مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زندگی به رنگ مس...

[ad_1]

مجله ایده آل: چند سالی اسـت که ظروف مسی از ته گنجه‌ها و انباری‌ها بیرون آمده تا جای ظروف تفلون، استیل و... را بگیرد. قدیمی‌ها ظرف‌های مسی را به دلیل وزن سنگین و رنگ متفاوت‌شان می‌شناختند و از آن برای طبخ غذا، درست کردن مربا و... استفاده می‌کردند.  سینی‌های سنگین مسی هم که جای خودش را داشت...

 

اما این روزها ظروف مسی کاربردی دکوراتیو پیدا کرده اسـت. البته هنوز هم ظروف مسی انتخاب بسیاری از آشپزهای حرفه‌ای اسـت چون بهترین رسانای حرارت اسـت و سریع و یکنواخت داغ می‌شود؛ البته هزینه‌ای که باید بابت این ظروف بپردازید به مراتب بیشتر اسـت.

 

در بازار دو دسته ظروف مسی وجود دارد؛ ظروفی که به جنس مس اسـت و ظرف‌هایی که فقط رنگ آن مسی اسـت. برای تهیه ظروف مسی حتما سری به بازار مسگرها بزنید. این بازار رونق سابق را ندارد و بسیاری از حجره‌ها تعطیل شده‌اند. اما با کمی جست‌و‌جو در بازارهایی مثل تجریش، مغازه‌های سطح شهر و برندهای معتبر انواع مختلفی از این ظروف را پیدا خواهید کرد.


شاید به یاد داشته باشید که سینی‌های مسی قدیمی به قدری سنگین بود که اگر وسیله دیگری هم روی آن می‌گذاشتید، قطعا دچار درد از ناحیه دست و کتف می‌شدید! اما ظروف مسی جدید سبک‌تر هستند. شاید به این دلیل که به غیر از هزینه‌ای که بابت طرح آن می‌پردازید، فروشنده هزینه بیشتری بابت وزن ظرف از شما دریافت می‌کند؛ مگر اینکه از برندهایی که این ظروف را تولید می‌کنند خرید کنید که در این صورت ماجرا فرق می‌کند.
 زندگی به رنگ مس ...

 حتما می‌دانید داخل ظروف مسی مثل قابلمه را سفید می‌کنند تا برای پخت و پز مناسب باشد؛ چراکه در غیر این صورت از این ظروف برای طبخ غذا نمی‌توان استفاده کرد. بسیاری از قدیمی‌ها مربای به را داخل قابلمه‌های مسی درست می‌کردند و اعتقاد داشتند مربا در این ظرف‌ها خوش‌رنگ‌تر می‌شود.

 

 زندگی به رنگ مس ...

 

اگر وسایل زیادی از جنس مس در خانه داشته باشید، حتما دل‌تان یکی از این ظرف‌های تهیه دمنوش مسی را هم می‌خواهد!
 زندگی به رنگ مس ...

 

داشتن یک میز با طرح مسی به سبک روستیک (دکوراسیون یا اکسسوری‌هایی با طرح قدیمی) برای کنجی از خانه بی‌نظیر اسـت. این میز باید در قسمتی از خانه قرار بگیرد که به خوبی دیده شود.

 

 زندگی به رنگ مس ...

 

 پیمانه مسی برای ادویه! این اکسسوری ضمن اینکه کاربردی اسـت، متفاوت هم هست.

 

 زندگی به رنگ مس ...

 

گرچه یک کتری مسی وزنی بالاتر از همین وسیله با جنس دیگری دارد اما این روزها ظرف‌های مسی به نسبت گذشته سبک‌تر و کاربردی‌ترند. آب داخل کتری مسی سریع‌تر داغ می‌شود به همین خاطر گزینه مناسبی برای هر آشپزخانه‌ای اسـت.
 زندگی به رنگ مس ...

 

تصور کنید اگر سطل زباله به جنس مس بود چقدر سنگین می‌شد؟! بعضی از اکسسوری‌های مسی موجود در بازار فقط با رنگ مس یا با استفاده از روکش‌های نازک مسی روی یک متریال دیگر تولید می‌شود.

 

 زندگی به رنگ مس ...

از گذشته پارچ‌های مسی در کنار سینی، قابلمه و... در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شد. این روزها انواع مختلفی از این پارچ‌ها در بازار موجود اسـت.

 

 زندگی به رنگ مس ...

 

این ظرف‌ها مناسب برای قراردادن میوه‌های رنگی اسـت؛ چون طرح اصلی‌شان لانه زنبوری اسـت، رنگ میوه داخل آن به خوبی دیده می‌شود.

