مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ

[ad_1]
هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ
اگر می خواهید به رهبری تبدیل شوید که افراد باکیفیت را جذب  می کند، باید خودتان هم شخص باکیفیتی شوید. رهبری یعنی توانایی جذب افراد به سمت مهارت ها و فرصت هایی که شما در مقام مالک، مدیر و یا پدر و مادر به آن ها اعطا می کنید. جیم ران می گوید: «رهبری، چالش بزرگ زندگی اسـت!»

آنچه در رهبری اهمیت دارد، این اسـت که مهارت های خود را ارتقا بخشید. همه رهبران بزرگ آن قدر روی مهارت های خود کار می کنند تا این که موثر واقع می شوند.

1- قوی باشید؛ اما گستاخ نه!

باید گام های استواری بردارید تا به رهبری قدرتمند و توانمند تبدیل شوید که می تواند به تمام خواسته هایش دست یابد. برخی افراد «گستاخی» را با «قدرت» اشتباه می گیرند؛ این واژه حتی جایگزینی مناسبی برای قدرت نیست.


2- مهربان باشید؛ اما ضعیف نه!

نباید مهربانی را با ضعف اشتباه گرفت. مهربانی، «ضعف» نیست، نوعی «قدرت» اسـت. باید آن قدر مهربان باشیم که بتوانیم حقیقت را به دیگران بگوییم. باید آن قدر مهربان و دلسوز باشیم که حرف خود را بی پرده بزنیم. باید آن قدر بامحبت باشیم که هر موردی را همان گونه که هست، بیان کنیم و در وهم و خیال پرسه نزنیم.

3- جسور باشید؛ اما زورگو نه!

پیروزی، به جسارت نیاز دارد. برای تاثیرگذاشتن روی دیگران، باید در نوک پیکان گروه خود حرکت کنید. برای نشانه گیری، حل اولین مشکل و کشف اولین علامت مربوط به هر مشکل، باید مشتاق باشید.

4- شوخ طبع باشید؛ اما ابله نه!

شوخ طبعی ویژگی مهم هر رهبری اسـت که می خواهد موفق باشد؛ اما بلاهت انسان رهبری را فرو می پاشد.


5- فروتن باشید؛ اما ترسو نه!

با ترسو بودن به جایی نمی رسید. برخی افراد ترسویی را با فروتنی اشتباه می گیرند. فروتنی، واژه ای الهی و باشکوه اسـت؛ نوعی شگفتی اسـت. نوعی آگاهی از روح و روان بشر اسـت. نوعی شناخت اسـت که به شما می گوید: «نمایش زندگی انسان امری منحصر به فرد اسـت که تا پایان عمرش ادامه دارد.»

فروتنی یعنی درک فاصله بین ما تا کائنات و در عین حال داشتن این حس که ما هم بخشی از کائنات هستیم. فروتنی، موهبت اسـت، اما ترسویی، بیماری اسـت. ترسویی، ترحم اسـت. می توان درمانش کرد، اما به هر حال یک مشکل اسـت.

6- سرافراز باشید؛ اما متکبر نه!

برای پیروزی، سربلندی لازم اسـت؛ برای جاه طلبی هم همین طور. برای با هم بودن، یافتن علت و کسب موفقیت، به غرور و سرافرازی نیازمندید؛ اما کلید اصلی تبدیل شدن به رهبری موفق این اسـت که مغرور و سرافراز باشید، اما تکبر به خرج ندهید. درواقع بدترین نوع تکبر از جهل نشأت می گیرد و هنگامی اسـت که نمی دانید که نمی دانید! این نوع جهل، غیرقابل تحمل اسـت. اگر فردی، باهوش اما ازخودراضی باشد، می توان تحملش کرد؛ اما ارتباط با فرد ازخودراضی و نادان، کار دشواری اسـت.


7- واقع بین باشید؛ اما خیال پرداز نه!

با حقیقت رو به رو شوید، درد و رنج را برای خود نگه دارید. زندگی را همان گونه که هست، بپذیرید. زندگی بی نظیر اسـت. از دید برخی فاجعه آمیز اسـت؛ اما من فکر می کنم تمام نمایش زندگی «بی مانند» اسـت. فوق العاده اسـت! و این را هم دریافته ام مهارت هایی که برای یک رهبر مناسب هستند، ممکن اسـت با مهارت های موردنیاز فردی دیگر، متناسب نباشند! مهارت های اصلی و اساسی رهبری را می توان طوری به کار برد که در محل کار، در جامعه و در محیط خانه هم موفق بود.

