مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟‎

[ad_1]

نسل سلفی بگیران؛ کوچک و بزرگ نمی شناسد، همه را به خود مشغول کرده اسـت و حتی کودکان را هم وارد بازی کرده اسـت.همین سلفی های به ظاهر ساده و دوست داشتنی می تواند ذهنیت کودک شما نسبت به خودش و جهان را تغییر دهد.

روزانه چه تعداد کودک اووردوز می شوند؟!  صحبت از عطش سلفی انداختن اسـت، میلی که به شکل عجیب بر کودکان و رفتارهای آنها تأثیر گذاشته اسـت و علاقه آنها به عکاسی سلفی را دو چندان کرده اسـت؛ اما رشد و گسترش این پدیده چه تأثیری بر شخصیت کودکان دارد؟ چگونه می توان از آسیب های احتمالی این عادت همه گیر بر کودکان جلوگیری کرد؟

بدون تردید خود محوری و نیاز به توجه یکی از مراحل اصلی رشد در سنین کودکی اسـت، نیازی که در این گروه سنی بیش از سایرین دیده می شود و باید به آن اهمیت داد؛ ولی نباید چنین تلقی شود که کودک برای جلب توجه اجازه دارد هر کاری انجام دهد. یکی از این رفتار ها سلفی گرفتن اسـت. پدیده ای که کودکان با الگوبرداری از بزرگسالانشان درگیر آن شده اند و در صورت عدم کنترل منجر به خودشیفتگی در آنها می شود.
 

آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟‎ 

 

تحقیقات روان شناسان در این حوزه حکایت از آن داشته اسـت که کودکان امروز نسبت به نسل پیش علاقه بیشتر و گاه تعجب آوری برای جلب توجه دیگران دارند. از طرف دیگر، خودشیفتگی در میان نوجوانان و جوانانی که به تازگی وارد دانشگاه شده اند نسبت به نسل های قبلی رو به افزایش اسـت. این در حالی اسـت که برای بسیاری از والدین چنین خصیصه ای به معنای عزت نفس فرزندشان اسـت، برداشتی اشتباه که به طور قطع آینده فرزند آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

 
در واقع، توجه بیش از اندازه به کودکان و قرار دادن ابزار لازم در اختیار آنها برای پاسخ گویی به نیاز خود محوری می تواند آسیب های شخصیتی از جمله خودشیفتگی برای آنها به دنبال داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود، در کنار توجه به نیاز دیده شدن کودکان مراقب رفتارهای آسیب زا باشیم و اجازه ندهیم آنها خود را در مرکزیت همه چیز بینند. یکی از کارهای بسیار مهمی که والدین نباید فراموش کنند دور کردن کودکشان از عکاسی سلفی اسـت؛ چرا که این رفتار بیشتر از آنچه فکرش را بکنید به کودک تصور خود مرکز بینی می دهد.
 
بنابراین، اگر می خواهید در آینده ای نه چندان دور فرزندی داشته باشید که در کنار عزت و اعتماد به نفس ضعف های شخصیتی خود را می پذیرد و تصور نمی کند که عالم بر مدار او می چرخد، استفاده آنها از تلفن همراه و تبلت را کنترل کنید. همین سلفی های به ظاهر ساده و دوست داشتنی می تواند ذهنیت کودک شما نسبت به خودش و جهان را تغییر دهد.
 
منبع :سلامت نیوز

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات گلشیفته فراهانی باز هم برهنه شد عکس – …گلشیفتهفراهانیبازهمگلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی تصاویر گلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی گلشیفته فیلم رقاصی گلشیفته فراهانی هم آمداز دعوت به …فیلمرقاصیگلشیفتهفیلم رقاصی گلشیفته فراهانی هم آمدتصاویر به گزارش ممتازنیوز به نقل از گروه وبگردی جوک، طنز، لطیفه خنده دار، چیستان، جوکهای جدید، جوک …جوک خنده دار،جوک بی تربیتی،جوک خفن،جوک،جوک باحال،جوکستان،جوک های خفن،جوک لری،جوک



لینک منبع :آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟‎

تصاویر برای آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟‎ آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟ - کودک و نوجوان - خانواده ... www.salamatnews.com/.../آیا-کودکان-نسل-سلفی-خودشیفته-هستند-‎‏ - ذخیره شده 20 ژوئن 2016 ... سلامت نیوز: نسل سلفی بگیران؛ کوچک و بزرگ نمی شناسد، همه را به خود مشغول کرده است و حتی کودکان را هم وارد بازی کرده است. صحبت از عطش سلفی ... آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟ | ستاره‌ها vista.ir/news/29097246/آیا-کودکان-نسل-سلفی-خودشیفته-هستند؟‎‏ 21 ژوئن 2016 ... نسل سلفی بگیران؛ کوچک و بزرگ نمی شناسد، همه را به خود مشغول کرده است و حتی کودکان را هم وارد بازی کرده است. صحبت از عطش سلفی انداختن ... آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟ - بی باک نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20616870‏ 21 ژوئن 2016 ... آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟ به گزارش فرهنگ نیوزصحبت از عطش سلفی انداختن است، میلی که به شکل عجیب بر کودکان و رفتارهای آنها ... آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟ | خبروان khabarone.ir/news/2301531‏ 21 ژوئن 2016 ... نسل سلفی بگیران؛ کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، همه را به خود مشغول کرده است و حتی کودکان را هم وارد بازی کرده است. آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟‎ - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../آیا-کودکان-نسل-سلفی-خودشیفته-هستند.html‏ - ذخیره شده 21 ژوئن 2016 ... گوشی های هوشمند، سلفی، کودکان و نوجوانان دوست نسل من» به نمایشگاه کتاب می آیند | مادران و کودکان با شعار «کتابنسل سلفی بگیران؛ کوچک وَ ... آرشیو www.salambarzendegi.com/news/archive?bcode=SERVBLOCK3&catid...‏ بهبود تعامل اجتماعی-هیجانی کودکان مبتلا به اوتیسم با آموزش توجه اشتراکی. نتایج یک پایان‌نامه ... آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟ نسل سلفی بگیران ... سلفی گرفتن | انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران isacc.ir/tag/سلفی-گرفتن/‏ Content tagged with سلفی گرفتن. ... به گزارش سلامت نیوز،روزنامه نسل فردا نوشت : سعی کرده ایم ... متن کامل » ... آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟ آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند lrm www.rahekhob.ir/ch/آیا_کودکان_نسل_سلفی_خودشیفته_هستند_lrm‏ آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند lrm. دانلود Ducati Desmosedici RR - Elig Brake Pad - Indonesia TrackDay Series - Sentul - 1 · دانلود سلفی عکس سلفی ... اجازه مشروط آیت الله مکارم شیرازی برای برداشتن حجاب در خارج از کشور ... zanankhabar.ir/اجازه-مشروط-آیت-الله-مکارم-شیرازی/‏ 6 جولای 2016 ... از بلوغ زودرس کودک خود جلوگیری کنید ... آیا کودکان نسل سلفی خودشیفته هستند؟‎ ... پیری زودرس در کمین عاشقان عکس سلفی · 1717224_418 ...