مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن اســت

[ad_1]

فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی زیبایی فراتر از یک نوبت انجام می‌شود که عارضه‌‍‌ آن از جراحی اول بیشتر اســت.

به گزارش مشرق، علی احمدی درباره پیشرفت این علم در مقایسه با جهان اظهار کرد: کشور ما به دلیل بالابودن آمار جراحی پلاستیک جزء یکی از کشورهای مهم در دنیا محسوب می‌شود و این واقعیت که ایران یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه انجام اعمال جراحی زیبایی اســت در دنیا پذیرفته شده اســت.
 
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ایران را از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا دانست و گفت: این موارد از جراحی را جراحان ایرانی می‌توانند با تبحر کامل انجام دهند به طوری که نه تنها افراد به کشورهای خارجی اعزام نمی‌شوند بلکه درخواست‌کننده‌های زیادی نیز از دیگر کشورها برای این عمل جراحی به ایران مراجعه می‌کنند.
 
احمدی، در پاسخ به این که چرا استقبال از جراحی زیبایی غیرضروری در کشور رو به افزایش اســت، تصریح کرد: معمولاً انجام این گونه جراحی‌ها ریشه روانی دارد و پزشک قبل از اقدام باید طی چند جلسه مشاوره دلیل اصلی آن را باید تشخیص دهد تا وی را کاندید جراحی زیبایی کند.
 
وی ادامه داد: راهنمایی درست پزشکان به افراد در این مورد بسیار حائز اهمیت اســت چرا که در بعضی موارد اصلاً نیازی به جراحی زیبایی وجود ندارد و در این صورت باید به روانشناس ارجاع داده شود.
 
این فوق‌ تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: گاهی موارد تعداد جراحی زیبایی فراتر از یک نوبت صورت می‌گیرد که عارضه‌‍‌ی آن از جراحی اول بیشتر خواهد بود و هر چه تعداد جراحی بیشتری باشد احتمال عارضه در منطقه عمل بیشتر خواهد بود.
 
احمدی، در پایان توصیه کرد: بهتر اســت از انجام جراحی غیرضروری زیبایی خودداری شود یا اگر فرد جراحی کرده اســت و ایراد مهمی ندارد از انجام دوباره آن اجتناب کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 سپتامبر 2016 ... فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد ...فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی ...13 سپتامبر 2016 ... فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد ...فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی ...13 سپتامبر 2016 ... فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی: جراحیهای زیبایی که ایران رکورددار آن است. ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۷:۲۴ - کد خبر: 192893. جراحیهای زیبایی که ایران ...زنی ۵۵ ساله در آمریکا پس از انجام پنجاه و دومین عمل جراحی زیبایی، رکورد تعداد عمل زیبایی را شکست و اسمش در ... بنای ایرانی که جزء هفت شاهکار برتر معماری جهان است.آکاایران: مریم خدارحمی بازیگر جوان کشورمان به خاطر عمل جراحی زیبایی که بر روی بینی انجام داده پیشمان است. پشیمانی مریم خدارحمی از جراحی زیبایی بینی به گزارش ...فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولینهای دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی ...انجمن تحقیقات راینولوژی ایران نیز به تازگی اعلام کرده است که براساس تحقیق ... انجام جراحی زیبایی بینی از اواخر دهه شصت شتاب روز افزونی گرفت که عمده ...


کلماتی برای این موضوع

باور می کنید جسد مایکل جکسون بینی نداشته عکسشاید بتوان گفت مایکل جکسون رکورددار جراحی زیبایی بینی در جهان بود مایکل اولین جراحی دانستنیهای پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقدام جالب مانکن معروف برای تمسخر جراحی زیبایی ایران …به گزارش ایران ناز شریل به تازگی تصویری از خودش برروی توئیتر قرار داده است که در آن لب تمام چیزهایی که لازم است در خصوص یک عمل جراحی … توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است در صورت تمایل به اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعش مجله اینترنتی حجاب ایرانیدر حالی که بسیاری از افراد منتظر رفع فیلتر فیس‌بوک بودند، وی چت فیلتر شد این اولین خبرگزاری باشگاه خبرنگاران اجتماعیجوانی از اتباع افغان که مادرش را به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوستپوستراز زیبایی افراد در داشتن پوست سالم است داشتن پوست سالم و زیبا نیازمند مراقبت و توجه



لینک منبع :جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن اســت

تصاویر برای جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن اســت جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن است/ چرایی ... - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950623000591‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد ... جراحی های زیبایی که ایران رکورددار آن است - تی نیوز tnews.ir/news/f8a270445040.html‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین های دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد ... جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن است/ چرایی عوارض پس از عمل ... www.sarkhat.com/.../جراحی-های-زیبایی-که-ایران-رکورددار-آن-است-چرایی-عوارض-پس-از-عمل-hbfstd/‏ فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی ... رکورد جراحی زیبایی متعلق به کدام کشور است؟ - نمناک namnak.com/رکورد-دار-جراحی-زیبایی.p11535‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۱ - ۱۲۶ نقد جراحی زیبایی و رکورددار جراحی زیبایی زنان و زنان کدام کشور رکورددار عمل جراحی ... دارد که در میان زنان برخی کشورها آماری باورنکردنی به خود اختصاص داده است چنانچه به ... و 600 هزار مورد در سراسر جهان در رتبه دوم عمل های جراحی زیبایی قرار گرفته است. ایران، رکورد دار جراحی بینی در جهان - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../ایران-رکورد-دار-جراحی-بینی-در-جهان‏ - ذخیره شده انجمن تحقیقات راینولوژی ایران نیز به تازگی اعلام کرده است که براساس ... بی شک این تعداد عمل جراحی زیبایی بینی در کشور ، هزینه های معنوی زیادی را به بخش درمان ... جراحی های زیبایی که ایران رکورددار آن است - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25122535‏ 13 سپتامبر 2016 ... جراحی های زیبایی که ایران رکورددار آن است. فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار ... جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن است - مشرق نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147375948078774‏ 13 سپتامبر 2016 ... فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی ... فراتر از یک نوبت انجام می‌شود که عارضه‌‍‌ آن از جراحی اول بیشتر است. زنان کدام کشورها رکورد دار عمل زیبایی هستند؟ - فرارو fararu.com/fa/.../زنان-کدام-کشورها-رکورد-دار-عمل-زیبایی-هستند‏ - ذخیره شده - مشابه عمل جراحی سینه با یک میلیون و ۸۰۰ هزار مورد، بیشترین عمل جراحی زیبایی بوده است . ... و ۶۰۰ هزار مورد در سراسر جهان در رتبه دوم عمل‌های جراحی زیبایی قرار گرفته است. ... کردن سینه، کاستن چربی، عمل پلک چشم و گوش جزو عمل‌های جراحی بوده‌اند که مردان از ... جراح بینی: دکتر سامان خرمی نژاد khoraminejad.com/‏ - ذخیره شده 26 فوریه 2017 ... بعد از جراحی بینی بهتر است که تا دو هفته فعالیت های بدنی و ورزش ... تا اینکه امروز ایران اولین رکورددار جراحی زیبایی بینی در سطح جهان است.