مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو

[ad_1]

خبرگزاری مهر: به زودی باید با آزمایش DNA خداحافظی کرد چون دانشمندان جایگزین جالب توجهی برای این روش ابداع کرده اند. به نقل از آی تی روسیه، گروهی از دانشمندان در دولت آمریکا از فناوری جدید و متحول کننده ای رونمایی می کنند که قواعد بازی در شناسایی دقیق افراد را زیر و رو می کند. آنچه که آنها انجام داده اند پیدا کردن جایگزینی مطمئن برای آزمایش DNA اسـت.

 

 تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو

در این نوآوری جهشهای پروتئینی ژنتیکی در موی انسان به عنوان مرجعی قابل اطمینان و مناسب برای جایگزین کردن آزمایش DNA به کار گرفته می شود.

دانشمندان آزمایشگاه ملی Lawrence Livermore  وزارت انرژی آمریکا نمونه های موی متعلق به شش فرد جدا از هم که حدود ۱۷۵۰ میلادی ساکن لندن بوده اند را مورد بررسی قرار داده اند. اگرچه این نمونه ها مربوط به اجسادی بود که تنها استخوانهایشان باقی مانده بود اما دانشمندان متوجه نمونه های سالم موی آنها شده بودند.

در ادامه این روند، دانشمندان به سراغ ۷۶ انسان زنده شامل ۶۶ اروپایی – آمریکایی، ۵ کنیایی و ۵ آمریکایی – کنیایی رفته و آزمایشات مشابهی را بر روی موی آنها انجام دادند.

مقایسه نتایج این آزمایشات با آزمایشهای DNA صورت گرفته حاکی از تشابه چشمگیر آنهاست. حالا دانشمندان به تکنیک بررسی دقیق پروتئین مو به عنوان روشی نوین و مطمئن برای بررسی صحنه جرم نگاه می کنند. آنها این آزمایشات را بر روی داوطلبین گروه کوچکی انجام داده و حالا در نظر دارند تا درستی آن را در گروهی متشکل از یک میلیون انسان تکرار کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو. مو. شناسهٔ خبر: 3765702 - شنبه ... به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از آی تی روسیه، گروهی از دانشمندان در دولت ...10 سپتامبر 2016 ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو. دولت بهار: به زودی باید با آزمایش DNA خداحافظی کرد چون دانشمندان جایگزین جالب توجهی برای این روش ابداع ...اگر فیلمهای تکراری سینما با موضوعات جنایی را که در آنها به مواردی مانند بازرسی صحنه جرم پرداخته میشود نگاه کرده باشید، احتمالا فهمیدهاید که متخصصان پز.به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از آی تی روسیه، گروهی از دانشمندان در دولت آمریکا از فناوری جدید و متحول کننده ای رونمایی می کنند که قواعد بازی در شناسایی دقیق ...به گزارش پایگاه خبری علت، به نقل از آی تی روسیه، گروهی از دانشمندان در دولت آمریکا از فناوری جدید و متحول کننده ای رونمایی می کنند که قواعد بازی...15 سپتامبر 2016 ... در واقع انسان با کشف DNA، هویت خود را نیز کشف کرد. ... جدید کشف کردند که پروتئین های موجود در مو برای تشخیص هویت افراد مناسب تر است.14 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از آی تی روسیه، گروهی از دانشمندان در دولت آمریکا از فناوری جدید و متحول کننده ای رونمایی می کنند که قواعد بازی در ...12 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری مهر: گروهی از دانشمندان در دولت آمریکا از فناوری جدید و متحول کننده ای رونمایی می کنند که قواعد بازی در شناسایی دقیق افراد را زیر و رو می ...13 سپتامبر 2016 ... شاید پروتئین مو جایگزین آنالیز DNA برای تشخیص هویت افراد شود ... دادهاند، یک مشت مو با ۱۸۵ نشانگر پروتئینی برای شناسایی یک نفر در بین ...تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو. به گزارش پایگاه خبری علت، به نقل از آی تی روسیه، گروهی از دانشمندان در دولت آمریکا از فناوری جدید و متحول کننده ای رونمایی ...


