مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کالبد شکافی آیفون ۷ پلاس +تصاویر

[ad_1]

کارشناسان iFixit با انتشار تصاویری از اجزای داخلی گوشی جدید اپل، آیفون ۷ پلاس به کالبد شکافی آن پرداخته اسـت.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، با انتشار عکس‌هایی از تک تک اجزای آیفون 7 پلاس برخی ویژگی‌های سخت‌افزاری آن هم نمایش داده شده اسـت.  
 
بر این اساس آیفون 7 پلاس دارای باتری با دارای ولتاژ 3.82 ولت و ظرفیت 11.1 وات ساعت و  برابر با 2900 میلی آمپر ساعت اسـت. برخورداری از رم سه گیگابایتی نوع LPDDR4 از دیگر ویژگی‌های آیفون جدید اسـت.  
 
ifixit با کالبد شکافی آیفون 7 پلاس و باز کردن تمام بخش‌های سخت افزاری این گوشی امتیاز7 از 10 را به  تعمیر پذیری آن داده اسـت.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... کارشناسان iFixit با انتشار تصاویری از اجزای داخلی گوشی جدید اپل، آیفون ۷ پلاس به کالبد شکافی آن پرداخته است.18 سپتامبر 2016 ... کارشناسان iFixit با انتشار تصاویری از اجزای داخلی گوشی جدید اپل، آیفون ۷ پلاس به کالبد شکافی آن پرداخته است.18 سپتامبر 2016 ... کارشناسان iFixit با انتشار تصاویری از اجزای داخلی گوشی جدید اپل، آیفون ۷ پلاس به کالبد شکافی آن پرداخته است.18 سپتامبر 2016 ... کارشناسان iFixit با انتشار تصاویری از اجزای داخلی گوشی جدید اپل، آیفون ۷ پلاس به کالبد شکافی آن پرداخته است.17 سپتامبر 2016 ... اپل شرکتی است که هنگام معرفی محصولات جدید خود و حتی بعد از آن نیز به طور دقیق، مشخصات سخت افزاری دستگاه های تولید شده را منتشر نمیکند.17 سپتامبر 2016 ... با باز شدن پیچ ها و در نهایت گشوده شدن قاب و کالبد شکافی آیفون 7 پلاس ... تصاویر زیر مربوط به کالبد شکافی آیفون 7 پلاس اپل هستند: کالبد ...17 سپتامبر 2016 ... باز شدهی آیفون 7 پلاس را ببینید. ... کالبدشکافی آیفون 7 پلاس اپل جزئیات بیشتری را از مشخصات سختافزاری پرچمدار جدید اپل برملا کرده است.16 سپتامبر 2016 ... کالبدشکافی آیفون 7 پلاس از سوی تیم iFixit، اطلاعات جالبی به همراه دارد ... مورد اشاره، تصاویری کامل از بخش داخلی مدل رزگلد آیفون 7 پلاس منتشر ...24 سپتامبر 2016 ... در این مقاله به کالبد شکافی کامل آیفون 7 پلاس اپل همراه با تصاویری از قطعات داخلی و ویدیوی آن می پردازیم. - زومیت.


کلماتی برای این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت اپل یک مدل از آیفون ۸ را با…نود فناوری پایگاه خبری نود فناوریمدیران اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود دو ویژگی جدید ناپدید شدن تصاویر به صورت آموزش بکاپ‌گیری از مخاطبان دفترچه تلفن آیفون بر ……بهترین بازی‎ها برای و پلاس بهترین اپلیکیشن‎ها برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاسترفندی برای تغییر محل ذخیره‌ی بکاپ‌های آیتونز در ……بهترین بازی‎ها برای و پلاس بهترین اپلیکیشن‎ها برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاسترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قابلیت پنهان لمس سه بعدی آیفون را بشناسید پودو دوربین هوشمندکوچکی که به هر سطحی پس از مرگ چه اتفاقی برای بدن انسان می‌افتد؟ زومیتبدن پس از مرگ مراحل مختلفی را برای پوسیدگی سپری می کند که در ادامه نگاهی به این مراحل و حادثه رازول ؛ هر آنچه که باید در مورد جنجال …حادثهرازولسقوطبشقابحادثه رازول ؛ هر آنچه که باید در مورد جنجال برانگیزترین حادثه سقوط بشقاب پرنده تاریخ



