مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد

[ad_1]

برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا می شود صداهای عجیبی از گوشی مذکور خارج می شود.

به گزارش مشرق به نقل از انگجت، این صدای خش خش مربوط به پردازنده این گوشی اســت و اگر کاربران برنامه های متعددی را هم با استفاده از آیفون های جدید اجرا کنند ممکن اســت سروصدای یاد شده را بشنوند.
 
البته این سروصدا باعث اختلال گوشی و از کار افتادن برنامه های در حال اجرا نمی شود. اما این نگرانی وجود دارد که در آینده با تداوم فشار به پردازنده گوشی، آیفون 7 از کار بیفتد.
 
تعداد کاربرانی که این سروصدا را در آیفون 7 گزارش کرده اند زیاد نیست و ظاهرا این مشکل محدود به تعداد اندکی از گوشی های عرضه شده تا به حال اســت.
 
تعدادی از صاحب نظران سروصدای یاد شده را ناشی از تاثیرات الکترومغناطیسی می دانند. اما هنوز علت قطعی وقوع این مشکل مشخص نیست. برخی دیگر هم می گویند با توجه به آنکه مشکل یاد شده عمومیت ندارد، نمی توان آن را به طراحی آیفون 7 نسبت داد و احتمالا برخی بی دقتی ها در حین ساخت در کارخانه های مونتاژ عامل این مساله اســت.
 
اپل هنوز در این زمینه موضع گیری یا اظهارنظر نکرده، ولی به نظر نمی رسد مشکلاتی از این دست این شرکت را وادار به تعویض گوشی نماید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ...18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ...18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ...18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ...18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ...برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا می شود صداهای ...برخی خریداران آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا می شود صداهاي ...ساعت 24-برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا می شود ...18 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری فارس: برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های ...


کلماتی برای این موضوع

اولین نفری که اسمش را به آیفون ۷ تغییر داد و آیفون …آیفون ، آیفون ، نام آیفون ، آیفون رایگان ، گوشی آیفون ، تغییر نام به آیفون ، پسری جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا



لینک منبع :صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد

تصاویر برای صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد دنیای موبایل و کامپیوتر صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد www.farsnews.com/13950628000342‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ... صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5785070/صداهای-عجیب-و-غریب-آیفون-7-خبرساز-شد‏ 18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ... خبر ایرانی - صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد newsirani.com/news/57050/صداهای-عجیب-غریب-آیفون-7-خبرساز‏ 18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ... ایران خبر - صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد www.irankhabar.ir/fa/doc/news/.../صداهای-عجیب-غریب-آیفون-7-خبرساز‏ 18 سپتامبر 2016 ... برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا ... صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../صداهای-عجیب-و-غریب-آیفون-7-خبرساز-شد‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد. برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می‌گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می‌شود و به ... صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد | دمادم damadam.ir/...نشده/.../صداهای-عجیب-و-غریب-آیفون-7-خبرساز-شد/.../3667852‏ برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا می شود صداهای ... صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد - جام جم آنلاین 188.75.89.4/click/.../صداهای-عجیب-و-غریب-آیفون-7-خبرساز-شد‏ 18 سپتامبر 2016 ... تصویر صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد. به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، این صدای خش خش مربوط به پردازنده این گوشی است و اگر کاربران ... صداهای عجیب و غریب آیفون 7 خبرساز شد - سایت خبری تحلیلی ... tabnakeghtesadi.ir/fa/.../صداهای-عجیب-و-غریب-آیفون-7-خبرساز-شد‏ - ذخیره شده برخی خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می گویند زمانی که فشار کاری زیادی به این گوشی وارد می شود و به عنوان مثال بازی های سنگین بر روی آن اجرا می شود صداهای ... الف - صداهای عجیب و غریب آیفون ۷ خبرساز شد alef.ir/vdcftmdmvw6d10a.igiw.html?393256‏ 18 سپتامبر 2016 ... صداهای عجیب و غریب آیفون ۷ خبرساز شد ... اپل آیفون 7 و 7 پلاس را معرفی کرد؛ ضدآب، دوربین دوگانه و خداحافظی با درگاه هدفون+ تصاویر.