مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجونی ساده برای ترک سیگار

[ad_1]
در مقاله بهترین روش های ترک سیگار به بررسی اکثر روش های رایج ترک سیگار پرداخته بودیم اما در این مقاله میخواهیم یک معجون متفاوت برای ترک سیگار را به شما معرفی کنیم.

به گزارش سرویس سلامت پایتخت،  همه می‌دانند سیگار کشیدن عادت بسیار خطرناکی اســت. دود سیگار حاوی مواد شیمیایی سمی اســت که هم برای شخص سیگاری مضر اســت و هم برای هر آدم دیگری که در کنار وی قرار دارد. پژوهش‌ها نشان داده‌اند طول عمر یک شخص سیگاری حدود ده سال کم‌تر از آدم‌های غیرسیگاری اســت. علت دو‌سوم مرگ‌ومیر در آدم‌های سیگاری، مستقیما به سیگار بر می‌شود.

یک درمان شگفت‌انگیز

اگر شما هم سیگاری هستید و بارها برای ترک سیگار تلاش کرده‌اید، قطعا می‌دانید چه‌قدر این کار سخت و دشوار اســت. به سختی می‌توانید اشتیاق به نیکوتین را در بدن‌تان نادیده بگیرید. خوشبختانه، درمان خانگی ساده‌ای وجود دارد که می‌تواند کمک‌تان کند این اشتیاق را فرو بنشانید. این درمان به سادگیِ مخلوط کردنِ مقداری جوش‌شیرین در آب ‌اســت، و حتی از جانب کلینیک مایو نیز توصیه شده اســت.

فضای اسیدی، بدن را در معرض اعتیاد قرار می‌دهد. جوش‌شیرین به شدت قلیایی اســت، بنابراین به خوبی سموم را خنثی می‌کند و میزان اسید را در بدن کاهش می‌دهد. وقتی بدن قلیایی‌تر شود، ‌کم‌تر در معرض اشتیاق به نیکوتین قرار می‌گیرد.

چگونه از جوش‌شیرین برای ترک سیگار استفاده کنیم

راه‌های زیادی برای استفاده از جوش‌شیرین جهت ترک سیگار وجود دارد. یکی از این راه‌ها شامل مخلوط کردن یک قاشق غذاخوری جوش‌شیرین با حدود ۲۴۰ میلی‌گرم آب اســت؛ به گونه‌ای که جوش‌شیرین کاملا در آب حل شود. وقتی این محلول به‌دست آمد، تنها کاری که باید انجام دهید این اســت که آن را در هفته‌ی اول روزی دو بار و در هفته‌ی دوم روزی یک بار نوش جان کنید. دستورالعمل دیگری نیز وجود دارد که در آن تنها باید دهان‌تان را با همین محلول بشویید. لازمه‌ی انجام هر دوی این دستورالعمل‌ها این اســت که همیشه یک بطری کوچک حاوی این محلول را همراه خود داشته باشید که بتوانید در هر زمان با اشتیاق‌تان به نیکوتین مبارزه کنید. دستورالعمل سوم نیز آن اســت که هر وقت احساس نیاز به سیگار پیدا کردید، مقداری جوش‌شیرین را روی زبان‌تان بریزید. حتی به عنوان یک راه‌حل دیگر توصیه می‌شود، سیگارتان را در محلول آب و جوش‌شیرین قرار دهید و بگذارید در آن‌ خیس بخورد؛ سپس آن را از محلول خارج و خشک کنید، و در هنگام نیاز به سیگار، آن را بکشید؛ البته اطلاعات چندانی در مورد این روش در دست نیست.

به هر حال، نتیجه‌ی هر یک از این راه‌های درمان بعد از دو هفته مشخص می‌شود؛ و پس از آن، دیگر نباید اشتیاق زیادی به سیگار داشته باشید. از لحاظ علمی، ترک نیکوتین تنها پس از سه روز در بدن به انجام می‌رسد، ولی ترک عادت سیگار کشیدن شاید خیلی بیش‌تر از این‌ها طول بکشد.

منابع قلیایی دیگر

علاوه بر ترک سیگار به وسیله‌ی جوش‌شیرین، توصیه شده اســت برای کاهش اشتیاق به نیکوتین غذاهای قلیایی مصرف کنید. سبزیجات خام، جوانه‌ی برخی دانه‌ها، تخم‌مرغ‌های رسمی، و محصولات سویا به میزان زیادی قلیایی هستند و می‌توانند در چشم‌پوشی از میل به سیگار کمک‌تان کنند.

