مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی!

[ad_1]

بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی!

ربات "پروموبوت" این بار در یک تجمع سیاسی در مسکو دستگیر شده اســت.

پروموبوت پس از سفر از محل اسکان خود در پرم به سمت مسکو به همراه متخصصان روسی، در یک تجمع از هواداران یک کاندید پارلمان روسیه شرکت کرده بود. این ربات در حال جمع‌آوری نظرات شرکت‌کنندگان به منظور پردازش و تحلیل توسط تیم کاندید مذکور بود که ناگهان توسط پلیس دستگیر شد.

به نظر می‌رسد که یکی از شرکت‌کنندگان با مظنون شدن به فعالیت این ربات، پلیس را در جریان گذاشته و آن‌ها نیز به سرعت به محل تجمع آمده بودند.

به گفته سخنگوی آزمایشگاه سازنده پروموت، پلیس از تیم خواسته تا ربات را سریعا از محل دور کند و حتی تلاش کرده بود تا به آن دستبند بزند. البته پلیس دلیل این کار را باز کردن راه برای عبور راحت تر مردم عنوان کرده بود.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون ...18 سپتامبر 2016 ... ربات, ربات پرومویوت, مسکو, دستگیر, بازداشت یِک کمدی سیاسی همزمان با انتخابات آمریکاربات.دانش > فناوری - به گزارش ایسنا،ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث دردسر شده است. ربات ...پروموبوت پس از سفر از محل اسکان خود در پرم به سمت مسکو به همراه متخصصان روسی، در یک تجمع از هواداران یک کاندید پارلمان روسیه شرکت کرده بود. این ربات در حال ...پروموبوت پس از سفر از محل اسکان خود در پرم به سمت مسکو به همراه متخصصان روسی، در یک تجمع از هواداران یک کاندید پارلمان روسیه شرکت کرده بود.بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی. دوشنبه، 29 شهريور ماه ، 1395 01:57:29am. بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات ...18 سپتامبر 2016 ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! ربات "پروموبوت" این بار در یک تجمع سیاسی در مسکو دستگیر شده است. پروموبوت ...دانش > فناوری - به گزارش ایسنا،ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث دردسر شده است.18 سپتامبر 2016 ... دانش > فناوری - به گزارش ایسنا،ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون مجددا باعث ...بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی!


کلماتی برای این موضوع

روزنامه فرهیختگان شماره تاریخ فرهیختگان پس از استعفای محسن پورسید‌آقایی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن در پی وقوع سانحه خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعش تسنیم اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریذوالنور آمار بیکاری در کشور سرسام آور است تامین اسکان زائر حسینی از سوی آستان قدس



لینک منبع :بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی!

بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! www.yjc.ir/.../بازداشت-ربات-جنجالی-روسیه-در-تجمع-سیاسی-انتخابات-پارلمانی‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده بود، اکنون ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! - قطره www.ghatreh.com/.../بازداشت-ربات-جنجالی-روسیه-تجمع-سیاسی-انتخابات-پارلمانی‏ 18 سپتامبر 2016 ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! / خبر ... khabarfarsi.com/ext/25363209‏ پروموبوت پس از سفر از محل اسکان خود در پرم به سمت مسکو به همراه متخصصان روسی، در یک تجمع از هواداران یک کاندید پارلمان روسیه شرکت کرده بود. این ربات در حال ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی ... tnews.ir/باشگاه-خبرنگاران/bc7370760140.html‏ پروموبوت پس از سفر از محل اسکان خود در پرم به سمت مسکو به همراه متخصصان روسی، در یک تجمع از هواداران یک کاندید پارلمان روسیه شرکت کرده بود. این ربات در حال ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی ... elat.ir/1395/06/بازداشت-ربات-جنجالی-روسیه-در-تجمع-سیاس/‏ بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! به گزارش پایگاه خبری علت؛ ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! fanoosnews.ir/2016/09/18/بازداشت-ربات-جنجالی-روسیه-در-تجمع-سیاس/‏ بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! ۱۳۹۵-۰۶-۲۸. ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری را به خود اختصاص داده ... دستگیر ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! www.tahapakhsh.ir/.../بازداشت-ربات-جنجالی-روسیه-تجمع-سیاسی-انتخابات-پارلمانی.html‏ 18 سپتامبر 2016 ... ربات, ربات پرومویوت, مسکو, دستگیر, بازداشت یِک کمدی سیاسی همزمان با انتخابات آمریکاربات پروموبوت این بار در یک تجمع سیاسی در مسکو ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! nazbid.xyz/post/?...بازداشت+ربات+جنجالی+روسیه...تجمع+سیاسی+انتخابات+پارلمانی!‏ - ذخیره شده بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! دانش > فناوری - به گزارش ایسنا،ربات روسی که چندی پیش به دلیل فرار از آزمایشگاه تیترهای خبری ... بازداشت ربات پرسر و صدا کشور روسیه در تجمع سیاسی رای گیری و ... www.serze.com/بازداشت-ربات-پرسر-کشور-روسیه-تجمع-1835205/‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی! تکنولوژی - به گفته ایسنا،ربات روسی که چندی قبل به خاطر فرار از آزمایشگاه ... آخرین اخبار ربات روسی - بازدید https://buzdid.ir/tag/ربات-روسی‏ به گزارش ای.بی.سی، ربات "پروموبوت" این بار در یک تجمع سیاسی در مسکو دستگیر شده است. بازداشت ربات جنجالی روسیه در تجمع سیاسی انتخابات پارلمانی!