مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروی شورولت، تسلا را شکست داد

[ad_1]

وب سایت پدال: شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام برقی برای اولین بار در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد. اما شورولت به‌تازگی بُرد مسافت این هاچ‌بک تمام برقی را طبق اندازه‌گیری‌های EPA (آژانس حفاظت محیط‌زیست ایالات‌متحده) اعلام کرده اسـت.

 

 خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد

بولت با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها می‌تواند مسافت قابل‌توجه 380 کیلومتر را طی کند.این رقم حدود 30 کیلومتر بیشتر از یکی از اصلی‌ترین رقبای بولت یعنی تسلا مدل 3 اسـت. علاوه بر این، امتیاز دیگر بولت نسبت به مدل 3 این اسـت که بولت ظرف چند ماه آینده برای فروش راهی نمایندگی‌های شورولت می‌شود یعنی یک سال زودتر از عرضهٔ تسلا مدل 3.

 

 خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد

برای پی بردن به بُرد مناسب بولت می‌توان آن‌را با یکی دیگر از جدیدترین خودروهای الکتریکی جنرال موتورز یعنی شورولت اسپارک EV مقایسه کرد که بُردی معادل تنها 130 کیلومتر دارد. شورولت بولت مجهز به قوای محرکهٔ تمام برقی شامل یک موتور الکتریکی ظرفیت بالا اسـت که 200 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برق موردنیاز این موتور توسط یک پک باطری 60 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود که توسط شرکت LG ساخته شده و در کف خودرو نصب شده اسـت.

 

 خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد

این موتور برقی به‌اندازهٔ کافی توان دارد که بولت را درزمانی کمتر از 7 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت برساند. در کنار بُرد عالی، مزیت کلیدی دیگر شورولت بولت قیمت مناسب آن اسـت که از حدود 37,500 دلار شروع شده و پس از تخفیف‌های مالیاتی به کمتر از 30 هزار دلار خواهد رسید. بدین ترتیب شورولت بولت نه‌تنها تا حد قابل‌توجهی ارزان‌تر از ب‌ام‌و I3 اسـت، بلکه حتی قیمت کمتری هم از محصول آیندهٔ تسلا مدل 3 دارد.

 

خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد

 

خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


14 سپتامبر 2016 ... خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد. بولت با یکبار شارژ کامل باطریها میتواند مسافت قابلتوجه 380 کیلومتر را طی کند.این رقم ...14 سپتامبر 2016 ... خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد. بولت با یکبار شارژ کامل باطریها میتواند مسافت قابلتوجه 380 کیلومتر را طی کند.این رقم ...خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد بولت با یکبار شارژ کامل باطریها میتواند مسافت قابلتوجه 380 کیلومتر را طی کند.این رقم حدود 30 کیلومتر ...14 سپتامبر 2016 ... اما شورولت بهتازگی بُرد مسافت این هاچبک تمام برقی را طبق اندازهگیریهای ... در یکبار شارژ /خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد.14 سپتامبر 2016 ... خودرو الکتریکی، شورولت، تسلا خودروی تسلا جان راننده اش را نجات دادشورولت بولت به عنوان یک هاچ بک تمام برقی برای نخستین بار در نمایشگاه ...خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد بولت با یکبار شارژ کامل باطریها میتواند مسافت قابلتوجه 380 کیلومتر را طی کند.این رقم حدود 30 کیلومتر ...شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت پدال: شورولت بولت بهعنوان یک هاچبک تمام برقی برای اولین بار در نمایشگاه ...19 سپتامبر 2016 ... آن چه که ایلان ماسک با مدل تسلا 3 وعده داده است را شرکت شورلت در حال حاضر به فروش می رساند. یک خودروی تمام برقی ارزان قیمت که عموم مردم توانایی ...اما شورولت بهتازگی بُرد مسافت این هاچبک تمام برقی را طبق اندازهگیریهای EPA ... ۳۸۰ کیلومتر در یکبار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد.