لینک منبع :کالبد شکافی آیفون ۷ پلاس +تصاویر

تصاویر برای کالبد شکافی آیفون ۷ پلاس +تصاویر کالبد شکافی آیفون ۷ پلاس + تصاویر - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../551700-کالبد-شکافی-آیفون-پلاس-تصاویر‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... کارشناسان iFixit با انتشار تصاویری از اجزای داخلی گوشی جدید اپل، آیفون ۷ پلاس به کالبد شکافی آن پرداخته است. تماشا کنید: آیفون 7 پلاس اپل کالبد شکافی می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/23/.../iphone-7-plus-teardown-video/‏ - ذخیره شده 24 سپتامبر 2016 ... در این مقاله به کالبد شکافی کامل آیفون 7 پلاس اپل همراه با تصاویری از قطعات داخلی و ویدیوی آن می پردازیم. کالبد شکافی آیفون 7 پلاس اپل توسط iFixit | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../کالبد-شکافی-آیفون-7-پلاس-اپل-توسط-ifixit/‏ - ذخیره شده 17 سپتامبر 2016 ... طی این عملیات، امتیاز iFixit به تعمیر پذیری آیفون 7 پلاس نیز اعلام شد که 7 از 10 بود. در بخش زیر می‌توانید تصاویر مربوط به کالبد شکافی ... کالبد شکافی آیفون ۷ پلاس +تصاویر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../کالبد-شکافی-آیفون-۷-پلاس-تصاویر‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... کارشناسان iFixit با انتشار تصاویری از اجزای داخلی گوشی جدید اپل، آیفون ۷ پلاس به کالبد شکافی آن پرداخته است. کالبدشکافی آیفون 7 پلاس از سوی تیم iFixit، اطلاعات جالبی به همراه ... digiato.com/article/.../کالبدشکافی-آیفون-7-پلاس-ifixit/‏ - ذخیره شده 16 سپتامبر 2016 ... کالبدشکافی آیفون 7 پلاس از سوی تیم iFixit، اطلاعات جالبی به همراه دارد ... مورد اشاره ، تصاویری کامل از بخش داخلی مدل رزگلد آیفون 7 پلاس منتشر ... کالبد شکافی آیفون ۷ پلاس +تصاویر | نیکا نیوز www.nikanews.ir/.../کالبد-شکافی-آیفون-۷-پلاس-تصاویر.html‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... نیکانیوز:با انتشار عکس‌هایی از تک تک اجزای آیفون ۷ پلاس برخی ویژگی‌های سخت‌افزاری آن هم نمایش داده شده است. بر این اساس آیفون ۷ پلاس دارای ... آپارات - کالبد شکافی آیفون 7 پلاس www.aparat.com/result/کالبد_شکافی_آیفون_7_پلاس‏ - ذخیره شده آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی. آپارات کودک. آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان. آپارات در موبایل Windows, Android, iOS. logo-samandehi. کالبد شکافی آیفون ۷ پلاس +تصاویر - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/news/.../کالبد-شکافی-آیفون-۷-پلاس-تصاویر‏ 18 سپتامبر 2016 ... کارشناسان iFixit با انتشار تصاویری از اجزای داخلی گوشی جدید اپل، آیفون ۷ پلاس به کالبد شکافی آن پرداخته است. کالبدشکافی آیفون 7 پلاس تصویر و ویدئو - استادیتاستادیت www.ostadit.ir/.../کالبدشکافی-آیفون-7-پلاس-تصویر-و-ویدئو/‏ - ذخیره شده مورد دیگر و جالب توجه در کالبدشکافی سوراخ‌های اسپیکر در حقیقت تزئینی هستند و واقعی نیستند. این تزیین فقط جهت ایجاد قرینه برای زیباسازی آیفون ۷ پلاس ...