هشدار

این راه‌ درمان بسیار آسان اســت، و لزوما نباید به افرادی که از این راه استفاده می‌کنند، آسیب برساند. با این حال، باید به این نکته توجه کرد که نوشیدن جوش‌شیرین برای افرادی که فشار خون بالا دارند یا پزشک مصرف سدیم را برای‌شان محدود کرده اســت، توصیه نمی‌شود. ادامه‌ی این راه درمانی برای بیش از دو هفته ممکن اســت به کلیه‌ها نیز آسیب بزند. به طور کلی باید به این نکته دقت کنید که پیش انجام هرگونه درمان خانگی باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

سیگار کشیدن برای سلامت شما مضر اســت، و تلاش برای ترک آن ضروری اســت. با ترک سیگار، عمرتان افزایش می‌یابد و کیفیت زندگی‌تان بالاتر می‌رود و می‌توانید عمر خود را کنار عزیزان‌تان با شادی سپری کنید. ولی اگر می‌خواهید برای رسیدن به این هدف از جوش‌شیرین استفاده کنید، بهتر اســت پیش از آن، با پزشک خود مشورت کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


معجونی ساده برای ترک سیگار. این راه درمان بسیار آسان است، و لزوما نباید به افرادی که از این راه استفاده میکنند، آسیب برساند. در مقاله بهترین روش های ترک سیگار ...7 سپتامبر 2016 ... این راه درمان بسیار آسان است، و لزوما نباید به افرادی که از این راه استفاده میکنند، آسیب برساند.این راه درمان بسیار آسان است، و لزوما نباید به افرادی که از این راه استفاده میکنند، آسیب برساند. - عصر ایران.فقط ۴ تا ۷ درصد سیگاریها با موفقیت و بدون دارو یا کمک خارجی سیگار را ترک ... این خوراکی ساده و نیروبخش که کاملا طبیعی است میتواند برای تسریع بهبود بدن ...همه میدانند سیگار کشیدن عادت بسیار خطرناکی است. دود سیگار حاوی مواد شیمیایی سمی است که هم برای شخص سیگاری مضر است و هم برای هر آدم دیگری که در کنار وی ...معجونی ساده برای ترک سیگار. ... معجونی ساده برای ترک سیگار. این راه درمان بسیار آسان است، و لزوما نباید به افرادی که از این راه استفاده میکنند، آسیب برساند. icon ...10 آگوست 2016 ... آفتاب نیوز : اگر شما هم سیگاری هستید و بارها برای ترک سیگار تلاش کرده اید، قطعا می دانید چه قدر این کار سخت و دشوار است. به سختی می توانید ...9 سپتامبر 2016 ... یا اخیرا سیگار را ترک کردهاید؟ آیا در محیطی ... معجونی معجزه گر برای ترک سیگار! آیا بیش از ۳ ... آثار شگرف یک معجون ساده و خانگی · اسموتی های ...معجونی ساده برای ترک سیگار | پایگاه اطلاع رسانی رجا · معجونی ساده برای ترک سیگار | پایگاه اطلاع رسانی رجا. معجونی ساده برای ترک ... خوشبختانه، درمان خانگی ساده ...مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری صراط نیوز: معجونی ساده برای ترک سیگار. ... به گزارش دبلیوخبر و به نقل از حرا شهریور ١٨ معجونی ساده برای ترک سیگار.


کلماتی برای این موضوع

ترک اعتیاد ، ترک مواد مخدر ترک سیگار ترک کراک … اصل تغذیه ای برای ترک سیگار اعلام جنگ با اعتیاد که یک بیماری مغزی است سیگار قدرت فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران معرفی بهترین روش ترک اعتیادبرای ترک هر نوع مواد مخدر ۱تصمیم۲اراده قوی و محکم ۳استفاده از داروهای ترک اعتیاد در دمنوش گیاهی برای جوان سازی پوست بهترین چای برای … دمنوش گیاهی برای جوان سازی پوستاستفاده از دمنوش‌های گیاهی برای درمان یا پیشگیری از یک گل سرخ برای امیلی آرمیده‌اند میس امیلی در زندگی برای شهر به‌صورت یک عادت دیرینه، یک وظیفه، یک نقطة درمان کم خونی با طب سنتی محققان طب سنتی راهکارهای جدیدی برای درمان کم‌خونی پیشنهاد می‌کنند و معتقدند از این داستان تخیلی بازگشت در ابتدا برای هر انسان بی وزنی دلچسب و لذت بخش است اما با گذر زمان آزار درمانهایی برای نفخ و گاز روده ایسایر مطالب تغذیه و سلامت مصرف خامه برای ما بدن ما چه نتیجه ای در پی دارد؟ تخم بلدرچین سایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بانوانسایت آموزش هنرهای دستی بیماری دهان و زخم های زبان آکاچندین روش خانگی برای از بین بردن بوی بد دهان خطر سیگار الکترونیک برای لثه و دندان ها



