مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7

[ad_1]
مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: به نظر می‌رسد سامسونگ به‌جز مشکل انفجار نوت ۷ مشکلات دیگری هم با دیگر گوشی‌هایش پیدا کرده. این‌بار صحبت از گلکسی S7 Edge اسـت. چندروز پیش یکی از کاربران این گوشی از آتش گرفتن S7 Edge هنگام شارژ گزارش داده بود و این روند ظاهرا همچنان ادامه دارد اما در کمال تعجب نه فقط موقع شارژ شدن!
 شکایت از سامسونگ به‌خاطر خسارت جانی؛ اما نه با نوت ۷

دیروز درمورد گلکسی S7 Edge یک شکایت دیگر در دادگاه فوق‌العاده‌ی نیوجرسی طرح شده اسـت. کاربری به نام دنیل رامیرز گزارش داده وقتی در محل کارش در یکی از دفاتر فروش آمازون در اوهایو نشسته و گوشی S7 Edge در جیبش بوده، ناگهان گوشی‌اش شروع به آتش گرفتن می‌کند و او وقتی می‌فهمد که پایش می‌سوزد.

 

پای این مشتری دچار سوختگی درجه دو و درجه سه شده و شلوارش ذوب شده و به پوستش چسبیده اسـت. جالب اینجاست که این مشتری گوشی‌اش را شش ماه پیش خریده و تابه‌حال مشکلی برایش پیش نیامده بود اما باتری (یا هرچیز دیگری که فعلا نمی‌دانیم) کاملا بی‌دلیل و خودبه خود حالا آتش گرفته اسـت.

رامیرز از سامسونگ شکایت کرده و به‌این‌ترتیب این شرکت برای اولین‌بار به‌خاطر نقص عملکرد باتری گوشی‌هایش در دادگاه محکوم می‌شود. البته با اتفاقاتی که برای نوت ۷ می‌افتد، احتمالا این آخرین‌بار هم نخواهد بود.

برای کسانی که نسبت به واقعی بودن این ماجرا بدبین هستند، تصاویری هم از پای سوخته‌ و گوشی رامیرز در اینترنت موجود اسـت که البته عکس گوشی را در بالا می‌بینید اما تصویر پای آسیب‌دیده‌ی رامیرز اصلا خوشایند نیست و انتشار آن توصیه نمی‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

راهنمای خرید ماشین لباسشوییاز بهترین و پرفروش‌ترین برندهای دنیا می‌توان برندهای ایندزیت، ال‌جی، سامسونگ و نکات مهم برای تشخیص گوشی اصل از تقلبی در خریداین روزها به قدری تنوع گوشی‌های موجود در بازار زیاد شده است که بسیاری با مشکلی به نام مشکل رایج کاربران با گلکسی نوت راه‌حل گجت …بالاخره سامسونگ که با به‌روزترین سخت افزار و صفحه نمایش و امکانات جدید به مشکل اصلی سونی اکسپریا و راه حل رفع آن‌هاآیا اکسپریا گران قیمت شما از دستتان افتاده و شکسته است؟ یا اینکه تمام تلاش خود را به الف نظر شما درباره این تصویر چیست؟رئیس کمپانی سامسونگ در پی انفجار ۳۵ مورد گوشی گلکسی نوت۷ در کنفرانس مطبوعاتی از مردم نگاهی کوتاه به جک وان کارنگاهی کوتاه به جک جک تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از گجت نیوز، دوربین های خود را آماده ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قابلیت پنهان لمس سه بعدی آیفون را بشناسید پودو دوربین هوشمندکوچکی که به هر سطحی جزییات خرید از و آمازون از طریق سایت یاتا مهمترین مشکل خرید از شرکتهای خارجی که هم اکنون نیز توسط برخی از سایت‌ها انجام می پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال



لینک منبع :شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7

شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../شکایت-از-سامسونگ-اما-نه-به-خاطر-نوت-7‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7. این‌بار صحبت از گلکسی S7 Edge است. چندروز پیش یکی از کاربران این گوشی از آتش گرفتن S7 Edge ... تصاویر برای شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7 شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7 | محبوب ها-17:21 - صفحه نخست mahboobha.ir/news/1473614517.../شکایت-از-سامسونگ-اما-نه-به-خاطر-نوت-7‏ 11 سپتامبر 2016 ... شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7. این‌بار صحبت از گلکسی S7 Edge است. چندروز پیش یکی از کاربران این گوشی از آتش گرفتن S7 Edge ... هرلحظه، شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7 - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-علم-و.../شکایت-از-سامسونگ-اما-نه-به-خاطر-نوت-7‏ این‌بار صحبت از گلکسی S7 Edge است. چندروز پیش یکی از کاربران این گوشی از آتش گرفتن S7 Edge هنگام شارژ گزارش داده بود و این روند ظاهرا همچنان ادامه دارد اما در ... شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7 | سرویس خبری servicekhabari.com/129128‏ این‌بار صحبت از گلکسی S7 Edge است. چندروز پیش یکی از کاربران این گوشی از آتش گرفتن S7 Edge هنگام شارژ گزارش داده بود و این روند ظاهرا همچنان ادامه دارد اما در. شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7 www.coka.ir/articles/.../شکایت-از-سامسونگ-اما-نه-به-خاطر-نوت-7‏ - ذخیره شده شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت 7 سامسونگ , گوشی , گلکسی اس 7. شکایت از سامسونگ اما نه به خاطر نوت ۷ - رسانه خبری تحلیلی پژوهشی ... tnews.ir/news/096570334275.html‏ 11 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – فرشته سلیمانی: به نظر می‌رسد سامسونگ به‌جز مشکل انفجار نوت ۷ مشکلات دیگری هم با دیگر گوشی‌هایش پیدا ... شکایت از سامسونگ به‌خاطر خسارت جانی؛ اما نه با نوت ۷ ... برچسب ها :سامسونگ ، گلکسی اس 7 ، گوشی ... پرونده نوت 7 بسته شد: سامسونگ دلیل مشکل را اعلام کرد - جی اس ام www.gsm.ir/.../پرونده-نوت-7-بسته-شد:-سامسونگ-دلیل-مشکل-را-اعلام-کرد/‏ - ذخیره شده 23 ژانویه 2017 ... مطابق انتظار، مشکل اصلی همه گوشی‌های نوت7 به باتری دستگاه مربوط می شد، اما ایراد اولین سری این ... ضربه گلکسی نوت 7 به اعتبار سامسونگ. اولین شکایت از سامسونگ بدلیل صدمات ناشی از انفجار گلکسی نوت 7 ... techmix.ir/6137/first-lawsuit-samsung-exploding-note-7/‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... یک مرد فلوریدایی به نام جاناتان استروبل اظهار داشته که اولین شکایت از سامسونگ را در دادگاه مطرح کرده است. بدین ترتیب او اولین شاکی رسمی ... طرح اولین شکایت از سامسونگ به دلیل انفجار گلکسی نوت 7 | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../انفجار-گلکسی-نوت-7-بالاخره-کار-دست-سامسو/‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... انفجار گلکسی نوت 7 کار دست سامسونگ داد ؛ اولین شکایت از سامسونگ ... گزارش انفجار گلکسی نوت 7 اعلام فراخوان کرده بود اما این فراخوان در آن زمان به ... البته سامسونگ به خاطر سرعت عمل نه چندان بالا و به موقع خود در اعلام فراخوان ...