مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید

[ad_1]
به گزارش بلاغ، سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته باشید.

به گزارش تبیان، تأثیر مواد غذایی سالم بر سلامت، بر هیچ کس پوشیده نیست. داشتن یک رژیم غذایی سالم، متعادل و متنوع به میزان 80 درصد در برطرف کردن اختلالات و بیماری ها تأثیر مثبت دارد.

سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند.

اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته باشید.

در ادامه چند ماده غذایی فوق العاده را معرفی کرده و توصیه می کنیم حتماً یکی از این مواد غذایی را در برنامه روزانه تان بگنجانید.

«سوپرمن های» غذایی کدامند؟
جوانه یونجه قدرت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد و حاوی پروتئین، ویتامین C و همچنین ویتامین های A و B12 می باشد. این جوانه های لطیف را منبع کلسیم بدانید

هر ماده غذایی فوق العاده ای که ارزش غذایی بالایی دارد یعنی سرشار از ترکیبات مفید برای سلامتی اســت که بدن به آن ها نیاز دارد. در ادامه این سوپرمن ها را معرفی می کنیم:

بروکلی
بروکلی از خانواده کلم ها بوده و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبرها اســت. این کلم سبز رنگ خوشمزه حاوی میزان قابل توجهی ویتامین c (البته به شرطی که خام مصرف شود)، کلسیم، پتاسیم و منیزیم اســت. بروکلی ترکیبات گوگردی دارد که برای مقابله در مقابل سرطان موثر عمل می کنند.

تخم کتان
تخم کتان منبع فوق العاده ارزشمند اسیدهای چرب اشباع نشده (امگا 3 ها) و همچنین آنتی اکسیدان ها اســت. توصیه می کنیم پودر آن را در خورش ها، سالاد یا ماست ریخته و به طور روزانه میل کنید.

آرتیشو (کنگر فرنگی)
آرتیشو یکی از سبزیجات فوق العاده سالم اســت که بدن را سم زدایی می کند. این ماده غذایی منبع خوب ویتامین C، B9 و ویتامین K می باشد. آرتیشو باعث فعال شدن عملکرد کبدی می شود چون حاوی سینارین اســت. این سبزی پرخاصیت همچنین باعث بهبود گوارش می شود.

روغن نارگیل
سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته باشید

یکی دیگر از سوپرمن های غذایی که بهتر اســت در برنامه غذایی تان بگنجانید روغن نارگیل اســت. این روغن فعال کننده عملکرد مغز بوده و حساسیت بدن نسبت به انسولین را افزایش می دهد. در نتیجه شما را از ابتلا به دیابت نوع 2 دور می کند.

جوانه یونجه
جوانه یونجه قدرت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد و حاوی پروتئین، ویتامین C و همچنین ویتامین های A و B12 می باشد. این جوانه های لطیف را منبع کلسیم بدانید.

اسپرولینا
اسپیرولینا نام یک جلبک خوراکی اســت که خواص فوق العاده ای دارد. در واقع اسپرولینا منبع ترکیبات مغذی از جمله کلروفیل، اسیدهای چرب غیراشباع، پروتئین باکیفیت، عناصر مغذی و مواد معدنی به ویژه آهن و آنتی اکسیدان های متنوع اســت. این جلبک خوراکی سیستم ایمنی را تقویت کرده و در تولید گلبول های قرمز، تصفیه خون و کاهش میزان چربی خون تأثیر دارد.

توصیه می کنیم متناسب با فصل هر روز حتماً یکی از این مواد غذایی را به برنامه روزانه تان افزوده و از خواص فوق العاده آن ها بهره مند شوید./ن


