مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه سریع پولدار شویم؟

[ad_1]

getting rich

برای پولدار شدن روش‌ها و توصیه‌های زیادی معرفی شده اســت که خواندن هرکدام از آنها میتواند یاری رسان باشد اما هدف از این مقاله 5 توصیه متفاوت جهت پولدار شدن اســت که خیلی کم به آنها پرداخته شده اســت.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ پولدار شدن و دست یافتن به ثروت زیاد رویای بیشتر آدم‌های کره‌ی زمین اســت. اما اینکه چطور پولدار شویم و چقدر زمان و انرژی برای این موضوع صرف کنیم موضوع مهمی اســت که تا به آن نپردازیم نمی‌توانیم مسیر ثروت‌اندوزی را طی کنیم. در این مقاله ۵ نکته‌ی بسیار آموزنده از هارو اکر، میلیونر خودساخته را می‌خوانیم که می‌تواند در مسیر ثروت و مدیریت پول به شما کمک ‌کند.

۱. عضو یک باشگاه گران‌قیمت و درجه یک شوید.

این باشگاه می‌تواند باشگاه تنیس، گلف، سلامت یا کسب‌و‌کار باشد. هدف از عضویت در این باشگاه دم‌خور شدن با پولدارها و قرار گرفتن در یک محیط پر از ثروت اســت. البته خیلی‌ها شاید بگویند از عهده هزینه‌های این‌طور باشگاه‌ها برنمی‌آیند. اگر در این دسته هستید دستکم برای صرف قهوه یا چای به باکلاس‌ترین هتل شهرتان بروید. در این فضا حس راحتی به خودتان بدهید و درحالی‌که به روابط افراد با هم نگاه می‌کنید به خود بگویید که چیزی از آنها کم ندارید. کشف مردمانی که از شما موفق‌تر هستند ظرفیت داشتن فکر باز را به شما داده و مسیر ثروت را برایتان هموار می‌کند.

«پولدارها انتخاب می‌کنند که پولدار شوند. این کار نیاز به تمرکز، تشویق، دانش و تلاش بسیار دارد. ‌‌»‌ ‌اکر این را می‌گوید و تأکید می‌کند که در صورت وجود این پارامترها پولدار شدن قطعاً در دسترس اســت. یکی از عمده‌ترین مشکلات آدم‌های عادی برای پولدار شدن این اســت که آنها نمی‌دانند دقیقا چه می‌خواهند. این درحالی‌اســت که ضرورت داشتن هدف برای پولدارها مثل روز روشن اســت.

۲. بخوانید، به پادکست‌ها گوش کنید و روی کلاس‌ها و سمینارها سرمایه‌گذاری کنید.

در خودآموزی و کسب اطلاعات خاص درباره صنعت مدنظرتان، سرمایه گذاری، کارآفرینی یا روانشناسی پول، کوشا و ثابت‌قدم باشید. پولدارها همواره به دنبال یادگیری و رشد هستند و پولدارترین‌ها چگونه موفق‌بودن را از آنهایی که از خودشان پولدارتر و موفق‌تر بودند، آموخته‌اند. آنها به آموختن ادامه دادند حتی وقتی به موفقیت‌های چشمگیر دست یافتند.

‌ ‌«‌موفقیت مهارتی اکتسابی اســت‌‌»‌ ‌این جمله‌ای اســت که «اکر» بر آن تأکید زیادی دارد و ادامه می‌دهد ‌«‌اگر می‌خواهید یک گلف‌باز درجه یک باشید، می‌توانید راه و رسمش را بیاموزید. اگر می‌خواهید نوازنده چیره‌دست پیانو شوید، باز هم می‌توانید آن را بیاموزید. ‌‌»‌ ‌و این داستان برای هر کاری صادق اســت.

۳. به جای گفتن ‌«‌این یا آن‌‌»‌ ‌بگویید ‌«‌هردو‌».