 

 

ترجمه سهیل اطهری - مجله راز

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 مارس 2015 ... هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ. اگر می خواهید به رهبری تبدیل شوید که افراد باکیفیت را جذب می کند، باید خودتان هم شخص باکیفیتی شوید.2 مارس 2015 ... هفت ويژگي شخصيتي مردان بزرگ. راز/ اگر مي خواهيد به مديري تبديل شويد که افراد باکيفيت را جذب مي کند، بايد خودتان هم شخص باکيفيتي شويد ...26 ژانويه 2016 ... هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ. اگر می خواهید به رهبری تبدیل شوید که افراد باکیفیت را جذب می کند، باید خودتان هم شخص باکیفیتی شوید.شخصیت شناسی مردان از روی لباس شخصیت شناسی مردان,خصوصیات مردان ... آنهایی که تيشرتها و پوليورهاي يقه هفت می پوشند ..... بزرگ ترین اشتباهات زندگی ...18 راز درباره شخصیت مردان که زنان باید بدانند ویژگی های شخصیتی افراد, فعالیت های ... شخصیت مردان,ویژگی های شخصیتی افراد, فعالیت های مشترک زن ومرد .... افزایش سایز آلت تناسلی,راههای افزایش اندازه آلت تناسلی,بزرگ کردن آلت تناسلی ...18 فوریه 2009 ... نامه یک مادر به دخترش درباره پیر شدن · هفت قانون مهم برای رسیدن به خوشبختی ... (شخصیت (٢) · 5 راه برای دوام روابط عاشقانه (۱) · 7 دلیل احساس خستگی (۱) ..... مردان بزرگ، چون دیگران بر زمین میافتند اما آنان دستان پرتوان خود را بر زانو زده ... مردان بزرگ، کامیابی و خوشبختی دیگران را نیز بخشی از موفقیت خود تلقی ...میگنا - هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ. ... رهبری، چالش بزرگ ... همه رهبران بزرگ آن قدر روی ... آیات در مورد جن Archives - سرگرمی ...ﻣﺪﻝ، ﺻﻔﺎﺕ ﺑﻪ ﭘﻨﺞ ﻋﺎﻣﻞ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺮﻭﻧﮕﺮﺍﻳﻲ، ﺳﺎﺯﮔﺎﺭﻱ،. ﻭﻇﻴﻔﻪ. ﺷﻨﺎﺳﻲ، ﺛﺒﺎﺕ ﻋﺎﻃﻔﻲ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻭ ﺣﺪﻭﺩﺍﹰ ﺩﺭ. ﺑﻴﺴﺖ ﻣﻘﻴﺎﺱ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﮔﺮﺩﻳﺪ . ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺎﺱ،. ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺷﺨﺼﻴﺘﻲ ﺑﺎ ﺳﻲ ﻭ ﻫﻔﺖ ﻭﻳﮋﮔﻲ ﺩﺭ ...29 سپتامبر 2015 ... از این رو، چندین ویژگی وجود دارد که دیگران شخصیت شما را بر اساس آن قضاوت ... در سوی دیگر، افراد اجتماعیتر تمایل دارند با دست خط بزرگ توجه ...


کلماتی برای این موضوع

شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد تست روانشناسیروان شناسان شخصیتی اعتقاد دارند که شماره تولد، شما را از آن شخصیت شناسی از روی تاریخ راز جذابیت مردان از دیدگاه خانم هارازراز جذابیت مردان از دیدگاه خانم ها پیش از اینکه این نوشته رو بخونید این رو بدونید که سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی شهدای هسته ای شهیدان ستاره ه ای درخشانی هستند که با نور خود، راه هد ای ت و کمال را روشن نگه می دارند روش برای فتح کردن قلب یک مردسایر مطالب زنان ، مردان ، کودکان تغذیه مناسب برای مردان چه ویژگی هایی دارد؟ موی زیر جایگاه زن در ایران باستان زنان در ایران باستان دارای آنچنان ارزش و شخصیتی بودند که حتی در میان ادیان جایی باز فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران پلاکارد در مترو درباره عفیف بودن مردانمترودربارهعفیفبودنمردانواقعا خیلی بد و تابلو به زنان در مترو زل می زنن حتی زنانی که باحجاب و در قسمت خانم ها جذب کردن مردان و مورد از معمول ترین اشتباهات زنانجذب کردن مردان زنان وقتی می خواهند مردی را به سمت خود جذب کنند اشتباهات زیای مرتکب می سایت و مجله سرگرمی ناقلا پرتال اطلاع رسانی، عمومی و سرگرمی ناقلا ، خبر ، سبک زندگی ، تفریح ، ورزش ، بازی ، پزشکی



