مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد

[ad_1]

وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد

دانش > فناوری - نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را از خطر سقوط به وسیله سیستم اتوپایلوت در زمان بیهوش شدن خلبانش نشان می‌دهد.

 

در جریان این ماجرا خلبان جنگنده در حال آموزش توسط مربی خود بوده که تحت فشار 8.3G  یا 8 برابر گرانش زمین در زمان یک چرخش از هوش می‌رود. به همین خاطر هواپیما با سرعت زیاد در وضعیت سقوط قرار می‌گیرد و شاهد کاهش شدید ارتفاع روی نمایشگر جنگنده هستیم. در این زمان اسـت که سیستم اتوماتیک ضد برخورد با زمین» (Automatic Ground Collision Avoidance System) وارد عمل می‌شود و با کنترل جنگنده آن را به وضعیت عادی باز می‌گرداند و جان خلبان نجات پیدا می‌کند. مربی این خلبان در حال آموزش او از جنگنده‌ای دیگر بود و صدایش روی تصویر شنیده می‌شود. 

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد

تصاویر برای وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد وقتی جنگنده اف۱۶ جان خلبان بیهوش خود را نجات داد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/579284/science/technology‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را از خطر سقوط به وسیله سیستم اتوپایلوت در زمان ... وقتی جنگنده اف۱۶ جان خلبان بیهوش خود را نجات داد www.kanoon.ir/.../وقتی-جنگنده-اف۱۶-جان-خلبان-بیهوش-خود-را-نجات-داد‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2016 ... نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را از خطر سقوط به وسیله سیستم اتوپایلوت در زمان ... وقتی جنگنده اف-16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد - تی نیوز tnews.ir/news/025070517884.html‏ 14 سپتامبر 2016 ... نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را از خطر سقوط به وسیله سیستم اتوپایلوت در زمان ... وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد - سرزه www.serze.com/وقتی-جنگنده-اف16-خلبان-بیهوش-نجات-1805553/‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد تکنولوژی - نیروی هوایی ارتش ایالات متحده به تازگی فیلمی را از وضعیت محرمانه خارج کرده که ... وقتی جنگنده اف۱۶ جان خلبان بیهوش خود را نجات داد+فیلم - رهیاب نیوز rahyabnews.com/.../وقتی-جنگنده-اف۱۶-جان-خلبان-بیهوش-خود-را-نجات-دادفیلم‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را از خطر سقوط به وسیله سیستم اتوپایلوت در زمان ... وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد jahansite.xyz/post/?...وقتی+جنگنده+اف16+جان+خلبان+بیهوش+خود...نجات+داد‏ - ذخیره شده وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد دانش > فناوری - نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را ... وقتی جنگنده اف-16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد | نیروی هوایی - قطره www.ghatreh.com/news/.../وقتی-جنگنده-جان-خلبان-بیهوش-خود-نجات-داد‏ 14 سپتامبر 2016 ... نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را از خطر سقوط به وسی. وقتی جنگنده اف۱۶ جان خلبان بیهوش خود را نجات داد - هفت صبح 7sobh.blogsky.com/1395/06/25/post-695/‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2016 ... وقتی جنگنده اف۱۶ جان خلبان بیهوش خود را نجات داد - هفت صبح - گلچین ... را نجات داد - سرزه www.serze.com/وقتی-جنگنده-اف16-خلبان-بیهوش-نجات- ... وقتی جنگنده اف16 جان خلبان بیهوش خود را نجات داد - پورتال سیحو seiho.ir/news/246581‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... دانش > فناوری - نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را از خطر سقوط به وسیله سیستم ...