 

 زندگی به رنگ مس ...
لوسترهایی به رنگ مس جزو اکسسوری‌هایی اسـت که کمتر پیدا شده و عموما به صورت سفارشی تولید می‌شود.
 زندگی به رنگ مس ...
ست قاشق و چنگال با دسته‌های مسی آنقدر متفاوت اسـت که برای همیشه جزء اکسسوری‌های خاص خانه شما خواهد بود. به غیر از دسته‌های مسی، باقی قسمت‌های ست قاشق و چنگال سفید شده و به رنگ مس نیست تا قابل استفاده باشد.
 زندگی به رنگ مس ...
پنکه‌هایی با بدنه‌ای به رنگ مس را حتما دیده‌اید. آنقدر رنگ و برق بدنه این پنکه‌ها جذاب اسـت که کسانی هم که علاقه‌ای به مس ندارند، برای خرید پنکه سراغ این مدل‌ها می‌روند.
 زندگی به رنگ مس ...

 

رنگ مسی این ست قند و شکر هر آشپزخانه‌ای را گرم نشان می‌دهد. طرح قلم‌زنی‌های روی بدنه این ظروف یادآور هنر اصیلی اسـت که این روزها باز هم مورد توجه قرار گرفته، گرچه تولید‌کننده‌های سنتی کمتر سراغ تهیه چنین اکسسوری‌هایی می‌روند و این محصولات بیشتر متعلق به برندهای معروف خارجی اسـت.

 

 زندگی به رنگ مس ...

اکسسوری‌هایی کوچک برای نمک و ادویه که می‌تواند کاربردی دکوراتیو داشته باشد و روی میز ناهارخوری هم نمای خوبی دارد.
 زندگی به رنگ مس ...

ساعتی با بدنه‌ای به رنگ مس برای هر خانه‌ای حتی عاری از وسایل مسی هم جالب به نظر می‌رسد و به خوبی به چشم می‌آید.

 

 زندگی به رنگ مس ...

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... زندگی به رنگ مس... چند سالی است که ظروف مسی از ته گنجهها و انباریها بیرون آمده تا جای ظروف تفلون، استیل و... را بگیرد. قدیمیها ظرفهای مسی را به ...18 سپتامبر 2016 ... چند سالی است که ظروف مسی از ته گنجه ها و انباری ها بیرون آمده تا جای ظروف تفلون، استیل و... را بگیرد. قدیمی ها ظرف های مسی را به دلیل وزن سنگین و ...20 سپتامبر 2016 ... آشپزخانهزندگی به رنگ مس ... سطح ۳. گویا سالم ترین ظروف هستند و مواد مفید خودشون رو به غذا وارد می کنند. دادن پاسخ ... دقيقا رنگ ساله شامپاينيه.زندگی به رنگ مس... منبع خبر : دکوراسیون برترینها. یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳. موضوع : دکوراسیون. چند سالی است که ظروف مسی از ته گنجهها و انباریها بیرون آمده ...مس خالص، نرم و چکش خوار است بخشی از آن که در برابر هوای آزاد قرار دارد به رنگ قرمز .... به وجود آمد به دشتها روی آوردند و زندگی تازهای را آغاز کردند و در تمدن آنها نسبت به ...18 سپتامبر 2016 ... زندگی به رنگ مس... چندین سالی است که ظروف مسی از ته گنجهها و انباریها بیرون آمده تا جای ظروف تفلون، استیل و... را بگیرد. قدیمیها ظرفهای مسی را ...20 سپتامبر 2016 ... ایده چند است ظروف از گنجهها انباریها آمده جای تفلون، و... بگیرد. ظرفهای را دلیل سنگین رنگ میشناختند از برای غذا، کردن و... میکردند. سنگین هم جای را ...قدیمیها ظرفهای مسی را به دلیل وزن سنگین و رنگ متفاوتشان میشناختند و از آن برای طبخ غذا، درست کردن مربا و... استفاده میکردند. سینیهای سنگین مسی هم که جای خودش ...گاهنامه آرمانی: چند سالی است که ظروف مسی از ته گنجهها و انباریها بیرون آمده تا جای ظروف تفلون، استیل و… را بگیرد. کهنهها ظرفهای مسی را به انگیزه وزن سنگین و رنگ ...


