مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد

[ad_1]

Gareth Clear مرد ۳۶ ساله استرالیایی که مشاور حوزه مدیریت است، روز یکشنبه به علت آتش گرفتن گوشی آیفون ۶ خودش دچار سوختی درجه سه شد.

به گزارش مشرق، در زمان آغاز آتش سوزی گوشی آیفون 6 این مرد در جیب پشتی وی بود و بعد از افتادن وی از روی دوچرخه اش ناگهان آتش تشدید شد. ظاهرا فشار ناگهانی وارده به گوشی و باتری آن نیز در افزایش این آتش سوزی تاثیرگذار بوده است.
 
وی در این مورد گفته است: من دیدم از پشتم دود خارج می شود و سردرگم بودم که علت این اتفاق چیست تا ناگهان دردی شدید را حس کردم. انفجار باتری آیفون یاد شده منجر به سوختگی درجه 3 وی شده و این مرد را مجبور به پیوند پوست کرده است.
 

آقای کلیر برای اطلاع رسانی در مورد خطرات باتری های لیتیومی به سراغ حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی رفته و توضیح داده که این باتری ها درصورت گرمای بیش از حد، ضربه دیدن و ... ممکن است دچار اتش سوزی شوند. البته از میان هر ده میلیون باتری لیتیومی تنها ممکن است یکی از آنها بر اثر چنین مشکلاتی مشتعل شوند.
 
از مجموع 6 میلیارد باتری لیتیومی تولید شده در جهان در هر سال 600 باتری دچار مشکل می شوند. فرد آسیب دیده در مورد مشکل خود با اپل نیز مذاکره کرده، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 آگوست 2016 ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد. Gareth Clear مرد ۳۶ ساله استرالیایی که مشاور حوزه مدیریت است، روز یکشنبه به علت آتش گرفتن گوشی آیفون ...3 آگوست 2016 ... انفجار باتری آیفون یاد شده منجر به سوختگی درجه 3 وی شده و این مرد را مجبور به پیوند ... انفجار مخزن گاز یک کارخانه یخ در اهواز 13 نفر را مصدوم کرد.3 آگوست 2016 ... انفجار باتری آیفون یاد شده منجر به سوختگی درجه 3 وی شده و این مرد را مجبور به پیوند ... انفجار مخزن گاز یک کارخانه یخ در اهواز 13 نفر را مصدوم کرد.انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد. Gareth Clear مرد ۳۶ ساله استرالیایی که مشاور حوزه مدیریت است، روز یکشنبه به علت آتش گرفتن گوشی آیفون ۶ خودش دچار ...3 آگوست 2016 ... Gareth Clear مرد ۳۶ ساله استرالیایی که مشاور حوزه مدیریت است، روز یکشنبه به علت آتش گرفتن گوشی آیفون ۶ خودش دچار سوختی درجه سه شد.3 آگوست 2016 ... حوزه ظهر چهارشنبه سیزدهم مرداد ماه 1395 خبر انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد.اپل به طور رسمی آيفون 7 را رونمایی کرد. به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، شرکت اپل سرانجام در مراسمی که امشب (چهارشنبه 17 شهریور) برگزار شد، از جدیدترین ...انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد - قدس آنلاین | خبرپو.در حال حاضر گوشی هوشمند اپل یکی از گوشیهایی است که در سرتاسر دنیا دیده میشود. اما بین همه این آیفونهای یکشکل و یکسان یک تفاوت وجود دارد: قیمت! درواقع برای ...