کلماتی برای این موضوع

عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید عصر خودرو خریداران خودرو همیشه به دنبال بهترین خودرو برقیاخبار جدید از دو خودروی برقی جدید خود به نامهای ۲۰۱۷ و رونمایی کرد پاریس، به بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …کدام را می پسندید؟ ولوو ، آئودی یا ب ام و ؟ پژو پارس یا سورن ؟ آموزش گرم اتومبیل های دیدنی اتومبیل های دیدنیعکس های ماشیناخبار خودروعکس اتومبیلماشین های جدیدسرعتدانستنی پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال بوگاتی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادبوگاتیدر سال ۱۹۹۸ بخش تولید خودروی شرکت بوگاتی، توسط گروه فولکس‌واگن خریداری شد و در پی آن تقابل احساس و نظم مرسدس بنز در برابر …بنزمرسدسبنزلکسوسقضاوت رتبه‌ی اول لکسوس برای یک خودروی هیبرید، راندمان واقعی لکسوس خیلی احساس تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو …خودرودنابازیگر زن مشهور اولین عکس نوزادش را می‌فروشد شرکت قویترین زنان در مسابقات زنان



لینک منبع :خودروی شورولت، تسلا را شکست داد

تصاویر برای خودروی شورولت، تسلا را شکست داد خودروی شورولت، تسلا را شکست داد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/388026/خودروی-شورولت-تسلا-را-شکست-داد‏ 14 سپتامبر 2016 ... شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام برقی برای اولین بار در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد. اما شورولت به‌تازگی بُرد مسافت این هاچ‌بک تمام برقی ... خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1101289‏ - ذخیره شده خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل ۳ را شکست داد. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/06/24 ساعت انتشار:12:18:11 بازدید:676بار کد خبر: DEN- ... هرلحظه، خودروی شورولت، تسلا را شکست داد - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/خودروی-شورولت-تسلا-را-شکست-داد‏ بولت با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها می‌تواند مسافت قابل‌توجه 380 کیلومتر را طی کند .این رقم حدود 30 کیلومتر بیشتر از یکی از اصلی‌ترین رقبای بولت یعنی تسلا ... شورلت بولت 2017 بدون سر و صدا تسلا مدل 3 را شکست داد - دیجیاتو digiato.com/.../برد-شورلت-بولت-2017-صورت-رسمی-اعلام-شد383-ک/‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... آن چه که ایلان ماسک با مدل تسلا 3 وعده داده است را شرکت شورلت در حال حاضر به فروش می رساند. یک خودروی تمام برقی ارزان قیمت که عموم مردم توانایی ... خودروی شورولت، تسلا را شکست داد | شورولت بولت به عنوان یک - قطره www.ghatreh.com/news/nn33678256/خودروی-شورولت-تسلا-شکست-داد‏ 14 سپتامبر 2016 ... شورولت بولت به عنوان یک هاچ بک تمام برقی برای اولین بار در نمایشگاه ... در یک بار شارژ/خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل 3 را شکست داد شورولت، تسلا را شکست داد +تصاویر - پدال نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/c93270554138.html‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2016 ... خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد. بولت با یک‌بار شارژ کامل باطری‌ها می‌تواند مسافت قابل‌توجه 380 کیلومتر را طی کند.این رقم ... طی ۳۸۰ کیلومتر در یک‌بار شارژ /خودروی الکتریکی شورولت که تسلا ... www.khabaronline.ir/detail/579084/science/technology‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... اما شورولت به‌تازگی بُرد مسافت این هاچ‌بک تمام برقی را طبق اندازه‌گیری‌های ... در یک‌بار شارژ /خودروی الکتریکی شورولت که تسلا مدل۳ را شکست داد. الف - شورلت بولت 2017، تسلا مدل 3 را شکست داد alef.ir/vdcaieney49noa1.k5k4.html?393864‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... آن چه که ایلان ماسک با مدل تسلا 3 وعده داده است را شرکت شورلت در حال حاضر به فروش می رساند. یک خودروی تمام برقی ارزان قیمت که عموم مردم توانایی ... شورولت بولت با بُرد 380 کیلومتر، تسلا مدل 3 را شکست داد | خبروان khabarone.ir/news/3725153‏ 14 سپتامبر 2016 ... شورولت بولت به‌عنوان یک هاچ‌بک تمام برقی برای اولین بار در نمایشگاه ces امسال رونمایی شد. ... خودرویی که باعث مرگ والدین عبدی شد +عکس دارای ۲۰ خبر مرتبط ... شورولت بولت با بُرد 380 کیلومتر، تسلا مدل 3 را شکست داد. شورولت ...