کلماتی برای این موضوع

کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در استفتائات احکام وضو س به نیت طهارت برای نماز مغرب وضو گرفتم، آیا برای من با این وضو مسّ قرآن کریم و مس و اثرات آن در بدن مقدار مس در بدن یک فرد سالم بین تا میلی گرم تخمین زده می شود مس به طور وسیعی در زندگی نامه و آثار سهراب سپهری بهارسهراب سپهری فرزند اسد الله سپهری در سال ۱۳۰۷ در روز ۱۵ مهر ماه به دنیا آمد کودکی خود چیزی که شیطان را دور می کندمی گویند کیمیا را بزنید به مس طلا می‌شود این کیمیا چیست؟ جواب نیت کیمیا است چون به اس ام اس برای همهسلام و درود به دوستان و همراهان وفادار قدیمی مدتها دنبال فرصتی بودم که بتونم برگردم و آنچه از این زندگی آموختماگر از زندگی با طلبه چیزی نمیدونیدحتما به اینجا سر بزنید خلاصه علوم اول ابتدایی تا هشتم خلاصه علوم اول ابتدایی تا هشتم تحقیق و تکلیف و آزمایشطلا و مس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادطلاومساز به رنگ ارغوان تا طلا و مستابناک طلا و مس، وبگاه سوره طلا و مسوبگاه جشنوارهکاربرد شیمی در دنیای مدرن امروز آز شیمی عمومیکاربرد شیمی در دنیای مدرن امروز آز شیمی عمومی به سایت اساتید و دانشجویان رشته شیمی



لینک منبع :زندگی به رنگ مس...

تصاویر برای زندگی به رنگ مس... زندگی به رنگ مس... - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/389596/زندگی-به-رنگ-مس‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... زندگی به رنگ مس... چند سالی است که ظروف مسی از ته گنجه‌ها و انباری‌ها بیرون آمده تا جای ظروف تفلون، استیل و... را بگیرد. قدیمی‌ها ظرف‌های مسی را به ... بنیتا - زندگی به رنگ مس www.benita.ir/benidana/specific/زندگی-به-رنگ-مس-sUrW‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... بنیتا - چیدمان و دکوراسیون داخلی, اموزش خانه داری, خانه تکانی عید, کار دستی,هنر خانه داری, اموزش خیاطی ,گلدوزی, شمع ,مدل بافتنی, اموزش کارهای ... زندگی به رنگ مس... - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/389596/زندگی-به-رنگ-مس‏ - ذخیره شده رتبه: ۹۲% - ۵٬۷۳۱ نقد 18 سپتامبر 2016 ... چند سالی است که ظروف مسی از ته گنجه‌ها و انباری‌ها بیرون آمده تا جای ظروف تفلون، استیل و... را بگیرد. قدیمی‌ها ظرف‌های مسی را به دلیل وزن سنگین و ... زندگی به رنگ مس... - دکوراسیون - آکاایران www.akairan.com/khanehdari/.../news201691810224287417.html‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... سبک زندگی،دکوراسیون،ظروف مسی،دکوری،اکسسوری,[categoriy] ... لوسترهایی به رنگ مس جزو اکسسوری هایی است که کمتر پیدا شده و عموما به صورت ... زندگی به رنگ مس... - آکاسبک زندگی،دکوراسیون،ظروف مسی،دکوری ... www.akairan.com/.../زندگی%20به%20رنگ%20مس...%20-%20آکاسبک%20زندگی،دکوراسیون،ظروف%20مسی،دکوری،اکسسوری/‏ زندگی به رنگ مس... - آکاسبک زندگی،دکوراسیون،ظروف مسی،دکوری،اکسسوری. ترفندهای زندگی بهتر، ترفندهای روز برای یک زندگی بهتر و ساده تر - آکا. مس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مس‏ - ذخیره شده - مشابه مس خالص، نرم و چکش خوار است بخشی از آن که در برابر هوای آزاد قرار دارد به رنگ قرمز .... به وجود آمد به دشت‌ها روی آوردند و زندگی تازه‌ای را آغاز کردند و در تمدن آن‌ها نسبت به ... زندگی به رنگ مس... - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/216391‏ قدیمی‌ها ظرف‌های مسی را به دلیل وزن سنگین و رنگ متفاوت‌شان می‌شناختند و از آن برای طبخ غذا، درست کردن مربا و... استفاده می‌کردند. سینی‌های سنگین مسی هم که جای خودش ... روی میز (زیبا به رنگ مس) - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله.../زیبا-به-رنگ-مس/‏ - ذخیره شده 12 جولای 2016 ... سرعت زندگی، استفاده از چای کیسه‌ای را بیشتر کرده‌است؛ با این‌حال چای ... برای این کتری می‌توانید یک قوری کوچک سرامیکی به رنگ قرمز یا سبز ... زندگی به رنگ مس... www.coka.ir/articles/86549/‏ - ذخیره شده زندگی به رنگ مس... سبک زندگی , دکوراسیون , ظروف مسی , دکوری , اکسسوری.