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید. سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید ...عصر ایران - 2 ساعت پیش; هرروز یکی از این 6ماده غذایی را میل کنید سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتیین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می ...اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان... ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری صراط نیوز: هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید.18 سپتامبر 2016 ... هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید. سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید ...هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید · پایان روزدهم با دو مدال تصاویر و جدول · آخرین وضعیت پرونده حمله به یک نماینده · اختصاص 98 میلیارد تومان اعتبار سیل و ...31 آگوست 2016 ... به گزارش بلاغ ، تمام این هوس های غذایی می تواند نشان دهنده وضعیت سلامتی شما باشد؛ یعنی اینکه تمایل زیاد ... هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید.هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید - پرسیار. سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. بیشتر.20 مه 2016 ... البته ما زمانی اصطلاح هموروئید را بکار می بریم که این ورید ها متسع و متورم شده و یا به تعبیری واریسی می .... هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید.28 ژوئن 2016 ... این دستگاه تین آیس (Thin Ice) نام دارد که دو واژه لاغر (تین) و یخ (آیس) را در خود دارد. به گزارش بلاغ، ... هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید.مقابله ارتش یمن با پیشروی مزدوران سعودی در شهرک الصفراء استان صعده هرروز یکی از این ۶مادهغذایی را میلکنید آخرین مصاحبهای که از دوچرخهسوار ایرانی بهجا ماند ...


کلماتی برای این موضوع

هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید



لینک منبع :هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید

هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید - صراط www.seratnews.ir/fa/news/.../هرروز-یکی-از-این-۶ماده‌غذایی-را-میل‌کنید‏ 18 سپتامبر 2016 ... هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید. سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید ... آیت الله خزعلی یکی از سران فتنه که سید بود را هر شب لعنت می کرد - 7 wwwkhabar.ir/.../آیت-الله-خزعلی-یکی-از-سران-فتنه-که-سید-بود-را-هر-شب-لعنت-می-کرد‏ آیت الله خزعلی یکی از سران فتنه که سید بود را هر شب لعنت می کرد - 7. ... آمریکا به مواضع ارتش سوریه را بررسی می کند · ◇ هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید ... اولین علامت افزایش چربی خون - صدای قزوین sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-1079952.aspx‏ 18 سپتامبر 2016 ... این آزمایش شامل بررسی تری گلیسیرید، VLDL , HDL , LDL خواهد بود و میزان آن تعیین کننده مرحله بیماری ... هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید. هر روز یکی از این 6 ماده غذایی را میل کنید - رهتا www.rahta.com/.../هر_روز_یکی_از_این_6_ماده_غذایی_را_میل_کنید‏ - ذخیره شده هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید. صاحب‌خبر - صراط: سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید ... هرلحظه، آخرین وضعیت پرونده حمله به یک نماینده harlahze.com/اخبار-سیاسی/آخرین-وضعیت-پرونده-حمله-به-یک-نماینده‏ 18 سپتامبر 2016 ... وی با بیان اینکه بررسی‌ها در این زمینه به نتایج خوبی رسیده، تاکید کرد: از سوی مسئولان درگیر در پرونده، ... هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید ... جوادی: زیر بار حرف زور خادم نمی‌رویم! - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/693615.html‏ 18 سپتامبر 2016 ... ... به اینکه رسول خادم در روند انتخاب سرمربی تیم ملی هیچ دخالتی نمی‌کند تصریح کرد: این که گفته می‌شود .... هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید ... آرشیو تغذیه و آشپزی - صفحه 300 از 323 - مفیدستان mofidestan.ir/category/تغذیه-و-آشپزی/page/300/‏ - ذخیره شده هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید · ۲ آبان, ۱۳۹۵ مفیدستان ... زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته … میسوزم و میسازم این شده کارم هرروز تقدیر و www.khabardown.ir/.../میسوزم_و_میسازم_این_شده_کارم_هرروز_تقدیر_و‏ هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید ۴۴ نظر. صاحب‌خبر - صراط: سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می ... واحد کار پیش دبستانی ها - پیـــــش دبســتانــــی دانــــــا - واحد کار ... iranimag.ir/detail/860302/article/7‏ این مطلب در وبسایت danayazd.blogfa.com منتشر شده است و «مجله ایرانی» در ... سوریه را بررسی می کند هرروز یکی از این ۶ماده‌غذایی را میل‌کنید چرای بی‌رویه دام در ...