مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ربات‌ها در صف خرید آیفون 7

[ad_1]

ایسنا به نقل از دیلی‌میل‌، یک شرکت نیوزلندی از 100 ربات کوچک رونمایی کرده که می‌توانند جای انسان‌ها را در این صف‌های طولانی گرفته و آیفون 7 را به راحتی به دست کاربران خود برسانند.

شرکت اسپارک ناوگانی از ربات‌های آلفا 1 را به برای ایستادن در صف آیفون 7 ارسال کرده که می‌توانند همزمان با انتظار برای دریافت گوشی‌ها،‌ برای سایرین حرکاتی از قبیل یوگا، کنگ‌فو یا رقص انجام دهند و همچنین مسیر خود را بطور زنده برای صاحبانشان فیلمبرداری و ارسال کنند.

این ارتش رباتیک توسط کارخانه چینی UBTECH ساخته شده‌اند و هر ربات به یک مشتری اسپارک مرتبط اســت که با استفاده از اپلیکیشن موبایل،‌ آن را کنترل می‌کند.

مشتری‌ها می‌توانند تصاویر زنده صف های خرید آیفون را بدون اینکه در آنجا حضور داشته باشند،‌ دنبال کرده و فضای آنجا را حس کنند.

به گفته شرکت اسپارک، این نمونه‌ای از استفاده از فناوری برای تسهیل زندگی اســت.

نسخه‌های جدید گوشی‌های اپل با نام آیفون 7 و 7پلاس در روز 17 شهریور رونمایی شدند و از 26 شهریور در دسترس قرار گرفته‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 سپتامبر 2016 ... با رونمایی از نسخه جدید گوشیهای آیفون، صف طولانی علاقمندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاههای اپل شکل گرفته که گاهی از چند روز قبل در اطراف ...18 سپتامبر 2016 ... با رونمایی از نسخه جدید گوشیهای آیفون، صف طولانی علاقمندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاههای اپل شکل گرفته که گاهی از چند روز قبل در اطراف ...18 سپتامبر 2016 ... با رونمایی از نسخه جدید گوشیهای آیفون، صف طولانی علاقمندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاههای اپل شکل گرفته که گاهی از چند روز قبل در اطراف ...18 سپتامبر 2016 ... با رونمایی از نسخه جدید گوشی های آیفون، صف طولانی علاقه مندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاه های اپل شکل گرفته.18 سپتامبر 2016 ... موبنا – به گزارش دیلیمیل، یک شرکت نیوزلندی از 100 ربات کوچک رونمایی کرده که میتوانند جای انسانها را در این صفهای طولانی گرفته و آیفون 7 را ...19 سپتامبر 2016 ... در کشور نیوزیلند 100 روبات کوچک به جای صاحبان خود در صف طولانی فروشگاه اپل ایستادند تا گوشی هشمند آیفون 7 را خریداری کنند.با رونمایی از نسخه جدید گوشیهای آیفون، صف طولانی علاقمندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاههای اپل شکل گرفته که گاهی از چند روز قبل در اطراف محل فروش این ...18 سپتامبر 2016 ... شرکت اسپارک ناوگانی از رباتهای آلفا 1 را به برای ایستادن در صف آیفون 7 ارسال کرده که میتوانند همزمان با انتظار برای دریافت گوشیها، برای ...20 سپتامبر 2016 ... چندی پیش از جدیدترین محصول اپل یعنی آیفون 7 رونمایی شد و اشتیاق مشتریان برای خرید آیفون 7 را میتوان در صفهای طولانی که برای خرید این ...


