مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟

[ad_1]

به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه «هینلی و شرکا» در رده‌بندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید می‌تواند برود را، مورد توجه قرار می‌دهد. برپایه تازه‌ترین تحقیق، دارندگان گذرنامه آلمانی، پر شانس‌ترین بودند. آن‌ها می‌توانند از ۲۱۸ کشور جهان، بدون روادید، به ۱۷۷ کشور مسافرت کنند و سوئدی‌ها به ۱۷۶ و پس از آنها شهروندان فنلاند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا جای دانرند که می توانند به ۱۷۵ کشور بدون روادید وارد شوند.

این در حالی اسـت که دارندگان گذرنامه آمریکایی می توانند بدون روادید به ۱۷۴ کشور بروند.

در سال ۲۰۱۵، بریتانیا در صدر گذرنامه‌های معتبر جهان قرار داشت. میانه‌های سال ۲۰۱۵، گذرنامه سوئدی در صدر ایستاد اما اکنون گذرنامه آلمانی، از آن هم پیشی گرفته اسـت. دلیل هم برداشتن برخی از موانع توسط بعضی کشورها برای دارندگان گذرنامه آلمانی اسـت.

کشورهای پررنگ دارای اعتبار بیشتر گذرنامه هستند

گذرنامه افغانی اما در قعر جدول اعتبار گذرنامه‌های جهان قرار دارد و شهروندان این کشور تنها می‌توانند به ۲۵ کشور بدون روادید سفر کنند.

رده بندی معتبرترین گذرنامه‌های جهان

۱- آلمان: ورود به ۱۷۷ کشور بدون روادید

۲- سوئد: ورود به ۱۷۶ کشور بدون روادید

۳- فنلاند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا: ورود به ۱۷۵ کشور بدون روادید

۴- بلژیک، دانمارک، هلند و آمریکا: ورود به ۱۷۴ کشور بدون روادید

۵- اتریش، ژاپن و سنگاپور: ورود به ۱۷۳ کشور بدون روادید

۶- کانادا، ایرلند، کره جنوبی، لوکزامبورگ، نروژ، پرتغال و سوییس: ورود به ۱۷۲ کشور بدون روادید

۷- یونان و نیوزلند: ورود به ۱۷۱ کشور بدون روادید

۸- استرالیا: ورود به ۱۶۹ کشور بدون روادید

۹- مالت: ورود به ۱۶۸ کشور بدون روادید

۱۰- مجارستان، جمهوری چک و ایسلند: ورود به ۱۶۷ کشور بدون روادید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 سپتامبر 2016 ... برپایه گزارش سالانهای که موسسه هینلی و شرکا انجام داده، شهروندان آلمان هماکنون، معتبرترین گذرنامه جهان را دارند و پس از آنان شهروندان سوئدی ...به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه هینلی و شرکا در ردهبندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید میتواند برود را، مورد توجه قرار میدهد. برپایه ...کدام گذرنامهها در جهان معتبرتر هستند؟ به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه هینلی و شرکا در ردهبندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید میتواند ...کدام گذرنامهها در جهان معتبرتر هستند؟ به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه هینلی و شرکا در ردهبندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید میتواند ...به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه هینلی و شرکا در ردهبندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید میتواند برود را، مورد توجه قرار میدهد. برپایه ...به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه هینلی و شرکا در ردهبندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید میتواند برود را، مورد توجه قرار میدهد. برپایه ...به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه هینلی و شرکا در ردهبندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید میتواند برود را، مورد توجه قرار میدهد. برپایه ...در دوره ای که اطلاعات می توانند از طریق شبکه های متصل در سراسر جهان در یک چشم بر هم زدن منتقل شوند، تحویل پیام ها با دست کمی قدیمی به نظر می رسد. اما این دقیقا ...کدام گذرنامهها در جهان معتبرتر هستند؟ به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه هینلی و شرکا در ردهبندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید میتواند ...معتبرترین گذرنامههای جهان در سال ۲۰۱۶/ آلمان در صدر و . ... خبر ایرانی - کدام گذرنامهها در جهان معتبرتر هستند؟ ... هماکنون، معتبرترین گذرنامه جهان را دارند و پس از آنان .


