مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش ریست لپ تاپ به تنظیمات کارخانه

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از کلیک ، اتفاقات زیادی می‌تواند به این امر منجر شود که شما بخواهید ویندوز لپتاپ را عوض کنید مثلا گاهی ممکن اسـت تنظیماتی که بر روی ویندوز اعمال کرده‌باشید و یا نرم افزار‌های نا امنی بر روی آن نصب کرده‌باشید که منجر شود که لپ تاپ ما از آن سرعت اولیه خودش برخوردار نبوده و عملکرد قابل قبولی را ارائه ندهد. در این مواقع بعضی‌ها فوراً دست به کار می‌شوند و مجددا ویندوز عوض می‌کنند. در حقیقت این اولین چیزی اسـت که به ذهن هرکاربری می‌رسد.

اما گاهی شاید با نصب دوباره ویندوز مشکل شما حل نشود و یا حین نصب ویندوز به مشکل بخورید و موفق به نصب آن نشوید. در این مواقع سازندگان لپ تاپ تنظیماتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که از طریق دسترسی به بوت دستگاهتان می‌توانید آن را به تنظیمات کارخانه بازگردانید .

روش Boot Menu

برای اینکار ابتدا لپ تاپ خود را ریستارت کنید و سپس کلید F8 را از صفحه کلید بفشارید تا وارد تنظیمات بوت شوید. از گزینه‌های موجود Repair Your Computer را انتخاب کرده و سپس کلید اینتر را بفشارید. در این مواقع تنظیمات نخستین لپ تاپ شما دوباره بازخواهند گشت.

روش نرم افزاری

بعضی از کمپانی‌های سازنده نرم افزار‌های مخصوصی را برای ریستارت لپتاپ به همراه لپ تاپ خود برای کاربران ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

به عنوان مثال کمپانی دل نرم افزار Dell DataSafe Restore ، کمپانی HP نرم افزار Recovery Manager و سونی نیز نرم افزار Recovery Center را عرضه کرده اسـت که هرکدام کاربران را قادر به بازگرداندن تنظیمات کارخانه لپ تاپشان خواهند کرد.

با مراجعه به سایت این کمپانی‌ها و اجرای این نرم‌افزارها دوباره می‌توانید به لپتاپ رویایی خود برسید، شیوه‌‌ی کار با این نرم‌افزارها بسیار راحت اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 سپتامبر 2016 ... همیشه لازم نیست برای اینکه لپتاپ خود را به تنظیمات دلخواه برسانیم ویندوز آن را عوض کنیم یا مجددا ویندوز نصب کنیم، گاهی نصب مجدد ویندوز همیشه ...9 آوريل 2016 ... به همراه رایانه های شخصی دسکتاپ و لپ تاپ هایی که توسط شرکت های ... و یا روش بازگشت به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست) را انتخاب کنید که ...9 آوريل 2016 ... چگونه لپ تاپ خود را به کارخانه اولیه بازگردانی کنیم. روشی برای ریست کردن تنظیمات لپ تاپ با بوت. خیلی از مواقع ممکن است تنظیماتی که بر ...15 ژانويه 2016 ... در این آموزش میخواهیم به شما بگوییم چگونه کامپیوتر خود را به حالت اولیه یا همان تنظیمات کارخانه در آورید. خوشبختانه ویندوز ۸.۱ تمام این تنظیمات را ...17 سپتامبر 2016 ... به جام آنلاین کلیک اتفاقات میتواند این منجر که بخواهید لپتاپ عوض مثلا ممکن تنظیماتی بر ویندوز کردهباشید یا افزارهای امنی روی نصب که شود لپ ...به طور حتم دلایل زیادی برای برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانهای وجود دارد، اما اولین ... این روش برای 99 درصد کاربران اندرویدی کافی است و بنابراین کار به فلش کردن نخواهد کشید. ... خب حالا که در مود ریکاوری هستید، گزینه Wipe Data یا Factory Reset را با دکمه تعبیه شده ..... بررسی لپتاپ ایسوس ذنبوک ۳: ظرافتی وصف ناپذیر!13 سپتامبر 2016 ... همیشه لازم نیست برای اینکه لپ تاپ خود را به تنظیمات دلخواه برسانیم ویندوز آن را عوض کنیم یا مجددا ویندوز نصب کنیم، گاهی نصب مجدد ویندوز همیشه ...13 مه 2015 ... برگرداندن سیستم عامل به تنظیمات کارخانه ، تمام فایل های شخصی شما را ... این دستورالعمل می تواند برای انواع لپ تاپ هایی که از ویندوز ویستا و یا ...جالب است بدانید، برخی کارخانه ها نیز نرم افزار های فکتوری ریست (بازگشت به تنظیمات اولیهی کارخانه 1) را ایجاد میکنند که امکان نگهداری از فایلها و اسناد شما را در ...4 ژانويه 2015 ... نواندیشان در این ویدئو طرز استفاده از کلید F9 برای بازگردن ویندوز و لپ تاپ به تنظیمات کارخانه توضیح داده می شود. در این حالت ویندوز اولیه به ...


