مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب نسل جدید نازل‌های شیر آب

[ad_1]

ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های شیر آب

دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دست‌ها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کرده‌اند که تا 98 درصد در مصرف آن صرفه‌جویی می‌کند.

طراحان شرکت "Altered" در سوئد یک نازل تولید کرده‌اند که آب را به شکل مه ریز منتشر می‌کند. این کار باعث می‌شود تا مصرف آب بسیار کاهش یابد، اما بهره‌وری آن به همان شکل سابق باشد.

این دستگاه برنجی که به عنوان باصرفه‌ترین نازل جهان در مصرف آب توصیف شده، به سادگی طی 30 ثانیه به دهانه یک شیر آب عادی متصل می‌شود. زمانی که این نازل در حالت مه قرار می‌گیرد، ‌از 0.18 لیتر آب در دقیقه استفاده می‌کند که دو درصد میزان آب جریان یافته از یک شیر آب عادی اســت. همچنین این حالت، مساحت بیشتری را با ذرات ریز آب پوشش می‌دهد و شستن موادی مانند میوه و سبزی را کارآمدتر می‌کند.

برای کارهایی مانند پر کردن لیوان یا پارچ،‌ نازل در حالت محافظ قرار گرفته و سرعت جریان آب را به سه لیتر در دقیقه می‌رساند که همچنان کارآمدتر از شیر آب فاقد آن عمل می‌کند.

این نازل اکنون در سایت منبع‌یابی کیک‌استارتر قرار دارد و قیمت اولیه آن 38 دلار تعیین شده اســت.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دستها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کردهاند که تا 98 درصد در ...13 سپتامبر 2016 ... دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دستها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کردهاند که تا ...دانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دستها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کردهاند که تا 98 درصد در مصرف ...محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دستها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کردهاند که تا 98 درصد در مصرف آن صرفهجویی میکند.14 سپتامبر 2016 ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازلهای شیر آب - هشدار نیوز | خبرپو.13 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دست ها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کرده اند که تا 98 درصد در ...این دستگاه برنجی که به عنوان باصرفهترین نازل جهان در مصرف آب توصیف شده، به سادگی طی 30 ثانیه به دهانه یک شیر آب عادی متصل میشود.محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دستها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کردهاند که تا 98 درصد در مصرف آن صرفهجویی میکند.... است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی مقیم آمریکا ساخته شده است. ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازلهای شیر آب ...ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دستها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کردهاند که تا 98 درصد در مصرف آن صرفهجویی ...


کلماتی برای این موضوع

ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب نسل جدید نازل‌های شیر آب



لینک منبع :ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب نسل جدید نازل‌های شیر آب

ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های ... aftabnews.ir/.../ابتکار-محققان-سوئدی-برای-کاهش-۹۸درصدی-مصرف-آب-نسل-جدید-نازل‌های-شیر-آب‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دست‌ها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کرده‌اند که تا 98 درصد در مصرف آن ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/13/1437897‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دست‌ها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کرده‌اند که تا 98 درصد در ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های ... www.hoshdarnews.ir/.../ابتکار-محققان-سوئدی-برای-کاهش-۹۸درصدی-مصرف-آب-نسل-جدید-نازل‌های-شیر-آب.html‏ 14 سپتامبر 2016 ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های ... در مصرف آب توصیف شده، به سادگی طی ۳۰ ثانیه به دهانه یک شیر آب عادی ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های ... https://damadam.ir/.../ابتکار-محققان-سوئدی-برای-کاهش-۹۸درصدی-مصرف-آب-نسل-جدید-نازل‌های-شیر-آب/3621029‏ - ذخیره شده محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دست‌ها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کرده‌اند که تا 98 درصد در مصرف آن صرفه‌جویی ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل های ... tnews.ir/news/513b70464185.html‏ - ذخیره شده ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دست ها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کرده اند که تا ۹۸ درصد در مصرف آن صرفه جویی ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل های ... tnews.ir/news/28bd70448839.html‏ - ذخیره شده ایسنا نوشت: محققان سوئدی برای کاهش هدر رفت آب در زمان شستن دست ها یا ظروف، ابزار ضمیمه جدیدی برای شیر آب طراحی کرده اند که تا 98 درصد در مصرف آن صرفه جویی ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های ... khabarpu.com/k.php?u...aG9zaGRhcm5ld3MuaXIvOTk4NTc...‏ ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های شیر آب - هشدار نیوز | خبرپو. خلاقیت دانشمندان سوئدی برای افت ۹۸درصدی مصرف آب /نسل تازه نازل ... www.serze.com/خلاقیت-دانشمندان-سوئدی-برای-۹۸درصدی-1797600/‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل های شیر آب تکنولوژی - ایسنا نگاشت: دانشمندان سوئدی برای افت هدر رفت آب در ... اخبار - تیسُ وب / tisoweb tisoweb.com/mobile/m-news-reader-next.php?do=14448‏ اپل پرچم‌داران خود آیفون 7 و 7 پلاس را با تراشه جدید A10 Fusion معرفی کرد که به ... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های شیر آب. طولانی zwnj ترین پل دریایی جهان عکس khabaronlines.ir/search/?q=طولانی+zwnj+ترین+پل+دریایی+جهان...‏ محصول هوشمند جدیدی به نام Stopsleep که روی انگشت دست‌ بسته می‌شود ، .... ابتکار محققان سوئدی برای کاهش ۹۸درصدی مصرف آب /نسل جدید نازل‌های شیر آب.