مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فراخوان برای جمع‌آوری خودروهای جنرال موتورز

[ad_1]

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: «جنرال موتورز» به دلیل نقص نرم‌افزاری در سیستم ایربگ، ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را از سراسر جهان جمع آوری خواهد کرد. طبق گزارش رویترز، این نقص فنی تاکنون منجر به یک کشته و سه زخمی شده اسـت. این ایراد نرم‌افزاری مانع از این می‌شود که ایربگ‌های جلویی در شرایط خاص و نادری باز بشوند. فراخوان این جمع‌آوری شامل، کامیون‌ها، خودروهای سدان و خودروهای SUV بین مدل‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ می‌شود.

 

 جنرال موتورز ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را جمع‌آوری می‌کند

این فراخوانی ارتباطی به ایربگ‌های «تاکاتا» ندارد. این ایربگ‌ها تاکنون عامل ۱۳ کشته و بیش از ۱۰۰ زخمی در سراسر جهان بوده‌اند. ایربگ‌های تاکاتا از یک ماده شیمیایی استفاده می‌کنند که به مرور زمان و به خصوص در محیط‌های گرم و مرطوب تحلیل رفته و منفجر می‌شود و براده‌های ریز و داغ فلزی را پخش می‌کنند.

 

بیش از ۲۴ میلیون دستگاه خودرو و ۲۸ میلیون سیستم ایربگ تاکاتا تاکنون جمع‌آوری شده‌اند. در ماه می هم گزارشی منتشر شد حاکی از اینکه «سازمان ملی امنیت ترافیک بزرگراه‌ها» ۳۵ میلیون سیستم ایربگ تاکاتای دیگر هم جمع‌آوری خواهد کرد.


در ماه جولای، رویترز گزارش داد که جنرال موتورز ۴٫۳ میلیون سیستم ایربگ تاکاتا به هزینه ۵۵۰ میلیون دلار را جمع‌آوری خواهد کرد. گرچه خبر امروز موضوع دیگری اسـت، اما تعداد خودروهایی که مشمول این فراخوان هستند، یکسان اسـت. جنرال موتورز می‌گوید این فراخوان تاثیر زیادی روی عملکرد مالی‌اش نخواهد داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... جنرال موتورز به دلیل نقص نرمافزاری در سیستم ایربگ، ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را از سراسر جهان جمع آوری خواهد کرد.به گزارش رویترز، فراخوان قبلی جنرالموتورز مربوط به جمعآوری بیش از ۴۳۷ هزار دستگاه از خودروهای معیوب این شرکت میشود که مربوط به سپتامبر امسال اعلام شد.10 سپتامبر 2016 ... فراخوان, جنرال موتورز, خودرو, ایربگ فراخوان جهانی بیش از 4 میلیون خودروی جنرال موتورز به علت نقص ایمنیجنرال موتورز به علت نقص نرم افزاری ...فراخوان برای جمعآوری برخی خودروهای جنرال موتورز. روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 2742 تاریخ چاپ:1391/07/02 بازدید:2281بار کد خبر: DEN-396726. جنرال موتورز روز ...11 سپتامبر 2016 ... جنرال موتورز به دلیل نقص نرمافزاری در سیستم ایربگ، ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را از سراسر جهان جمع آوری خواهد کرد. مجله دیجی کالا - زهرا ...10 سپتامبر 2016 ... فراخوان این جمعآوری شامل، کامیونها، خودروهای سدان و خودروهای SUV بین مدلهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ میشود. جنرال موتورز ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را ...جنرال موتورز به دلیل نقص نرمافزاری در سیستم ایربگ، ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را از سراسر جهان جمع آوری خواهد کرد.فراخوان این جمعآوری شامل، کامیونها، خودروهای سدان و خودروهای SUV بین مدلهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ میشود. جنرال موتورز ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را جمعآوری میکندشمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): مجله دیجی کالا زهرا غلامی: جنرال موتورز به دلیل نقص نرمافزاری در سیستم ایربگ، ۴٫۳ ...11 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: جنرال موتورز به دلیل نقص نرمافزاری در سیستم ایربگ، ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را از سراسر جهان جمع آوری خواهد ...