کلماتی برای این موضوع

ده تذکر مهم برای جلوگیری از ریزش موی سرده تذکر مهم برای جلوگیری از ریزش موی سر ۱ خانم هایی که موهایشان را با مواد شیمیایی چرا باید روغن زیتون روی سر و صورت بمالیم؟تا به حال از فواید روغن زیتون بسیار شنیده اید، اینکه مصرف آن در غذاها چه فواید شگفت سیویلیکا، مقالات علمی کنفرانس و ژورنالاولین کنفرانس تصادفات و سوانح جاده ای و ریلی آذرماه در زنجان برگزار می شودعصر ایران هویت ۳۴ جانباخته حادثه ریلی سمنان مشخص شد اسامی وزیر خارجه انگلیس خواهان برقراری بیولوژیدید کلی اسکلت بدن از تعداد زیادی استخوان تشکیل شده است که بعضی از آنها فرد و بعضی دیگر مقاله کامل از روش های متناسب کردن سینه خانم هااین روزها بر اثر هجوم رسانه ها دیگر زیبایی یک معیار نسبی است و چیزی که سالهای قبل جزو دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانلودمتنکاملمقالاتدربرای دانلود مقالات خود از پایگاه های علمی از سرویس دانلود مقالات علمی استفاده کنیداخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان موفق به توسعه یک سیستم کنترل از راه دور صوتی برای دوربین‌های …آیا می توان در خانه مرغ تخمگذار نگهداری کرد؟مرغها جانوران کم خرجی هستند اصلی ترین دغدغه در نگهداری مرغ، جای آن است مرغها را می



لینک منبع :تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو

تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../تشخیص-هویت-افراد-از-روی-پروتئین-مو‏ - ذخیره شده 10 سپتامبر 2016 ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو. مو. شناسهٔ خبر: 3765702 - شنبه ... به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از آی تی روسیه، گروهی از دانشمندان در دولت ... تشخیص هویت افراد با استفاده از پروتئین‌ مو به جای DNA - آی‌تی‌رسان itresan.com/138626/تشخیص-هویت-افراد...پروتئین/.html‏ - ذخیره شده اگر فیلم‌های تکراری سینما با موضوعات جنایی را که در آن‌ها به مواردی مانند بازرسی صحنه جرم پرداخته می‌شود نگاه کرده‌ باشید، احتمالا فهمیده‌اید که متخصصان پز. تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو | فردیسان fardisan.com/تشخیص-هویت-افراد-از-روی-پروتئین-مو/‏ 11 سپتامبر 2016 ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو. به زودی باید با آزمایش DNA خداحافظی کرد چون دانشمندان جایگزین جالب توجهی برای این روش ابداع کرده اند. تشخیص هویت با پروتئین مو - جام جم jamejamonline.ir/online/.../تشخیص-هویت-با-پروتئین-مو‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... بررسی ساختار پروتئین مو می‌تواند راهکاری به مراتب کارآمدتر برای تشخیص هویت افراد در پزشکی قانونی باشد. احتمالا در فیلم‌های پلیسی دیده‌اید ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو - تدبیر و امید tadbirvaomid.ir/fa/news/119978‏ - ذخیره شده تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو. کد خبر: ۱۱۹۹۷۸. تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰. در این نوآوری جهشهای پروتئینی ژنتیکی در موی انسان به عنوان مرجعی ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو | آریانا نیوز aryananews.ir/1395/06/.../تشخیص-هویت-افراد-از-روی-پروتئین-مو/‏ - ذخیره شده تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو پول‌نیوز –به زودی باید با آزمایش DNA خداحافظی کرد چون دانشمندان جایگزین جالب توجهی برای این روش ابداع کرده اند. گروهی از ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو - سرویس خبری servicekhabari.com/126604‏ 11 سپتامبر 2016 ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو در این نوآوری جهشهای پروتئینی ژنتیکی در موی انسان به عنوان مرجعی قابل اطمینان و مناسب برای جایگزین ... آزمایش پروتئین مو، روشی برای تشخیص هویت 8tag.ir/news/5060262571751447557-10864210193881772916‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2016 ... وظیفه ی DNA در بدن تشخیص هویت آزمایش دی ان ای آزمایش تشخیص هویت ... که پروتئین های موجود در مو برای تشخیص هویت افراد مناسب تر است. آزمایش پروتئین مو روش تازه تشخیص هویت - گفتارنو | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25157020‏ 14 سپتامبر 2016 ... آزمایش DNA مطمئن ترین راهکار تشخیص هویت تا کنون بوده است، اما انجام این .... پلیس های آینده هویت افراد را از روی پروتئین مو تشخیص می دهند. تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو - دولت بهار www.dolatebahar.com/view/.../تشخیص-هویت-افراد-از-روی-پروتئین-مو‏ 10 سپتامبر 2016 ... تشخیص هویت افراد از روی پروتئین مو. دولت بهار: به زودی باید با آزمایش DNA خداحافظی کرد چون دانشمندان جایگزین جالب توجهی برای این روش ابداع ...