«اکر» می‌گوید ‌«‌فکر کردن و خلق روش‌هایی برای داشتن ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌را تمرین کنید‌‌»‌ ‌به اعتقاد اکر، هر زمان فرصت جایگزینی برایتان پیش آمد باید به این فکر کنید که چگونه می‌توانید هر دو فرصت را در کنار هم داشته باشید. پولدارها هرگز نمی‌گویند ‌«‌این یا آن‌‌»‌ ‌بلکه می‌گویند ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌چون می‌دانند که می‌شود به ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌رسید.

داشتن طرز تفکر ‌«‌هردو‌‌»‌ ‌هیچ‌زمانی مهم‌تر از زمان حرف زدن از پول نیست. طبقه فرودست و متوسط جامعه اصولاً اعتقاد دارند که بین پول و باقی جنبه‌های زندگی باید یکی انتخاب کرد. درنتیجه همواره به این نتیجه می‌رسند که خیلی چیزها مهم‌تر از پول در زندگی وجود دارد.

۴. از چیزی که با تلاش به‌دست آورده‌اید و به کسانی که آن را دارند تقدیر کنید.

فلسفه هونا را تمرین کنید: ‌«‌برای آنچه می‌خواهید دعای خیر کنید‌.» برای اینکه بیشتر به رویای پولدارشدن نزدیک شوید، به خانه‌های زیبا نگاه کنید، خودروهای لوکس را زیاد ببینید و درباره کسب‌و‌کارهای موفق فراوان بخوانید. برای هر چیزی که می‌بینید و دوستش دارید، دعا کنید. حتی برای صاحبانش هم دعا کنید تا روزی به‌دست خودتان هم برسد.

پولدارها سایر ثروتمندان و آدم‌های موفق را تحسین می‌کنند. آنها همچنین از پذیرش اینکه پول گره خیلی از مشکلات را باز می‌کند، نمی‌ترسند. آنها به جای حسودی کردن به پولدارها و موفق‌ها آنها را تحسین کرده و زمینه رسیدن خودشان به آن جایگاه را فراهم می‌کنند.

۵. به خودتان بگویید که پول دوست شماست.

هر روز به خود یادآوری کنید که پول، پدیده‌ای مثبت اســت. هرچند وقت یکبار خودتان را به انجام کاری که حالتان را خوب می‌کند مهمان کنید. مثلاً می‌توانید به ماساژ بروید، ناخن‌هایتان را سروسامان دهید یا غذا را در یک رستوران مجلل بخورید. پولدارها ذهن‌شان را با پول آشتی داده‌اند و به پول به چشم یک دوست نگاه می‌کنند. ‌«‌اگر می‌خواهید پول را جذب خود کنید، از اینکه پول را ‌«‌دشمن‌‌»‌ ‌خطاب کنید بپرهیزید و آن را به‌عنوان یکی از همراهان بی‌نظیرتان بپذیرید‌».

این را سیبولد، نویسنده کتاب ‌«‌پولدارها چگونه فکر می‌کنند‌‌»‌ ‌می‌گوید. ‌«‌پول مانند دوستی اســت که قدرت پایان دادن به بی‌خوابی‌های شبانه ناشی از نگرانی و دردها را دارد و می‌تواند حتی زندگی‌تان را نجات دهد.پول برای پولدارها یک دوست خاص اســت چون به آنها کمک می‌کند در راهی قدم بگذارند که دیگران حتی به آن فکر هم نمی‌کنند. این احساس خوشایند و مثبت به آنها کمک می‌کند که هر روز روابط قوی‌تری بسازند.