کلماتی برای این موضوع

پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال یک ابداع ناشیانه برای مگان پدال، مجله خودرو و حمل و …ایستگاهکروزکنترلمگانحتمامبادرت ب جمع اوری واصلاح میکنه اگه قراربه جمع اوری بودپرایدوجم میکردناخبار صنعت خودرو پژو خودروی سال اروپااطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال اخبار و اطلاعات استاندارد و مدیریت کیفیبه گفته رئیس سازمان استاندارد، استانداردی که این سازمان برای بنزین تعریف کرده یورو



لینک منبع :فراخوان برای جمع‌آوری خودروهای جنرال موتورز

فراخوان برای جمع‌آوری خودروهای جنرال موتورز - برترین ها www.bartarinha.ir/.../فراخوان-برای-جمع‌آوری-خودروهای-جنرال-موتورز‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... «جنرال موتورز» به دلیل نقص نرم‌افزاری در سیستم ایربگ، ۴٫۳ میلیون دستگاه از خودروهایش را از سراسر جهان جمع آوری خواهد کرد. فراخوان جنرال موتورز برای جمع آوری 4 میلیون خودرو - روزیاتو rooziato.com/139521729/فراخوان-جنرال-موتورز-جمع-آوری-4-میل/‏ - ذخیره شده شرکت «جِنِرال موتورز» (General Motors) آمریکا قصد دارد با این کار مشکل کیسه هوای بیش از ۴ میلیون خودرو (بیشتر آن ها در آمریکا هستند) را برطرف نماید. بر اساس ... فراخوان برای جمع‌آوری خودروهای معیوب جنرال‌موتورز – جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/فراخوان-برای-جمع‌آوری-خودروهای-معیوب/‏ به گزارش رویترز، فراخوان قبلی جنرال‌موتورز مربوط به جمع‌آوری بیش از ۴۳۷ هزار دستگاه از خودروهای معیوب این شرکت می‌شود که مربوط به سپتامبر امسال اعلام شد. خبرگزاری تسنیم - جنرال موتورز آمریکا برای ۲.۵ میلیون خودرو فراخوان داد https://www.tasnimnews.com/.../جنرال-موتورز-آمریکا-برای-2-5-میلیون-خودرو-فراخوان-داد‏ - ذخیره شده به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت جنرال موتورز آمریکا در حال اضافه کردن 971 هزار دستگاه خودروی دیگر به فراخوان خود برای جمع آوری محصولات دارای ... جمع‌آوری ۴٫۳ میلیون دستگاه خودرو جنرال موتورز - کرمان موتور | 2202 ... kermanmotor2202.co/جمع‌آوری-4-3-میلیون-دستگاه-خودرو-جنرال-م/‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... general-motors بر این اساس فراخوان این جمع‌آوری شامل، کامیون‌ها، خودروهای سدان و خودروهای SUV بین مدل‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ می‌شود که برای رفع عیب باید ... فراخوان برای جمع آوری خودروهای جنرال موتورز | خبر فارسی 7.khabarfarsi.com/u/25006187‏ 10 سپتامبر 2016 ... فراخوان بیش از 4 میلیون دستگاه خودرو جنرال موتورز آمریکا ... از چهار میلیون دستگاه خودرو خود را در سراسر جهان به دلیل نقص فنی جمع آوری می کند. فراخوان جهانی بیش از 4 میلیون خودروی جنرال موتورز به دلیل نقص ایمنی www.yjc.ir/.../فراخوان-جهانی-بیش-از-4-میلیون-خودروی-جنرال-موتورز-به-دلیل-نقص-ایمنی‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... شرکت آمریکایی جنرال موتورز بیش از 4 میلیون خودروی خود را به دلیل نقص ایمنی ... فراخوان تویوتا و نیسان برای جمع آوری شش و نیم میلیون خودرو ... فراخوان برای جمع‌آوری خودروهای جنرال موتورز - خانه padsha.com/tag/فراخوان-برای-جمع‌آوری-خودروهای-جنرال-موتورز‏ - ذخیره شده هرچند جنرال موتورز با اطمینان از کسب جایگاه بزرگترین خودرو ساز در جهان برای سال جاری سخن گفته و کنار زدن تویوتا را از این رتبه نوید می دهد اما این خودروساز برای ... فراخوان برای جمع‌آوری خودروهای «جنرال‌موتورز» - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/06/.../فراخوان-برای-جمع‌آوری-خودروهای-جنرا/‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... فراخوان برای جمع‌آوری خودروهای «جنرال‌موتورز». کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): مجله دیجی کالا – زهرا غلامی: «جنرال موتورز» به دلیل نقص نرم‌افزاری ... فراخوان برای جمع‌آوری خودروهای «جنرال‌موتورز» | خبروان khabarone.ir/news/3673540‏ 10 سپتامبر 2016 ... «جنرال موتورز» به دلیل نقص نرم‌افزاری در سیستم ایربگ، 4.3 میلیون دستگاه از خودروهایش را از سراسر جهان جمع آوری خواهد کرد.