لینک منبع :معجونی ساده برای ترک سیگار

این معجون ساده برای ترک سیگار شگفت‌زده‌تان می‌کند - مجله کسب و کار ... bazdeh.org/این-معجون-ساده-برای-ترک-سیگار-شگفت‌زد/‏ - ذخیره شده 9 آگوست 2016 ... در این نوشتار به یک معجون ساده برای ترک سیگار پرداخته می شود که حقیقتا شگفت انگیز و اثربخش است. همه می‌دانند سیگار کشیدن عادت بسیار ... این معجون ساده برای ترک سیگار شگفت‌زده‌تان می‌کند - بازده | دمادم https://damadam.ir/news/...معجون-ساده-برای-ترک-سیگار.../3251973‏ - ذخیره شده این معجون ساده برای ترک سیگار شگفت زده تان می کند. همه می دانند سیگار کشیدن عادت بسیار خطرناکی است. دود سیگار حاوی مواد شیمیایی سمی است که هم برای شخص ... معجونی موثر برای درمان اثرات ترک سیگار - درمان - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../معجونی-موثر-برای-درمان-اثرات-ترک-سیگار‏ - ذخیره شده 19 آوریل 2016 ... سلامت نیوز: ترک سیگار کار بی‌نهایت دشواری است. ... این خوراکی ساده و نیروبخش که کاملا طبیعی است می‌تواند برای تسریع بهبود بدن مفید باشد. معجونی ساده برای ترک سیگار - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14732461808443‏ این راه‌ درمان بسیار آسان است، و لزوما نباید به افرادی که از این راه استفاده می‌کنند، آسیب برساند. - عصر ایران. معجونی معجزه‌ گر برای ترک سیگار! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../معجونی-معجزه‌-گر-برای-ترک-سیگار‏ - ذخیره شده 9 سپتامبر 2016 ... یا اخیرا سیگار را ترک کرده‌اید؟ آیا در محیطی ... معجونی معجزه‌ گر برای ترک سیگار! آیا بیش از ۳ ... آثار شگرف یک معجون ساده و خانگی · اسموتی های ... این معجون ساده برای ترک سیگار شگفت زده تان می کند | همه می - قطره www.ghatreh.com/.../این-معجون-ساده-برای-ترک-سیگار-شگفت-زده-تان-کند‏ - ذخیره شده 10 آگوست 2016 ... همه می دانند سیگار کشیدن عادت بسیار خطرناکی است. دود سیگار حاوی مواد شیمیایی سمی است که هم برای شخص سیگاری مضر Ø. با این راهکارها سیگار را راحت ترک کنید - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../554206-با-این-راهکارها-سیگار-را-راحت-ترک-کنید‏ - ذخیره شده 26 سپتامبر 2016 ... وقتی انگیزه مند شدید ، موضوع ترک سیگار را جدی بگیرید، روزی را برای ترک سیگار تعیین ... ساده ترین سیگاری که می توانید در برابر کشیدنش مقاومت کنید، سیگار صبح اول وقت ... معجونی موثر برای درمان اثرات ترک سیگار ... معجونی ساده برای ترک سیگار - خبر پارسی khabarparsi.com/khabar/?id=58697‏ وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس ... معجونی ساده برای ترک سیگار | سرویس خبری servicekhabari.com/120733‏ - ذخیره شده این راه‌ درمان بسیار آسان است، و لزوما نباید به افرادی که از این راه استفاده می‌کنند، آسیب برساند. دو راهکار ساده برای ترک سیگار - بیتوته www.beytoote.com/health/.../simple3-solution2-smoking.html‏ - ذخیره شده - مشابه ترک سیگار راههای ترک سیگار بهترین روش ترک سیگار سیگار فواید ترک سیگار ,اثرات ترک سیگار ... با رعایت توصیه‌هایی بسیار ساده می‌توان به ترک سیگار و کاهش عوارض ناشی از آن اقدام کرد. ... معجونی شگفت انگیز به نام سویق جو + طرز تهیه.