ADS


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


... عبور فراموش شده · اولین باشگاه فکرسازی دنیا; مــــــا . تماس با ما · ما کی هستیم؟ و چرا اینجاییم؟ همکاری با ما · خانه تگ ها مطالب تگ شده با "چگونه سریع پولدار شویم" ...14 ژانويه 2015 ... آیا از پولدار شدن ناامید هستید؟ نباشید. شما میتوانید سریع پولدار شوید به شرط آنکه زحمت بکشید.19 ژانويه 2014 ... چگونه بدون "سرمایه" پولدار شویم؟ ... شغل جدید و یک کسب و کار می شود سریع یاد یک مغازه ،دفتر کار شیک، کلی کارمند و برو بیا می افتیم که چندین ...چگونه پولدار شویم پولدار شدن,روش پولدار شدن,راه ثروتمند شدن,راههای ثروتمند شدن,چگونگی ثروتمند شدن,مسیرهای پس انداز.برچسب ها : چگونه پولدار شویم-چگونه پس انداز کنیم-چگونه ثروتمند شویم-بهترین راه پولدار شدن-چگونه سریع پولدار شویم-پولدار شدن-چگونه سرمایه گذاری کنیم-.25 ا کتبر 2013 ... او به این سئوال پاسخ می دهد چگونه پولدار شویم؟ او در حال حاضر در .... ۱۰ گام برای رشد سریع تجارت در اقتصاد جهانی در روزگاری که تجارت به یک …چگونه در جوانی پولدار شویم؟ در گذشته میلیونر بودن محدود به مردان و زنان میانسال بود. امروز به نظر می رسد نسل جوان اخباری از داستان موفقیت های معجزه آسای خود دارند و ...3 آگوست 2014 ... ثروت چگونه به سرعت پولدار شویم؟ ... پولدار بودن یک حق است .... قايل نبودم قطره قطره جمع گردد وانگهي دريا شود لازم نسيت سريع وزود به سود برسيد ...چگونه سریع پولدار شویم؟ اکر میگوید فکر کردن و خلق روشهایی برای داشتن هردو را تمرین کنید به اعتقاد اکر، هر زمان فرصت جایگزینی برایتان پیش آمد ...27 آوريل 2012 ... “لطفا یک فرصت طلایی برای من نشان بده که سریع پولدار شوم؟” در اصطلاح عامیانه به این نوع فرصت طلایی “موقعیتی برای زدن و در رفتن” اطلاق می ...


کلماتی برای این موضوع

چگونه پولدار شویم و پولدار باقی بمانیم؟ حلقه گم … اصل ساده برای پولدار شدن و پولدار ماندن در این نامه اصول علمی و اثبات شده ای را راههای معقول پولدارشدن راز اساسی برای سریع پولدار …راههای معقول پولدارشدن راز اساسی برای سریع پولدار شدن راز اساسی برای سریع راههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویمراههای معقول پولدارشدن چگونه با پول کم ثروتمند شویم چگونه با پول کم ثروتمند شویممشاوره کنکور آفتاب ایران هاشم عباسیچگونه …هاشم عباسیچگونه میتوانیم رتبه ی برتر کنکورسراسری شویم ؟پزشکیمهندسیچگونه تاجر شویم؟ تجارت ایرانتبادل نظر تجاری ، اقتصادی و معرفی شرکت های برتر و نرخ ارزچگونه با پرورش اردک پولدار شویم؟ ساتیناستخدام و بازار کارتصور ما از اردک‌ها موجودات تزیینی بانمکی است که مرتب پشت سر هم رژه می‌روند و فقط در رژیم غذایی،رژیم لاغری،رژیم تغذیه،کاهش وزن،رژیم …چربی سوزورزش شکملاغری سریعغذاهای رژیمیرژیم غذایی لاغریرژیم درمانی رژیم لاغری چگونه تا عید کیلو چاق شویم؟چگونه تا عید کیلو چاق شویم؟ دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در میگنا پاسخ به سوالاتی که کنکوری ها پرسیده …پاسخ های تازه سازمان سنجش به سئوالات و ابهامات داوطلبین کنکورچگونه بفهمیم عاشقیم؟ نشانه عشق و عاشقیچگونه بفهمیم عاشقیم؟معمولاً هر عاشقی به خوبی از احوال خودش خبر دارد و می‌داند که



