مدرن ... معرفی 50 پلان برای آپارتمان های تک خوابه | معماری، دکوراسیون داخلی ... www.arel.ir/fa/News-View-2708.html‏ - ذخیره شده - مشابه 15 ژوئن 2015 ... 2- این خانه ی مدرن تک خوابه، علاوه بر اتاق خوابی راحت و بزرگ، از امکانات ... 4-تمام ملزومات مورد نیاز یک خانه در این آپارتمان موجود می باشد: آشپزخانه ای ... 5- وجود پاسیو در این خانه ی تک اتاق خوابه باعث ارتباط این خانه با فضای باز شده است. .... اجرای طرح بزرگ‌ترین مرکز خدمات موبایل ایران توسط شرکت آرل · پروژه های ... پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن | - " خبرگزاری - قطره www.ghatreh.com/news/nn35432771/پلان-نقشه-آپارتمان-خوابه-طراحی-مدرن‏ 6 ژانویه 2017 ... پلان و نقشه آپارتمان یک خوابه با طراحی مدرن. - " خبرگزاری آریا یک خبرگزاری رسمی و مستقل ایرانی است با شعار حرکت شفاف، صادقانه و حرفه ای در ... نقشه(پلان) آپارتمان در مجموعه ٢٥ پلان آپارتمان سه خوابه - آرکشیت www.archsheet.com/fa/p/zp5K/‏ - ذخیره شده - مشابه در این پست از آرکشیت برای شما عزیزان مجموعه ای از ٢٥ پلان آپارتمان سه خوابه را آماده ... در طراحی آپارتمانها و مجموعه های مسکونی که البته دانشجویان معماری نیز در طرح آخر ...