مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکار نرم‌افزاری سامسونگ برای نوت 7

[ad_1]
وب سایت آی تی ایران: سامسونگ برای فراخوان تمام نوت 7های فروخته شده زمان زیادی لازم دارد و در این مدت حادثه‌های فراوانی پیش آمده اســت.
 راهکار نرم‌افزاری سامسونگ برای نوت 7

حالا سامسونگ برای اینکه از بیشتر شدن این حوادث جلوگیری کند، یک آپدیت نرم‌افزاری آماده کرده تا موقتا مانع آتش گرفتن گلکسی نوت 7 شود. این آپدیت جدید زمانی که دستگاه را شارژ می‌کنید اجازه نمی‌دهد میزان شارژ آن از 60 درصد بالاتر برود.

خبر این آپدیت جدید در روزنامه Korea Times منتشر شده اســت و سامسونگ اعلام کرده هرچه سریع‌تر این آپدیت را برای همگان آماده دانلود خواهد کرد.

شارژ شدن نوت 7 تا 60 درصد یعنی تبدیل باتری آن از 3500 میلی‌آمپر به 2100 میلی‌آمپر. این موضوع یعنی مدت بسیار کمتری شارژ خواهید داشت اما کاملا ارزش این را دارد که گوشی در جیب شما آتش نگیرد!

سامسونگ ایده‌ای هم برای کاربران وفادار دارد. این شرکت به کسانی که پس از تعویض نوت 7 خود باز هم به سامسونگ وفادار باشند 25 دلار گیفت‌کارت هدیه می‌دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

لینکدونی سافت اپل طرح اولیه را برای آیفون آماده کرده است که یکی از آنها نمایشگر خمیده دارد امروز بررسی گلکسی اس سامسونگ …این ویدئو با دوربین آیفون ‌ فیلمبرداری شده است پس از تماشای بررسی ویدئویی گلکسی اس کاستی های گلکسی نوت را بدانیدتصاویرگلکسی نوت مطمئنا شما نیز مانند ما، همزمان با معرفی گلکسی نوت ، فبلت جدید سامسونگ نه اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …گوشی موبایلگوشی سامسونگگوشی نوکیاگوشی سونیگوشی سونی اریکسونگوشی گوشی ال جی پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه هاعزم هوآوی برای تصرف بازار تلفن همراه ۱۰ ۱۰ ۱۳۹۱ بجز سامسونگ، نوکیا و اپل نام یک ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قابلیت پنهان لمس سه بعدی آیفون را بشناسید پودو دوربین هوشمندکوچکی که به هر سطحی مشکل ارسال طولانی در سامسونگ وبلاگ …با سلام بنده گوشی سامسونگ دارم و همین مشکل رو داشتم، ولی برای حل مشکل نیاز به نصب پی سی دانلودپاورپوینت نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه ای کوچک مانند طریقه اتصال به اینترنت با موبایل به صورت رایگانسلام من گوشیم سامسونگ گلکسی جیو هست این وایرلسی که میگی همون وای فای هست دیگه اگه الف فناوریشاید قدمت شرکت هواوی کم تر از سامسونگ باشد اما در مدت کوتاهی توانست یک رقیب بزرگ برای



لینک منبع :راهکار نرم‌افزاری سامسونگ برای نوت 7

راهکار نرم‌افزاری سامسونگ برای نوت 7 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../راهکار-نرم‌افزاری-سامسونگ-برای-نوت-7‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... حالا سامسونگ برای اینکه از بیشتر شدن این حوادث جلوگیری کند، یک آپدیت نرم‌افزاری آماده کرده تا موقتا مانع آتش گرفتن گلکسی نوت 7 شود. راهکار نرم‌افزاری سامسونگ برای نوت 7 | ITIRAN itiran.com/راهکار-سامسونگ-برای-نوت-7‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... حالا سامسونگ برای اینکه از بیشتر شدن این حوادث جلوگیری کند، یک آپدیت نرم‌افزاری آماده کرده تا موقتا مانع آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ شود. راهکار نرم‌افزاری سامسونگ برای نوت 7 - سرویس خبری servicekhabari.com/135511/راهکار-نرم‌افزاری-سامسونگ-برای-نوت-7/‏ 25 سپتامبر 2016 ... وب سایت آی تی ایران: سامسونگ برای فراخوان تمام نوت 7های فروخته شده زمان زیادی لازم دارد و در این مدت حادثه‌های فراوانی پیش آمده است. راهکار نرم‌افزاری ... راهکار سامسونگ برای نجات نوت ۷؛ عمر باتری کم می‌شود - ایسکانیوز www.iscanews.ir/.../677789/راهکار-سامسونگ-برای-نجات-نوت-۷؛-عمر-باتری-کم-می-شود‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... اگرچه سامسونگ مدتی است که فراخوانی برای جمع آوری موبایل های نوت 7 و ... از آن هستند که کمپانی سامسونگ در حال آماده سازی آپدیتی نرم افزاری برای ... راهکار نرم‌افزاری سامسونگ برای نوت 7 | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/17/1440372‏ 17 سپتامبر 2016 ... سامسونگ برای فراخوان تمام نوت 7های فروخته شده زمان زیادی لازم دارد و در این مدت حادثه‌های فراوانی پیش آمده است. حالا سامسونگ برای اینکه ... سامسونگ روش تشخیص گلکسی نوت 7 بدون مشکل پس از تعویض ... www.zoomit.ir/2016/.../samsung-you-identify-new-galaxy-note-7/‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... سامسونگ پس از فراخوانی تمام ۲.۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ که به بازار عرضه کرده بود، تعویض باتری‌های این گوشی هوشمند را آغاز کرده است. نرم افزار Samsung Pass گلکسی نوت 7، ایمنی زیستی را برای ... www.zoomit.ir/.../galaxy-note-7s-samsung-pass-biosecured-banking/‏ - ذخیره شده 4 آگوست 2016 ... نرم‌افزار Samsung Pass گلکسی نوت 7 برای دسترسی به اطلاعات بانکی و ... Samsung Pass یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی سامسونگ است که از ... آموزش کامل روش آپدیت اندروید گوشی و تبلت سامسونگ - سامسونگی ها samsungiha.com/آموزش-آپدیت-اندروید-گوشی-تبلت-سامسونگ/‏ - ذخیره شده 14 مه 2016 ... ... نوت 5، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، گلکسی تب اس، گلکسی نوت 4، ... روش آپدیت کردن گوشی یا تبلت سامسونگ با نرم افزار Samsung Kies ... راهکار نرم‌افزاری سامسونگ برای نوت 7 | ITIRAN - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/81316.aspx‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... چهارشنبه 24 شهریور 1395منبع : آی‌تی‌ایران سامسونگ برای فراخوان تمام نوت 7های فروخته شده زمان زیادی لازم دارد و در این مدت حادثه‌های فراوانی پیش آمده ... راهکار نرم افزاری سامسونگ برای نوت 7 - شبکه اینترنتی آفتاب tnews.ir/news/d3da70626792.html‏ - ذخیره شده سامسونگ برای فراخوان تمام نوت 7های فروخته شده زمان زیادی لازم دارد و در این مدت حادثه های فراوانی پیش آمده است. حالا سامسونگ برای اینکه ...