لینک منبع :چگونه سریع پولدار شویم؟

چگونه پولدار شویم؟ به سادگی با این 10 حرکت!!! - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/چگونه-با-10-حرکت-پولدار-شویم؟/‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2015 ... چگونه پولدار شویم؟ آیا از پولدار شدن ناامید هستید؟ نباشید. شما می‌توانید سریع پولدار شوید به شرط آن‌که زحمت بکشید. در بامیلو بلاگ بخوانید. چگونه پولدار شویم؟(100%واقعی) money-success.persianblog.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه 14 مارس 2016 ... چگونه در زندگی موفق شویم؟چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم؟ چگونه سریع پولدار شویم؟ ۵ راهکار که سریع‌تر پولدار شوید - آلامتو www.alamto.com/get-rich-faster.html‏ - ذخیره شده 12 سپتامبر 2016 ... چگونه سریع پولدار شویم؟:برای پولدار شدن روش‌ها و توصیه‌های زیادی معرفی شده است که خواندن هرکدام از آنها میتواند یاری رسان باشد اما هدف از این مقاله 5 ... چگونه هر چه سریع‌ تر پولدار شویم - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../چگونه-هر-چه-سریع‌-تر-پولدار-شویم‏ - ذخیره شده چگونه هر چه سریع‌ تر پولدار شویم. آیا می خواهید ثروتمند شوید؟ بسیاری از مردم معتقدند موفقیت مالی خوش شانسی محض است اما اینطور نیست، بلکه غالبا چندین عامل ... چگونه بدون "سرمایه" پولدار شویم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4710496/چگونه-بدون-سرمایه-پولدار-شویم‏ - ذخیره شده - مشابه 19 ژانویه 2014 ... به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛وقتی حرف از راه انداختن یک شغل جدید و یک کسب و کار می شود سریع یاد یک مغازه ،دفتر کار شیک، کلی ... چگونه پولدار شویم؛ ۱۶ نکته طلایی که پولدارها به شما نمی‌گویند | چطور chetor.com/14245-چگونه-پولدار-شویم/‏ - ذخیره شده رتبه: ۹۴% - ۱٬۰۳۹ رأی استفاده هوشمندانه از کالری‌ها به سمت بالا - چگونه پولدار شویم ..... ۱۵ مورد بالا بدون شک به شما کمک خواهد کرد سریع‌تر به جلو بروید و قله‌های بلندتری را فتح کنید. چگونه سریع پولدار شویم Archives | سوخت جت - 12CEO 12ceo.ir/tag/چگونه-سریع-پولدار-شویم/‏ - ذخیره شده - مشابه 21 نوامبر 2013 ... آیا تابحال دوست داشتید راه روش میلیونر شدن را میدانستید؟ منظور یک صد میلیون واقعی است ! نه از طریق روش های "سریع میلیونر شوید"-ی که معلوم ... چگونه پولدار شویم - بیتوته www.beytoote.com/psychology/zendegi.../how3-get-rich.html‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه پولدار شویم پولدار شدن,روش پولدار شدن,راه ثروتمند شدن,راههای ثروتمند شدن, چگونگی ثروتمند شدن,مسیرهای پس انداز. چگونه پولدار شویم ؟ - میلیاردر جوان | چگونه پولدار شویم؟|چگونه ... www.miliyarder.com/چگونه-پولدار-شویم-؟/‏ - ذخیره شده - مشابه 25 ا کتبر 2013 ... چگونه پولدار شویم؟ این سئوال بسیاری از افراد دنیا است.جیم بیلندراجرزیک سرمایه‌گذارآمریکایی ومفسرمالی موفق است که به این سئوال پاسخ می ... چگونه زود پولدار شویم - به سادگی میلیونر شوید-200 م ت در ماه milioner1.persianblog.ir/tag/چگونه_زود_پولدار_شویم‏ - ذخیره شده - مشابه به راحتی و در کوتاه ترین راه ممکن پولدار شوید. نویسنده: ... برای شروع اولین سوالی که در ذهن شما تداعی می شود، این است که چگونه می توان از اینترنت کسب در آمدکرد؟