کلماتی برای این موضوع

سلاح های نا متعارف خارق العاده در جنگ سوریهعکسسلاحهاینامتعارفافروختن شمع به یاد کشته شدگان سانحه ریلیعکس رفتار تحسین برانگیز سرهنگ پلیس در روز عکسپا تو کفش زنان پارسینهپیاده روی یک مایلی مردان با کفش های زنانه در آلاسکا برای آکاهی زنان علیه خشونت جنسیدانلود کده بازی ای سرگرم کننده و مدیریتی است که در آن شما به گروهی از کشاورزان در امیداکنون مسکو در صدد تثبیت موقعیت خویش به عنوان یک ابر قدرت از جمله از طریق قرار گرفتن در جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …آلرژی عجیب این زن به شوهرش عکس در این کتابفروشی می توانید در قفسه کتاب بخوابید



لینک منبع :ربات‌ها در صف خرید آیفون 7

ربات‌ها در صف خرید آیفون 7+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../ربات-ها-در-صف-خرید-آیفون-7-تصاویر‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... با رونمایی از نسخه جدید گوشی‌های آیفون، صف طولانی علاقمندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاههای اپل شکل گرفته که گاهی از چند روز قبل در اطراف ... تصاویر برای ربات‌ها در صف خرید آیفون 7 ربات‌ها در صف خرید آیفون 7+(تصاویر) - فرارو fararu.com/fa/news/.../ربات‌ها-در-صف-خرید-آیفون-7-تصاویر‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... شرکت اسپارک ناوگانی از ربات‌های آلفا 1 را به برای ایستادن در صف آیفون 7 ارسال کرده که می‌توانند همزمان با انتظار برای دریافت گوشی‌ها، برای ... ربات‌ها در صف خرید آیفون 7 (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../ربات‌ها-در-صف-خرید-آیفون-7-عکس‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... شرکت اسپارک ناوگانی از ربات‌های آلفا 1 را به برای ایستادن در صف آیفون 7 ارسال کرده که می‌توانند همزمان با انتظار برای دریافت گوشی‌ها، برای ... ربات‌ها در صف خرید آیفون 7+(تصاویر) payeshonline.com/news/.../ربات‌ها-صف-خرید-آیفون-+-تصاویر‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... شرکت اسپارک ناوگانی از ربات‌های آلفا 1 را به برای ایستادن در صف آیفون 7 ارسال کرده که می‌توانند همزمان با انتظار برای دریافت گوشی‌ها، برای ... 100 روبات کوچک در صف خرید آیفون 7 + تصاویر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950629000591‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... در کشور نیوزیلند 100 روبات کوچک به جای صاحبان خود در صف طولانی فروشگاه اپل ایستادند تا گوشی هشمند آیفون 7 را خریداری کنند. ربات‌ها در صف خرید آیفون 7/تصاویر - بیا تو اخبار www.bia2akhbar.com/details.php?id=3770517‏ 14 نوامبر 2016 ... گروه اقتصادی: با رونمایی از نسخه جدید گوشی‌های آیفون، صف طولانی علاقمندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاههای اپل شکل گرفته که گاهی از چند روز ... ربات ها در صف خرید آیفون 7 + تصاویر - خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی tnews.ir/خبرگزاری-دانشگاه-آزاد-اسلامی/7c4570743884.html‏ با رونمایی از نسخه جدید گوشی های آیفون، صف طولانی علاقه مندان در سراسر جهان در اطراف ... شرکت اسپارک ناوگانی از ربات های آلفا 1 را به برای ایستادن در صف آیفون 7 ... ربات ها در صف خرید آیفون 7 + تصاویر - آنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25351843‏ 18 سپتامبر 2016 ... ربات ها در صف خرید آیفون 7 + تصاویر. با رونمایی از نسخه جدید گوشی های آیفون، صف طولانی علاقه مندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاه های اپل شکل ... ربات ها در صف خرید آیفون 7 (تصاویر) | یک شرکت نیوزلندی - قطره www.ghatreh.com/news/nn33729186/ربات-خرید-آیفون-تصاویر‏ 18 سپتامبر 2016 ... یک شرکت نیوزلندی از 100 ربات کوچک رونمایی کرده که می توانند جای انسان ها را در این صف های طولانی گرفته و آیفون 7 رØ.