کلماتی برای این موضوع

آموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ هاآموزش روش هایی برای رفع مشکلات لپ تاپ ها هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها روش ریست کردن مودم ؛ آموزش ریست انواع مودم …ریستکردنمودمریست کردن مودم یعنی چی ؟ آموزش ریست نرم افزاری مودم ، آموزش ریست سخت افزاری مودم چگونه گوشی اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه‌ای …به طور حتم دلایل زیادی برای برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه‌ای وجود دارد، اما چگونه رایانه را به حالت کارخانه برگردانیم؟ …برخی از دستورات اصلی رایانه مانند تنظیمات ساعت و سخت افزار معمولا در انجام می شودآموزش تنظیمات بایوس سیستم آموزش تنظیمات بایوس سیستم مخفف کلمه میباشد و شامل امکاناتی بکاپ تنظیمات مودم چیست ؟ آموزش از تنظیمات …بکاپتنظیماتمودمتنظیمات مودم ؛ گزینه های مهم در تنظیمات مودم به خاطر ایمیل ها و سوالای زیادی که چگونگی فکتوری ریست کردن موبایل و تبلت های …سلام من هم تبلت دارم تنظیمات کارخانه زدم هنگ کرده کلید هاوصفه از کار افتاده چیکار آموزش تصویری و گام به گام رفع بد سکتور هارد دیسکآموزشتصویریرفعبدسکتورآموزش تصویری رفع بد سکتور هارد دیسک آموزش تصویری حل مشکل هارد دیسک آموزش کامل رفع آموزش تصویری انتقال فایل به داخل شبیه ساز …آموزشانتقالفایلبهشبیهآموزش تصویری و قدم به قدم انتقال برنامه ها و بازی های اندروید به داخل شبیه ساز اندروید توجه آموزش آپدیت گوشی های نوکیا به وسیله ی …نرم افزار فونیکس برنامه رسمی و پیشنهادی نوکیا برای فلش گوشی های این شرکت می باشد



