مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی

[ad_1]

شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی اســت.

به گزارش مشرق، شرکت هواوی، یک شرکت مخابراتی چین اســت که از سال 1997 تولید گوشی های موبایل را آغاز کرد. این شرکت همچنین درزمینه تولید گوشی های اندروید و تبلت فعالیت دارد. اخیرا نیز فعالیت خود را در زمینه ساعت های هوشمند بر پایه سیستم عامل اندروید گسترش داده اســت.
 
هواوی در نمایشگاه IFA 2016 در ماه سپتامبرکه در برلین برگزار شد از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova  رونمایی کرد. این گوشی دارای طرحی زیبا و شیک و قابلیت های جدید اســت که یکی از بهترین گوشی های هوشمند جدید به شمار می رود.
 
" هواوی Nova " دارای صفحه نمایش 5.00 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 پیکسلی در 1920 پیکسلی اســت که رزولوشنی Full HD به شمار می رود. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 625 اســت و RAM آن 3GB می باشد. حافظه داخلی آن 32GB اســت که با میکرو اس دی تا 128GB قابل افزایش اســت. دارای دوربین 12 مگاپیکسلی عقب اســت که با مجهز بودن به لنز با دیافراگم گسترده و سنسورهای پیشرفته امکان ثبت تصاویر در نور کم را برای کاربر فراهم می کند ودوربین 8 مگاپیکسلی جلو اســت که گزینه مناسبی برای گرفتن عکس های سلفی به شمار می رود. باتری  3020 میلی آمپری قدرتمند آن به کاربر امکان استفاده طولانی از برنامه هایش را می دهد.
 
هواوی Nova دو سیم کارته  اســت که هر دو سیم کارت از نوع Micro را نیز پشتیبانی می کند. به علاوه مجهز به Wifi ،GPS، بلوتوث و رادیو FM اســت و شبکه های 3G و4G را ساپورت می کند. همچنین با مجهز بودن به سنسور های سه بعدی جدید، از بازگشایی قفل سریع با تشخیص اثر انگشت 360 درجه پشتیبانی می کند که امکان گرفتن سلفی با یک دست را برای کاربر فراهم می کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ترنجی سبکی نو در دنیای دیجیتالوب سایت ترنجی به عنوان مرجع اخبار فناوری نقد و بررسی گوشی و اسمارت فون آخرین مقالات لیست گوشی های هواوی که به اندروید لالی پاپ …گوشی های کمپانی چینی هواوی به واسطه مشخصات خوب و قیمت مناسبی که دارند ، این روزها سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالکافه دیجیتال ویژه نامه تبلت و مودم های نسل سه و چهار هواوی تاریخچه شرکت هواویگوشی هواوی معرفی شد میان رده ای قدرتمند …گوشی هواوی معرفی شد میان رده ای قدرتمند با قیمت ۱۲۹ دلار ۹ دیدگاه ارسال شده نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، …شرکت هواوی سال‌های درازی است که بر روی طراحی جامع به منظور تولید گوشی‌های هوشمند اخبار فناوری و تکنولوژیبهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان به‌روزرسانی ۱۳۹۵۰۹۰۶سایت تخصصی ابزارهای هوشمند موبایلستانبررسی تخصصی پرچمدار جدید سونی از نگاه موبایلستان۳۰ آبان ۱۳۹۵ نگاهی به دنیای فناوری صفحه زومیت سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ گوگل از فروش‌ گوشی های پیکسل تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۵۸ میلیارد دلار کسب نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل هواوی با اون سری افتخارات اچ تی سی موافقم زمانی که همه گوشی ساده میزدند اچ تی سی گوشی لمسی و نگاهی به عکاسان معروف جهان و تصاویر به یادماندنی …نگاهی به شماری از عکاسان معروف جهان در کنار مهم‌ترین تصاویری که موفق به ثبت آن شده



لینک منبع :نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی

نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی www.yjc.ir/.../news/.../نگاهی-به-گوشی-huawei-nova-جدید-ترین-گوشی-شرکت-هواوی‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی است. تصاویر برای نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی - هوش نیوز www.hooshnews.com/.../نگاهی-به-گوشی-Huawei-Nova-جدید-ترین-گوشی-شرکت-هواوی‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی است. نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی - باشگاه ... khabarfarsi.com/u/25011620‏ 11 سپتامبر 2016 ... نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova ... نگاهی به گوشی huawei nova جدید ترین گوشی شرکت هواوی - دانلود فیلم www.vavo.ir/.../نگاهی_به_گوشی_huawei_nova_جدید_ترین_گوشی_شرکت_هواوی‏ - ذخیره شده نگاهی به گوشی huawei nova جدید ترین گوشی شرکت هواوی. دانلود Huawei P10 with 6GB RAM|Huawei P10 Specs and Review (فیلم) · دانلود بررسی گوشی جدید ... نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی - اخبار روز tasna.ir/.../نگاهی-به-گوشی-huawei-nova-جدید-ترین-گوشی-شرکت-هواوی.html‏ هواوی هواوی شرکت NOVA گوشی صفحه ترین نمایش جدید IFA Nova، دو Huawei سیم گوشی کارته به نگاهی. جعبه‌گشایی هواوی P10 در دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../جعبه‌گشایی-هواوی-p10-در-دیجی‌کالا-مگ/‏ - ذخیره شده 16 آوریل 2017 ... در حال حاضر عرضه هواوی P10 در بعضی از کشورها آغاز شده و هم‌زمان با این ... ویدیو جعبه گوشی را باز می‌کنیم تا از نزدیک نگاهی بیاندازیم به هواوی P10 و محتویات جعبه‌اش. جدیدترین گوشی شرکت هواوی، نسبت به مدل قبلی، صفحه‌نمایش ... مشخصات فنی هوآوی پی 10 - Huawei P10 | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/برچسب-tag/huawei-p10/‏ - ذخیره شده طی روزهای گذشته، چهار گوشی پرچم‌دار به دست‌مان رسید: گلکسی S8، ال‌جی G6، هواوی ... هواوی P10 جدیدترین پرچم‌دار شرکت هواوی در برخی نقاط دنیا عرضه شده و حال زمان آن ... نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی - سرخط www.sarkhat.com/.../نگاهی-به-گوشی-huawei-nova-جدید-ترین-گوشی-شرکت-هواوی-axvpxe/‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که ... نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی ... نگاهی به قصد گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی ncpll1392.ir/.../نگاهی-به-گوشی-huawei-nova،-جدید-ترین-گوشی-شرکت-هو/‏ نگاهی به قصد گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی. نوشته شده توسط: adminدر شهریور ۲۰, ۱۳۹۵ در: ار اس اس خوانهنوز دیدگاهی برای این نوشته وجود ندارد.