کلماتی برای این موضوع

کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟



لینک منبع :کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟

خبر ایرانی - کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟ newsirani.com/news/56277/کدام-گذرنامه-ها-جهان-معتبرتر-هستند‏ - ذخیره شده 8 سپتامبر 2016 ... برپایه گزارش سالانه‌ای که موسسه «هینلی و شرکا» انجام داده، شهروندان آلمان هم‌اکنون، معتبرترین گذرنامه جهان را دارند و پس از آنان شهروندان سوئدی ... کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟ - asemooniran - فارسی بلاگ asemooniran.rzb.fablog.in/post479782.html‏ کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟ به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه «هینلی و شرکا» در رده‌بندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید می‌تواند ... کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟ - صفحه اصلی - بلاگ خوان asemooniran.rzb.h5h.ir/post504129.html‏ - ذخیره شده در سال ۲۰۱۵، بریتانیا در صدر گذرنامه‌های معتبر جهان قرار داشت. میانه‌های سال ۲۰۱۵، گذرنامه سوئدی در صدر ایستاد اما اکنون گذرنامه آلمانی، از آن هم پیشی گرفته اسـت. قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان در سال 2016 | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../118683-قدرتمندترین-پاسپورت-های-جهان-در-سال‏ - ذخیره شده 2 مارس 2016 ... در این فهرست، نام کشور آلمان با سفر بدون ویزا به 177 کشور جهان در صدر دیده می‌شود. ... گذرنامه پاکستان با عدم نیاز به روادید برای ورود به 29 کشور جهان در رتبه 103 ... باورتون میشه امروز پاسپوت افعانستان خیلی معتبرتر ازپاسپور ... ویزا، روادید، صدور روادید آلمان معتبرترین پاسپورت جهان Archives ... evisa.ir/tag/آلمان-معتبرترین-پاسپورت-جهان/‏ - ذخیره شده آرشیو تگآلمان معتبرترین پاسپورت جهان, افغانستان و پاکستان رتبه آخر پاسپورت های جهان, پاسپورت های معتبر جهان, شرکت بین‌المللی هنلی و شرک, موسسه بین‌ ... قدرتمند ترین پاسپورت جهان معرفی شد/ ترکیه گران ترین پاسپورت را ... www.asriran.com/.../قدرتمند-ترین-پاسپورت-جهان-معرفی-شد-ترکیه-گران-ترین-پاسپورت-را-دارد‏ - ذخیره شده - مشابه 25 آوریل 2015 ... مطالعات جدید نشان می دهد سوئد معتبرترین پاسپورت در جهان را به خود اختصاص داده است. به گزارش عصرایران به نقل از ایندیپندنت، شهروندان سوئدی ... کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟ asemooniran.rzb.emeg.ir/post496278.html‏ کدام گذرنامه‌ها در جهان معتبرتر هستند؟ به نقل از روزنامه بریتانیایی تلگراف، موسسه «هینلی و شرکا» در رده‌بندی خود، کشورهایی را که هر گذرنامه بدون اخذ روادید می‌تواند ... رتبه بندی معتبرترین پاسپورت های جهان در سال ۲۰۱۶ | مجله خبری سفرمی https://blog.safarme.com/.../ranking-the-world-s-most-prestigious-passports-in-2016/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... رتبه بندی معتبرترین پاسپورت های جهان در سال ۲۰۱۶ اعتبار گذرنامه کشور در حقیقت معیاری برای سنجش میزان اعتبار بین المللی شهروندان آن کشور ... جام نیوز :: JamNews - پاسپورت های معتبر معرفی شدند؛ پاسپورت ... jamnews.ir/detail/News/432937‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2015 ... لغو صدور ویزا میان ایران و 60 کشور جهان در دولت دهم کلید خورد و در نهایت با مخالفت‌ برخی از نهادهای ... عمان؛ کشور میانجی در فهرست لغو ویزای متقابل. ایسلند به بابی فیشر مجوز اقامت داد - BBC Persian www.bbc.com/persian/news/story/2004/.../041216_la-fischer.shtml‏ - ذخیره شده 16 دسامبر 2004 ... دولت ایسلند می گوید برای بابی فیشر، قهرمان سابق شطرنج جهان، مجوز اقامت ... او اکنون هیچ گذرنامه معتبری ندارد و در حال حاضر در انتظار تصمیم آلمان ...