لینک منبع :آموزش ریست لپ تاپ به تنظیمات کارخانه

آموزش ریست لپ تاپ به تنظیمات کارخانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../آموزش-ریست-لپ-تاپ-به-تنظیمات-کارخانه‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... همیشه لازم نیست برای اینکه لپ‌تاپ خود را به تنظیمات دلخواه برسانیم ویندوز آن را عوض کنیم یا مجددا ویندوز نصب کنیم، گاهی نصب مجدد ویندوز همیشه ... چگونه یک لپ تاپ را به تنظیمات کارخانه بازگردانیم؟ - ترفندها tarfandha.net/چگونه-یک-لپ-تاپ-را-به-تنظیمات-کارخانه-با/‏ - ذخیره شده 5 آوریل 2016 ... برای اینکار ابتدا لپ تاپ خود را ریستارت کرده و سپس کلید F8 را از صفحه کلید بفشارید ... آموزش بازگشت به تنظیمات کارخانه در گلکسی اس ۷. تنظیمات کارخانه ای لپ تاپ - Sepandcomp.ir www.sepandcomp.ir/...لپ-تاپ/88-تنظیمات-کارخانه-ای-لپ-تاپ‏ - ذخیره شده - مشابه 13 مه 2015 ... برگرداندن سیستم عامل به تنظیمات کارخانه ، تمام فایل های شخصی شما را ... این دستورالعمل می تواند برای انواع لپ تاپ هایی که از ویندوز ویستا و یا ... چگونه یک لپ تاپ را به تنظیمات اولیه کارخانه بازگردانیم؟ - عصر ایران www.asriran.com/.../چگونه-یک-لپ-تاپ-را-به-تنظیمات-اولیه-کارخانه-بازگردانیم‏ - ذخیره شده 9 آوریل 2016 ... به همراه رایانه های شخصی دسکتاپ و لپ تاپ هایی که توسط شرکت های ... و یا روش بازگشت به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست) را انتخاب کنید که ... بازگشت به تنظیمات کارخانه کامپیوتر و لپ تاپ - زوم تک https://zoomtech.ir/how-to-refresh-pc-factory-settings/‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2016 ... در این آموزش میخواهیم به شما بگوییم چگونه کامپیوتر خود را به حالت اولیه یا همان تنظیمات کارخانه در آورید. خوشبختانه ویندوز ۸.۱ تمام این تنظیمات را ... برگرداندن تنظیمات کارخانه لپ تاپ Lenovo - آپارات www.aparat.com/.../برگرداندن_تنظیمات_کارخانه_لپ_تاپ_Lenovo‏ - ذخیره شده - مشابه 2 ا کتبر 2012 ... در این فیلم آموزشی به شما نحوه برگرداندن تنظیمات لپ تاپ Lenovo به تنظیمات اولیه یا کارخانه ای را آموزش می دهید. توجه کنید که زبان این فیلم ... بازگرداندن لپ تاپ ASUS به تنظیمات کارخانه ای - آپارات www.aparat.com/.../بازگرداندن_لپ_تاپ_ASUS_به_تنظیمات_کارخانه_ای‏ - ذخیره شده - مشابه 4 ژانویه 2015 ... نواندیشان در این ویدئو طرز استفاده از کلید F9 برای بازگردن ویندوز و لپ تاپ به تنظیمات کارخانه توضیح داده می شود. در این حالت ویندوز اولیه به ... برگرداندن تنظیمات لپ تاپ Lenovo به تنظیمات اولیه - رایانه و اینترنت computeruser.persianblog.ir/post/48/‏ - ذخیره شده - مشابه در این نوشته به شما فیلم آموزشی برگرداندن تنظیمات لپ تاپ Lenovo به تنظیمات اولیه را معرفی می کنیم که حتماً باید اول این کار با به صورت تصویری مشاهده کنید و ... آموزش ریست کردن ویندوز 7 - پی سی کوئست pcquest.ir/windows-7-factory-reset/‏ - ذخیره شده - مشابه رضا پورمحمدحسین ژانویه 21, 2015 آموزش, آموزش نرم افزار, آموزش ویندوز و مک, ترفند کامپیوتر, معرفی ... بازگرداندن سیستم به حالت تنظیمات اصلی کارخانه است ( factory reset). .... to factory condition را بزنید و مطابق دستورات نوع لپ تاپ خود عمل کنید . آموزش بازگشت به تنظیمات کارخانه در لپ‌تاپ سامسونگ 8tag.ir/news/8708375724823488076-18120737539587654060‏ - ذخیره شده 14 آوریل 2017 ... آموزش بازگشت به تنظیمات کارخانه در لپ تاپ سامسونگ بی مقدمه وارد بخش اصلی مقاله یعنی چگونگی ریست فکتوری کردن لپ تاپ Samsung ...