مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها

[ad_1]

وب‌سایت اتاق: اولین ها همیشه خاطره انگیز و مهم هستند همینطور در مورد دکوراسیون داخلی اولین خانه؛ اولین خانه ای که دو نفر قرار اســت آنرا با یکدیگر تقسیم کنند. در این بین تزیین پذیرایی عروس و داماد در خانه ای که قرار اســت مهمانان زیادی وارد آن شوند اهمیت بسیاری پیدا می کند. معمولا در سال های اول همه اقوام و خویشاوندان برای تبریک و بجا آوردن رسم و رسومات به خانه عروس و داماد می آیند در نتیجه پذیرایی خانه باید طوری طراحی شده باشد که بنظر تمام مهمانان شیک و دعوت کننده باشد. اگر پذیرایی اصولی و درست چیده شده باشد، مهمانان در همان بدو ورود احساس احترام و آرامش خاصی می کنند و از بودن در کنار شما لذت می برند.


البته در این مورد شاید چند چیز مانع شوق و اشتیاق شما به تزیین داخلی منزلتان باشد، اول اینکه معمولا خانه زوج های جوان آپارتمانی کوچک اســت و دوم اینکه شاید خانه اجاره ای باشد. اما هیچکدام از این عوامل نباید جلوی اشتیاق و خلاقیت شما در طراحی داخلی منزلتان را بگیرد. اگر آپارتمان کوچک اســت راه های بسیاری وجود دارد تا به یک دکوراسیون فوق العاده شیک برسید و اگر منزلی اجاره ای دارید، روش های موقتی برای تزیین هستند که بوسیله آنها می توانید دیزاین خانه خود را مطابق با سلیقه خودتان چیده و بعداز نقل مکان، آنها را نیز با خود ببرید.
تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان

از آنجایی که عروس و داماد قرار اســت زندگی خود را پر انرژی شروع کنند، تزیین پذیرایی عروس هم می تواند پرانرژی، دلباز و روشن باشد تا این حس خوشبختی علاوه بر زوجین، به مهمانان نیز منقل بشود. آپارتمانی که در زیر مشاهده می کنید با اینکه پذیراییش کوچک اســت اما تمام ویژگی های یک پذیرایی دعوت کننده در خود را دارد. تم رنگی انتخاب شده برای دکوراسیون، روشن و لطیف اســت. وجود شلف های باز اجازه می دهد رنگ های شاد و متنوع نیز توسط دکوری های شیک به دکوراسیون داخلی پذیرایی اضافه شود، این کار نشان دهنده سلیقه شما نیز خواهد بود.
تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان

 

تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان 

 


از آنجایی که دکوراسیون داخلی باید براساس نظر عروس و داماد طراحی شود، ممکن سلیقه ها با یکدیگر متفاوت باشد، مثلا ممکن اســت عروس خانوم از سبک کلاسیک و سنتی خوشش  بیاید در حالی که داماد سبک مدرن و ساده را می پسندد. در چنین شرایطی بهترین راه برای تزیین پذیرایی عروس استفاده از سبک ترکیبی در دایزاین داخلی بخصوص در پذیرایی اســت. در این روش عناصر مدرن و سنتی کنار یکدیگر قرار می گیرند، مثلا مبلمان پذیرایی به سبک مدرن انتخاب می شوند ولی فرش یا قالی به سبک سنتی و کلاسیک انتخاب می شود البته می شود از ترکیب مبل های سنتی و مدرن کنار یکدیگر نیز استفاده کرد.
تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان

 


یک چیز در تزیین پذیرایی عروس و داماد اهمیت فراوانی دارد و آن نوع نگاه آینده نگرانه به دکوراسیون پذیرایی اســت، همیشه سعی کنید هدف طراحی خود را طوری تعیین که علاوه بر زمان حاضر، در زمان های آینده نیز کارآمد باشد. از آنجایی که چنین محیط هایی دائم در دید هستند و قرار اســت هزینه نسبتا زیادی برای آن پرداخت کنید، بهتر اســت در مورد عوامل تاثیر گذار مانند رنگ اتاق،فرم اشکال به کار رفته در دکوراسیون و نوع مبلمان یک تصیم گیری واحد و مشخص داشته باشید تا خیالتان از بابت دکوراسیونی باب میل هر دو نفر، برای سال های سال راحت و آسوده باشد.
تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان

 