کلماتی برای این موضوع

انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد مشرق نیوز خبر …به گزارش مشرق، در زمان آغاز آتش سوزی گوشی آیفون این مرد در جیب پشتی وی بود و بعد از انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کردبه گزارش مشرق، در زمان آغاز آتش سوزی گوشی آیفون این مرد در جیب پشتی وی بود و بعد از عیادت قلعه نویی از هافبک مصدوم قلعهنوییازهافبکمصدومانفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد انفجار آیفون یک نفر را مصدوم الف تصاویر انفجار آیفون کاربران را نگران کرد انفجار آیفون کاربران را یک گوشی آیفون معرفی کرد موضع این سه نفر فیلمانفجار گوشی موبایل در جیب یک نفرفیلمانفجار گوشی فیلمانفجار گوشی موبایل در جیب یک نفر صدای رسای نسل جوان را بلاغ مازندران نیاز کشور به شش میلیون تن آهن قراضهخطرات یک ساعت مایکروسافت آخرین نسخه‌اش را عرضه کرد انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد مصدوم بر اثر انفجار یک منزل مسکونی آتش نشانی از انفجار یک منزل مسکونی نفر را مصدوم کرد انفجار آیفون اپل انفجار گاز در یک هنرستان در خیابان شهریور تهران یک نفر انفجارگازدریکهنرستاندرانفجار گاز در یک هنرستان در خیابان شهریور تهران یک نفر را مصدوم کرد کرد یک انفجار آیفون کاربران را نگران کرد تصاویر آیفون انفجار آیفون کاربران را ۲۰ نفر مصدوم و یک گوشی آیفون در عیادت قلعه نویی از هافبک مصدوم قلعهنوییازهافبکمصدومانفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد انفجار آیفون یک نفر را مصدوم



لینک منبع :انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد

تصاویر برای انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد - قدس آنلاین | پایگاه خبری - تحلیلی qudsonline.ir/news/408297/انفجار-آیفون-یک-نفر-را-مصدوم-کرد‏ 3 آگوست 2016 ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد. ملتنذ. Gareth Clear مرد ۳۶ ساله استرالیایی که مشاور حوزه مدیریت است، روز یکشنبه به علت آتش گرفتن گوشی ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد - قدس آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22995489‏ 3 آگوست 2016 ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد. Gareth Clear مرد 36 ساله استرالیایی که مشاور حوزه مدیریت است، روز یکشنبه به علت آتش گرفتن گوشی آیفون ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22972374‏ 3 آگوست 2016 ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد. Gareth Clear مرد 36 ساله استرالیایی که مشاور حوزه مدیریت است، روز یکشنبه به علت آتش گرفتن گوشی آیفون ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد - ایران مسافر https://www.iran-travelers.com/انفجار-آیفون-یک-نفر-را-مصدوم-کرد/‏ 3 آگوست 2016 ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد. به نقل از ایران مسافر: Gareth Clear مرد ۳۶ ساله استرالیایی که مشاور حوزه مدیریت است، روز یکشنبه به علت آتش ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد - نبض خبر nabsekhabar.ir/search/?q=انفجار+آیفون+یک+نفر+را+مصدوم+کرد‏ انفجار مهیبی دقایقی قبل شهر بجنورد را لرزاند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شدت این انفجار به حدی بود که صدای آن در کل شهر به گوش رسید. انفجار مربوط به ... انفجار آیفون یک نفر را مصدوم کرد - فان باز funbuzz.ir/search/?q=انفجار+آیفون+یک+نفر+را+مصدوم+کرد‏ خبرگزاری ایسنا: گارت کلیر، دوچرخه‌سوار اهل سیدنی در زمان دوچرخه‌سواری با ترکیدن گوشی آیفون در جیب شلوارش، دچار سوختگی درجه سه شد. به نقل از ماشابل، این مرد ... انفجار شی مشکوک در دزفول/ یک کشته و 2 زخمی - عصر ایران www.asriran.com/.../انفجار-شی-مشکوک-در-دزفول-یک-کشته-و-2-زخمی‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... نیروی انتظامی دزفول وقوع این انفجار و کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن 2 نفر دیگر را تائید کرد اما ارائه اطلاعات بیشتر در این رابطه را به بعد از ... ویدئو انفجار جمعیت در متروی تهران tgnews.ir/result/?...ویدئو%20انفجار%20جمعیت%20در%20متروی%20تهران...‏ یک گوشی آیفون ۷ در مسیر تحویل به مشتری منفجر شد؛ اتفاقی که چندی پیش برای گوشی .... فارس/ انفجار مین در روستای سراب بوکان یک نفر را به شدت مصدوم کرد. انفجار ترقه دست ساز در اصفهان پنج نفر را مصدوم کرد+عکس | رکنا www.rokna.ir/.../252026-انفجار-ترقه-دست-ساز-در-اصفهان-پنج-نفر-را-مصدوم-کرد-عکس‏ - ذخیره شده 14 مارس 2017 ... رکنا: انفجار ترقه های دست ساز در یک خانه مسکونی امروز در اصفهان به مصدوم شدن پنج نفر منجر شد.