مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین

[ad_1]

 

کد مطلب: 391184

اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۰

برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه‌های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، آئودی و شرکت FAW-فولکس واگن که جوینت ونچر فولکس واگن و FAW Car اسـت، تفاهم نامه‌ای را با شرکتهای علی بابا، بایدو و تنسنت امضا کردند.

فولکس واگن که شرکت مادر آئودی اسـت، گرفتار رسوایی تقلب در تستهای آلایندگی دیزلی شده اسـت و در نتیجه از رقابت با خودروسازان جهانی برای طراحی خدمات دیجیتالی برای رانندگان عقب افتاده اسـت.

مدیرعامل فولکس واگن روز یکشنبه در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی گفت: این شرکت روابطش با کاربران خودرو را حفظ کرده اسـت و به همین دلیل مذاکرات با شرکت خدمات تاکسی یاب آنلاین اوبر و غولهای فناوری گوگل و اپل را متوقف کرده اسـت.

آئودی تحت توافق با شرکت جست و جوی آنلاین بایدو قصد دارد استفاده از برنامه‌های تلفن هوشمند در خودروهایش را بهبود ببخشد.

پروژه‌های آئودی با گروه بازی آنلاین و شبکه اجتماعی شامل کمک به رانندگان برای استفاده بهتر از برنامه "وی چت" اسـت.

بر اساس گزارش رویترز، هدف آئودی از همکاری با علی بابا، طراحی خدمات اخبار ترافیک لحظه ای و نقشه‌های سه بعدی اسـت.

فولکس واگن در ماه مه ۳۰۰ میلیون دلار سهم در شرکت تاکسی یاب آنلاین "گِت" خرید.

 

کلمات کلیدی : آئودی+فناوری

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


12 سپتامبر 2016 ... برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروههای فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را ...12 سپتامبر 2016 ... به گزارش ایسنا، آئودی و شرکت FAW-فولکس واگن که جوینت ونچر فولکس واگن و FAW Car است، تفاهم نامهای را با شرکتهای علی بابا، بایدو و ...12 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو- برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروههای فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار ...برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروههای فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را افزایش دهد.12 سپتامبر 2016 ... برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروههای فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را ...برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروههای فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را افزایش دهد.12 سپتامبر 2016 ... فولکس واگن که شرکت مادر آئودی است، گرفتار رسوایی تقلب در تستهای آلایندگی دیزلی شده است و در نتیجه از رقابت با خودروسازان جهانی برای ...برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروههای فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را افزایش.برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروههای فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را افزایش دهد.


کلماتی برای این موضوع

اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین



لینک منبع :اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین

اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین - ایسنا www.isna.ir/news/.../اتحاد-آئودی-با-غولهای-فناوری-چین‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2016 ... برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه‌های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را ... تصاویر برای اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/بخش.../145363-اتحاد-آئودی-با-غولهای-فناوری-چین‏ 12 سپتامبر 2016 ... برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه‌های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را ... ایتنا - اتحاد آئودی با غول‌های فناوری چین itna.ir/fa/doc/news/45365/اتحاد-آئودی-غول-های-فناوری-چین‏ 12 سپتامبر 2016 ... برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه‌های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار خودروی جهان را ... عصر خودرو - اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین www.asrekhodro.com/.../اتحاد-آئودی-با-غولهای-فناوری-چین‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو- برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه‌های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار ... اتحاد آئودی با غول‌های فناوری چین - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1068459‏ 13 سپتامبر 2016 ... ایسنا: برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه‌های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگ‌ترین بازار خودروی ... اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین | پرشین خودرو vista.ir/news/30525501/اتحاد-آئودی-با-غولهای-فناوری-چین‏ 12 سپتامبر 2016 ... پرشین خودرو: برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه‌های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگترین بازار ... اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین | خبر فارسی 7.khabarfarsi.com/u/25072616‏ 12 سپتامبر 2016 ... اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین. برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در ... اتحاد آئودی با غول‌های فناوری چین | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/13/1436896‏ 13 سپتامبر 2016 ... برند لوکس آئودی توافق کرد همکاری با گروه‌های فناوری اینترنتی چینی به منظور عرضه خدمات دیجیتالی بیشتر در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را ... اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین - اخبار فناوری اطلاعات it-news.ir/اتحاد-آئودی-با-غولهای-فناوری-چین/‏ 12 سپتامبر 2016 ... مدیرعامل فولکس واگن روز یکشنبه در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی گفت: این شرکت روابطش با کاربران خودرو را حفظ کرده است و به همین دلیل مذاکرات ...