دکوراسیون رمانتیک برای فضای پذیرایی نیز ایده جالب و مناسبی اســت، همانطور که در مطالب پیشین توضیح دادم سبک رمانتیک وابسته به رنگ های تیره اســت زیرا دقیقا همان حس دلتنگی همراه با لذت و آرامش را در افراد بیدار می کند. دقیقا همانند حسی که موقع بعدازظهرهای ابری فصل پاییز و زمستان دارید. رنگ های تیره تنوع زیادی دارند، از رنگ مشکی، قهوه ای و آبی گرفته تا نقره ای و طلایی همگی برای دکوراسیون رمانتیک مناسب هستند. هر کدام از این رنگ ها می توانند فضای پر از احساس و لطیف در افراد ایجاد کنند که در عین حال زیبا و لوکس نیز دیده می شوند.
تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان

 

تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان 

 

تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان 

 


خانه بیشتر زوج های جوان معمولا در شهرها خریداری یا اجاره می شود، حتی عروس و دامادهای مناطق روستایی نیز ترجیح می دهند برای زندگی به شهر مهاجرت کنند، به همین خاطر طراحی دکوراسیونی به سبک شهری و صنعتی نیز می تواند ایده جالب و تازه ای باشد. برای داشتن سبک صنعتی باید از عناصری مانند چوب و فلز استفاده کنید مثلا در قسمت کفپوش، مبلمان یا میز از جنس انتخاب می شود و دکوری های فلزی مانند لوستر، چراغ آویز یا صندلی های راحتی طراحی شده به سبک صنعتی که در بازار نیز موجود هستند، در کنار لوازم چوبی قرار می گیرند، درست مانند شکل زیر.
تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان

 

تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان 

 

تزیین پذیرایی عروس مطابق مد روز مخصوص زوج های جوان 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 سپتامبر 2016 ... ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها. اولین ها همیشه خاطره انگیز و مهم هستند همینطور در مورد دکوراسیون داخلی اولین خانه؛ اولین خانه ای که دو نفر ...تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون اتاق خواب عروس به علاوه تزیین آن است. نحوه چیدمان و تزیین اتاق خواب عروس و داماد ایده های جدید و شیک تزیین اتاق خواب عروس و ...در این بین تزیین پذیرایی عروس و داماد در خانه ای که قرار است مهمانان زیادی وارد آن شوند اهمیت بسیاری پیدا می کند. معمولا در سال های اول همه اقوام و خویشاوندان برای ...17 سپتامبر 2016 ... اتاق: ها خاطره و هستند در دکوراسیون اولین اولین ای دو قرار آنرا یکدیگر کنند. این تزیین عروس داماد خانه که است زیادی آن اهمیت پیدا کند. در های همه و ...این جعبه تزیین شده زیبا میتونه داخل کمد عروس خانوم ها یک جای مناسب برای قرار دادن ... تزیین جهیزیه و منزل عروس ... ایده هایی برای تزئین اتاق خواب عروس و داماد با شمع.اولین ها همیشه خاطره انگیز و مهم هستند همینطور در مورد دکوراسیون داخلی اولین خانه؛ اولین خانه ای که دو نفر قرار است آنرا با یکدیگر تقسیم کنند. در این بین تزیین ...یکی از مهمترین بخش های این طراحی, دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد می باشد. در این مطلب با دکوراسیون اتاق خواب عروس و تزیین آن با ایده های جدید آشنا می شویم.تزیین جهیزیه عروس چیدمان خانه عروس,جهیزیه عروس,دکوراسیون خانه عروس,تزیین آشپزخانه عروس,تزیین کردن جهیزیه عروس,چیدمان آشپزخانه ... عروسی های لوکس ایرانی در بنادر ترکیه و کارناوال های گذر موقت لوکس در خیابان های کشور. ..... ایده هایی برای کتری های قدیمی,تزیین کتری های قدیمی با سنگ و گل ... تزیین میز شام عروس و داماد ...ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها -آکا. به گزارش آکاایران: در این بین تزیین پذیرایی عروس و داماد در خانه ای که قرار است مهمانان زیادی وارد آن شوند اهمیت ...