لینک منبع :هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ

هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../هفت-ویژگی-شخصیتی-مردان-بزرگ‏ - ذخیره شده - مشابه 2 مارس 2015 ... هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ. اگر می خواهید به رهبری تبدیل شوید که افراد باکیفیت را جذب می کند، باید خودتان هم شخص باکیفیتی شوید. تصاویر برای هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ - آکا akairan.com/khanevadeh/success1/20153232045.html‏ - ذخیره شده هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ مردان بزرگ,شخصیت شناسی. هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ - زمان www.zamannews.ir/بخش-سایر-ویژه-ها.../14338-هفت-مردان-بزرگ‏ - ذخیره شده - مشابه 2 مارس 2015 ... هفت ویژگی شخصیتی مردان بزرگ. راز/ اگر می خواهید به مدیری تبدیل شوید که افراد باکیفیت را جذب می کند، باید خودتان هم شخص باکیفیتی شوید ... هفت ویژگی که شخصیت شما را لو می‌دهد - فرادید faradeed.ir/fa/news/.../هفت-ویژگی-که-شخصیت-شما-را-لو-می‌دهد‏ - ذخیره شده - مشابه 29 سپتامبر 2015 ... از این رو، چندین ویژگی وجود دارد که دیگران شخصیت شما را بر اساس آن قضاوت ... در سوی دیگر، افراد اجتماعی‌تر تمایل دارند با دست خط بزرگ توجه ... [PDF] ﺧﻼﺻﻪ ﮐﺘﺎب ﻫﻔﺖ وﯾﮋﮔﯽ اﻓﺮاد ﻣﻮﻓﻖ ﻧﻮﺷﺘﻪ اﺳﺘﯿﻮن ﮐﺎووی www.pogc.ir/Portals/0/maghalat/891029.23.pdf‏ - ذخیره شده - مشابه اﺻﻞ ﺷﺨﺼﯿﺖ اﯾﻨﻄﻮر ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﮐﺘﺎﺑﻬﺎ و ﯾﺎ ﻣﺤﻠﻬﺎﺋﯽ وﺟﻮد دارد ﮐﻪ اﻓﺮاد ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ آن ﺗﺎ ﺣﺪودی ﻣﺸﮑﻠﺸﺎن. ﺑﺮﻃﺮف ﻣﯿﺸﻮد . اﻣﺎ آﯾﺎ اﯾﻦ اﺣﺘﻤﺎل وﺟﻮد دارد ﮐﻪ ﻣﺸﮑﻞ اﺻﻠﯽ ﻫﻤﺴﺮم ﻧﺒﺎﺷﺪ؟ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﻣﻦ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﮐﻨﻨﺪه ﺿﻌﻒ ... 7 ویژگی شخصیتی مردان بزرگ و موفق - جمالی راد www.jamalirad.com/content/47146‏ با برداشتی از رمز موفقیت مردان بزرگ مردی ایده آل و بزرگ در زندگی تان باشید. ...... و خیابانهای شلوغ، هفت عادت اشتباهی هستند که سبب پیری زودرس مغز می شوند. خصوصیت مردان متولد فروردین - طالع بینی ماه فروردین حمل www.hasht.com/services/Horoscopes/month.asp?mth=1&filna...‏ - ذخیره شده - مشابه منجمین، مرد متولد این برج را با جملات جالبی توصیف کرده اند. ... تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج می دهد. .... آز آنجا که او عادت دارد مستقیما به قلب مشکلات حمله کند و در این کار بدون هیچ نوع عادت دارد ... اما بعدها ، وقتی بچه هایش هفت هشت ساله شدند ، کوشش می کند تا آنها را به پیروی از خود وادارد و ... ویژگی های فردی و اجتماعی پیامبر اسلام (ص) www.hawzah.net/.../ویژگی-های-فردی-و-اجتماعی-پیامبر-اسلام-(ص)‏ - ذخیره شده - مشابه همان گونه که تاریخ نشان می دهد، شخصیت حضرت محمد (ص) همواره زیر ذره بین مورّخان ... آن حضرت فقط هفت روز از مادر خود و سه روز هم از کنیز ابولهب به نام «ثویبه» شیر خورد. ... و نویسنده مشهور فرانسوی، می نویسد: «پیغمبر اسلام از مردان نامی و بزرگ روزگار ... طالع بینی ازدواج مرد آذر با زنان متولد ماه های دیگر - ایران وی www.iranve.com/.../طالع-بینی-ازدواج-مرد-آذر-با-زنان-متولد-م.html‏ - ذخیره شده - مشابه ... با مرد متولد آذر ماه, طالع بینی ازدواج مرد آذری و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها . ... آذر با بهمن : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا ... بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس می کنند از هفت دولت آزاداند، ...