کلماتی برای این موضوع

دکوراسیون دکوراسیوندکوراسیون منزلدکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون محل کارمدل پردهدکوراسیون ویژگی‌ های یک مرد خوب و ایده ال چیستبرای این‌که مرد خوبی باشید به همسر خود به شکل یک خدمه نگاه نکنید او همسر شماستراهنمای انتخاب مناسب ترین کت و شلوار داماد نوعروسزیبایی آقای داماد وقتی کنار عروس خانم می ایستد ،کت و شلوار اوست،کت و شلواری که باید عروسی های لوکس ایرانی، تا چه حد؟ و برای چه؟عروسی های لوکس ایرانی در بنادر ترکیه و کارناوال های گذر موقت لوکس در خیابان های کشور قبل از ازدواج مزاج همسرتان را بشناسید نوعروسکلیه حقوق متعلق به سایت نوعروس است و هرگونه سواستفاده از آن پیگرد قانونی داردبهترین انتخاب برای کفش داماد آکاسایت خانواده، آرایش و زیباییدنیای مد، مدل لباس ، مشاور خانواده،تست روانشناسی کپی نشانه‌هایی برای آن که بفهمید او به شما علاقه داردنشانه‌هایی برای آن که بفهمید او به شما علاقه دارد مردان بامزه مردان در مقابل زنان راه های ارتباط و دلبری از خانواده همسرچگونه با دخالت راه های ارتباط و دلبری از خانواده همسرچگونه با دخالت خانواده همسر مقابله کنیم اگر عروس به جای بله بگوید نه، چه باید کرد؟ آکااگر عروس به جای بله بگوید نهچه باید کرد؟ عروس و دامادازدواج آکاایران اگر عروس آقای پهلوان با نشان دادن تن بیمار پورحیدری، رایی …آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای



لینک منبع :ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها

تصاویر برای ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها - برترین ها www.bartarinha.ir/.../ایده-هایی-برای-دکوراسیون-خانه-عروس-و-دامادها‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2016 ... ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها. اولین ها همیشه خاطره انگیز و مهم هستند همینطور در مورد دکوراسیون داخلی اولین خانه؛ اولین خانه ای که دو نفر ... عصر ساختمان - ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها www.asresakhteman.com/.../ایده-هایی-برای-دکوراسیون-خانه-عروس-و-دامادها‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2016 ... ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها. عصر ساختمان: اولین ها همیشه خاطره انگیز و مهم هستند همینطور در مورد دکوراسیون داخلی اولین خانه؛ اولین خانه ... دکوراسیون منزل عروس و داماد های باسلیقه و شیک پسند - دکوراسیون داخلی www.beautyhome.ir/decoration/10269/دکوراسیون-منزل-عروس‏ - ذخیره شده تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون اتاق خواب عروس به علاوه تزیین آن است. نحوه چیدمان و تزیین اتاق خواب عروس و داماد ایده های جدید و شیک تزیین اتاق خواب عروس و ... ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها - آکاایران www.akairan.com/.../ایده%20هایی%20برای%20دکوراسیون%20خانه%20عروس%20و%20...‏ - ذخیره شده ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها. ۷ ایده برای دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک -آکا ، دکوراسیون پذیرایی و حال · تزیین اتاق خواب عروس و داماد با ایده های جدید و ... ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../ایده-هایی-برای-دکوراسیون-خانه-عروس-و-دامادها‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2016 ... اولین‌ها همیشه خاطره انگیز و مهم هستند همینطور در مورد دکوراسیون داخلی اولین خانه؛ اولین خانه‌ای که دو نفر قرار است آنرا با یکدیگر تقسیم کنند. ایده هایی برای دکوراسیون خانه عروس و دامادها - برترین ها decorationfa.loger.ir/.../ایده-هایی-برای-دکوراسیون-خانه-عروس-و-دامادها-برترین-ها‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2016 ... در این بین تزیین پذیرایی عروس و داماد در خانه ای که قرار است مهمانان زیادی ... قهوه ای و آبی گرفته تا نقره ای و طلایی همگی برای دکوراسیون ... جدیدترین چیدمان جهیزیه عروس - سری هفتم - بیتوته www.beytoote.com/.../sort7-dowry-bride7-seriesvii.html‏ - ذخیره شده - مشابه تزیین جهیزیه عروس چیدمان خانه عروس,جهیزیه عروس,دکوراسیون خانه عروس,تزیین آشپزخانه عروس,تزیین کردن جهیزیه عروس,چیدمان آشپزخانه عروس,چیدمان ... ایده های جالب برای جشن نامزدی ... نمونه هایی از چیدمان جهیزیه عروس ..... تزیین میز شام عروس و داماد ... تزیین جایگاه عروس و داماد - سری ششم - بیتوته www.beytoote.com/.../decorate6-bride6-seriesvi.html‏ - ذخیره شده - مشابه تزیین جایگاه عروس و داماد, دکوراسیون جایگاه عروس. تزیین جایگاه عروس ... برگزاری مراسم های به یاد ماندنی. تزیین سفره عقد ... ایده هایی برای نظم خانه · سایر مطالب خانه ... تزیین خانه عروس به سبک ایرانی با ایده های جدید و شیک - هنر در خانه www.honardarkhane.ir/11300/تزیین-خانه-عروس‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... ایده های جدید و جالب برای تزیین خانه عروس و چیدمان جهیزیه را در این مقاله ملاحظه نموده و با ... مدل های تزیین خانه عروس و داماد ایرانی شیک و زیبا :.